Peršokti prie turinio


Dreba in nera traukos


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 63

#1 Svečias_Egiss_*

Svečias_Egiss_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 birželio 29 - 01:15

Sveiki, Turiu 2000 m 2.0 406 Coupe ir problema, kurios niekas neranda. Variklis RFR, EW10J4. Kai nusipirkau buvo viskas beveik ledas, pirkau is pazystamo, tai gerai zinojau, kad viskas gerai isskyrus, kad apsuku rodykle biski drebejo (672 - 730 diagnostika parode tiksliai). Trauke puikiai. Po kokiu 3 sav pradejo maziau traukt, ir biski variklis drebet ir nezymus traktoriaus garsas atsirado. Keiciau zvakes, niekas nepasikeite. Purkstuku valiklis irgi net nepasijaute. Vaziavau i UK atostogu pas pusbroli, kol mes savaite atostogavom masina buvau palikes pas ji servise (as Airijoj gyvenu). Pakeite visus dirzus, itempejus, crankshaft pulley, diskus, kaladeles, apatine variklio pagalve, greiciu dezes tepalus. Kai gryzau, uzsivedziau masina. Girdejau po dirzo apsauga kazkoki neaisku garsa lyg kazkas i kazka trintusi. Sake cia tipo viskas gerai, taip turi but kol naujas.. Kaip gali toks garsus garsas but po dirzo keitimo.. :huh: Vaziavo dar blogiau negu atvaziavau.. Traktoriaus garsas padidejo, variklis biski daugiau drebet pradejo. beto kazkoks traskejimas is po kapoto atsirado staigiau spaudziant akseletatoriu. Radom ant katalizatoriaus skylute, uzvirinom (po 3 men suzinojau, kad ji tam, kad kondensatas isvarvetu) :blush: Ziurejo kuro spaudima, sake puikus. Kompresija irgi gera. Pasikeiciau MAP sensoriu. Baterija nauja. Pasikeiciau poto dar rocker cover tarpines, nes leido biski (atsiprasau is anksto, lietuvisku pavadinimu tikrai nezinau daugumos). Issivaliau laisvos eigos voztuva ir visa throttle body. Veliau dar pasikeiciau zalia vadens temperaturos sensoriu. Tas pats. Atnaujinom ECU programine iranga su Peugeot planeta. EGR valve isvale. Patikrinau visu sensoriu kontaktus. Tas pats.. :( Kai ziurejom su Peugeot planeta ECU parodymus viskas lyg ir gerai, tik LEV zingsniai apie 40-50 budavo ir pagazavus labai nenoriai jie krisdavo, bei Throttle position sensoriaus mV buvo biski per zemi - 549 (o turetu buti apie 586) Grizau i Airija, apvazinejau visus servisus ir nieko.. Pasimatavau ismetima, blogai rode. Beto dar pastebejau, kad is ismetimo pastoviai garuoja ir dujos buna labai karstos. Galinis bakelis ziauriai kaista (jei pavazineji aukstenem apsukom ir susoji tylioj vietoj tai net girdedavosi kaip galinis bakelis spragsi vesdamas :wacko: Per pazystama masina atsidure Citroen garaze, paziurejo jie viska ir sake, kad dirzas buvo biski pertemptas, o tai priverte cranshaft pulley iseiti is timingo biski ir gavosi blogas degimas. Daviau as jiem dar nauja LEV, kuri jie idejo ir sukalibravo. Bei kitus sensorius tipo sutvarke. Pakeite ir mano duota kriauses formos pagalve. Vandens pompa nauja idejo, pakeite ausinimo skysti. Pasiemiau masina, niekas beveik nepasikeite (gal biski greriau pradejo vaziuot), o po dienos dar pradejo kazkas cypt kai masina stovi vietoj ant laisvu ilgesni laika. Citroene vel ziurejo kai nuvaziavau ir sake kad cia vandens pompoj kazkokia tarpine ar keas ten net neainau, tipo kol nauja cypia kartais.. Jo jo, patikejau.. Atsuko jis vandens rezervuaro dangtuka dirbant varikliui ir cypimas tam laikui dingo, po keliu dienu jis vel atsirado, bet dabar jis tylesnis ir trumpesnis buna :angry: Katalizatoriu ispjovem, trauka pagerejo kazkur nuo 4K RPM. Iki 4K akseleracija bloga, nera jegos, responso. Ant laisvu variklis labai garsiai dirba, kaip traktorius, atrodo, kad pats variklis kaista (perkaitimu nebuvo), dreba, persimusimai kas kelios sekundes. Vaziuojant kai spaudi gaza ir