Peršokti prie turinio


Dreba in nera traukos


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 63

#21 Linukas

Linukas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 660
  • Vieta:Taurage
  • Automobilis:406 Coupe T3 turbo

Parašyta 2009 liepos 01 - 12:59

tai kad yra pas taves tas filtras (nr.2):
Posted Image
  • 0

#22 Svečias_MEISTERIS_*

Svečias_MEISTERIS_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 liepos 01 - 16:41

Meisteri, buvo nuliova iki variklio plovimo :blush: Dabar jau turbut mazai ir naudos butu is tu skaiciu, jei padaryciau testa per nauja? Katalizatorius gi ispjautas. Ar ir be katalizatoriaus is skaiciuku galima sprest apie degima ir kt?? Beto kol saltas variklis visas kiemas benzinu pasmirsta ziauriai, uzvedus iki kol susyla, poto lyg beveik dingsta tas kvapas. O kitas dalykas kas man ramybes neduoda tai benzino kvapas tepale. Turi jis ten jaustis?

Be katalizatoriaus irgi galima pagal dujas spresti apie variklio darba ir sakiciau kad be juo matavimas kokybeskesnis

4 komponentu duju analizatorius;
padidintas CO (>1,5%) - MAF problema, liambdo zondo problema, varyklio temp.sens. problema.
mazas CO (<0,3%) - nepakankamas sliegis (benzosiurblis, filtras, benzospaudimo reguliatorius), uzkoksuoti forsunkes.
Padidintas CH - galimos kompressijos problemos varyklije, blogos zvakes, laidai ir t.t.
padidintas O2 - ridiklis kad variklis dirba ant liesaus misinio.
CO2 - degimo proceso rodiklis, eigu misinis (14,7:1) tai CO2 bus 12-17%.
ir taip toliau...........

be to, jeigu vazioji pas diagnosta, kuris nedirba su duju analizatoriu, ne visada galesi ispresti variklio problemos.
Kompas tikrina elektrine sistema, valdima o duju analizatorius parodo sio valdimo pasiekmes.

Šį pranešimą redagavo MEISTERIS: 2009 liepos 01 - 16:46

  • 0

#23 Nerijusv

Nerijusv
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.079
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:pardaviau peugeot, išėjau į barą...

Parašyta 2009 liepos 01 - 17:15

del smirdejimo benzu uzkurus salta varikli - imho, normalu, kompas perpila benzo, kad kuo greiciau katalizatorius uzkaistu iki darbines temperaturos. bet, kadangi jo pas tave nebera, turi tai ka turi ;) beje, po vairuotojo priekiniu sparnu siurblys uzia tik uzkurus? del dumijimo - gali buti jog tiesiog kondensatas garuoja, juolab pats rasei, jog uzkimses buvai skyle isbegimui...
  • 0

#24 Svečias_Egiss_*

Svečias_Egiss_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 liepos 01 - 21:43

Petruchia, viena lambda, stovi pries katalizatoriu ;)

Linukai, manajam pagal VIN servicebox'e net neranda kuro filtro.
http://public.servic...r...20 1 15E30C
Cia yra tik 1, 5, 6, 10, 11, 12, 13 numeriai mano masinai, kitu daliu net nera sarase.
Jei dalies neranda pagal VIN tai matyt tikrai nera. Visa dugna isieskojom gi servise su prozektorium. Ta viena slangute nuo purkstuku eina palei vairuotojo (desine) puse dugne, prie bako pakyla i virsu ir dingsta uz bako. negi baka nuiminet reikia, kad paziuret ar yra kuro filtras? :blink: Nors prancuzai gali ir but ten paslepe. reikes pasikelt masina, pasiimt veidrodi ir paziuret ar kas matyt ten virs bako del visa ko.

