Jump to content


Apie Peugeot 406 Coupe


  • Please log in to reply
812 replies to this topic

#561 mindasas

mindasas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 782
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Audi A8 2006m. 171kW:)

Posted 2010 January 11 - 20:46

:hmm:
  • 0
Žemės ūkio technika- www.agrosistemos.lt

#562 Svečias_nordic_*

Svečias_nordic_*
  • Svečiai

Posted 2010 January 13 - 11:40

Nelabai suprantu cipuotojus, nejaugi jie mano esa protingesni uz gamintoja, kuris, durnelis, eme ir apie tuos 50 arkliu pamirso, apsiskaiciavo gal? Kodel, kazin, varikliai praeina po 300K ir daugiau? Kogero butent del tos atsargos, kuria gamintojas paliko, kad ju variklis nesugriutu per 50K. Tiems HDI ir kitiems dizeliams sukelia vos ne 50% daugiau galios, ir kieno saskaita? Patys zinot ;) Kogero ir is 1.6 istrauktu 1000hp kokiems 100km. Be variklio modifikacijos betkoks cipavimas zalingas. Ir apskritai, ko mazesnis variklis, tuo labiau, ziuriu, visi draskosi noredami kazka sau irodyti. Seip cipavimas, mano galva, yra grynas lochotronas - padaroma paslauga uz kuria ne tik sumokama 1000% uz nezinia ka, bet dar pasirasomas mirties nuosprendis varikliui, pavaru dezei ir pan, anksciau ar veliau. Ar girdejot apie ju juokinga garantija? Jei dar nepastebejote, gamintojai pradejo eiti panasiu keliu, jau senai nebera tos buvusios kokybes, metalas keiciamas plastiku, graviruoti migtukai keiciami dazytais simboliais, varikliai tampa mazesni, bet galingesni ir visa tai lygu tam, kad nauja masina nebeturi sielos, netarnauja tiek kiek tarnauja 10 metu atgal pagamintas modelis, gamintoju arkliukas siais laikais - servisas. Ir tai ne tik automobiliu sferoje. Garso aparatura, pvz stiprintuvai, kadaise svere gerus po 10-20kg su dideliais maitinimo blokais ir radiatoriais patapo kazkokiom impotentinem tusciom kartoninem dezutem... Sis kupas viena is graziausiu masinu, kuri atrodo geriau nei daugelis masinu siandien. Ju liko nedaug. To zmogaus - legendos, kuris ja nupiese, jau nebera tarp gyvu, todel nieko panasaus daugiau nebus. Kam griauti grazu daikta...

Edited by nordic, 2010 January 13 - 11:42.

  • 0

#563 Svečias_nebesvarbu_*

Svečias_nebesvarbu_*
  • Svečiai

Posted 2010 January 14 - 20:12

grazu daikta pasidedi i lentyna, o masina yra tam kad tarnautu zmogui ......
  • 0

#564 pale

pale
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 567
  • Vieta:Ukmerge
  • Automobilis:peugeot 406 cupe 3.0 ES9J4

Posted 2010 January 14 - 20:43

Nelabai suprantu cipuotojus, nejaugi jie mano esa protingesni uz gamintoja, kuris, durnelis, eme ir apie tuos 50 arkliu pamirso, apsiskaiciavo gal?
Kodel, kazin, varikliai praeina po 300K ir daugiau? Kogero butent del tos atsargos, kuria gamintojas paliko, kad ju variklis nesugriutu per 50K. Tiems HDI ir kitiems dizeliams sukelia vos ne 50% daugiau galios, ir kieno saskaita? Patys zinot ;)

Kogero ir is 1.6 istrauktu 1000hp kokiems 100km. Be variklio modifikacijos betkoks cipavimas zalingas. Ir apskritai, ko mazesnis variklis, tuo labiau, ziuriu, visi draskosi noredami kazka sau irodyti. Seip cipavimas, mano galva, yra grynas lochotronas - padaroma paslauga uz kuria ne tik sumokama 1000% uz nezinia ka, bet dar pasirasomas mirties nuosprendis varikliui, pavaru dezei ir pan, anksciau ar veliau. Ar girdejot apie ju juokinga garantija?