keli link 3-4K variklio garsas atrodo lyg dirbtu 1-2K RPM daugiau, o jegos mazai. Vazinet galima, bet tragedija ir nervu gadinimas pastoviai. I kalna sunkiai traukia. Kad ir pavara numeti vistiek nesijaucia jegos kaip kad anksciau jausdavosi (budavo kad ir i statu kalna pavara pazeminai ir i virsu vos ne skrendi). Po vandens pompos keitimo kai masina ant laisvu stovi vandens temp pakyla iki kokiu 92*C, kai vaziuoji visada nukrenta iki kokiu 82*C. Anksciau taip nebuvo, bet gal cia taip ir turi but, nezinau. Neaisku ir kada paskutini karta ausinimo skystis buvo keistas. Nusipirkau termostata, pakeisiu, kai galesiu, blogiau tikrai nebus. Siaip kol variklis ikaista iki 80*C radiatorius saltas, poto pradeda kaist, kai atsidaro termostatas. Nu bus matyt, cia man is maziausiai rupi kolkas. Buvau nusipirkes oktano boosteri, jokio efekto. poto nuspirkau specialu "10K boost" variklio ir ismetimo sistemos valymui. Nusiemiau oro padavimo plastmases, nustaciau apsukas ant 2.5K RPM ir 1 min purskiau i oro padavima, tiesiai per Throttle body kaip kad nurodyta. Variklio darbas pasikeite, vietom atrode, kad jis gest norim, bet iskart vel atsigaudavo. Po 1 min purskimo 5 min pertraukla ant laisvu. taip gavosi 3 kartai kol flakonelis istustejo. Tada kaip nurodyta 10 min laisvo variklio darbo ir viskas. Kagi, praejo kokia 15 min, sedau i masina galvoju pravaziuosiu. Spaust gaza ir pasipyle gana daaaug baltu dumu is ismetimo, apsukos pradejo sokinet nuo kokio 100 gal iki 1000. Pradejo dust/springciot. Isjungiau varikli iskart. Pagalvojau o dabar tai prisidirbau..... :unsure: Uzvedziau vel, lygtai nusistovejo apsukos tie 700, ijungiau pavara, spaust gaza, vel pradejo dust, bet baltu dumu daugiau nebebuvo.. Pabandziau pavaziuot ir uzdusau. Uzsikuriau vel pabandziau pavaziuot, pavaziavau 100m siaip netaip ir uzdusau.. Uzsikuriau vel ir pradejo maziau sprinciot, pradejau po biski vazinet. Lyg ir prasivazinejau svelniai po biski. Bet jegos isvis nebera. Vazinejau pirmyn atgal kelis kartus ir kuo toliau tuo geriau. Siaip ne taip parvaziavau namo (eksperimentas vyko ne kieme). Issivaliau oro temp sensoriu. Isvaziavau i greitkeli, 120-130 max. Gryzau namo ir galvoju vsio (dabar arba naujas variklis arba kapitalinis). Kagi... Sedejau prie kompo visa vakara. puse 12 sugalvojau isvaziuot pabandyt, ramu, masinu mazai bus.. Isvaziavau, lygtai geriau vaziuoja. IS vaziavau i greitkeli, pavaziavau ant 100 (KM), perejau iki 120. Paspaudavau staigiau gaza iki 120 ir atleisdavau kol gris iki 100 ir vel... pasierkiau ir 14 nesunkiai, 16, 18 ir tt.. kokius 10km.. Pravaziavau spausdamas kokius 5 km, kad net i vaira isikibes buvau, apsisukau, grizinejau link namu, galvoju sustosiu prie ziedo, amsinu nera.. Sustojau, ijungiau 1 pavara ir is ipratimo gazo gerokia daugiau padaviau, tai kai dave is vietos, i sedyne atlose taip gan gerai, 2 pavara tas pats, 3, 4, 5.. Per visas pradejo net lost i sedyne. responsas puikus, variklio darbas neveik nesigirdejo iki aukstesniu apsuku (>3K), drebejimo irgi nebesijaute ir trauke puikiai - taip kaip kad buvo kai nusipirkau as ja. Tai ka apsidziaugiau as jau, galvooju pagaliau galvos skausmai baigesi.. Kur tau.. Kita diena tas pats vel kaip ir anksciau.. Galia, kad buvo jau beveik 1 kai grizinejau link namu ta nakti, reikejo i darba ryte, buciau dar pavzinejes.. Ko poto tik nebandziau.. Ir visa air intake buvau nusiardes, pasikeiciau tarpines visas, vel visu sensoriu kontaktus perziurejau/pravaliau, izeminimo taskus isvaliau nuimdamas kiekviena. Degimo bloka (babina) ir zvakes pasikeiciau. EGR valve pasikeiciau nuo naujo 407 Pug'o is sroto lygiai tokia pacia kaip pas mane. Perzurejau visa vakuma, viskas