Ka tau cia pasakys 3.0 litrai pats geriausias variantas su automatu tiek variklis tiek automatas amzini (jei neuzjoti), su dujom draugauja gerai tik jo eksploatacines islaidos brangesnes nei 2.0, o valgo maisto beveik tiek pat kiek ir 2.0 motoras (1-2 litrais tik daugiau), jei nerandi info cia tai uzeik i 607 tema ten toks pat motoras su deze ejo kaip ir i coupe tai ten apstu infoKą gerbiamieji mano apie v6 24v 406 coupe liuto varikli su dujomis? Kokios dujos turi būti? ar daug problemų tokioje kombinacijoje? Ar brangus remontas ir ar dažnai jo reikia (chroniškos lygos?)
Kaip automatas tame modelyje dirba? Kiek ryja?
Apie Peugeot 406 Coupe
#681
Parašyta 2013 spalio 30 - 11:56
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#682
Parašyta 2013 spalio 30 - 12:16
Ačiū už patarimą, nes jeigu jau ne 2,2 HDI, tai benziną aišku norėtusį 3,0 imti, nors baisoka, kadangi niekada su automatais neturėjau reikalų, kaip ir su benzinais/dujom )Ka tau cia pasakys 3.0 litrai pats geriausias variantas su automatu tiek variklis tiek automatas amzini (jei neuzjoti), su dujom draugauja gerai tik jo eksploatacines islaidos brangesnes nei 2.0, o valgo maisto beveik tiek pat kiek ir 2.0 motoras (1-2 litrais tik daugiau), jei nerandi info cia tai uzeik i 607 tema ten toks pat motoras su deze ejo kaip ir i coupe tai ten apstu infoKą gerbiamieji mano apie v6 24v 406 coupe liuto varikli su dujomis? Kokios dujos turi būti? ar daug problemų tokioje kombinacijoje? Ar brangus remontas ir ar dažnai jo reikia (chroniškos lygos?)
Kaip automatas tame modelyje dirba? Kiek ryja?
O kai pats ieškau sau kupė dabar, tai kaip tik aktualu.
Šį pranešimą redagavo Bazookaman: 2013 spalio 30 - 12:16
#683
Parašyta 2013 spalio 30 - 12:41
Šį pranešimą redagavo dzonyB: 2013 spalio 30 - 12:42
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#684
Parašyta 2014 birželio 30 - 08:49
Šį pranešimą redagavo Forseti: 2014 birželio 30 - 08:49
Kuriu internetines svetaines pagal pageidavimus. Viską darau pats, nenaudodamas jokių turinio valdymo sistemų. Kainos nesikandžioja ir dažniausiai būna sutartinės. Susidomėję galite rašyt į PM.
#685
Parašyta 2014 birželio 30 - 09:34
3.0 152 kw su normaliu vaziavimu tikrai nevirsysi 13 - 14 litru mieste. jei koja daznai megsta buti sunki tu duju matysi ir 15 .Sveiki, Liūtukų gerbėjai. ;) Po ilgos pertraukos galvoju vėl pasiimti Liūtuką.. Kažkaip pasiilgau, visgi neblogos mašinytės. Galvoju nusipirkti 406coupe. Kainos nelabai kandžiojas, o ir neieškau dabar kažko super brangaus, nes ne tie poreikiai. Na, bet kas domina, ar šiuo metu dar apsimoka imti? Ar dar galima rasti neuždrožtų? Nes iš tikro tai labai įtartinos kainos tame autogide - dauguma neviršyja net 4k. Galvoju imti 3litrų su dujom, nu arba pats dėsiuos dujas, jei nebus. Čia skaičiausi, kad geriausia autmatą imt, bet aš norėčau mechano, nepatinka man automatai. Ar tikrai ji ima apie 12l dujų, kaip esu skaitęs? Kas turi tokį Liūtuką, gal gali patvirtinti? Dėkavoju baisiausiai iš anksto ir tikiuosi atsakymų, o ne piktų atkirčių 'yra google'.. Googlė yra googlė, bet tie, kas jau turi, manau, gali daugiau pasakyt.
Pagarbiai...
trasa / miestas ant 50/50 bus tas 12ltr tau. (Dujos). cia tokios sanaudos AUTOMATU. mechanine numesk litriuka.
