Dreba in nera traukos
#21
Parašyta 2009 liepos 01 - 12:59
#22 Svečias_MEISTERIS_*
Parašyta 2009 liepos 01 - 16:41
Be katalizatoriaus irgi galima pagal dujas spresti apie variklio darba ir sakiciau kad be juo matavimas kokybeskesnisMeisteri, buvo nuliova iki variklio plovimo Dabar jau turbut mazai ir naudos butu is tu skaiciu, jei padaryciau testa per nauja? Katalizatorius gi ispjautas. Ar ir be katalizatoriaus is skaiciuku galima sprest apie degima ir kt?? Beto kol saltas variklis visas kiemas benzinu pasmirsta ziauriai, uzvedus iki kol susyla, poto lyg beveik dingsta tas kvapas. O kitas dalykas kas man ramybes neduoda tai benzino kvapas tepale. Turi jis ten jaustis?
4 komponentu duju analizatorius;
padidintas CO (>1,5%) - MAF problema, liambdo zondo problema, varyklio temp.sens. problema.
mazas CO (<0,3%) - nepakankamas sliegis (benzosiurblis, filtras, benzospaudimo reguliatorius), uzkoksuoti forsunkes.
Padidintas CH - galimos kompressijos problemos varyklije, blogos zvakes, laidai ir t.t.
padidintas O2 - ridiklis kad variklis dirba ant liesaus misinio.
CO2 - degimo proceso rodiklis, eigu misinis (14,7:1) tai CO2 bus 12-17%.
ir taip toliau...........
be to, jeigu vazioji pas diagnosta, kuris nedirba su duju analizatoriu, ne visada galesi ispresti variklio problemos.
Kompas tikrina elektrine sistema, valdima o duju analizatorius parodo sio valdimo pasiekmes.
Šį pranešimą redagavo MEISTERIS: 2009 liepos 01 - 16:46
#23
Parašyta 2009 liepos 01 - 17:15
#24 Svečias_Egiss_*
Parašyta 2009 liepos 01 - 21:43
Linukai, manajam pagal VIN servicebox'e net neranda kuro filtro.
http://public.servic...r...20 1 15E30C
Cia yra tik 1, 5, 6, 10, 11, 12, 13 numeriai mano masinai, kitu daliu net nera sarase.
Jei dalies neranda pagal VIN tai matyt tikrai nera. Visa dugna isieskojom gi servise su prozektorium. Ta viena slangute nuo purkstuku eina palei vairuotojo (desine) puse dugne, prie bako pakyla i virsu ir dingsta uz bako. negi baka nuiminet reikia, kad paziuret ar yra kuro filtras? Nors prancuzai gali ir but ten paslepe. reikes pasikelt masina, pasiimt veidrodi ir paziuret ar kas matyt ten virs bako del visa ko.
Meisteri, siandien jau turejau gaut crank sensoriu, bet ne toki uzsake, tai iki ryt teks laukt, po darbo pasikeisiu ir ziuresiu ar kas pasikeis. Poto iskart vaziuosiu duju testa daryt ;)
Nerijau, kad biski uzpiltu ir vos smirdetu tai suprantu, bet kad turbut gerokai per daug uzpila, nes visas kiemas pasmirsta is karto. Bet cia dar gali but gal ir del to, kad katalizatoriaus nebera..
Apie kuria vairuotojo puse ir apie koki siurbli kalbi? Nes pas mane vairas desineje. Buvau tika uzkures masina ir bandziau klausyt abiejose pusese, tai ten pas mane atrodo viskas dirba mano vairuotojo pusej, o kaireje (keleivio) atrodo nieko nesigirdi.
Del to duminimo tai pats prisidirbau matyt ta skylute uzvirindamas ir dar katalizatoriu ispjaudamas. Beto kalbejau su vienu draugu, tai sake, jei variklio ziedai sukieteja, gali baltai dumint, taip? Vandens pas mane nerija, bet tepalo gal kokia puse litro 1000 myliu.
Siandien bevazinejant stebejau variklio elgesi, jega ir responsa, tai kartais lyg ir geriau pradeda vaziuot, bet labai trumpam ir ant zemesniu pavaru kartasi jauciasi bespaudziant gaza lyg 1/2 sec tarpas atsirastu t.y. prileteja ir vel poto pradeda greitet. Na ryt tikiuosi gauti gera crankshaft sensoriu ir ziuresiu ar kas pasikeis pakeitus. Tikiuosi ten kalibruot ar nustatinet nieko nereikia ji keiciant.