ok. Laidai irgi lygtais OK visi.. Nei vienas servisas nieko gero nepadare. Niekas nieko neranda, net Peugeot firmos "mechanikai".. Ziurejo su Peugeot planeta sestadieni, pravaziavo dar pajunges ta dianostika.. Tipo viskas gerai sako.. Variklis dreba belekaip, persimusineja, netraukia normaliai, nera jegos ir responso, is ismetimo garuoja pastoviai... Ziauru... O ka pats maciau tai kad LEV rode ant laisvu paie 18 zingsniu, TPS apie 600mV, o2 sensorius sokinejo istisai (tai kokie 28, tai 792, tai 548, tai 49 ir tt. (cia tik pvz)), degimo kampas ant laisvu -0.2 lygtai, vandens temp apie 95*C, daugiau nieko neprisimenu. Viskas aisku.. Isvaziavau namo, vakar vel nusiardziau viska, paziurejau ar nera kokiu tarpeliu pro kur oras papildomas patektu ir t.t. Viskas tvarkinga, paziurejau ir ar purkstukai bent purskia normaliai nukreipes juos i lauko puse visus su tuo kuro bloku. Visi lyg pursia, bet nezinau ar tikrai gerai purskia, nes neesu mates kaip jie turetu purkst. Dar ka pastebejau tai kad tas velenelis apatinis didziulis kur isorinej pusej (arciau rato) ir stovi toj pacioj vietoj kur pagrindinio dirzo apatinis velenelis, tai kai varikllis dirba, ziurint i ta veleneli net centrinis varztas atrodo lyg butu netiesus ir pats velenelis biski lyg ir suktusi nuo centro biski kaip ir drebedamas vos ne. Abejoju ar Crankshaft galejo sulinkt kazkaip :blink: beto bandant paliest ta veleneli gavau kaip su el per nagus, pasiemiau atsuktuva kur sviecia nuo itampos/sroves, palieciau ta veleneli ir pradejo sviest :blink: Cirkai.. Pries kelias dienas dar pastebejau, kad pajungus laptopa per cigarete naudojant transformatoriu ekranas blikcioja. Su testeriu ziurint baterija rodo >14, bet istisai labai sokineja kazkur .3 tarpe, t.y. nuo 14 iki kazkur 14.4.. Generatorius ta pati rodo.. Pakutinis kompresijos testas (1 tai tas kur arciau dirzo): Per tris sukimus///Iki galo 1. 11.5///15.5 2. beveik 11///15 3. 11///15.5 4. beveik 11///15.5 Kai anglijoj matavo kompresija sake, kad visuose po 14, bet jau netikiu as jais.. Nors imk pats pirkis viskas ir pats matuokis, kad zimotum teisybe.. O ir sitas testas gali but nevisai tikslus, nes buvom labai pavarge kai matavom su pazystamais, bet tai rezultatai is daug bandymu.. Kuriasi gerai tiek saltu, tiek kastru varikliu. Kuro ryja daug mieste, nes spaust gerai reikia is vietos pajudant arba pasiekt tarkim 60KM/H, greitkeliu lygtai neryja kuro, bet jei tik vos vos ikalne beveziuojant, reikia gerokai paspaust, kad greitis nekristu ir tai kartais nepadeda, jei ne 120 vaziuoji.. Ty ant apsuku kakur nuo 3.5-4K jega jau jauciasi, bet vistiek truksta kaimenes arkliu.. Atsiprasau, jei ka pamirsau pasakyt ar supainiojau. Man jau nebesigalvoja nuo to pezo per 3 menesius vargo. Pasikartosiu dar kas daryta/keista: Dirzai nauji, crankshaft pulley , zalias ausinimo skyscio sensorius, Ausinimo skystis naujas, MAP sensorius, Vandens pompa, LEV naujas, Engine breather pipe nauja, Babina ir zvakes nauji, Inlet manifold tarpines, Throttle body tarpine, Rocker cover tarpines, EGR voztuvas is sroto nuo 2005 masinos, Katalizatorius ispjautas, Nauja baterija, Tepalai Castrol ir filtras nauji. Greiciu dezes tepalai nauji. Papildysiu jei ko nedarasiau. Man labiausiai isomu kaip galejo tas purskalas sustatyt viska i vietas. Kita diena viskas grizo vel i senas blogas vezias ir nebezinau kur ieskot bedos. Ji naudot raso instrukcijose reikia karta kas 10K km, tai kazkaip nesinori dar karta purkst, o tai dar ir visai uzlinkt variklis gali, neaisku kame beda ir dar labiau nervuoja tai kad kartais masina vaziuoja geriau kelis km ir poto vel blogai.. Aciu visiems is anksto uz komentarus ir pagalba ;) :beer:

Šį pranešimą redagavo Egiss: 2009 birželio 29 - 01:26

  • 0

#2 Neburtininkas

Neburtininkas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.227
  • Vieta:danija
  • Automobilis:www

Parašyta 2009 birželio 29 - 05:31

:lol: ple nedaskaiciau iki galo.poetas gal busi :D supratau tik tiek kad wos newiska ka imanoma jau pakeitei :D
  • 0

TFSI lpg hibrid 147kw

parduodu devetas lengvuju automobiliu priekabas


#3 Nerijusv

Nerijusv
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.079
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:pardaviau peugeot, išėjau į barą...

Parašyta 2009 birželio 29 - 07:42

bandyciau speti jog tas o2 sensorius (lamda) blogas, ar kontakto kazkur link jo nera... :hmm:
  • 0

#4 Svečias_MEISTERIS_*

Svečias_MEISTERIS_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 birželio 29 - 09:15

O kokie skaiciai buvo , kai tau matavo dujas (CO.CO2,HC, O2.......) ?
  • 0

#5 EsTr3ToR

EsTr3ToR
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 760
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 205 Gti 1992 1.9

Parašyta 2009 birželio 29 - 17:17

Ziureciau variklio uzdegimo sistema... O siaip... Nieko sau vargo... Gal kita pajamk..? :blink:
  • 0
Peugeot 205 GTi 1992 Sorrento Green 1.9 Mi16 Sometime... Peugeot 205 GTi 1987 Graphite Grey 1.6->1.9 Finished Restoration