Jei dar nepastebejote, gamintojai pradejo eiti panasiu keliu, jau senai nebera tos buvusios kokybes, metalas keiciamas plastiku, graviruoti migtukai keiciami dazytais simboliais, varikliai tampa mazesni, bet galingesni ir visa tai lygu tam, kad nauja masina nebeturi sielos, netarnauja tiek kiek tarnauja 10 metu atgal pagamintas modelis, gamintoju arkliukas siais laikais - servisas. Ir tai ne tik automobiliu sferoje. Garso aparatura, pvz stiprintuvai, kadaise svere gerus po 10-20kg su dideliais maitinimo blokais ir radiatoriais patapo kazkokiom impotentinem tusciom kartoninem dezutem...

Sis kupas viena is graziausiu masinu, kuri atrodo geriau nei daugelis masinu siandien. Ju liko nedaug. To zmogaus - legendos, kuris ja nupiese, jau nebera tarp gyvu, todel nieko panasaus daugiau nebus. Kam griauti grazu daikta...

:beer:
  • 0

#565 Svečias_aliosha_*

Svečias_aliosha_*
  • Svečiai

Posted 2010 January 14 - 21:07

grazu daikta pasidedi i lentyna, o masina yra tam kad tarnautu zmogui ......

Matau tu nesupratai... -_- Na ir nereikia, nesuprasi... :ph34r:
  • 0

#566 Svečias_Svečias Evaldas_*

Svečias_Svečias Evaldas_*
  • Svečiai

Posted 2010 February 26 - 00:46

Pirma karta cia uzsukau, nes susidomejau Cupe. Ziurineju ka nors iki 8k Lt. benziuka, nebutinos ten odos ir pan :) Lb grazus automobilis, turejau VR6 golfa, db su Citroen xara picasso vazineju, bet norisi grizti prie kazko tokio :) Kaip reaguoja sis masiniukas idejus dujas ? :) Ar yra kokiu specifiniu techniniu sprendimu, kurie sukelia daug nepatogumu ? tvarkant ? kaip kokiam Alfa ?? :) Siaip gal kam reikia citroeno ?? :D is karto apsikeistumem :D
  • 0

#567 fajnaj

fajnaj
  • Senbuviai
  • posts 524
  • Vieta:Vilnius, Palanga, Klaipeda
  • Automobilis:ex. Peugeot 406 Coupe; Peugeot 307 SW

Posted 2010 February 26 - 08:16

Nelabai suprantu cipuotojus, nejaugi jie mano esa protingesni uz gamintoja, kuris, durnelis, eme ir apie tuos 50 arkliu pamirso, apsiskaiciavo gal?
Kodel, kazin, varikliai praeina po 300K ir daugiau? Kogero butent del tos atsargos, kuria gamintojas paliko, kad ju variklis nesugriutu per 50K. Tiems HDI ir kitiems dizeliams sukelia vos ne 50% daugiau galios, ir kieno saskaita? Patys zinot ;)

Kogero ir is 1.6 istrauktu 1000hp kokiems 100km. Be variklio modifikacijos betkoks cipavimas zalingas. Ir apskritai, ko mazesnis variklis, tuo labiau, ziuriu, visi draskosi noredami kazka sau irodyti. Seip cipavimas, mano galva, yra grynas lochotronas - padaroma paslauga uz kuria ne tik sumokama 1000% uz nezinia ka, bet dar pasirasomas mirties nuosprendis varikliui, pavaru dezei ir pan, anksciau ar veliau. Ar girdejot apie ju juokinga garantija?

Jei dar nepastebejote, gamintojai pradejo eiti panasiu keliu, jau senai nebera tos buvusios kokybes, metalas keiciamas plastiku, graviruoti migtukai keiciami dazytais simboliais, varikliai tampa mazesni, bet galingesni ir visa tai lygu tam, kad nauja masina nebeturi sielos, netarnauja tiek kiek tarnauja 10 metu atgal pagamintas modelis, gamintoju arkliukas siais laikais - servisas. Ir tai ne tik automobiliu sferoje. Garso aparatura, pvz stiprintuvai, kadaise svere gerus po 10-20kg su dideliais maitinimo blokais ir radiatoriais patapo kazkokiom impotentinem tusciom kartoninem dezutem...

