norejai pasakyt, kad ishdraskoma ir kompas apgaunamas? shita skaitai remontu? Nu tu kiecNea.... Butent sita... Pats sita problema apturejau tai zinau... Ir dar priedo, jei truksta EOLYS dameta: Diesel fuel additive... Ir paziek forume: dazniausiai kas raso "Antipolution fault" issiaiskina, kad FAP'as pareina. Bet is tikruju ner cia labai jau baisus dalykas... suremontuojama, sutvarkoma...
Apie Peugeot 406 Coupe
#581
Parašyta 2010 birželio 16 - 13:36
#582
Parašyta 2010 birželio 17 - 09:37
O tai kaip tu pavadintum? Aisku kad remontas... Jei esi turtingas krizes laikais prasau keisk ta fapa, pilk EOLYs ir waziuok be problemu... O cia kitas, pigesnis tvarkymo variantas su perprogramavimu...norejai pasakyt, kad ishdraskoma ir kompas apgaunamas? shita skaitai remontu? Nu tu kiec
#583
Parašyta 2010 birželio 17 - 09:47
kastracija pavadinchiauO tai kaip tu pavadintum? Aisku kad remontas... Jei esi turtingas krizes laikais prasau keisk ta fapa, pilk EOLYs ir waziuok be problemu... O cia kitas, pigesnis tvarkymo variantas su perprogramavimu...
#584
Parašyta 2010 rugsėjo 11 - 21:07
#585
Parašyta 2010 rugsėjo 15 - 14:33
#586 Svečias_Aivarasp406_*
Parašyta 2010 rugsėjo 22 - 18:36
Visiškas briedas ją tu čia esi prirases. Nesuprantu kam kalbėti tai ko nežinai ir neesi bandęs. Kiekvienas variklis turi galios rezerva tolimesniam jo tobulinimui. Aš pats is 2.2 Hdi 98kv 312nm esu padaręs 130 kV ir 390 nm. Važiuoju jau 50000 km ir vuen tik geri atsiliepimai 100 kartu atsipirke cipavimo investicija vien tik ant kuri sąnaudų -1 l, o kur jo manevringumas, tas kad to bandęs patarčiau tik išbandyti sukimosi momenta ir greitai pakeis nuomone. Tad siūlau neskleisti ereziju jei neesate bande. O norinčius pacipuoti auto rašykite į pm suteiksiu daugiau info.Nelabai suprantu cipuotojus, nejaugi jie mano esa protingesni uz gamintoja, kuris, durnelis, eme ir apie tuos 50 arkliu pamirso, apsiskaiciavo gal?
Kodel, kazin, varikliai praeina po 300K ir daugiau? Kogero butent del tos atsargos, kuria gamintojas paliko, kad ju variklis nesugriutu per 50K. Tiems HDI ir kitiems dizeliams sukelia vos ne 50% daugiau galios, ir kieno saskaita? Patys zinot ;)
Kogero ir is 1.6 istrauktu 1000hp kokiems 100km. Be variklio modifikacijos betkoks cipavimas zalingas. Ir apskritai, ko mazesnis variklis, tuo labiau, ziuriu, visi draskosi noredami kazka sau irodyti. Seip cipavimas, mano galva, yra grynas lochotronas - padaroma paslauga uz kuria ne tik sumokama 1000% uz nezinia ka, bet dar pasirasomas mirties nuosprendis varikliui, pavaru dezei ir pan, anksciau ar veliau. Ar girdejot apie ju juokinga garantija?
Jei dar nepastebejote, gamintojai pradejo eiti panasiu keliu, jau senai nebera tos buvusios kokybes, metalas keiciamas plastiku, graviruoti migtukai keiciami dazytais simboliais, varikliai tampa mazesni, bet galingesni ir visa tai lygu tam, kad nauja masina nebeturi sielos, netarnauja tiek kiek tarnauja 10 metu atgal pagamintas modelis, gamintoju arkliukas siais laikais - servisas. Ir tai ne tik automobiliu sferoje. Garso aparatura, pvz stiprintuvai, kadaise svere gerus po 10-20kg su dideliais maitinimo blokais ir radiatoriais patapo kazkokiom impotentinem tusciom kartoninem dezutem...