#6 liuc406

liuc406
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 235
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 HDI 110

Parašyta 2009 birželio 29 - 17:28

Negali but dirzas persokes?
  • 0

#7 Svečias_Egiss_*

Svečias_Egiss_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 birželio 29 - 19:56

Uzmirsau pamineti, kad buvo plautas variklis neuzilgo kai nusipirkau masina. Tik neprisimenu ar pries prasidedant problemoms ar po. Beto ar gali buti, kad crankshaft sensorius blogai dirba? LT jis lyg holo davikliu vadinamas. Neburtininke, kuo detalesne beda, tuo geriau argi ne? :) Rasyt megstu, bet ne poetas :rolleyes: Tai va kad neviska, reikia minciu ka toliau daryt. ---------------------------------- NerijauV, bandyt keist o2 sensoriu? 115 Euru naujas, beto visai nesenai pries ispjaunant katalizatoriu testas rode gerai viska, kai dirzas buvo atstatytas kaip turi but, bet buvo bedos like. Gal geriau bandyt crankshaft sensoriu keist? Man toks jausmas kartais daugiau spaudziant is vietos lygtai lies 2K rpm riba kartais atsiranda tuscias akseleracijos tarpas kokiai 1/2 sec ir poto vel kyla po biski, bet tai buna retai. O sankaba puiki. ---------------------------------- Meisteri, turiu tik gero testo lapa, o duomenys geri yra tokie: Idle(720/min) Acc (2610/min) Engine temp: 81*C 81*C CO: 0.11 % 0.00% Lambda: 0.995 1.001 CO2: 14.8% 15.0% HC: 57pp 15ppm O2: 0.02% 0.04% ---------------------------------- Estr3tor, o ka butent patartum ziuret? man jau galva nebedirba po tiek vargo ir visokiu nesamoniu. Galvojau apie kita varikli, bet jeigu purskalas padejo, tai problema tkrai nedidele kazkur ir neverta kruva pinigu kist imant kita varikli, kuri gali tekt "remontuot" taip pat.. ---------------------------------- Liuc406, del dirzo persokimo mezinau, gi paprastas purskalas variklio sistemos valymui buvo laikinai sutvarkes problema. Man tai labiau panasu i mechanine problema arba sensoriaus grybavima. Man bandant logiskai mastyt, tai lieka oro temp, o2 ir crankshaft senoriai bei purkstukai. kas dar galejo but paveiktas to purskalo net neisivaizduoju, kad pagerejo tam kartui.
  • 0

#8 Linas

Linas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.321
  • Vieta:Žagarė - Šiauliai - Merkinė
  • Automobilis:Peugeot 307SW 2ltr HSI 79kw 2003m.

Parašyta 2009 birželio 29 - 20:35

Jeigu holo daviklis grybautu tada uzgesunetu nei is sio nei is to. Nes holo daviklis pamates judesi siuncia signala ijungt kibirksti. Nepamenu ar pas tavaji varikli yra komutatorius bet jei jam kapec tai gali but panasus simptomai ir ipac staigiau uzgazavus. Bet jeigu tau padejo sistemos valymo priemone tai gal vistiktai tau reiketu atsakingai isvalyti ipurskimo sistema keiciant visus filtriukus. Aisku valyt reiketu patiket profesionalam o ne su megejiskais purskalais.
  • 0

ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.

ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG 

ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.

ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.

Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros


#9 MKS999

MKS999
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 975
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:peugeot 605 2.0T

Parašyta 2009 birželio 29 - 21:40

Pas mane toks pugas jau senai butu stovejas ant kaladziu. Sakyciau butu iskirtine masina , kad tiek kist , o cia tik senas 406 cupas ir dar 2.0. Uzuojauta tau. Kiek pinigu sukista i si coupe tai itariu butu isejas koks 306 ar 206 S16. (Gti , Le manas ar dar koks biesas).
  • 0
806 ir 206 DALIMIS

Ne viskas auksas, kas auksu žiba, bet kas smirda šūdu, tikrai yra šūdas!