Sis kupas viena is graziausiu masinu, kuri atrodo geriau nei daugelis masinu siandien. Ju liko nedaug. To zmogaus - legendos, kuris ja nupiese, jau nebera tarp gyvu, todel nieko panasaus daugiau nebus. Kam griauti grazu daikta...

Netyčia užklydau - paskaičiau prie kavos - pritariau. Taikliai pasakyta.
  • 0

#568 krumokshnis

krumokshnis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 42
  • Automobilis:Peugeot 406 Coupe

Posted 2010 February 26 - 09:54

Nelabai suprantu cipuotojus, nejaugi jie mano esa protingesni uz gamintoja, kuris, durnelis, eme ir apie tuos 50 arkliu pamirso, apsiskaiciavo gal?
Kodel, kazin, varikliai praeina po 300K ir daugiau? Kogero butent del tos atsargos, kuria gamintojas paliko, kad ju variklis nesugriutu per 50K. Tiems HDI ir kitiems dizeliams sukelia vos ne 50% daugiau galios, ir kieno saskaita? Patys zinot ;)

Kogero ir is 1.6 istrauktu 1000hp kokiems 100km. Be variklio modifikacijos betkoks cipavimas zalingas. Ir apskritai, ko mazesnis variklis, tuo labiau, ziuriu, visi draskosi noredami kazka sau irodyti. Seip cipavimas, mano galva, yra grynas lochotronas - padaroma paslauga uz kuria ne tik sumokama 1000% uz nezinia ka, bet dar pasirasomas mirties nuosprendis varikliui, pavaru dezei ir pan, anksciau ar veliau. Ar girdejot apie ju juokinga garantija?

Jei dar nepastebejote, gamintojai pradejo eiti panasiu keliu, jau senai nebera tos buvusios kokybes, metalas keiciamas plastiku, graviruoti migtukai keiciami dazytais simboliais, varikliai tampa mazesni, bet galingesni ir visa tai lygu tam, kad nauja masina nebeturi sielos, netarnauja tiek kiek tarnauja 10 metu atgal pagamintas modelis, gamintoju arkliukas siais laikais - servisas. Ir tai ne tik automobiliu sferoje. Garso aparatura, pvz stiprintuvai, kadaise svere gerus po 10-20kg su dideliais maitinimo blokais ir radiatoriais patapo kazkokiom impotentinem tusciom kartoninem dezutem...

Sis kupas viena is graziausiu masinu, kuri atrodo geriau nei daugelis masinu siandien. Ju liko nedaug. To zmogaus - legendos, kuris ja nupiese, jau nebera tarp gyvu, todel nieko panasaus daugiau nebus. Kam griauti grazu daikta...

Geriau tikrai nesugebėčiau pasakyt :beer:
  • 0

#569 Svečias_kazinak_*

Svečias_kazinak_*
  • Svečiai

Posted 2010 March 14 - 22:58

Jei cipavimas toks blogas kodel kai kurie gamintojai patis siulo cipuotis ir nuo to nenukencia garantija ? gamintojas palieka tuos 50ag rezerve nes yra reiklavimai i kuriuos reikia tilpti co2 kaip pavyzdziui. Idomus zmones tie lietuviai,jeigu nezinau kas tai vadinasi tai blogis .
  • 0

#570 Svečias_kazinak_*

Svečias_kazinak_*
  • Svečiai

Posted 2010 March 14 - 23:02

Tai ko pats neemei dyzelio ir necipavai, kad taves nepavytu V6? :D

todel kad man patinka v6 garsas ,bet moterys to neikada nesupras
  • 0

#571 Svečias_Guest_*

Svečias_Guest_*
  • Svečiai

Posted 2010 May 28 - 11:54

Laba, as noreciau pirkti 406 coupe, nuo 2001m gerai butu, ir deyzeliukas arba dujos. gal kas galit pasiulyti. ? Ir dar toki durna klausima turiu, kokios mazdaug kuro sanaudos situ masiniuku, na pvz dyzeliuku? Aciu :)
  • 0

