Apie Peugeot 406 Coupe
#561
Posted 2010 January 11 - 20:46
#562 Svečias_nordic_*
Posted 2010 January 13 - 11:40
Edited by nordic, 2010 January 13 - 11:42.
#563 Svečias_nebesvarbu_*
Posted 2010 January 14 - 20:12
#564
Posted 2010 January 14 - 20:43
Nelabai suprantu cipuotojus, nejaugi jie mano esa protingesni uz gamintoja, kuris, durnelis, eme ir apie tuos 50 arkliu pamirso, apsiskaiciavo gal?
Kodel, kazin, varikliai praeina po 300K ir daugiau? Kogero butent del tos atsargos, kuria gamintojas paliko, kad ju variklis nesugriutu per 50K. Tiems HDI ir kitiems dizeliams sukelia vos ne 50% daugiau galios, ir kieno saskaita? Patys zinot ;)
Kogero ir is 1.6 istrauktu 1000hp kokiems 100km. Be variklio modifikacijos betkoks cipavimas zalingas. Ir apskritai, ko mazesnis variklis, tuo labiau, ziuriu, visi draskosi noredami kazka sau irodyti. Seip cipavimas, mano galva, yra grynas lochotronas - padaroma paslauga uz kuria ne tik sumokama 1000% uz nezinia ka, bet dar pasirasomas mirties nuosprendis varikliui, pavaru dezei ir pan, anksciau ar veliau. Ar girdejot apie ju juokinga garantija?
Jei dar nepastebejote, gamintojai pradejo eiti panasiu keliu, jau senai nebera tos buvusios kokybes, metalas keiciamas plastiku, graviruoti migtukai keiciami dazytais simboliais, varikliai tampa mazesni, bet galingesni ir visa tai lygu tam, kad nauja masina nebeturi sielos, netarnauja tiek kiek tarnauja 10 metu atgal pagamintas modelis, gamintoju arkliukas siais laikais - servisas. Ir tai ne tik automobiliu sferoje. Garso aparatura, pvz stiprintuvai, kadaise svere gerus po 10-20kg su dideliais maitinimo blokais ir radiatoriais patapo kazkokiom impotentinem tusciom kartoninem dezutem...
Sis kupas viena is graziausiu masinu, kuri atrodo geriau nei daugelis masinu siandien. Ju liko nedaug. To zmogaus - legendos, kuris ja nupiese, jau nebera tarp gyvu, todel nieko panasaus daugiau nebus. Kam griauti grazu daikta...
#565 Svečias_aliosha_*
Posted 2010 January 14 - 21:07
Matau tu nesupratai... Na ir nereikia, nesuprasi...grazu daikta pasidedi i lentyna, o masina yra tam kad tarnautu zmogui ......
#566 Svečias_Svečias Evaldas_*
Posted 2010 February 26 - 00:46
#567
Posted 2010 February 26 - 08:16
Netyčia užklydau - paskaičiau prie kavos - pritariau. Taikliai pasakyta.Nelabai suprantu cipuotojus, nejaugi jie mano esa protingesni uz gamintoja, kuris, durnelis, eme ir apie tuos 50 arkliu pamirso, apsiskaiciavo gal?
Kodel, kazin, varikliai praeina po 300K ir daugiau? Kogero butent del tos atsargos, kuria gamintojas paliko, kad ju variklis nesugriutu per 50K. Tiems HDI ir kitiems dizeliams sukelia vos ne 50% daugiau galios, ir kieno saskaita? Patys zinot ;)
Kogero ir is 1.6 istrauktu 1000hp kokiems 100km. Be variklio modifikacijos betkoks cipavimas zalingas. Ir apskritai, ko mazesnis variklis, tuo labiau, ziuriu, visi draskosi noredami kazka sau irodyti. Seip cipavimas, mano galva, yra grynas lochotronas - padaroma paslauga uz kuria ne tik sumokama 1000% uz nezinia ka, bet dar pasirasomas mirties nuosprendis varikliui, pavaru dezei ir pan, anksciau ar veliau. Ar girdejot apie ju juokinga garantija?
Jei dar nepastebejote, gamintojai pradejo eiti panasiu keliu, jau senai nebera tos buvusios kokybes, metalas keiciamas plastiku, graviruoti migtukai keiciami dazytais simboliais, varikliai tampa mazesni, bet galingesni ir visa tai lygu tam, kad nauja masina nebeturi sielos, netarnauja tiek kiek tarnauja 10 metu atgal pagamintas modelis, gamintoju arkliukas siais laikais - servisas. Ir tai ne tik automobiliu sferoje. Garso aparatura, pvz stiprintuvai, kadaise svere gerus po 10-20kg su dideliais maitinimo blokais ir radiatoriais patapo kazkokiom impotentinem tusciom kartoninem dezutem...
