Dreba in nera traukos
#41 Svečias_Egiss_*
Parašyta 2009 liepos 10 - 21:28
#42 Svečias_Egiss_*
Parašyta 2009 liepos 11 - 15:42
Cia siandienos testo rezultatai ant laisvu BE KATALIZATORIAUS:----------------------------------
Cia kai dar katalizatorius buvo:
Idle(720/min) Acc (2610/min)
Engine temp: 81*C 81*C
CO: 0.11 % 0.00%
Lambda: 0.995 1.001
CO2: 14.8% 15.0%
HC: 57pp 15ppm
O2: 0.02% 0.04%
----------------------------------
RPM: 700/min
Engine temp: 93*C
CO: 0.63 %
Lambda: 1.016
CO2: 13.7%
HC: 207pp
02: 0.90%
Ant 2.5K apsuku CO pakilo iki 0.94
Kitu duomenu ant apsuku neturiu, nes neisejo islaikyt apsuku kazkodel.
As dar paats pries testa buvau paspaudes gazo pedala iki 2K, laikant tolygiai po keliu sec pradejo apsukos svyruot nuo 1500 iki 2000
Paziuresiu dar ar ta pati daro Sake LEV reikia sureguliuot, bet kad ji man Citroeno garazas sake sureguliavo.. Grizta diagnostikas siandien su peugeot planeta, ziuresim ryt, poryt gal eis sukalibruot ir tikiuosi pades kazkiek.
Šį pranešimą redagavo Egiss: 2009 liepos 11 - 15:44
#43
Parašyta 2009 liepos 11 - 21:09
#44
Parašyta 2009 liepos 11 - 21:20
#45
Parašyta 2009 liepos 11 - 22:30
Pataisyk jei klystu bet uzsikisus ismetimui turetu springt variklisNz gal kas rase jau neskaiciau visko nes akys jau raibuliut pradejo
Gal ismetimas uzikises gali buti reiktu pameginti atjungti ismetima gal tada pasikeis kas, gal koriai isdege ir sukrito ir uzkiso glusa
Gal ir nusikalbejau,bet kiek skaiciau tai bicas viska istikrino
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#46
Parašyta 2009 liepos 12 - 12:29
#47 Svečias_Egiss_*
Parašyta 2009 liepos 12 - 13:29
Šį pranešimą redagavo Egiss: 2009 liepos 12 - 13:31
#48 Svečias_MEISTERIS_*
Parašyta 2009 liepos 13 - 14:53
Ko gero paprasik diagnosta dar siki pasiziureti duju paskirstimo mechanizma, nes labai panasu kad dirzelis blogai pastatitas.Cia siandienos testo rezultatai ant laisvu BE KATALIZATORIAUS:
RPM: 700/min
Engine temp: 93*C
CO: 0.63 %
Lambda: 1.016
CO2: 13.7%
HC: 207pp
02: 0.90%
Ant 2.5K apsuku CO pakilo iki 0.94
Kitu duomenu ant apsuku neturiu, nes neisejo islaikyt apsuku kazkodel.
As dar paats pries testa buvau paspaudes gazo pedala iki 2K, laikant tolygiai po keliu sec pradejo apsukos svyruot nuo 1500 iki 2000
Paziuresiu dar ar ta pati daro Sake LEV reikia sureguliuot, bet kad ji man Citroeno garazas sake sureguliavo.. Grizta diagnostikas siandien su peugeot planeta, ziuresim ryt, poryt gal eis sukalibruot ir tikiuosi pades kazkiek.
Idealiausias variantas nuvazioti pas diagnosta kuris naudojasi oscilografu ir naudoja duju paskirstimo mechanizma tikrinimui
specialu slegio davikli, kuris jugiasi i ipurskimo kolektori.
#49
Parašyta 2009 liepos 13 - 15:08
#50 Svečias_Egiss_*
Parašyta 2009 liepos 13 - 19:52
Šį pranešimą redagavo Egiss: 2009 liepos 13 - 20:16
#51
Parašyta 2009 liepos 13 - 22:15
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#52 Svečias_Egiss_*
Parašyta 2009 liepos 13 - 23:53
Nesenai kaip tik zvakes buvau issukes.