Sis kupas viena is graziausiu masinu, kuri atrodo geriau nei daugelis masinu siandien. Ju liko nedaug. To zmogaus - legendos, kuris ja nupiese, jau nebera tarp gyvu, todel nieko panasaus daugiau nebus. Kam griauti grazu daikta...
#587 Svečias_Aivarasp406_*
Parašyta 2010 rugsėjo 22 - 18:44
Issipperavai fap? Jei ne tai rašyk galiu pagelbėti.turiu 2,2 hdi neseniai nusipirkau todel noriu kaiko ko paklaust gal kas gali patart kai uzkuriu automobili pradeda rasyt antipolution fault kas tai ir ka su tuo daryti cia gal tas fap nu nelabai a ska apie masinas nusimanau tai vat ir klausiu protingesniu? dar apacioje po posiukiu yra rankenele kazkokia nzn kam ji reikalinga gal galit parasyt ir dar vienas po vairu yra toks migtukas ant jo nupiesta rodiklyte su automobiliu kai ijungi dega lempute nzn ir ka jis daro? is anksto aciu uz pagalba
#588
Parašyta 2010 rugsėjo 22 - 21:21
na as ne to klausiau.Standartiškai tai yra taip: 205/60 R15 arba 215/55 R16
#590
Parašyta 2010 rugsėjo 23 - 19:57
noriu prigesinti cipavimo priesininku ir pasirasiusiu ginca.Visiškas briedas ją tu čia esi prirases. Nesuprantu kam kalbėti tai ko nežinai ir neesi bandęs. Kiekvienas variklis turi galios rezerva tolimesniam jo tobulinimui. Aš pats is 2.2 Hdi 98kv 312nm esu padaręs 130 kV ir 390 nm. Važiuoju jau 50000 km ir vuen tik geri atsiliepimai 100 kartu atsipirke cipavimo investicija vien tik ant kuri sąnaudų -1 l, o kur jo manevringumas, tas kad to bandęs patarčiau tik išbandyti sukimosi momenta ir greitai pakeis nuomone. Tad siūlau neskleisti ereziju jei neesate bande. O norinčius pacipuoti auto rašykite į pm suteiksiu daugiau info.Nelabai suprantu cipuotojus, nejaugi jie mano esa protingesni uz gamintoja, kuris, durnelis, eme ir apie tuos 50 arkliu pamirso, apsiskaiciavo gal?
Kodel, kazin, varikliai praeina po 300K ir daugiau? Kogero butent del tos atsargos, kuria gamintojas paliko, kad ju variklis nesugriutu per 50K. Tiems HDI ir kitiems dizeliams sukelia vos ne 50% daugiau galios, ir kieno saskaita? Patys zinot ;)
Kogero ir is 1.6 istrauktu 1000hp kokiems 100km. Be variklio modifikacijos betkoks cipavimas zalingas. Ir apskritai, ko mazesnis variklis, tuo labiau, ziuriu, visi draskosi noredami kazka sau irodyti. Seip cipavimas, mano galva, yra grynas lochotronas - padaroma paslauga uz kuria ne tik sumokama 1000% uz nezinia ka, bet dar pasirasomas mirties nuosprendis varikliui, pavaru dezei ir pan, anksciau ar veliau. Ar girdejot apie ju juokinga garantija?
Jei dar nepastebejote, gamintojai pradejo eiti panasiu keliu, jau senai nebera tos buvusios kokybes, metalas keiciamas plastiku, graviruoti migtukai keiciami dazytais simboliais, varikliai tampa mazesni, bet galingesni ir visa tai lygu tam, kad nauja masina nebeturi sielos, netarnauja tiek kiek tarnauja 10 metu atgal pagamintas modelis, gamintoju arkliukas siais laikais - servisas. Ir tai ne tik automobiliu sferoje. Garso aparatura, pvz stiprintuvai, kadaise svere gerus po 10-20kg su dideliais maitinimo blokais ir radiatoriais patapo kazkokiom impotentinem tusciom kartoninem dezutem...