#10 Svečias_Šarūnas_*

Svečias_Šarūnas_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 birželio 29 - 22:06

Buciau senai galvojas apie masinos keitima. Nes netureciau tiek kantrybes.
  • 0

#11 Jimmy

Jimmy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.533
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:beliko tik opelis...

Parašyta 2009 birželio 29 - 22:18

Jeigu holo daviklis grybautu tada uzgesunetu nei is sio nei is to.

Nebūtinai. Jau trečią holą pasikeičiau (aišku, vartotą) ir simptomai buvo įvairūs: netekimas jėgos prie tam tikrų apsukų, springimas laikant pastovų gazą, neužsivedimas ir pan. Juk jis nesunkiai keičiasi, imt ir iš kokio kolegos eksperimentui pasiskolint, ar pagaliau šrotinį nusipirkt (ne karvę kainuoja) ir viskas taps aišku...
  • 0
... labai piktas diedas...

#12 Svečias_Egiss_*

Svečias_Egiss_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 birželio 29 - 22:39

Linai, nera pas mane kuro filtro atskiro (kuro siurbli tinkliukas ar pan yra ir viskas), beto tas purskalas gi i oro padaima purskiasi, tai turetu but kazkas viduj variklio pagal ideja, o ne bako pusej :unsure:

Mks999, nenoriu as mazytes masineles. Sita masina man labai patinka, elektronika veikia visa idealiai kas yra retas atvejis situose 406'uose isskyrus kazkokia beda variklio/sensoriu puseje.

Sarunai, turiu kantrybes. Visa intake manifold jau 2 kart buvau isardes ir dar isadryciau, jei tik padetu, o ir varikli su mielu noru persirinkciau, jei tik irankius ir supratima ten tureciau :) Masina vaziuoja, vazinet galima. Tik surast ta problemele reikia ir tikrai nenoriu parduot, o ir su praeita masina pan buvo, tik kad ja pardaviau nesuzinojes kame beda, tai dabar reikia issiaiskinti.

Jimmy, ziuresiu kas gausis, tik abejoju ar srote pavyks rast man ji, nes jei ir randu tokia masina, tai variklio dazniausiai nebuna jau arba beveik visu sensoriu.
--------------------------------------
Kaip turetu purkstukai purkst ir ar gali kas nors juos priverst "misciot"?
Kai ziurejau vakar kaip jie purskia i lauko puse nukreipes kai buvau istraukes juos, tai nuo purkstuko kazkur min uz puses metro tik pradeda sklaidytis daugiau, o uz kokio 1.5 metro purskimo diametras butu gal kokia 40 cm max(bet cia vienos "ciurksles", o ne abieju kartu diametras is 1 purkstuko). Neturetu jie iskart sklaidytis ir atrodyt kaip dulkes purskiamos kaip kad pvz masinos dazymo tas aparatas purskia? Niekada neesu mates kaip gerai purskia. Dekui

Youtubej tika suradau. Maniskiai pan kaip cia trecias is kaires tik siauriau biski (laikas video 1.20min nuo pradzios):

Tikrai nieko panasaus kaip cia:
http://www.youtube.c...feature=related

Šį pranešimą redagavo Egiss: 2009 birželio 29 - 23:09

  • 0

#13 ENtoni

ENtoni
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 70
  • Vieta:kaunas-GARLIAVA- kaunas :)
  • Automobilis:peugeot 406 2l 16v, (p405 dyzeliokas)

Parašyta 2009 birželio 30 - 10:37

pakeitus ar siaip nuemus holo davikli reikia kaip nors reguliuoti, ar tik pakeitiai ir viskas?
  • 0

#14 Linas

Linas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.321
  • Vieta:Žagarė - Šiauliai - Merkinė
  • Automobilis:Peugeot 307SW 2ltr HSI 79kw 2003m.