#572 Svečias_kazinak_*

Svečias_kazinak_*
  • Svečiai

Posted 2010 May 29 - 10:48

benzinas 2.0 ima apie 10-12, 3.0 apie 12-14,jei jau su dujom nori vazineti siulau imti 3.0 nes 2.0 silpnokas
  • 0

#573 Prokuror

Prokuror
  • Nariai
  • posts 907
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:206 hdi 9-5 Aero

Posted 2010 May 31 - 09:23

2.2 hdi vidutiniais režimais vasarą suvažinėt Vilnius-Palanga-Vilnius susigeria vidutiniškai 6.3-6.6 litro. Važiuojant 150-160 km-h momentinės sąnaudos pagal bortą 8.2 - 8.5 litro. Važiuojant autobanu paguldžius tapkę ant dugno 190-205 km/h momentinės sąnaudos viršija 15 litrų. Važiuojant užmiesčiu ilgą atstumą 85-90 km/h užtenka 5 litrų. Vilniuje žiemą per kamščius trumpais atstumais namai-darbas-namai būna 12-14 litrų šimtui km.

Edited by Prokuror, 2010 May 31 - 09:26.

  • 0

Pilkas šeimyninis lėktuvas, 250 arklių
Vyšninis miesto kibiriukas

Žalias šeimyninis autobusas - ex

Vynas pasenęs, sūris supelijęs, mašina be stogo - ex
Pilkas kūpas pagal amžių - ex
Mėlynas kūpas ne pagal amžių - ex

Mėlynas limuzinas - jaunuoliškai ir klubinei pradžiai - ex


#574 Svečias_Svečias evaldas_*

Svečias_Svečias evaldas_*
  • Svečiai

Posted 2010 June 12 - 16:36

turiu 2,2 hdi neseniai nusipirkau todel noriu kaiko ko paklaust gal kas gali patart kai uzkuriu automobili pradeda rasyt antipolution fault kas tai ir ka su tuo daryti cia gal tas fap nu nelabai a ska apie masinas nusimanau tai vat ir klausiu protingesniu? dar apacioje po posiukiu yra rankenele kazkokia nzn kam ji reikalinga gal galit parasyt ir dar vienas po vairu yra toks migtukas ant jo nupiesta rodiklyte su automobiliu kai ijungi dega lempute nzn ir ka jis daro? is anksto aciu uz pagalba :pug:
  • 0

#575 DeSTiS

DeSTiS
  • Senbuviai
  • posts 54
  • Automobilis:Peugeot 407, Peugeot 406.

Posted 2010 June 13 - 20:38

turiu 2,2 hdi neseniai nusipirkau todel noriu kaiko ko paklaust gal kas gali patart kai uzkuriu automobili pradeda rasyt antipolution fault kas tai ir ka su tuo daryti cia gal tas fap nu nelabai a ska apie masinas nusimanau tai vat ir klausiu protingesniu? dar apacioje po posiukiu yra rankenele kazkokia nzn kam ji reikalinga gal galit parasyt ir dar vienas po vairu yra toks migtukas ant jo nupiesta rodiklyte su automobiliu kai ijungi dega lempute nzn ir ka jis daro? is anksto aciu uz pagalba :pug:

Sveikas. Del tos klaidos: antipolution fault - greiciausiai tau parejo FAP filtras, kurio kaina gali siekti pora tukstanciu kartu su skysciu EOLYS. Jei turi bapkiu, tai keisk filtra... Jei nera pinigu, yra kitas variantas. Galima isoperuoti ta filtra(ispjauti), vietoj EOLYs pripilti dyzelio, o kompa apgauti perprogramuojant... Visa tai kainuotu daug pigiau (Manau iki 500 lt tilptum). Kreipkis i Spakena sitam forume... Jis puikiai atlieka si darba. Puskes puga pas ji operavom, tai puse metu dar ner problemu. Tarp kitko - kokia rida pezho tawo?
  • 0

#576 Prokuror

Prokuror
  • Nariai
  • posts 907
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:206 hdi 9-5 Aero

Posted 2010 June 15 - 08:09

dar apacioje po posiukiu yra rankenele kazkokia nzn kam ji reikalinga

Jei po posūkiu, iš visko sprendžiantbus cruise control, liaudiškai vadinamas autopilotas. Skirta pastovaus greičio trasoje palaikymui.