Meisteri, siandien jau turejau gaut crank sensoriu, bet ne toki uzsake, tai iki ryt teks laukt, po darbo pasikeisiu ir ziuresiu ar kas pasikeis. Poto iskart vaziuosiu duju testa daryt ;)

Nerijau, kad biski uzpiltu ir vos smirdetu tai suprantu, bet kad turbut gerokai per daug uzpila, nes visas kiemas pasmirsta is karto. Bet cia dar gali but gal ir del to, kad katalizatoriaus nebera.. :blush:
Apie kuria vairuotojo puse ir apie koki siurbli kalbi? Nes pas mane vairas desineje. Buvau tika uzkures masina ir bandziau klausyt abiejose pusese, tai ten pas mane atrodo viskas dirba mano vairuotojo pusej, o kaireje (keleivio) atrodo nieko nesigirdi.
Del to duminimo tai pats prisidirbau matyt ta skylute uzvirindamas ir dar katalizatoriu ispjaudamas. Beto kalbejau su vienu draugu, tai sake, jei variklio ziedai sukieteja, gali baltai dumint, taip? Vandens pas mane nerija, bet tepalo gal kokia puse litro 1000 myliu.

Siandien bevazinejant stebejau variklio elgesi, jega ir responsa, tai kartais lyg ir geriau pradeda vaziuot, bet labai trumpam ir ant zemesniu pavaru kartasi jauciasi bespaudziant gaza lyg 1/2 sec tarpas atsirastu t.y. prileteja ir vel poto pradeda greitet. Na ryt tikiuosi gauti gera crankshaft sensoriu ir ziuresiu ar kas pasikeis pakeitus. Tikiuosi ten kalibruot ar nustatinet nieko nereikia ji keiciant.

Šį pranešimą redagavo Egiss: 2009 liepos 01 - 21:44

  • 0

#25 Linukas

Linukas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 660
  • Vieta:Taurage
  • Automobilis:406 Coupe T3 turbo

Parašyta 2009 liepos 02 - 01:38

Linukai, manajam pagal VIN servicebox'e net neranda kuro filtro.
http://public.servic...r...20 1 15E30C
Cia yra tik 1, 5, 6, 10, 11, 12, 13 numeriai mano masinai, kitu daliu net nera sarase.
Jei dalies neranda pagal VIN tai matyt tikrai nera. Visa dugna isieskojom gi servise su prozektorium. Ta viena slangute nuo purkstuku eina palei vairuotojo (desine) puse dugne, prie bako pakyla i virsu ir dingsta uz bako. negi baka nuiminet reikia, kad paziuret ar yra kuro filtras? :blink: Nors prancuzai gali ir but ten paslepe. reikes pasikelt masina, pasiimt veidrodi ir paziuret ar kas matyt ten virs bako del visa ko.

cia ziurejau pagal tavo variklio koda.
o del lengvai balto dumo man kazkada senesniam 2.0 motorui buvo problema su voztuvu. kazkaip pilnai jis neuzsidarydavo,...
sunkia tu cia beda turi, turbut jau galvo skauda :ph34r:
  • 0

#26 Svečias_Egiss_*

Svečias_Egiss_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 liepos 02 - 20:09

Nezinau kaip Lietuvoje, bet Airijoje jo tikrai nera, garaze siandien ta patvirtino, bet isidesiu as ji. Pagal tai kaip nupasakojau purkstuku purskima, sake kad jie ne taip turi purkst, o tiesiog kaip dulkes pust. Va man ir problema :unsure: Daug ka paaiskintu tai, kad jie myscioja ir kuras gerai nesudega. Nusipirkau dar Xado kuro sistemos valymui. Ziuresiu kaip bus. O veliau bandysiu xado variklio praploveja ir tepalo priedus, turetu viskas pasikeist i geraja puse kazkiek, tikiuosi issisukt nuo galvos nuiminejimo :hmm: Emisijas tenka atkelt kuriam laikui. Pravalysiu kuro sistema, o tada ziuresim. Buvau net ir uzmirses kad pas mane bake dar yra like skyscio vandeniui panaikint bake ir tt. Padeda tai, garavimas mazeja :) :wacko: Taip, bet ka darysi :rolleyes: Einu keist crankshaft sensoriu, vaziuosiu iki degalines, o poto pasivazinet ir ziuresiu kaip bus. Tikiuosi bent koki pagerejima gauti. Klausimas butu, jei purkstukai visi 4 "myscioja" ar padetu ultragarsinis ju valymas ar jau laikas keisti? Kokia kaina gal kas zinot ju nauju LT? Pas mane jie su baltu plastmasiniu zieduku prie fiskes ant pacio purkstuko, o 407 2.0 lygtai melyni ziedukai.

Šį pranešimą redagavo Egiss: 2009 liepos 02 - 20:12

  • 0

#27 Linas

Linas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.321
  • Vieta:Žagarė - Šiauliai - Merkinė
  • Automobilis:Peugeot 307SW 2ltr HSI 79kw 2003m.