Mano atrodo panasesnes i NORMAL, bet turi panasumo ir i HIGH SPEED GLAZING, bet mano ne taip apruke daug kaip tos HIGH SPEED, tik patys krasciukai (sriegis neaprukes), bet tas keramikinis galiukas prie elektrodo duagiau panasesnis i HIGH SPEED, o ta "alkunele" metaline daugiau pilkos spalvos maisyta su juoda, o ne rudos kaip HIGH SPEED. Kaip matau pagal piesinuka tas elektrodas HIGH SPEED atrodo patirpes biskuti, mano sveikutelis. Alkunele irgi kaip nauja, net ispjovimai matosi like sveiki, tik biski pajuodus/papilksvejus ta alkunele. Neisivaizduoju kaip turetu atrodyti jos, beto nuotrauka labai neryski, sunku tiksliai pasakyti, bet sakyciau, kad zvakes panasesnes i normal nei kokias kitas.
Beto, ta vieta kur virs sriegio prasideda keramikine ir uzsimauna babina, tai iskart po sriegio ant kai kuriu zvakiu ta keramika pageltonavus pacioj pradzioj kokius 3mm, o poto balta ir grazi tesiasi iki pat galiuko.
Pries issukdamas zvakes, su lempa paziurejau ar nera tepalo ir kt, tai aplink zvakes radau lyg ir tepalo garu biski prisirinke, ta prasme dregna aplink isuktas zvakes biski buvo, bet ne taip kad tepalo butu pribege. Sriegiai ant poros zvakiu taip pat buvo biski padreke, o zvakes buvo isuktos stipriai. Keramika niekur nesutrukinejus. Bet as kolkas be to spec tepalo jas visalaika isuku, kuris pagrinde naudojamas suportams (Copper grease angliskai). Uzdziuve jos neblogai buvo
Kitas dalykas kas turetu pasirodyti idomu:
Bevaziuojant namo sugalvojau pastudijuoti kaip masina vaziuoja jos nekankinant staigia akseleracija ir gazuojant tik svelniai. Rezultatai buvo tikrai idomus..
Gana daznai jauciasi svelniai gazuojant, kad kartais grizta kazkiek (gal ir daug) galios. Ta prasme svelniai spaudziant gaza ir didinant greiti pvz su 2, 3, 4 pavaromis svelniai bespaudziant gaza pasijaucia lyg neblogas pagerejimas kai pradeda geriau traukt (net variklis tyliau tuo momentu dirba), bet tik labai trumpam.. Su 1 pavara retai kada pasijaucia skirtumas, su 5 dazniau, bet su 2,3,4 dar dazniau.
Va siandien kaip tik ir buvo toks bajeris, kad vaziavau keliu ~60KM/h ir prasidejo 100KM/h ruozas, nuo 80 perjungiau i 5 pavara, pradejau begetis link 100, pasiekiau 90 gan sunkokai, spaust gaza daugiau, o jis tik vos vos kyla kad ir kiek daug bespausciau pedala, atleidi, staigiau pagazuoji, beveik nereaguoja.. Lyg nebevaziuotu greiciau. Tai net nepasiekiau 100km/h su 5 niekaip. Privaziavau posuki, suletinau iki kokiu 70, imeciau 4, pavaziavau biski, imeciau 5 ir pasiekiau 100 visai nesunkiai
Kas tai masinai darosi? Jai kaip uzeina, kartais visai neblogai vaziuoja, kartais jau kai uzeis, tai atrodo mane micra spes 10 kart aplenkt. Tiktai kriokt pradeda, o vaziuot visai nenori.
Va dar ka pastebejau kai issukinejau zvakes. Jas issukes i kiekviena degimo bloka (ignition chamber) paziurejau su lempa pasisvietes, tai ten vidujant ant tu piston'u matesi juodas juodas sluoksnis apnasu su juodais mazais lyg trupineliais. Xe, geras paaiskinimas.. Atsiprasau Stengiuosi kuo detaliau ir vaizdziau. Tai va, kolkas tiek naujienu, ryt jei bus geras oras bandysiu gremst is senosios derva lauk ir pilsiu nauja (aciu uz How to patarimu skyrelyje), tikiuosi pades, gumos kur ant zvakiu maunasi sveikos ir grazios tiek ant senos babinos, tiek ant naujos.
Vakar buvau purkstukus nuemes, imerkiau kokiai valandai i purkstuku valikli, nepadejo. Suradau priejima prie kuro siurblio po galines sedines sedima dalim, isemes dar nebuvau, neisivaizduoju kaip ji isimt. Buvau ir po dugnu palindes, kuro filtro nera 100%, visur kur imanoma isieskojau. Kuro slangute eina tiesiai nuo kuro siurblio iki purkstuku. Atsiprasau uz savo lietuvisku terminu nezinojima ir uz nezmoniskai ilgus tekstus, bei ju redagavima kelis kart kol pataisau viska.