Maniskis benzino automatas su sunkia koja apie 14 rodydavo.
Siuo metu normliai su srautu 11-12 ..
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#686
Parašyta 2014 birželio 30 - 09:49
Na, 14-15l nera daug.. Jeigu taip žiūrint ir lyginant, tai važinėjant su sunkia koja salerkiniu, tai išeina dar brangiau važinėt.. Manau, čia dar padorios sąnaudos. O kaip elektra? Skaičiau, kad ten nesąmones išdarinėja tipo. Pats esu turėjęs 406 sedaną 1999m. iki restailinį, tai problemų neturėjau aš su ta elektronika.. Ar čia žmonės taip pasamonę paveikia, kad jiems pradeda lagai iš lempos atsidarinėt, ar čia iš tikro taip yra? Ir dar, tas 153kW čia jau porestailas eina?3.0 152 kw su normaliu vaziavimu tikrai nevirsysi 13 - 14 litru mieste. jei koja daznai megsta buti sunki tu duju matysi ir 15 .Sveiki, Liūtukų gerbėjai. ;) Po ilgos pertraukos galvoju vėl pasiimti Liūtuką.. Kažkaip pasiilgau, visgi neblogos mašinytės. Galvoju nusipirkti 406coupe. Kainos nelabai kandžiojas, o ir neieškau dabar kažko super brangaus, nes ne tie poreikiai. Na, bet kas domina, ar šiuo metu dar apsimoka imti? Ar dar galima rasti neuždrožtų? Nes iš tikro tai labai įtartinos kainos tame autogide - dauguma neviršyja net 4k. Galvoju imti 3litrų su dujom, nu arba pats dėsiuos dujas, jei nebus. Čia skaičiausi, kad geriausia autmatą imt, bet aš norėčau mechano, nepatinka man automatai. Ar tikrai ji ima apie 12l dujų, kaip esu skaitęs? Kas turi tokį Liūtuką, gal gali patvirtinti? Dėkavoju baisiausiai iš anksto ir tikiuosi atsakymų, o ne piktų atkirčių 'yra google'.. Googlė yra googlė, bet tie, kas jau turi, manau, gali daugiau pasakyt.
Pagarbiai...
trasa / miestas ant 50/50 bus tas 12ltr tau. (Dujos). cia tokios sanaudos AUTOMATU. mechanine numesk litriuka.
Maniskis benzino automatas su sunkia koja apie 14 rodydavo.
Siuo metu normliai su srautu 11-12 ..
Kuriu internetines svetaines pagal pageidavimus. Viską darau pats, nenaudodamas jokių turinio valdymo sistemų. Kainos nesikandžioja ir dažniausiai būna sutartinės. Susidomėję galite rašyt į PM.
#687
Parašyta 2014 birželio 30 - 11:37
Dabar - Audi a4 b6
#688
Parašyta 2014 birželio 30 - 12:25
taip., 152 kw ejo po 2000m. maniskis yra c5 (406 analogas) su elektra problemu nera kiek turiu, nei su varikliu neturejau bedu. Nupirkau su babynos defektu. uz nauja babyna sumokejau 107lt ir TA praejau be problemu. pries pora menesiu po gero uzvaikymo dugnais , kada duslintuvas jau pleskejo ismete katalizatoriu klaida, sia beda issprendziau po lamdom padejes saibas 4mm.. ir po siai dienai vazineju nematydamas problemu, nei su elektra nei su varikliu...Na, 14-15l nera daug.. Jeigu taip žiūrint ir lyginant, tai važinėjant su sunkia koja salerkiniu, tai išeina dar brangiau važinėt.. Manau, čia dar padorios sąnaudos. O kaip elektra? Skaičiau, kad ten nesąmones išdarinėja tipo. Pats esu turėjęs 406 sedaną 1999m. iki restailinį, tai problemų neturėjau aš su ta elektronika.. Ar čia žmonės taip pasamonę paveikia, kad jiems pradeda lagai iš lempos atsidarinėt, ar čia iš tikro taip yra? Ir dar, tas 153kW čia jau porestailas eina?