Parašyta 2009 liepos 02 - 21:41

Nesizavek variklio tepimo sistemos plovimu, nes nieks negali garantuot kad pas tave kazkokiam taske ner susikaupe apnasu kurio atsikabine gali uzkist tepimo kanala.
  • 0

ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.

ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG 

ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.

ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.

Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros


#28 Svečias_Egiss_*

Svečias_Egiss_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 liepos 02 - 23:37

Na as to ir bijau, bet siaip variklis viduj visas blizga atsisukus ipilimo skyle. Visa laika tik geriausi Castrol tepalai buvo pilami ir keisti laiku arba anksciau. Tikiuosi nebus prisikaupe tu apnasu kur nors. Tada tai butu bedos.. :doh: Pabandysiu ir suzinosiu. Jau pradedu nusiteikinet naujam varikliui. Crankshaft sensoriu pakeitus absoliuciai niekas nepasikeite, o ant senojo kazkokiu dulkiu prie dugno buvo prilipe nemazai. Susipyliau ta xado kuro sistemos valikli, pravaziavau kazkur 50KM, rezultatas kaip ir anksciau kolkas, kartais pagereja trumpam ir vel grizta i senas vezias <_< Kas sekantis? Purkstukai? Lambda sensorius? Oro temp sensorius? O gal vel ta purskala i ora pabandyt tik mazesniais kiekiais (va jis man ir buvo kazka pravales, kai buvo viskas pagereje vienam vakarui)? :unsure: Beja variklis ikaista labai stipriai, beveik niekur aplink ji prisiliest neina sustojus po kad ir 20 min keliones ramiai vazinejant. Temp rodo gera tiek ausinimo skyscio, tiek tepalo :blink:

Šį pranešimą redagavo Egiss: 2009 liepos 02 - 23:39

  • 0

#29 Linas

Linas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.321
  • Vieta:Žagarė - Šiauliai - Merkinė
  • Automobilis:Peugeot 307SW 2ltr HSI 79kw 2003m.

Parašyta 2009 liepos 03 - 06:54

Na as to ir bijau, bet siaip variklis viduj visas blizga atsisukus ipilimo skyle. Visa laika tik geriausi Castrol tepalai buvo pilami ir keisti laiku arba anksciau. Tikiuosi nebus prisikaupe tu apnasu kur nors. Tada tai butu bedos.. :doh:
Pabandysiu ir suzinosiu. Jau pradedu nusiteikinet naujam varikliui.
Crankshaft sensoriu pakeitus absoliuciai niekas nepasikeite, o ant senojo kazkokiu dulkiu prie dugno buvo prilipe nemazai.
Susipyliau ta xado kuro sistemos valikli, pravaziavau kazkur 50KM, rezultatas kaip ir anksciau kolkas, kartais pagereja trumpam ir vel grizta i senas vezias <_<
Kas sekantis? Purkstukai? Lambda sensorius? Oro temp sensorius? O gal vel ta purskala i ora pabandyt tik mazesniais kiekiais (va jis man ir buvo kazka pravales, kai buvo viskas pagereje vienam vakarui)? :unsure:
Beja variklis ikaista labai stipriai, beveik niekur aplink ji prisiliest neina sustojus po kad ir 20 min keliones ramiai vazinejant. Temp rodo gera tiek ausinimo skyscio, tiek tepalo :blink:

Nuvaziuok i diagnostika kad klaidas istrintu. Nes gal dabar vazineji avariniu rezimu.
  • 0

ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.

ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG 

ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.

ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.

Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros


#30 Svečias_Egiss_*

Svečias_Egiss_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 liepos 03 - 19:12

Klaidu tikrai nera, tikrinta, o jei avarinis rezimas isijungtu gi raudonas stop degt turetu ir butu greicio limitas 70KM/h ar pan. ;) O cia variklis dreba, persimusineja. Gazuojant variklis daug smarkiau/garsiau dirba negu turetu ant tu apsuku ir apsuku rodykle gazuojant letai kyla i virsu dazniausiai, kad ir gerai pagazuojant. kartais geriau pradeda vaziuot ir vel blogai po kiek laiko :wacko: Kur man bedos ieskot gal kas zinot?
  • 0

