Nelabai suprantu cipuotojus, nejaugi jie mano esa protingesni uz gamintoja, kuris, durnelis, eme ir apie tuos 50 arkliu pamirso, apsiskaiciavo gal?
Kodel, kazin, varikliai praeina po 300K ir daugiau? Kogero butent del tos atsargos, kuria gamintojas paliko, kad ju variklis nesugriutu per 50K. Tiems HDI ir kitiems dizeliams sukelia vos ne 50% daugiau galios, ir kieno saskaita? Patys zinot ;)
Kogero ir is 1.6 istrauktu 1000hp kokiems 100km. Be variklio modifikacijos betkoks cipavimas zalingas. Ir apskritai, ko mazesnis variklis, tuo labiau, ziuriu, visi draskosi noredami kazka sau irodyti. Seip cipavimas, mano galva, yra grynas lochotronas - padaroma paslauga uz kuria ne tik sumokama 1000% uz nezinia ka, bet dar pasirasomas mirties nuosprendis varikliui, pavaru dezei ir pan, anksciau ar veliau. Ar girdejot apie ju juokinga garantija?
Jei dar nepastebejote, gamintojai pradejo eiti panasiu keliu, jau senai nebera tos buvusios kokybes, metalas keiciamas plastiku, graviruoti migtukai keiciami dazytais simboliais, varikliai tampa mazesni, bet galingesni ir visa tai lygu tam, kad nauja masina nebeturi sielos, netarnauja tiek kiek tarnauja 10 metu atgal pagamintas modelis, gamintoju arkliukas siais laikais - servisas. Ir tai ne tik automobiliu sferoje. Garso aparatura, pvz stiprintuvai, kadaise svere gerus po 10-20kg su dideliais maitinimo blokais ir radiatoriais patapo kazkokiom impotentinem tusciom kartoninem dezutem...
Sis kupas viena is graziausiu masinu, kuri atrodo geriau nei daugelis masinu siandien. Ju liko nedaug. To zmogaus - legendos, kuris ja nupiese, jau nebera tarp gyvu, todel nieko panasaus daugiau nebus. Kam griauti grazu daikta...
Visiškas briedas ją tu čia esi prirases. Nesuprantu kam kalbėti tai ko nežinai ir neesi bandęs. Kiekvienas variklis turi galios rezerva tolimesniam jo tobulinimui. Aš pats is 2.2 Hdi 98kv 312nm esu padaręs 130 kV ir 390 nm. Važiuoju jau 50000 km ir vuen tik geri atsiliepimai 100 kartu atsipirke cipavimo investicija vien tik ant kuri sąnaudų -1 l, o kur jo manevringumas, tas kad to bandęs patarčiau tik išbandyti sukimosi momenta ir greitai pakeis nuomone. Tad siūlau neskleisti ereziju jei neesate bande. O norinčius pacipuoti auto rašykite į pm suteiksiu daugiau info.
noriu prigesinti cipavimo priesininku ir pasirasiusiu ginca.
pirma-skaitykite kas parasyta,apie kokius motorus eina sneka.metai(pagaminimo)-dar nereiskia kad jis naujo tipo.reikia ziureti kada jis atsirado rinkoje(pardavime)
pirmos citatos autorius 99% teisus savo aprasyme.
antros citatos autorius 1% tiesos HDI motorams naujos kartos(po 2005m),ir 80% teisus pirmos kartos HDI motoru cipavimo klausimu.
senieji turi labai didele atsarga.tai jeginei,impulsinei apkrovai,taip pat ir nekokybiskiems tepalams(tik turbina tokio limito neturi-nes PSA patys ju nedaro)
as uz pirmos kartos HDI cipavima(protinga-rimto specialisto)
-pasiutas gero siuvejo kostiumas pagal asmeninius parametrus,geriau nei parduotuveje -pagal bendra manekena-
antros kartos HDI- tai jau cipuoti gamintojo.
kas tuo reikalu rimtai uzsiima-zino ,galima "sudegti"-gamintojai pradejo nuo 2005m naudoti ANTICHIP program .nuo 2007m pabaigos-visi 100% turi sia apsauga(cia ir benzininiams motorams).jau teko bendrauti su cipintojais,kuriems vietoj cipavimo isejo pakeisti ipurskimo kompa ir atsiprasyti kliento uz 2 dienas pralaikyta masina.
aisku,kai kuriems kompams(tai BOSCH) galima antichip nulauzti-bet tai sugeba nedaugelis.po tokios proceduros-motoras gali luzti bet kada.
neveltui, kalbedami su pezo specialistais pavartojus "isprievartautas motoas","kastruotas motoras",jie supras kaip naujos karos (1,6l 80kw) motoras.
reziume-ieskokite 2,2l HDI 16v DVIGUBOS(TWIN TURBO) turbinos motora-nereikes jokio cipavimo.nuo 1000rpm jau prie sedynes spaudzia.
taip pat ir 2,7l HDI V6. tas nuo 1500rpm pasijaucia.