Parašyta 2009 birželio 30 - 12:53

Kaip gali nebut kuro filtro? Nejuokauk taip ziauriai. O jei pas tave jis rimtai iskastruotas tada baisu net ir pagalvot kas dedasi ipurskimo sistemoj <_<
  • 0

ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.

ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG 

ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.

ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.

Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros


#15 Linukas

Linukas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 660
  • Vieta:Taurage
  • Automobilis:406 Coupe T3 turbo

Parašyta 2009 birželio 30 - 13:37

filtras turetu but tikrai ( senesniuose desinej pusej prie galinio rato, net masinos nereikia kelt). Vien zo jei variklis buvo plautas tai problemos turetu but davikliuose, nebent dar ziuret siurbli bake ( man buvo auto pradejusi netraukt, trukciot, uzgesinet... nebuvo reikiamo spaudimo kuro padavime). Kiek pamenu is praktikos purkstukai turi nepurkst, o kaip pats sakai dulksna pust. o kai stovi neuzkurta auto siurblys nesudirba kartais ? Ta prasme pasivazineji ir sustoji ir buna po kokiu 10 - 15 min siurblys pora kart isijungia ?
  • 0

#16 Svečias_MEISTERIS_*

Svečias_MEISTERIS_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 birželio 30 - 13:44

----------------------------------
Meisteri, turiu tik gero testo lapa, o duomenys geri yra tokie:
Idle(720/min) Acc (2610/min)
Engine temp: 81*C 81*C
CO: 0.11 % 0.00%
Lambda: 0.995 1.001
CO2: 14.8% 15.0%
HC: 57pp 15ppm
O2: 0.02% 0.04%
----------------------------------

sie rodikliai super geri. Nuliova masina.........
Bet as prasiau testo skaicius kai pas tave variklis dirba blogai! Is jiu galima suzinuoti DAUG!
  • 0

#17 Svečias_Egiss_*

Svečias_Egiss_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 birželio 30 - 19:13

Aha, man irgi idomu ar reikia holo davikli sujkalibruot ar pakeiti ir viskas? Galbut jau ryt bus aisku ar jis kaltas ar ne. Kaip kazkas sake, kartais man vaziuojant jauciasi trukciojimas sioks toks. O kartais ir gerai patrukcioja. Ziema buvo kelis kart uzgesus is lempos ant ledo, bet siaip buvo viskas idealu tada. Pazystamui pan buvo, tik dar blogiau su isuzu lygtai, tai jie viska kelis kart perziurejo, o po keliu men paaiskejo, kad holas baiginejosi, pasikeite ir kaip nauja vaziuoja. Linai, tikrai nera. Ir pats visur skersai isilgai isieskojau nuo pat purkstuku iki kuro bako ir keli servisai! ;) Yra tik viena padavimo slangute, griztamos nera, tai ta viena slangute nuo purkstuku eina tiesiai iki kuro bako, uzkyla i virsu ir dingsta. Jokio filtro pakeliui nera. net galines sedynes nuiminejau, galvojau gal po jom koks priejimas yra.. Kaip jau sakiau yra tik filtriukas/tinkliukas/ar kazkas panasaus kuro pompoj kiek zinau. O kad kazkur po apacia ar prie rato kuro filtras butu pas 2.0 406 Coupe dar neteko girdet ir matyt. Arba jis tada ant kuro bako "pasleptas", bet tai kaip iki jo dasikast? :D Visai nenustebciau.. Geras pavyzdys yra rankinio jungtukas pakastas giliausiai, kuris pastoviai sugenda. Peugeot service online kataloge ir manualuose neparodyta jo vieta, bet tipo jis yra, o yra dedamas tik labai dulketose klimato zonose kiek mums pavyko issiaiskint. Linukai, tai va, kad vos ne dulksna pust turetu kaip as suprantu, kad kuro sanaudas pamazint. Pasiklausysiu ar siurblys sudirba po kiek laiko ar ne, kad isitikint ir parasysiu, bet kad kiek zinau tai ne, bent jau nepastebejau dar. Tik vat pastebejau, kad kartais isjuniant varikli dar pasigirsta toks garsas lyg kazkur prie Throttle Body aukstas spaudimas iseitu kokiai sekundei. Kazkas pan i Pššššt. Ir kas kelios, o gal ir keliolika min is ausinimo skyscio rezervuaro uzsukimo pasigirsta irgi lyg jis nusiorintu pusei sec (Pšt). Meisteri, buvo nuliova iki variklio plovimo :blush: Dabar jau turbut mazai ir naudos butu is tu skaiciu, jei padaryciau testa per nauja? Katalizatorius gi ispjautas. Ar ir be katalizatoriaus is skaiciuku galima sprest apie degima ir kt?? Beto kol saltas variklis visas kiemas benzinu pasmirsta ziauriai, uzvedus iki kol susyla, poto lyg beveik dingsta tas kvapas. O kitas dalykas kas man ramybes neduoda tai benzino kvapas tepale. Turi jis ten jaustis?