Šį pranešimą redagavo Egiss: 2009 liepos 14 - 00:04
#53
Parašyta 2009 liepos 15 - 00:52
#54 Svečias_Egiss_*
Parašyta 2009 liepos 15 - 15:12
Pirmiausia as juos siusiu patikrint ir pravalyt, bet tik kai kuro filtra isidesiu, kitaip bus kaip tu sakai (S**), nes vel uzsikis iskart.
Kaip pas tave jie pasireiske, Dariuska?
Manieji purskia panasiai kaip cia 3ias is kaires (laikas video 1.20min nuo pradzios):
Tikrai nieko panasaus kaip cia:
http://www.youtube.c...feature=related
Šį pranešimą redagavo Egiss: 2009 liepos 15 - 15:16
#55 Svečias_AlgutisS_*
Parašyta 2009 liepos 19 - 19:56
yra toks voztuvas desineij pusei po sparnu jis reguliuoja kuro misini pas mane buvo jis nuejas tai kompas negaledavo paliesint misinio.Sveiki,
Turiu 2000 m 2.0 406 Coupe ir problema, kurios niekas neranda.
Variklis RFR, EW10J4.
Kai nusipirkau buvo viskas beveik ledas, pirkau is pazystamo, tai gerai zinojau, kad viskas gerai isskyrus, kad apsuku rodykle biski drebejo (672 - 730 diagnostika parode tiksliai). Trauke puikiai.
Po kokiu 3 sav pradejo maziau traukt, ir biski variklis drebet ir nezymus traktoriaus garsas atsirado.
Keiciau zvakes, niekas nepasikeite. Purkstuku valiklis irgi net nepasijaute.
Vaziavau i UK atostogu pas pusbroli, kol mes savaite atostogavom masina buvau palikes pas ji servise (as Airijoj gyvenu).
Pakeite visus dirzus, itempejus, crankshaft pulley, diskus, kaladeles, apatine variklio pagalve, greiciu dezes tepalus.
Kai gryzau, uzsivedziau masina. Girdejau po dirzo apsauga kazkoki neaisku garsa lyg kazkas i kazka trintusi.
Sake cia tipo viskas gerai, taip turi but kol naujas.. Kaip gali toks garsus garsas but po dirzo keitimo..
Vaziavo dar blogiau negu atvaziavau.. Traktoriaus garsas padidejo, variklis biski daugiau drebet pradejo. beto kazkoks traskejimas is po kapoto atsirado staigiau spaudziant akseletatoriu.
Radom ant katalizatoriaus skylute, uzvirinom (po 3 men suzinojau, kad ji tam, kad kondensatas isvarvetu)
Ziurejo kuro spaudima, sake puikus. Kompresija irgi gera.
Pasikeiciau MAP sensoriu.
Baterija nauja.
Pasikeiciau poto dar rocker cover tarpines, nes leido biski (atsiprasau is anksto, lietuvisku pavadinimu tikrai nezinau daugumos).
Issivaliau laisvos eigos voztuva ir visa throttle body.
Veliau dar pasikeiciau zalia vadens temperaturos sensoriu. Tas pats.
Atnaujinom ECU programine iranga su Peugeot planeta.
EGR valve isvale.
Patikrinau visu sensoriu kontaktus. Tas pats..
Kai ziurejom su Peugeot planeta ECU parodymus viskas lyg ir gerai, tik LEV zingsniai apie 40-50 budavo ir pagazavus labai nenoriai jie krisdavo, bei Throttle position sensoriaus mV buvo biski per zemi - 549 (o turetu buti apie 586)
Grizau i Airija, apvazinejau visus servisus ir nieko..
Pasimatavau ismetima, blogai rode.
Beto dar pastebejau, kad is ismetimo pastoviai garuoja ir dujos buna labai karstos.
Galinis bakelis ziauriai kaista (jei pavazineji aukstenem apsukom ir susoji tylioj vietoj tai net girdedavosi kaip galinis bakelis spragsi vesdamas
Per pazystama masina atsidure Citroen garaze, paziurejo jie viska ir sake, kad dirzas buvo biski pertemptas, o tai priverte cranshaft pulley iseiti is timingo biski ir gavosi blogas degimas. Daviau as jiem dar nauja LEV, kuri jie idejo ir sukalibravo. Bei kitus sensorius tipo sutvarke. Pakeite ir mano duota kriauses formos pagalve. Vandens pompa nauja idejo, pakeite ausinimo skysti.