Sis kupas viena is graziausiu masinu, kuri atrodo geriau nei daugelis masinu siandien. Ju liko nedaug. To zmogaus - legendos, kuris ja nupiese, jau nebera tarp gyvu, todel nieko panasaus daugiau nebus. Kam griauti grazu daikta...
#568
Posted 2010 February 26 - 09:54
Geriau tikrai nesugebėčiau pasakytNelabai suprantu cipuotojus, nejaugi jie mano esa protingesni uz gamintoja, kuris, durnelis, eme ir apie tuos 50 arkliu pamirso, apsiskaiciavo gal?
Kodel, kazin, varikliai praeina po 300K ir daugiau? Kogero butent del tos atsargos, kuria gamintojas paliko, kad ju variklis nesugriutu per 50K. Tiems HDI ir kitiems dizeliams sukelia vos ne 50% daugiau galios, ir kieno saskaita? Patys zinot ;)
Kogero ir is 1.6 istrauktu 1000hp kokiems 100km. Be variklio modifikacijos betkoks cipavimas zalingas. Ir apskritai, ko mazesnis variklis, tuo labiau, ziuriu, visi draskosi noredami kazka sau irodyti. Seip cipavimas, mano galva, yra grynas lochotronas - padaroma paslauga uz kuria ne tik sumokama 1000% uz nezinia ka, bet dar pasirasomas mirties nuosprendis varikliui, pavaru dezei ir pan, anksciau ar veliau. Ar girdejot apie ju juokinga garantija?
Jei dar nepastebejote, gamintojai pradejo eiti panasiu keliu, jau senai nebera tos buvusios kokybes, metalas keiciamas plastiku, graviruoti migtukai keiciami dazytais simboliais, varikliai tampa mazesni, bet galingesni ir visa tai lygu tam, kad nauja masina nebeturi sielos, netarnauja tiek kiek tarnauja 10 metu atgal pagamintas modelis, gamintoju arkliukas siais laikais - servisas. Ir tai ne tik automobiliu sferoje. Garso aparatura, pvz stiprintuvai, kadaise svere gerus po 10-20kg su dideliais maitinimo blokais ir radiatoriais patapo kazkokiom impotentinem tusciom kartoninem dezutem...
Sis kupas viena is graziausiu masinu, kuri atrodo geriau nei daugelis masinu siandien. Ju liko nedaug. To zmogaus - legendos, kuris ja nupiese, jau nebera tarp gyvu, todel nieko panasaus daugiau nebus. Kam griauti grazu daikta...
#569 Svečias_kazinak_*
Posted 2010 March 14 - 22:58
#570 Svečias_kazinak_*
Posted 2010 March 14 - 23:02
todel kad man patinka v6 garsas ,bet moterys to neikada nesuprasTai ko pats neemei dyzelio ir necipavai, kad taves nepavytu V6?
#571 Svečias_Guest_*
Posted 2010 May 28 - 11:54
#572 Svečias_kazinak_*
Posted 2010 May 29 - 10:48
#573
Posted 2010 May 31 - 09:23
Edited by Prokuror, 2010 May 31 - 09:26.
Pilkas šeimyninis lėktuvas, 250 arklių
Vyšninis miesto kibiriukas
Žalias šeimyninis autobusas - ex
Vynas pasenęs, sūris supelijęs, mašina be stogo - ex
Pilkas kūpas pagal amžių - ex
Mėlynas kūpas ne pagal amžių - ex
Mėlynas limuzinas - jaunuoliškai ir klubinei pradžiai - ex
#574 Svečias_Svečias evaldas_*
Posted 2010 June 12 - 16:36
#575
Posted 2010 June 13 - 20:38
Sveikas. Del tos klaidos: antipolution fault - greiciausiai tau parejo FAP filtras, kurio kaina gali siekti pora tukstanciu kartu su skysciu EOLYS. Jei turi bapkiu, tai keisk filtra... Jei nera pinigu, yra kitas variantas. Galima isoperuoti ta filtra(ispjauti), vietoj EOLYs pripilti dyzelio, o kompa apgauti perprogramuojant... Visa tai kainuotu daug pigiau (Manau iki 500 lt tilptum). Kreipkis i Spakena sitam forume... Jis puikiai atlieka si darba. Puskes puga pas ji operavom, tai puse metu dar ner problemu. Tarp kitko - kokia rida pezho tawo?turiu 2,2 hdi neseniai nusipirkau todel noriu kaiko ko paklaust gal kas gali patart kai uzkuriu automobili pradeda rasyt antipolution fault kas tai ir ka su tuo daryti cia gal tas fap nu nelabai a ska apie masinas nusimanau tai vat ir klausiu protingesniu? dar apacioje po posiukiu yra rankenele kazkokia nzn kam ji reikalinga gal galit parasyt ir dar vienas po vairu yra toks migtukas ant jo nupiesta rodiklyte su automobiliu kai ijungi dega lempute nzn ir ka jis daro? is anksto aciu uz pagalba
#576
Posted 2010 June 15 - 08:09
Jei po posūkiu, iš visko sprendžiantbus cruise control, liaudiškai vadinamas autopilotas. Skirta pastovaus greičio trasoje palaikymui.dar apacioje po posiukiu yra rankenele kazkokia nzn kam ji reikalinga
O "po vairu" kaip rašei, aš mygtukų lyg ir nepamenu kad būtų... Į tokius klausimus atsako manualas, kurį paieškojęs forume tikrai gali rasti. Pavyzdžiui šitoje temoje.