3.0 152 kw su normaliu vaziavimu tikrai nevirsysi 13 - 14 litru mieste. jei koja daznai megsta buti sunki tu duju matysi ir 15 .Sveiki, Liūtukų gerbėjai. ;) Po ilgos pertraukos galvoju vėl pasiimti Liūtuką.. Kažkaip pasiilgau, visgi neblogos mašinytės. Galvoju nusipirkti 406coupe. Kainos nelabai kandžiojas, o ir neieškau dabar kažko super brangaus, nes ne tie poreikiai. Na, bet kas domina, ar šiuo metu dar apsimoka imti? Ar dar galima rasti neuždrožtų? Nes iš tikro tai labai įtartinos kainos tame autogide - dauguma neviršyja net 4k. Galvoju imti 3litrų su dujom, nu arba pats dėsiuos dujas, jei nebus. Čia skaičiausi, kad geriausia autmatą imt, bet aš norėčau mechano, nepatinka man automatai. Ar tikrai ji ima apie 12l dujų, kaip esu skaitęs? Kas turi tokį Liūtuką, gal gali patvirtinti? Dėkavoju baisiausiai iš anksto ir tikiuosi atsakymų, o ne piktų atkirčių 'yra google'.. Googlė yra googlė, bet tie, kas jau turi, manau, gali daugiau pasakyt.
Pagarbiai...
trasa / miestas ant 50/50 bus tas 12ltr tau. (Dujos). cia tokios sanaudos AUTOMATU. mechanine numesk litriuka.
Maniskis benzino automatas su sunkia koja apie 14 rodydavo.
Siuo metu normliai su srautu 11-12 ..
rekomenduoju TIK 3.0l .140 ar 152kw.. sanaudos abieju panasios. persedus nuo 140 - ant mazu apsuku 152 bukesnis. o siaip vaziuojant skirtumo nejauciu apart ant 140kw stovi babynu plokste.
su dujom vazinesi uz tiek pat kiek dyzeli ir patikimiau.. pries dyzeli neturiu jokiu priekaistu., taciau tokiai masinai cupe labiau tinka benzininis variantas. 2.0 sanaudos beveik tos pacios kaip 3.0.
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#689
Parašyta 2014 birželio 30 - 12:47
Kazkaip labiau trilitris vilioja.. VIstiek visai kita dinamika yra. Ir siaip atsibodo tie traktoriukai 66kW. Po P406 81kW HDI sedau i 66kW golpa, tai teko cipuotis, nes bukas pasirode.. Pacipavus tai gal ir nieko visai, bet kazkaip atsibodo jau ta salerka. Ir siaip atsibodo jau tie patys vokieciai.. Visur BMW, VW, OPEL.. Kitu nepamatysi. O vat kadaise svajojau apie sita Coupe ir, matyt, prisisvajojau - laikas pirkti. Siaip benzuose labai nenusimanau, bet tarkim jei lyginant BMW 530d 135kW ir 142kW, tai 142kW yra žymiai dinamiškesnis. O čia, jei sakai, kad 140kW žemesnėm apsukom yra lankstesnis, tai sakyčiau, kad labiau apsimoka tokį imt, nes aš mėgėjas labiau žemom važinėt. O šiaip, tai jaučiu labiau jau čia priklausys nuo pačios mašinos būklės ir komplektacijos. Tiek 140kW tiek 152kW man bus atgaiva po visų traktoriukų. Realiai nesu turėjęs daugiau nei 81kW... Svarbu tik rast normalų.. Dėkui už atsakymus, tikrai padėjot.taip., 152 kw ejo po 2000m. maniskis yra c5 (406 analogas) su elektra problemu nera kiek turiu, nei su varikliu neturejau bedu. Nupirkau su babynos defektu. uz nauja babyna sumokejau 107lt ir TA praejau be problemu. pries pora menesiu po gero uzvaikymo dugnais , kada duslintuvas jau pleskejo ismete katalizatoriu klaida, sia beda issprendziau po lamdom padejes saibas 4mm.. ir po siai dienai vazineju nematydamas problemu, nei su elektra nei su varikliu...