Pasiemiau masina, niekas beveik nepasikeite (gal biski greriau pradejo vaziuot), o po dienos dar pradejo kazkas cypt kai masina stovi vietoj ant laisvu ilgesni laika.
Citroene vel ziurejo kai nuvaziavau ir sake kad cia vandens pompoj kazkokia tarpine ar keas ten net neainau, tipo kol nauja cypia kartais.. Jo jo, patikejau..
Atsuko jis vandens rezervuaro dangtuka dirbant varikliui ir cypimas tam laikui dingo, po keliu dienu jis vel atsirado, bet dabar jis tylesnis ir trumpesnis buna
Katalizatoriu ispjovem, trauka pagerejo kazkur nuo 4K RPM.
Iki 4K akseleracija bloga, nera jegos, responso. Ant laisvu variklis labai garsiai dirba, kaip traktorius, atrodo, kad pats variklis kaista (perkaitimu nebuvo), dreba, persimusimai kas kelios sekundes.
Vaziuojant kai spaudi gaza ir keli link 3-4K variklio garsas atrodo lyg dirbtu 1-2K RPM daugiau, o jegos mazai.
Vazinet galima, bet tragedija ir nervu gadinimas pastoviai. I kalna sunkiai traukia. Kad ir pavara numeti vistiek nesijaucia jegos kaip kad anksciau jausdavosi (budavo kad ir i statu kalna pavara pazeminai ir i virsu vos ne skrendi).
Po vandens pompos keitimo kai masina ant laisvu stovi vandens temp pakyla iki kokiu 92*C, kai vaziuoji visada nukrenta iki kokiu 82*C.
Anksciau taip nebuvo, bet gal cia taip ir turi but, nezinau. Neaisku ir kada paskutini karta ausinimo skystis buvo keistas. Nusipirkau termostata, pakeisiu, kai galesiu, blogiau tikrai nebus. Siaip kol variklis ikaista iki 80*C radiatorius saltas, poto pradeda kaist, kai atsidaro termostatas. Nu bus matyt, cia man is maziausiai rupi kolkas.
Buvau nusipirkes oktano boosteri, jokio efekto. poto nuspirkau specialu "10K boost" variklio ir ismetimo sistemos valymui.
Nusiemiau oro padavimo plastmases, nustaciau apsukas ant 2.5K RPM ir 1 min purskiau i oro padavima, tiesiai per Throttle body kaip kad nurodyta. Variklio darbas pasikeite, vietom atrode, kad jis gest norim, bet iskart vel atsigaudavo. Po 1 min purskimo 5 min pertraukla ant laisvu. taip gavosi 3 kartai kol flakonelis istustejo. Tada kaip nurodyta 10 min laisvo variklio darbo ir viskas. Kagi, praejo kokia 15 min, sedau i masina galvoju pravaziuosiu. Spaust gaza ir pasipyle gana daaaug baltu dumu is ismetimo, apsukos pradejo sokinet nuo kokio 100 gal iki 1000. Pradejo dust/springciot. Isjungiau varikli iskart. Pagalvojau o dabar tai prisidirbau.....
Uzvedziau vel, lygtai nusistovejo apsukos tie 700, ijungiau pavara, spaust gaza, vel pradejo dust, bet baltu dumu daugiau nebebuvo.. Pabandziau pavaziuot ir uzdusau. Uzsikuriau vel pabandziau pavaziuot, pavaziavau 100m siaip netaip ir uzdusau.. Uzsikuriau vel ir pradejo maziau sprinciot, pradejau po biski vazinet. Lyg ir prasivazinejau svelniai po biski. Bet jegos isvis nebera. Vazinejau pirmyn atgal kelis kartus ir kuo toliau tuo geriau. Siaip ne taip parvaziavau namo (eksperimentas vyko ne kieme). Issivaliau oro temp sensoriu. Isvaziavau i greitkeli, 120-130 max. Gryzau namo ir galvoju vsio (dabar arba naujas variklis arba kapitalinis). Kagi...
Sedejau prie kompo visa vakara. puse 12 sugalvojau isvaziuot pabandyt, ramu, masinu mazai bus..