Ir apsritai, pasinaudojęs forumo paieška gali rasti daaaaaug atsakymų į įvairiausius klausimus, pradedant antipolution fault ;)
Pilkas šeimyninis lėktuvas, 250 arklių
Vyšninis miesto kibiriukas
Žalias šeimyninis autobusas - ex
Vynas pasenęs, sūris supelijęs, mašina be stogo - ex
Pilkas kūpas pagal amžių - ex
Mėlynas kūpas ne pagal amžių - ex
Mėlynas limuzinas - jaunuoliškai ir klubinei pradžiai - ex
#577
Posted 2010 June 15 - 10:01
Pradžiai, tamsta, jeigu nežinote tai nereikia pult gasdint žmonių. Šitas pranešimas gali reikšt daug ką. Šitas pats pranešimas lenda net benzininaims varikliams, kurie apie FAP neturi žalio supratimo. Pradžiai reiktų pasijungt diagnostinį kompą ir žiūrėt ką anas kalba.Sveikas. Del tos klaidos: antipolution fault - greiciausiai tau parejo FAP filtras, kurio kaina gali siekti pora tukstanciu kartu su skysciu EOLYS. Jei turi bapkiu, tai keisk filtra... Jei nera pinigu, yra kitas variantas. Galima isoperuoti ta filtra(ispjauti), vietoj EOLYs pripilti dyzelio, o kompa apgauti perprogramuojant... Visa tai kainuotu daug pigiau (Manau iki 500 lt tilptum). Kreipkis i Spakena sitam forume... Jis puikiai atlieka si darba. Puskes puga pas ji operavom, tai puse metu dar ner problemu. Tarp kitko - kokia rida pezho tawo?
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#578
Posted 2010 June 15 - 18:33
As ir negasdinu... Zinau, kad sis pranesimas gali tureti ir daugiau reiksmiu, bet dyzeliui dazniausiai tai yra FAP filtro uzsikisimas... O kitas dalykas, tai bet kokiu atveju siulau kreiptis pas spakena, nes jis tikrai gerai nusimano pezhu diagnostikoje ir elektronikos twarkyme...Pradžiai, tamsta, jeigu nežinote tai nereikia pult gasdint žmonių. Šitas pranešimas gali reikšt daug ką. Šitas pats pranešimas lenda net benzininaims varikliams, kurie apie FAP neturi žalio supratimo. Pradžiai reiktų pasijungt diagnostinį kompą ir žiūrėt ką anas kalba.
#579
Posted 2010 June 16 - 07:40
Kai FAPas užsikiša mėto dažniausiai jau kitus tekstus.As ir negasdinu... Zinau, kad sis pranesimas gali tureti ir daugiau reiksmiu, bet dyzeliui dazniausiai tai yra FAP filtro uzsikisimas... O kitas dalykas, tai bet kokiu atveju siulau kreiptis pas spakena, nes jis tikrai gerai nusimano pezhu diagnostikoje ir elektronikos twarkyme...
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#580
Posted 2010 June 16 - 13:03
Nea.... Butent sita... Pats sita problema apturejau tai zinau... Ir dar priedo, jei truksta EOLYS dameta: Diesel fuel additive... Ir paziek forume: dazniausiai kas raso "Antipolution fault" issiaiskina, kad FAP'as pareina. Bet is tikruju ner cia labai jau baisus dalykas... suremontuojama, sutvarkoma...Kai FAPas užsikiša mėto dažniausiai jau kitus tekstus.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users