Sveiki,
Turiu 2000 m 2.0 406 Coupe ir problema, kurios niekas neranda.
Variklis RFR, EW10J4.
Kai nusipirkau buvo viskas beveik ledas, pirkau is pazystamo, tai gerai zinojau, kad viskas gerai isskyrus, kad apsuku rodykle biski drebejo (672 - 730 diagnostika parode tiksliai). Trauke puikiai.
Po kokiu 3 sav pradejo maziau traukt, ir biski variklis drebet ir nezymus traktoriaus garsas atsirado.
Keiciau zvakes, niekas nepasikeite. Purkstuku valiklis irgi net nepasijaute.
Vaziavau i UK atostogu pas pusbroli, kol mes savaite atostogavom masina buvau palikes pas ji servise (as Airijoj gyvenu).
Pakeite visus dirzus, itempejus, crankshaft pulley, diskus, kaladeles, apatine variklio pagalve, greiciu dezes tepalus.
Kai gryzau, uzsivedziau masina. Girdejau po dirzo apsauga kazkoki neaisku garsa lyg kazkas i kazka trintusi.
Sake cia tipo viskas gerai, taip turi but kol naujas.. Kaip gali toks garsus garsas but po dirzo keitimo..
Vaziavo dar blogiau negu atvaziavau.. Traktoriaus garsas padidejo, variklis biski daugiau drebet pradejo. beto kazkoks traskejimas is po kapoto atsirado staigiau spaudziant akseletatoriu.
Radom ant katalizatoriaus skylute, uzvirinom (po 3 men suzinojau, kad ji tam, kad kondensatas isvarvetu)
Ziurejo kuro spaudima, sake puikus. Kompresija irgi gera.
Pasikeiciau MAP sensoriu.
Baterija nauja.
Pasikeiciau poto dar rocker cover tarpines, nes leido biski (atsiprasau is anksto, lietuvisku pavadinimu tikrai nezinau daugumos).
Issivaliau laisvos eigos voztuva ir visa throttle body.
Veliau dar pasikeiciau zalia vadens temperaturos sensoriu. Tas pats.
Atnaujinom ECU programine iranga su Peugeot planeta.
EGR valve isvale.
Patikrinau visu sensoriu kontaktus. Tas pats..
Kai ziurejom su Peugeot planeta ECU parodymus viskas lyg ir gerai, tik LEV zingsniai apie 40-50 budavo ir pagazavus labai nenoriai jie krisdavo, bei Throttle position sensoriaus mV buvo biski per zemi - 549 (o turetu buti apie 586)
Grizau i Airija, apvazinejau visus servisus ir nieko..
Pasimatavau ismetima, blogai rode.
Beto dar pastebejau, kad is ismetimo pastoviai garuoja ir dujos buna labai karstos.
Galinis bakelis ziauriai kaista (jei pavazineji aukstenem apsukom ir susoji tylioj vietoj tai net girdedavosi kaip galinis bakelis spragsi vesdamas
Per pazystama masina atsidure Citroen garaze, paziurejo jie viska ir sake, kad dirzas buvo biski pertemptas, o tai priverte cranshaft pulley iseiti is timingo biski ir gavosi blogas degimas. Daviau as jiem dar nauja LEV, kuri jie idejo ir sukalibravo. Bei kitus sensorius tipo sutvarke. Pakeite ir mano duota kriauses formos pagalve. Vandens pompa nauja idejo, pakeite ausinimo skysti.
Pasiemiau masina, niekas beveik nepasikeite (gal biski greriau pradejo vaziuot), o po dienos dar pradejo kazkas cypt kai masina stovi vietoj ant laisvu ilgesni laika.
Citroene vel ziurejo kai nuvaziavau ir sake kad cia vandens pompoj kazkokia tarpine ar keas ten net neainau, tipo kol nauja cypia kartais.. Jo jo, patikejau..
Atsuko jis vandens rezervuaro dangtuka dirbant varikliui ir cypimas tam laikui dingo, po keliu dienu jis vel atsirado, bet dabar jis tylesnis ir trumpesnis buna
Katalizatoriu ispjovem, trauka pagerejo kazkur nuo 4K RPM.
Iki 4K akseleracija bloga, nera jegos, responso. Ant laisvu variklis labai garsiai dirba, kaip traktorius, atrodo, kad pats variklis kaista (perkaitimu nebuvo), dreba, persimusimai kas kelios sekundes.
Vaziuojant kai spaudi gaza ir keli link 3-4K variklio garsas atrodo lyg dirbtu 1-2K RPM daugiau, o jegos mazai.
Vazinet galima, bet tragedija ir nervu gadinimas pastoviai. I kalna sunkiai traukia. Kad ir pavara numeti vistiek nesijaucia jegos kaip kad anksciau jausdavosi (budavo kad ir i statu kalna pavara pazeminai ir i virsu vos ne skrendi).