Sis kupas viena is graziausiu masinu, kuri atrodo geriau nei daugelis masinu siandien. Ju liko nedaug. To zmogaus - legendos, kuris ja nupiese, jau nebera tarp gyvu, todel nieko panasaus daugiau nebus. Kam griauti grazu daikta...
pirma-skaitykite kas parasyta,apie kokius motorus eina sneka.metai(pagaminimo)-dar nereiskia kad jis naujo tipo.reikia ziureti kada jis atsirado rinkoje(pardavime)
pirmos citatos autorius 99% teisus savo aprasyme.
antros citatos autorius 1% tiesos HDI motorams naujos kartos(po 2005m),ir 80% teisus pirmos kartos HDI motoru cipavimo klausimu.
senieji turi labai didele atsarga.tai jeginei,impulsinei apkrovai,taip pat ir nekokybiskiems tepalams(tik turbina tokio limito neturi-nes PSA patys ju nedaro)
as uz pirmos kartos HDI cipavima(protinga-rimto specialisto)
-pasiutas gero siuvejo kostiumas pagal asmeninius parametrus,geriau nei parduotuveje -pagal bendra manekena-
antros kartos HDI- tai jau cipuoti gamintojo.
kas tuo reikalu rimtai uzsiima-zino ,galima "sudegti"-gamintojai pradejo nuo 2005m naudoti ANTICHIP program .nuo 2007m pabaigos-visi 100% turi sia apsauga(cia ir benzininiams motorams).jau teko bendrauti su cipintojais,kuriems vietoj cipavimo isejo pakeisti ipurskimo kompa ir atsiprasyti kliento uz 2 dienas pralaikyta masina.
aisku,kai kuriems kompams(tai BOSCH) galima antichip nulauzti-bet tai sugeba nedaugelis.po tokios proceduros-motoras gali luzti bet kada.
neveltui, kalbedami su pezo specialistais pavartojus "isprievartautas motoas","kastruotas motoras",jie supras kaip naujos karos (1,6l 80kw) motoras.
reziume-ieskokite 2,2l HDI 16v DVIGUBOS(TWIN TURBO) turbinos motora-nereikes jokio cipavimo.nuo 1000rpm jau prie sedynes spaudzia.
taip pat ir 2,7l HDI V6. tas nuo 1500rpm pasijaucia.
#591
Parašyta 2010 rugsėjo 27 - 21:01
Ir ka gi tu gali suprasti apie HDI variklius,apie chiptuninga,variklius jei vazineji su benzininiu atmosferiku ir dar "bandura" ES9J4 ;]Praejo tie laikai kai gamino variklius kaip Bemvu su kamazo gabaritais...dabar turbija atstoja visa ta bereikalinga antsvori masinai Esme ne tame kad pamirso galios,esme kad ne vien i galingumo rezultata gamintojai ziuri...Tuo labiau vokisku ir prancuzisku skiriasi ekologiniai galios,sanaudu rodikliai butent nuo programos esancios kompe.Nelabai suprantu cipuotojus, nejaugi jie mano esa protingesni uz gamintoja, kuris, durnelis, eme ir apie tuos 50 arkliu pamirso, apsiskaiciavo gal?
Kodel, kazin, varikliai praeina po 300K ir daugiau? Kogero butent del tos atsargos, kuria gamintojas paliko, kad ju variklis nesugriutu per 50K. Tiems HDI ir kitiems dizeliams sukelia vos ne 50% daugiau galios, ir kieno saskaita? Patys zinot ;)
Kogero ir is 1.6 istrauktu 1000hp kokiems 100km. Be variklio modifikacijos betkoks cipavimas zalingas. Ir apskritai, ko mazesnis variklis, tuo labiau, ziuriu, visi draskosi noredami kazka sau irodyti. Seip cipavimas, mano galva, yra grynas lochotronas - padaroma paslauga uz kuria ne tik sumokama 1000% uz nezinia ka, bet dar pasirasomas mirties nuosprendis varikliui, pavaru dezei ir pan, anksciau ar veliau. Ar girdejot apie ju juokinga garantija?