#31 RaspingMetaL

RaspingMetaL
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 109
  • Vieta:Kur Geležinis Vilkas staug
  • Automobilis:Citroën BX GTi 1.9 / Peugeot 205XS 1.4

Parašyta 2009 liepos 06 - 14:13

Tepalo sąnaudos 0,5L / 1610km - aiškiai per didelės benzininiam varikliui O tiek vargo kibirais prigėrus, tau, Egi tik į prezidentus ar kokius Anglijos Prime Minister reik su tokia kantrybe... :o :o :o
  • 0
Jei pedalai spaudomi buratino - lai anas meldžiasi, kad Papa Karlo anrtą gyvenimą išdrožtų

#32 Svečias_Egiss_*

Svečias_Egiss_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 liepos 09 - 19:07

Greiciausiai arba ziedai arba tarpines leidzia, dumina pastoviai, bet nedaug. Ziuresiu kaip cia bus, gal galva kada nuiminesim :wacko: :lol: Kantrybes ir uzsispyrimo as turiu, dekui :) Bandysiu dabar xado tepalo prieda, ziuresiu kas gausis. Blogaiu but neturetu jau :lol: Kur anksciau buvau supyles ta xado kuro sistemos valikli, tai jau kai liko puse bako kuro, pradejo jaustis sioks toks pagerejimas. Kokiam 1/5daliui likus dar geriau pradejo vaziuot, bet isvazinejus ir prisipylus kuro iskart dar is degalines isvaziuojant jautesi suletejimas, tai va, vel toj pacioj buklej kaip ir buvo pries valiklio naudojima. Galvoju statyt kuro filtra ir ziuret purkstukus. Kuro filtro imontavimas apie 30euru servise. Verta? Gal kas ka pasiulyt galetumet kur bandyt ieskot saknu del to netraukimo? Spaudziant gaza daugiau negu svelniai variklis pradeda daaaug garsiau dirbt negu turetu, o jegos mazai suteikia. Nervina kai pastoviai reikia gerai spaust, kad vaziuot normaliai, kuro sanaudos nera labai dideles. Ismatuosiu tiksliai ir pranesiu. Beto kaip iki kuro siurblio dasigaut? Neradau nei po galinem sedynem priejimo, nei bagazinej, negi baka nuiminet? :blink: Noriu paziuret tinkliuka tenais kokios jis bukles. Aciu. :beer:

Šį pranešimą redagavo Egiss: 2009 liepos 09 - 19:13

  • 0

#33 Linas

Linas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.321
  • Vieta:Žagarė - Šiauliai - Merkinė
  • Automobilis:Peugeot 307SW 2ltr HSI 79kw 2003m.

Parašyta 2009 liepos 09 - 19:48

Tu xado tepalo priedu geriau nepilk nes juos ipylus tau variklio jau niekas neberemontuos.
  • 0

ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.

ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG 

ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.

ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.

Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros


#34 Svečias_Egiss_*

Svečias_Egiss_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 liepos 10 - 00:28

Sorry, kad suklaidinau biski, ten ne xado, o Verylube metalo kondicionierius rusiskos gamybos, jis tokioj mazoj bonkutej, o skystis tamsiai rudos spalvos. Nespejau perskaityt tavo zinutes, jis jau supiltas. Kolkas skirtumo lyg ir nera. Tai man tepalus su tais priedais keistis i naujus? :blush: Kaip iki kuro siurblio dasigaut? Neradau nei po galinem sedynem priejimo, nei bagazinej, negi baka nuiminet? :blink: Noriu paziuret tinkliuka tenais kokios jis bukles, savaitgali butu gera proga, jei tik nelis :) Tuo paciu reiks ir termostata pasikeist.
  • 0

#35 Linas

Linas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.321
  • Vieta:Žagarė - Šiauliai - Merkinė
  • Automobilis:Peugeot 307SW 2ltr HSI 79kw 2003m.

Parašyta 2009 liepos 10 - 06:00

Jei dar tas brudas nespejo apsivelt variklio viduj tada geriau nafik ji isleist su visu tepalu. Juk pats sakei kad tau padejo kuro sistemos valymas, tai prie ko cia tie tepalo marmalai?
  • 0

ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.

ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG 

ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.

ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.

Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros


#36 Nelegals

Nelegals
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.466
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 16v; Citroën C5X7 2,2HDi 125 kw

Parašyta 2009 liepos 10 - 08:42

Ar nebus tau kuro siurblys ishejes? <_< draugeliui panasi situacija buvo su golf III gti,aisku cia ne golf bet esme panasi.Jei tau nesukelia pakankamo spaudimo tai ir dusta motoras.O nera skirtumo ar saltas ar siltas motoras?nes pas ji kol siltas traukdavo,tik susildavo ir ate,netraukia,dusta ir net uzgesdavo.Nuvare pas kazkoki meistriuka tas pasijunge monometra ir sako vaziuojam.... nukrito spaudimas iki 1 atm ir sako tuoj uzgesim,lupt ir uzgeso :lol: :lol: siaip sake su purskalais turi siurblys sukelti spaudima iki 3 atm.Nezinau kaip pas pezus yra,bet manau turetu but panasiai ^_^
  • 0

#37 Nelegals

Nelegals
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.466
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 16v; Citroën C5X7 2,2HDi 125 kw

Parašyta 2009 liepos 10 - 08:45

O siurblys manau turetu but po sedynem kazkur ;)
  • 0

#38 Svečias_MEISTERIS_*

Svečias_MEISTERIS_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 liepos 10 - 10:27

O cia variklis dreba, persimusineja. Gazuojant variklis daug smarkiau/garsiau dirba negu turetu ant tu apsuku ir apsuku rodykle gazuojant letai kyla i virsu dazniausiai, kad ir gerai pagazuojant. kartais geriau pradeda vaziuot ir vel blogai po kiek laiko :wacko:

Kur man bedos ieskot gal kas zinot?

Bedos jeskos pas save galvoje. Tau gi rasiau del duju analizatoriaus parametrus.
Kai pas tave "variklis dreba, persimusineja" - vaziok ir pamatuok, napagailek 20-30Lt. o paskui ir patarima gausi.
  • 0

#39 ENtoni

ENtoni
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 70
  • Vieta:kaunas-GARLIAVA- kaunas :)
  • Automobilis:peugeot 406 2l 16v, (p405 dyzeliokas)

Parašyta 2009 liepos 10 - 13:29

o jis nesake,kad randasi anglijoj ar kazka panasaus, ten brangiau, nors ir algos kitos :) sorry jei kazka supainiojau :)
  • 0

#40 Svečias_Egiss_*

Svečias_Egiss_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 liepos 10 - 19:18

Linai, na su tais priedais pravaziavau jau koki 100KM+ ir dar babar koki 30 teks pravaziuot. Tikiuosi kad savaitgali nelis, tai pasikeisciau ir si karta jau Total tepalus pirksiu kaip ir rekomenduojama, jei tik rasiu. O jei ne tai vel Castrol magnatec 10w40. Aciu uz patarima, daugiau nebepilsiu jokiu preidu isvis i tepalus. Brangoka pamoka :doh: Kuro sistemos valiklis padejo, bet ne tiek kiek tas purskalas (10K boost de-coke'eris apnasom valyt is variklio sistemos) kur i oro padavima purkst reikia. Nelegale, kai matavom kuro spaudima tai apie 3 ar net daugiau buvo, bet tai buvo pries 3men (bukle buvo ta pati), klausiau servisuose aplinkui, niekas nematuoja cia Airijoj :blink: Gal pavyks kur surast.. Variklis nebedusta, tik ziema slidinejant/ciuozinejant buvo kelis kart uzgeses. Is vietos antra pavara dar pajudu, 3 jau dusta. I kalniuka/kalna traukia sunkiai, nuo kalniuko paspaudus lekia gerai dazniausiai. Gal cia dar ir sankaba jau ispet bando apie susidevejima prie to pacio? Buvau galiniu sedyniu sedima dali visa isemes, nera ten jokio priejimo prie siurblio/bako, tik isvaliau viska ir atgal idejau sedynes. Meisteri, nevaziavau as dar del to, kad buvo like to kuro sistemos variklio bake. Dabar uzsipilsiu ir nuvaziuosiu, gal siandien ir padarys, jei neuzsieme labai ;) O randuosi as Airijoj. Del kainos beveik pataikei, testas man kainuos 20Euru kadangi jau ne pirma karta darysiu :lol: Siaip 30. Aciu uz komentarus ir pagalba :) :beer:
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0