Na, 14-15l nera daug.. Jeigu taip žiūrint ir lyginant, tai važinėjant su sunkia koja salerkiniu, tai išeina dar brangiau važinėt.. Manau, čia dar padorios sąnaudos. O kaip elektra? Skaičiau, kad ten nesąmones išdarinėja tipo. Pats esu turėjęs 406 sedaną 1999m. iki restailinį, tai problemų neturėjau aš su ta elektronika.. Ar čia žmonės taip pasamonę paveikia, kad jiems pradeda lagai iš lempos atsidarinėt, ar čia iš tikro taip yra? Ir dar, tas 153kW čia jau porestailas eina?
3.0 152 kw su normaliu vaziavimu tikrai nevirsysi 13 - 14 litru mieste. jei koja daznai megsta buti sunki tu duju matysi ir 15 .Sveiki, Liūtukų gerbėjai. ;) Po ilgos pertraukos galvoju vėl pasiimti Liūtuką.. Kažkaip pasiilgau, visgi neblogos mašinytės. Galvoju nusipirkti 406coupe. Kainos nelabai kandžiojas, o ir neieškau dabar kažko super brangaus, nes ne tie poreikiai. Na, bet kas domina, ar šiuo metu dar apsimoka imti? Ar dar galima rasti neuždrožtų? Nes iš tikro tai labai įtartinos kainos tame autogide - dauguma neviršyja net 4k. Galvoju imti 3litrų su dujom, nu arba pats dėsiuos dujas, jei nebus. Čia skaičiausi, kad geriausia autmatą imt, bet aš norėčau mechano, nepatinka man automatai. Ar tikrai ji ima apie 12l dujų, kaip esu skaitęs? Kas turi tokį Liūtuką, gal gali patvirtinti? Dėkavoju baisiausiai iš anksto ir tikiuosi atsakymų, o ne piktų atkirčių 'yra google'.. Googlė yra googlė, bet tie, kas jau turi, manau, gali daugiau pasakyt.
Pagarbiai...
trasa / miestas ant 50/50 bus tas 12ltr tau. (Dujos). cia tokios sanaudos AUTOMATU. mechanine numesk litriuka.
Maniskis benzino automatas su sunkia koja apie 14 rodydavo.
Siuo metu normliai su srautu 11-12 ..
rekomenduoju TIK 3.0l .140 ar 152kw.. sanaudos abieju panasios. persedus nuo 140 - ant mazu apsuku 152 bukesnis. o siaip vaziuojant skirtumo nejauciu apart ant 140kw stovi babynu plokste.
su dujom vazinesi uz tiek pat kiek dyzeli ir patikimiau.. pries dyzeli neturiu jokiu priekaistu., taciau tokiai masinai cupe labiau tinka benzininis variantas. 2.0 sanaudos beveik tos pacios kaip 3.0.
Kuriu internetines svetaines pagal pageidavimus. Viską darau pats, nenaudodamas jokių turinio valdymo sistemų. Kainos nesikandžioja ir dažniausiai būna sutartinės. Susidomėję galite rašyt į PM.
#690
Parašyta 2014 birželio 30 - 13:17
del sanaudu sunku man kazka lyginti , nes pries tai buves 140kw buvo 605 su dujom.
svoriai ne tie patys., valge 13-14ltr ir nespaudziant. perdarius i mechana po ko labai pasigailejau., nebebuvo komforto bet ratus galejo sukti ir 4 pavara jeigu tik kelio uztenki as jau su 3 pavara bordiuro kazkada vos isvengiau.
kiti su 140 kw 406 sedanais sukasi ir su 12 litru.
lygintant 605 vs sy c5 (140 -152 kw) abu APD , su 140 is vietos astresnis.
152kw variklio tikra simfonija v6 ., 140kw nebe simfonija - o naikintuvo riaumojimas..
v6 grazi operos simfonija
V6 naikintuvas....
abu mano .. (stokiniai ismetimai nieko nedaryta)
Šį pranešimą redagavo Eddy: 2014 birželio 30 - 13:23
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#691
Parašyta 2014 birželio 30 - 13:44
Nu čia kas kam labiau patinka. Išmetimą pagal save galima pasidaryt realiai.. O, kadangi, aš nesu sportininkas, tai nepajausčiu aš tų minimalių skirtumų tarp 140 ir 152kW, manau.. Tik kažkodėl labiau traukia porestailinis.. Tik kaži ar jų kainos nešoa į viršų labai.. Žinau tik tiek, kad ikirestailas ir porestailas nelabai kuo ten ir skiriaisi, apart skydelio ir borto kompo. Jei klystu, pataisyk.152 yra VTS (kintamu faziu veleneliai) kas pagal viska turetu but ekonomiskesne kazkiek nei 140kw . is tikruju ., maniskis automatas pasiekes 2,2rpm nespaudziant daugiau gazo jauciamas savaiminis jegos kazkoks pagausejimas (nori lipti prieki)..