Jei dar nepastebejote, gamintojai pradejo eiti panasiu keliu, jau senai nebera tos buvusios kokybes, metalas keiciamas plastiku, graviruoti migtukai keiciami dazytais simboliais, varikliai tampa mazesni, bet galingesni ir visa tai lygu tam, kad nauja masina nebeturi sielos, netarnauja tiek kiek tarnauja 10 metu atgal pagamintas modelis, gamintoju arkliukas siais laikais - servisas. Ir tai ne tik automobiliu sferoje. Garso aparatura, pvz stiprintuvai, kadaise svere gerus po 10-20kg su dideliais maitinimo blokais ir radiatoriais patapo kazkokiom impotentinem tusciom kartoninem dezutem...
Sis kupas viena is graziausiu masinu, kuri atrodo geriau nei daugelis masinu siandien. Ju liko nedaug. To zmogaus - legendos, kuris ja nupiese, jau nebera tarp gyvu, todel nieko panasaus daugiau nebus. Kam griauti grazu daikta...
Jei galvoji kad 1.6 cipintas tik 100km,tai patikek galima ir tavaji 3.0 iki 50km sutrumpinti
Pabaigai,persesk nuo banduros i cipinta common raila ir tada rasinek nepagristas nesamones savo sukurtas...
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#592
Parašyta 2010 rugsėjo 27 - 21:24
Sutinku,jei nezinai ir lendi kur nereikia galima uzlenkti ir bet kuri kompa.... Nesvarbu ar bosch kompas ar M.M ar siemens,prie kiekvieno yra savas priejimas bet sudetingiau nei iki 2004 metu masinu..,motoras tikrai neluzta,rieda smagiau nei buvo....neskleisk dezinformacijosantros kartos HDI- tai jau cipuoti gamintojo.
kas tuo reikalu rimtai uzsiima-zino ,galima "sudegti"-gamintojai pradejo nuo 2005m naudoti ANTICHIP program .nuo 2007m pabaigos-visi 100% turi sia apsauga(cia ir benzininiams motorams).jau teko bendrauti su cipintojais,kuriems vietoj cipavimo isejo pakeisti ipurskimo kompa ir atsiprasyti kliento uz 2 dienas pralaikyta masina.
aisku,kai kuriems kompams(tai BOSCH) galima antichip nulauzti-bet tai sugeba nedaugelis.po tokios proceduros-motoras gali luzti bet kada.
neveltui, kalbedami su pezo specialistais pavartojus "isprievartautas motoas","kastruotas motoras",jie supras kaip naujos karos (1,6l 80kw) motoras.
reziume-ieskokite 2,2l HDI 16v DVIGUBOS(TWIN TURBO) turbinos motora-nereikes jokio cipavimo.nuo 1000rpm jau prie sedynes spaudzia.
taip pat ir 2,7l HDI V6. tas nuo 1500rpm pasijaucia.
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#593 Svečias_Domantas_*
Parašyta 2010 lapkričio 19 - 11:11
#594
Parašyta 2010 lapkričio 19 - 11:23
manau kad jai nori geros traukos tai imk 3.0Sveiki. noriu pirksi P406c tai vat labai man jie patinka tik vat turiu apie 9000lt max jau cia ka galit patart ar verta pirkt ir ar 2.0l ar 3.0l .. dekui.
#595
Parašyta 2010 lapkričio 19 - 11:55
ir tai dar traukos truksta... tikri vyrai ima 205 ir mi16 variklius deda...manau kad jai nori geros traukos tai imk 3.0
#596
Parašyta 2010 lapkričio 19 - 12:43
tikri vyrai peugeot neperkair tai dar traukos truksta... tikri vyrai ima 205 ir mi16 variklius deda...
#597
Parašyta 2010 lapkričio 19 - 13:02
perka BMw MB Audi:Dtikri vyrai peugeot neperka
#598
Parašyta 2010 lapkričio 19 - 14:10
O po to stiprumą tikrina į visas kelyje pasitaikančias kliūtisperka BMw MB Audi:D
#599
Parašyta 2010 gruodžio 08 - 09:12
gal kas galėtų paaiškinti pavaizduotos lempėčkos (nr. 18, bei padidinta kampe) veikimo/atsiradimo principą? Kas čia per daiGtas?
Šį pranešimą redagavo fajnaj: 2010 gruodžio 08 - 09:14
#600
Parašyta 2010 gruodžio 08 - 09:21
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
Vartotojų skaito šią temą: 6
narių: 0, svečių: 6, slaptų narių: 0