Šį pranešimą redagavo Egiss: 2009 birželio 30 - 19:13

  • 0

#18 MKS999

MKS999
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 975
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:peugeot 605 2.0T

Parašyta 2009 birželio 30 - 21:28

Del vieno sutinku is siurblio gali iseit ir vienas vamzdukas. Kazkaip pas naujasnius modelius jau nera gryztamojo. Tad kyla idomus klausimas kaqip dirba slegio reguliatorius. Kiek pamenu tai jis stovi paciame siurblio korpuse, cia pas 3.0 24v . O del filtro tai jis tikrai turi stovet pritvirtintas prie bako.
  • 0
806 ir 206 DALIMIS

Ne viskas auksas, kas auksu žiba, bet kas smirda šūdu, tikrai yra šūdas!

#19 Svečias_Egiss_*

Svečias_Egiss_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 liepos 01 - 00:29

Tai tada taip gaunasi, kad jis ant bako stovi, jei yra atskiras. Kaip iki ten dasibraut, kad paziuret? Nuiminet baka reikia? :blink: Taip, slegio reguliatorius, jei toks yra, turetu stovet kuro siurblyje, nes prie purkstuku nera jokiu papildomu laidu (Jeigu jam reikia laidu). Ne mechanikas as, tai dar mazai zinau :rolleyes: Beto, kuro siurblys neisijungineja lygtai isjungus varikli. Masinoj sedint arba salia masinos tikrai nieko nesigirdi isijungiant. Ar man prie pat galiniu ratu klausyt reikia? Nenoriu as lakstyt beproto ar draguot, tik noriu susitvarkyt masina, kad normaliai vaziuotu, o tai nervuoja pastoviai tie variklio/masinos drebejimai ir netraukimas. Siandien Dublino centre buvau, sutemus grizinejau namo, buvo masina uz manes gan arti su ijungtom sviesom, tai spaudziant per pavaras (pajudant nuo sankryzos) tik iki 3K matesi ant jos sviesu kad dumina pas mane gan neblogai, tik nezinau kokios spalvos tie dumai, neatrode juodi ar melyni. Paprasysiu ko kad paskui mane pavazinetu ir pasakytu kas ten pas mane darosi su tuo ismetimu :wacko:
  • 0

#20 Petruchia

Petruchia
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 44
  • Automobilis:Peugeot 206GTI

Parašyta 2009 liepos 01 - 08:03

o tai pas tave ne dvi lembdos stovi ? jei stovi uz katalizatoriaus o ji tu ispjovei, tai tada visko gali buti <_< jis ten visiskas nesamones matuoja
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 2

narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0