del sanaudu sunku man kazka lyginti , nes pries tai buves 140kw buvo 605 su dujom.
svoriai ne tie patys., valge 13-14ltr ir nespaudziant. perdarius i mechana po ko labai pasigailejau., nebebuvo komforto bet ratus galejo sukti ir 4 pavara jeigu tik kelio uztenki as jau su 3 pavara bordiuro kazkada vos isvengiau.
kiti su 140 kw 406 sedanais sukasi ir su 12 litru.
lygintant 605 vs sy c5 (140 -152 kw) abu APD , su 140 is vietos astresnis.
152kw variklio tikra simfonija v6 ., 140kw nebe simfonija - o naikintuvo riaumojimas..
v6 grazi operos simfonija
V6 naikintuvas....
abu mano .. (stokiniai ismetimai nieko nedaryta)
Kuriu internetines svetaines pagal pageidavimus. Viską darau pats, nenaudodamas jokių turinio valdymo sistemų. Kainos nesikandžioja ir dažniausiai būna sutartinės. Susidomėję galite rašyt į PM.
#692
Parašyta 2014 birželio 30 - 13:55
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#693
Parašyta 2014 birželio 30 - 14:00
Na jo, faktas, kad kuo naujesnis, tuo daugiau navarotų.. Kainos praktiškai nesiskiria. Man realiai naujesnis labiau patinka vien dėl skydelio. Gal ir kvaila, bet taip jau yra. O šiaip sunkiai savąjį radai? Ai, pas tave citrina, ne kupas. ) Nu supratau viską.. Reiks dairytis.nu porestailas jau labiau pribombintas elektronikos. pas 152 kw stovi atskiras papildomas blokas dar kitaip kompas (BSI) kuris valdo visa auto elektronikos periferija..
140 paprastesnis.. paprasta elektronika kurios niekas nevaldo ir nuo niekeno ji nepriklauso.. su 140kw prijunges kompa matysi tik variklio kompa , abs bloka., immo ..
porestaila pajunges jau ten bus daugiau ko .. daugiau ir galvos skausmo
ka zinau.. visiem pagal skoni, kaip kas nori turet naujesne.. koki paimsi toki ir turesi.. galvos skausmo gali buti ir su senesniu.. turiu naujesni , vaziuoju ir kaifuoju..
Šį pranešimą redagavo Forseti: 2014 birželio 30 - 14:05
Kuriu internetines svetaines pagal pageidavimus. Viską darau pats, nenaudodamas jokių turinio valdymo sistemų. Kainos nesikandžioja ir dažniausiai būna sutartinės. Susidomėję galite rašyt į PM.
#694
Parašyta 2014 birželio 30 - 14:25
nesunkiai draugui padejau pirkti ., kai parsivarem, komfortas suzavejo .. po 3 savaiciu derybu - perpirkau., po ko jis dabar vairuoja 607 2,2hdi nupirkes ir po truputi gailisi kiek supratau kad perleido man citrinaNa jo, faktas, kad kuo naujesnis, tuo daugiau navarotų.. Kainos praktiškai nesiskiria. Man realiai naujesnis labiau patinka vien dėl skydelio. Gal ir kvaila, bet taip jau yra. O šiaip sunkiai savąjį radai? Ai, pas tave citrina, ne kupas. ) Nu supratau viską.. Reiks dairytis.nu porestailas jau labiau pribombintas elektronikos. pas 152 kw stovi atskiras papildomas blokas dar kitaip kompas (BSI) kuris valdo visa auto elektronikos periferija..
140 paprastesnis.. paprasta elektronika kurios niekas nevaldo ir nuo niekeno ji nepriklauso.. su 140kw prijunges kompa matysi tik variklio kompa , abs bloka., immo ..
porestaila pajunges jau ten bus daugiau ko .. daugiau ir galvos skausmo
ka zinau.. visiem pagal skoni, kaip kas nori turet naujesne.. koki paimsi toki ir turesi.. galvos skausmo gali buti ir su senesniu.. turiu naujesni , vaziuoju ir kaifuoju..