Po vandens pompos keitimo kai masina ant laisvu stovi vandens temp pakyla iki kokiu 92*C, kai vaziuoji visada nukrenta iki kokiu 82*C.
Anksciau taip nebuvo, bet gal cia taip ir turi but, nezinau. Neaisku ir kada paskutini karta ausinimo skystis buvo keistas. Nusipirkau termostata, pakeisiu, kai galesiu, blogiau tikrai nebus. Siaip kol variklis ikaista iki 80*C radiatorius saltas, poto pradeda kaist, kai atsidaro termostatas. Nu bus matyt, cia man is maziausiai rupi kolkas.
Buvau nusipirkes oktano boosteri, jokio efekto. poto nuspirkau specialu "10K boost" variklio ir ismetimo sistemos valymui.
Nusiemiau oro padavimo plastmases, nustaciau apsukas ant 2.5K RPM ir 1 min purskiau i oro padavima, tiesiai per Throttle body kaip kad nurodyta. Variklio darbas pasikeite, vietom atrode, kad jis gest norim, bet iskart vel atsigaudavo. Po 1 min purskimo 5 min pertraukla ant laisvu. taip gavosi 3 kartai kol flakonelis istustejo. Tada kaip nurodyta 10 min laisvo variklio darbo ir viskas. Kagi, praejo kokia 15 min, sedau i masina galvoju pravaziuosiu. Spaust gaza ir pasipyle gana daaaug baltu dumu is ismetimo, apsukos pradejo sokinet nuo kokio 100 gal iki 1000. Pradejo dust/springciot. Isjungiau varikli iskart. Pagalvojau o dabar tai prisidirbau.....
Uzvedziau vel, lygtai nusistovejo apsukos tie 700, ijungiau pavara, spaust gaza, vel pradejo dust, bet baltu dumu daugiau nebebuvo.. Pabandziau pavaziuot ir uzdusau. Uzsikuriau vel pabandziau pavaziuot, pavaziavau 100m siaip netaip ir uzdusau.. Uzsikuriau vel ir pradejo maziau sprinciot, pradejau po biski vazinet. Lyg ir prasivazinejau svelniai po biski. Bet jegos isvis nebera. Vazinejau pirmyn atgal kelis kartus ir kuo toliau tuo geriau. Siaip ne taip parvaziavau namo (eksperimentas vyko ne kieme). Issivaliau oro temp sensoriu. Isvaziavau i greitkeli, 120-130 max. Gryzau namo ir galvoju vsio (dabar arba naujas variklis arba kapitalinis). Kagi...
Sedejau prie kompo visa vakara. puse 12 sugalvojau isvaziuot pabandyt, ramu, masinu mazai bus..
Isvaziavau, lygtai geriau vaziuoja. IS vaziavau i greitkeli, pavaziavau ant 100 (KM), perejau iki 120. Paspaudavau staigiau gaza iki 120 ir atleisdavau kol gris iki 100 ir vel... pasierkiau ir 14 nesunkiai, 16, 18 ir tt.. kokius 10km.. Pravaziavau spausdamas kokius 5 km, kad net i vaira isikibes buvau, apsisukau, grizinejau link namu, galvoju sustosiu prie ziedo, amsinu nera.. Sustojau, ijungiau 1 pavara ir is ipratimo gazo gerokia daugiau padaviau, tai kai dave is vietos, i sedyne atlose taip gan gerai, 2 pavara tas pats, 3, 4, 5.. Per visas pradejo net lost i sedyne. responsas puikus, variklio darbas neveik nesigirdejo iki aukstesniu apsuku (>3K), drebejimo irgi nebesijaute ir trauke puikiai - taip kaip kad buvo kai nusipirkau as ja.
Tai ka apsidziaugiau as jau, galvooju pagaliau galvos skausmai baigesi.. Kur tau..
Kita diena tas pats vel kaip ir anksciau.. Galia, kad buvo jau beveik 1 kai grizinejau link namu ta nakti, reikejo i darba ryte, buciau dar pavzinejes..
Ko poto tik nebandziau..
Ir visa air intake buvau nusiardes, pasikeiciau tarpines visas, vel visu sensoriu kontaktus perziurejau/pravaliau, izeminimo taskus isvaliau nuimdamas kiekviena.
Degimo bloka (babina) ir zvakes pasikeiciau.
EGR valve pasikeiciau nuo naujo 407 Pug'o is sroto lygiai tokia pacia kaip pas mane.
Perzurejau visa vakuma, viskas ok. Laidai irgi lygtais OK visi..
Nei vienas servisas nieko gero nepadare. Niekas nieko neranda, net Peugeot firmos "mechanikai"..