O "po vairu" kaip rašei, aš mygtukų lyg ir nepamenu kad būtų... Į tokius klausimus atsako manualas, kurį paieškojęs forume tikrai gali rasti. Pavyzdžiui šitoje temoje.

Ir apsritai, pasinaudojęs forumo paieška gali rasti daaaaaug atsakymų į įvairiausius klausimus, pradedant antipolution fault ;)
  • 0

Pilkas šeimyninis lėktuvas, 250 arklių
Vyšninis miesto kibiriukas

Žalias šeimyninis autobusas - ex

Vynas pasenęs, sūris supelijęs, mašina be stogo - ex
Pilkas kūpas pagal amžių - ex
Mėlynas kūpas ne pagal amžių - ex

Mėlynas limuzinas - jaunuoliškai ir klubinei pradžiai - ex


#577 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • posts 5,860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Posted 2010 June 15 - 10:01

Sveikas. Del tos klaidos: antipolution fault - greiciausiai tau parejo FAP filtras, kurio kaina gali siekti pora tukstanciu kartu su skysciu EOLYS. Jei turi bapkiu, tai keisk filtra... Jei nera pinigu, yra kitas variantas. Galima isoperuoti ta filtra(ispjauti), vietoj EOLYs pripilti dyzelio, o kompa apgauti perprogramuojant... Visa tai kainuotu daug pigiau (Manau iki 500 lt tilptum). Kreipkis i Spakena sitam forume... Jis puikiai atlieka si darba. Puskes puga pas ji operavom, tai puse metu dar ner problemu. Tarp kitko - kokia rida pezho tawo?

Pradžiai, tamsta, jeigu nežinote tai nereikia pult gasdint žmonių. Šitas pranešimas gali reikšt daug ką. Šitas pats pranešimas lenda net benzininaims varikliams, kurie apie FAP neturi žalio supratimo. Pradžiai reiktų pasijungt diagnostinį kompą ir žiūrėt ką anas kalba.
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#578 DeSTiS

DeSTiS
  • Senbuviai
  • posts 54
  • Automobilis:Peugeot 407, Peugeot 406.

Posted 2010 June 15 - 18:33

Pradžiai, tamsta, jeigu nežinote tai nereikia pult gasdint žmonių. Šitas pranešimas gali reikšt daug ką. Šitas pats pranešimas lenda net benzininaims varikliams, kurie apie FAP neturi žalio supratimo. Pradžiai reiktų pasijungt diagnostinį kompą ir žiūrėt ką anas kalba.

As ir negasdinu... Zinau, kad sis pranesimas gali tureti ir daugiau reiksmiu, bet dyzeliui dazniausiai tai yra FAP filtro uzsikisimas... O kitas dalykas, tai bet kokiu atveju siulau kreiptis pas spakena, nes jis tikrai gerai nusimano pezhu diagnostikoje ir elektronikos twarkyme...
  • 0

#579 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • posts 5,860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Posted 2010 June 16 - 07:40

As ir negasdinu... Zinau, kad sis pranesimas gali tureti ir daugiau reiksmiu, bet dyzeliui dazniausiai tai yra FAP filtro uzsikisimas... O kitas dalykas, tai bet kokiu atveju siulau kreiptis pas spakena, nes jis tikrai gerai nusimano pezhu diagnostikoje ir elektronikos twarkyme...

Kai FAPas užsikiša mėto dažniausiai jau kitus tekstus.
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#580 DeSTiS

DeSTiS
  • Senbuviai
  • posts 54
  • Automobilis:Peugeot 407, Peugeot 406.

Posted 2010 June 16 - 13:03

Kai FAPas užsikiša mėto dažniausiai jau kitus tekstus.

Nea.... Butent sita... Pats sita problema apturejau tai zinau... Ir dar priedo, jei truksta EOLYS dameta: Diesel fuel additive... Ir paziek forume: dazniausiai kas raso "Antipolution fault" issiaiskina, kad FAP'as pareina. Bet is tikruju ner cia labai jau baisus dalykas... suremontuojama, sutvarkoma...
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users