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#695
Parašyta 2014 liepos 01 - 09:12
Nu jo, taip ir būna po to. Blemba, pribūrėt čia, tai dabar nekantrauju įsigyt.nesunkiai draugui padejau pirkti ., kai parsivarem, komfortas suzavejo .. po 3 savaiciu derybu - perpirkau., po ko jis dabar vairuoja 607 2,2hdi nupirkes ir po truputi gailisi kiek supratau kad perleido man citrina
Na jo, faktas, kad kuo naujesnis, tuo daugiau navarotų.. Kainos praktiškai nesiskiria. Man realiai naujesnis labiau patinka vien dėl skydelio. Gal ir kvaila, bet taip jau yra. O šiaip sunkiai savąjį radai? Ai, pas tave citrina, ne kupas. ) Nu supratau viską.. Reiks dairytis.nu porestailas jau labiau pribombintas elektronikos. pas 152 kw stovi atskiras papildomas blokas dar kitaip kompas (BSI) kuris valdo visa auto elektronikos periferija..
140 paprastesnis.. paprasta elektronika kurios niekas nevaldo ir nuo niekeno ji nepriklauso.. su 140kw prijunges kompa matysi tik variklio kompa , abs bloka., immo ..
porestaila pajunges jau ten bus daugiau ko .. daugiau ir galvos skausmo
ka zinau.. visiem pagal skoni, kaip kas nori turet naujesne.. koki paimsi toki ir turesi.. galvos skausmo gali buti ir su senesniu.. turiu naujesni , vaziuoju ir kaifuoju..
Kuriu internetines svetaines pagal pageidavimus. Viską darau pats, nenaudodamas jokių turinio valdymo sistemų. Kainos nesikandžioja ir dažniausiai būna sutartinės. Susidomėję galite rašyt į PM.
#696
Parašyta 2014 liepos 01 - 09:20
Šiaip nelyginkit citrinos ir Pežo važiavimo komforto. Jei trilitrio neturėjei, tai kažin ar jausti skirtumą tarp 140kw ir 152kw. Turiu v6, tik sedaną, tai kažkiek valina .Nu jo, taip ir būna po to. Blemba, pribūrėt čia, tai dabar nekantrauju įsigyt.
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
#697
Parašyta 2014 liepos 01 - 09:58
ta ir sakau, nesulyginami dalykai ant komfortoŠiaip nelyginkit citrinos ir Pežo važiavimo komforto. Jei trilitrio neturėjei, tai kažin ar jausti skirtumą tarp 140kw ir 152kw. Turiu v6, tik sedaną, tai kažkiek valina .
Šį pranešimą redagavo Eddy: 2014 liepos 01 - 09:58
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#698
Parašyta 2014 liepos 02 - 14:37
kad ir automatas jis ir vaziuoja. nezinau kodel., sis ant sport rezimo turi lagu kai pavara permusa. ant rankinio rezimo eina geriau., bet nebuvo kaip laikyt gudrafona ir pavaras musinet.
VIDEO
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#699
Parašyta 2014 liepos 02 - 14:51
Ar man taip atrodo, kad tavo v6 aftamat sport nevalit? Ir su kokia muiline filmuoji?...kad ir automatas jis ir vaziuoja. nezinau kodel., sis ant sport rezimo turi lagu kai pavara permusa...
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
#700
Parašyta 2014 liepos 02 - 14:59
jop., ta ir sakau dyydeli lagai ties automato ''sport'' rezimu, pavara permusa., apsukos vos ne per pus krenta ir vel masto.. ., ant rankinio musimo to nesijaucia.Ar man taip atrodo, kad tavo v6 aftamat sport nevalit? Ir su kokia muiline filmuoji?
nebeklausk geriau kokia ta muiline
bandysiu savaitgali i aerodroma nulekt praspaust gerai keleta kartu ziuret ka turim
Šį pranešimą redagavo Eddy: 2014 liepos 02 - 15:02
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
Vartotojų skaito šią temą: 4
narių: 0, svečių: 4, slaptų narių: 0