Ziurejo su Peugeot planeta sestadieni, pravaziavo dar pajunges ta dianostika.. Tipo viskas gerai sako..
Variklis dreba belekaip, persimusineja, netraukia normaliai, nera jegos ir responso, is ismetimo garuoja pastoviai...
Ziauru...
O ka pats maciau tai kad LEV rode ant laisvu paie 18 zingsniu, TPS apie 600mV, o2 sensorius sokinejo istisai (tai kokie 28, tai 792, tai 548, tai 49 ir tt. (cia tik pvz)), degimo kampas ant laisvu -0.2 lygtai, vandens temp apie 95*C, daugiau nieko neprisimenu.
Viskas aisku.. Isvaziavau namo, vakar vel nusiardziau viska, paziurejau ar nera kokiu tarpeliu pro kur oras papildomas patektu ir t.t. Viskas tvarkinga, paziurejau ir ar purkstukai bent purskia normaliai nukreipes juos i lauko puse visus su tuo kuro bloku. Visi lyg pursia, bet nezinau ar tikrai gerai purskia, nes neesu mates kaip jie turetu purkst.
Dar ka pastebejau tai kad tas velenelis apatinis didziulis kur isorinej pusej (arciau rato) ir stovi toj pacioj vietoj kur pagrindinio dirzo apatinis velenelis, tai kai varikllis dirba, ziurint i ta veleneli net centrinis varztas atrodo lyg butu netiesus ir pats velenelis biski lyg ir suktusi nuo centro biski kaip ir drebedamas vos ne. Abejoju ar Crankshaft galejo sulinkt kazkaip
beto bandant paliest ta veleneli gavau kaip su el per nagus, pasiemiau atsuktuva kur sviecia nuo itampos/sroves, palieciau ta veleneli ir pradejo sviest
Cirkai..
Pries kelias dienas dar pastebejau, kad pajungus laptopa per cigarete naudojant transformatoriu ekranas blikcioja. Su testeriu ziurint baterija rodo >14, bet istisai labai sokineja kazkur .3 tarpe, t.y. nuo 14 iki kazkur 14.4.. Generatorius ta pati rodo..
Pakutinis kompresijos testas (1 tai tas kur arciau dirzo):
Per tris sukimus///Iki galo
1. 11.5///15.5
2. beveik 11///15
3. 11///15.5
4. beveik 11///15.5
Kai anglijoj matavo kompresija sake, kad visuose po 14, bet jau netikiu as jais.. Nors imk pats pirkis viskas ir pats matuokis, kad zimotum teisybe.. O ir sitas testas gali but nevisai tikslus, nes buvom labai pavarge kai matavom su pazystamais, bet tai rezultatai is daug bandymu..
Kuriasi gerai tiek saltu, tiek kastru varikliu. Kuro ryja daug mieste, nes spaust gerai reikia is vietos pajudant arba pasiekt tarkim 60KM/H, greitkeliu lygtai neryja kuro, bet jei tik vos vos ikalne beveziuojant, reikia gerokai paspaust, kad greitis nekristu ir tai kartais nepadeda, jei ne 120 vaziuoji.. Ty ant apsuku kakur nuo 3.5-4K jega jau jauciasi, bet vistiek truksta kaimenes arkliu..
Atsiprasau, jei ka pamirsau pasakyt ar supainiojau. Man jau nebesigalvoja nuo to pezo per 3 menesius vargo.
Pasikartosiu dar kas daryta/keista:
Dirzai nauji,
crankshaft pulley ,
zalias ausinimo skyscio sensorius,
Ausinimo skystis naujas,
MAP sensorius,
Vandens pompa,
LEV naujas,
Engine breather pipe nauja,
Babina ir zvakes nauji,
Inlet manifold tarpines,
Throttle body tarpine,
Rocker cover tarpines,
EGR voztuvas is sroto nuo 2005 masinos,
Katalizatorius ispjautas,
Nauja baterija,
Tepalai Castrol ir filtras nauji.
Greiciu dezes tepalai nauji.
Papildysiu jei ko nedarasiau.
Man labiausiai isomu kaip galejo tas purskalas sustatyt viska i vietas. Kita diena viskas grizo vel i senas blogas vezias ir nebezinau kur ieskot bedos. Ji naudot raso instrukcijose reikia karta kas 10K km, tai kazkaip nesinori dar karta purkst, o tai dar ir visai uzlinkt variklis gali, neaisku kame beda ir dar labiau nervuoja tai kad kartais masina vaziuoja geriau kelis km ir poto vel blogai..
Aciu visiems is anksto uz komentarus ir pagalba ;)
Šį pranešimą redagavo Egiss: 2009 birželio 29 - 01:26