Šį pranešimą redagavo Egiss: 2009 liepos 01 - 21:44
#25
Parašyta 2009 liepos 02 - 01:38
cia ziurejau pagal tavo variklio koda.Linukai, manajam pagal VIN servicebox'e net neranda kuro filtro.
http://public.servic...r...20 1 15E30C
Cia yra tik 1, 5, 6, 10, 11, 12, 13 numeriai mano masinai, kitu daliu net nera sarase.
Jei dalies neranda pagal VIN tai matyt tikrai nera. Visa dugna isieskojom gi servise su prozektorium. Ta viena slangute nuo purkstuku eina palei vairuotojo (desine) puse dugne, prie bako pakyla i virsu ir dingsta uz bako. negi baka nuiminet reikia, kad paziuret ar yra kuro filtras? Nors prancuzai gali ir but ten paslepe. reikes pasikelt masina, pasiimt veidrodi ir paziuret ar kas matyt ten virs bako del visa ko.
o del lengvai balto dumo man kazkada senesniam 2.0 motorui buvo problema su voztuvu. kazkaip pilnai jis neuzsidarydavo,...
sunkia tu cia beda turi, turbut jau galvo skauda
#26 Svečias_Egiss_*
Parašyta 2009 liepos 02 - 20:09
Šį pranešimą redagavo Egiss: 2009 liepos 02 - 20:12
#27
Parašyta 2009 liepos 02 - 21:41
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#28 Svečias_Egiss_*
Parašyta 2009 liepos 02 - 23:37
Šį pranešimą redagavo Egiss: 2009 liepos 02 - 23:39
#29
Parašyta 2009 liepos 03 - 06:54
Nuvaziuok i diagnostika kad klaidas istrintu. Nes gal dabar vazineji avariniu rezimu.Na as to ir bijau, bet siaip variklis viduj visas blizga atsisukus ipilimo skyle. Visa laika tik geriausi Castrol tepalai buvo pilami ir keisti laiku arba anksciau. Tikiuosi nebus prisikaupe tu apnasu kur nors. Tada tai butu bedos..
Pabandysiu ir suzinosiu. Jau pradedu nusiteikinet naujam varikliui.
Crankshaft sensoriu pakeitus absoliuciai niekas nepasikeite, o ant senojo kazkokiu dulkiu prie dugno buvo prilipe nemazai.
Susipyliau ta xado kuro sistemos valikli, pravaziavau kazkur 50KM, rezultatas kaip ir anksciau kolkas, kartais pagereja trumpam ir vel grizta i senas vezias
Kas sekantis? Purkstukai? Lambda sensorius? Oro temp sensorius? O gal vel ta purskala i ora pabandyt tik mazesniais kiekiais (va jis man ir buvo kazka pravales, kai buvo viskas pagereje vienam vakarui)?
Beja variklis ikaista labai stipriai, beveik niekur aplink ji prisiliest neina sustojus po kad ir 20 min keliones ramiai vazinejant. Temp rodo gera tiek ausinimo skyscio, tiek tepalo
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#30 Svečias_Egiss_*
Parašyta 2009 liepos 03 - 19:12
#31
Parašyta 2009 liepos 06 - 14:13
#32 Svečias_Egiss_*
Parašyta 2009 liepos 09 - 19:07
Šį pranešimą redagavo Egiss: 2009 liepos 09 - 19:13
#33
Parašyta 2009 liepos 09 - 19:48
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#34 Svečias_Egiss_*
Parašyta 2009 liepos 10 - 00:28
#35
Parašyta 2009 liepos 10 - 06:00
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#36
Parašyta 2009 liepos 10 - 08:42
#37
Parašyta 2009 liepos 10 - 08:45
#38 Svečias_MEISTERIS_*
Parašyta 2009 liepos 10 - 10:27
Bedos jeskos pas save galvoje. Tau gi rasiau del duju analizatoriaus parametrus.O cia variklis dreba, persimusineja. Gazuojant variklis daug smarkiau/garsiau dirba negu turetu ant tu apsuku ir apsuku rodykle gazuojant letai kyla i virsu dazniausiai, kad ir gerai pagazuojant. kartais geriau pradeda vaziuot ir vel blogai po kiek laiko
Kur man bedos ieskot gal kas zinot?
Kai pas tave "variklis dreba, persimusineja" - vaziok ir pamatuok, napagailek 20-30Lt. o paskui ir patarima gausi.
#39
Parašyta 2009 liepos 10 - 13:29
#40 Svečias_Egiss_*
Parašyta 2009 liepos 10 - 19:18
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0