Isvaziavau, lygtai geriau vaziuoja. IS vaziavau i greitkeli, pavaziavau ant 100 (KM), perejau iki 120. Paspaudavau staigiau gaza iki 120 ir atleisdavau kol gris iki 100 ir vel... pasierkiau ir 14 nesunkiai, 16, 18 ir tt.. kokius 10km.. Pravaziavau spausdamas kokius 5 km, kad net i vaira isikibes buvau, apsisukau, grizinejau link namu, galvoju sustosiu prie ziedo, amsinu nera.. Sustojau, ijungiau 1 pavara ir is ipratimo gazo gerokia daugiau padaviau, tai kai dave is vietos, i sedyne atlose taip gan gerai, 2 pavara tas pats, 3, 4, 5.. Per visas pradejo net lost i sedyne. responsas puikus, variklio darbas neveik nesigirdejo iki aukstesniu apsuku (>3K), drebejimo irgi nebesijaute ir trauke puikiai - taip kaip kad buvo kai nusipirkau as ja.
Tai ka apsidziaugiau as jau, galvooju pagaliau galvos skausmai baigesi.. Kur tau..
Kita diena tas pats vel kaip ir anksciau.. Galia, kad buvo jau beveik 1 kai grizinejau link namu ta nakti, reikejo i darba ryte, buciau dar pavzinejes..
Ko poto tik nebandziau..
Ir visa air intake buvau nusiardes, pasikeiciau tarpines visas, vel visu sensoriu kontaktus perziurejau/pravaliau, izeminimo taskus isvaliau nuimdamas kiekviena.
Degimo bloka (babina) ir zvakes pasikeiciau.
EGR valve pasikeiciau nuo naujo 407 Pug'o is sroto lygiai tokia pacia kaip pas mane.
Perzurejau visa vakuma, viskas ok. Laidai irgi lygtais OK visi..
Nei vienas servisas nieko gero nepadare. Niekas nieko neranda, net Peugeot firmos "mechanikai"..
Ziurejo su Peugeot planeta sestadieni, pravaziavo dar pajunges ta dianostika.. Tipo viskas gerai sako..
Variklis dreba belekaip, persimusineja, netraukia normaliai, nera jegos ir responso, is ismetimo garuoja pastoviai...
Ziauru...
O ka pats maciau tai kad LEV rode ant laisvu paie 18 zingsniu, TPS apie 600mV, o2 sensorius sokinejo istisai (tai kokie 28, tai 792, tai 548, tai 49 ir tt. (cia tik pvz)), degimo kampas ant laisvu -0.2 lygtai, vandens temp apie 95*C, daugiau nieko neprisimenu.
Viskas aisku.. Isvaziavau namo, vakar vel nusiardziau viska, paziurejau ar nera kokiu tarpeliu pro kur oras papildomas patektu ir t.t. Viskas tvarkinga, paziurejau ir ar purkstukai bent purskia normaliai nukreipes juos i lauko puse visus su tuo kuro bloku. Visi lyg pursia, bet nezinau ar tikrai gerai purskia, nes neesu mates kaip jie turetu purkst.
Dar ka pastebejau tai kad tas velenelis apatinis didziulis kur isorinej pusej (arciau rato) ir stovi toj pacioj vietoj kur pagrindinio dirzo apatinis velenelis, tai kai varikllis dirba, ziurint i ta veleneli net centrinis varztas atrodo lyg butu netiesus ir pats velenelis biski lyg ir suktusi nuo centro biski kaip ir drebedamas vos ne. Abejoju ar Crankshaft galejo sulinkt kazkaip beto bandant paliest ta veleneli gavau kaip su el per nagus, pasiemiau atsuktuva kur sviecia nuo itampos/sroves, palieciau ta veleneli ir pradejo sviest Cirkai..
Pries kelias dienas dar pastebejau, kad pajungus laptopa per cigarete naudojant transformatoriu ekranas blikcioja. Su testeriu ziurint baterija rodo >14, bet istisai labai sokineja kazkur .3 tarpe, t.y. nuo 14 iki kazkur 14.4.. Generatorius ta pati rodo..
Pakutinis kompresijos testas (1 tai tas kur arciau dirzo):
Per tris sukimus///Iki galo
1. 11.5///15.5
2. beveik 11///15
3. 11///15.5
4. beveik 11///15.5
Kai anglijoj matavo kompresija sake, kad visuose po 14, bet jau netikiu as jais.. Nors imk pats pirkis viskas ir pats matuokis, kad zimotum teisybe.. O ir sitas testas gali but nevisai tikslus, nes buvom labai pavarge kai matavom su pazystamais, bet tai rezultatai is daug bandymu..
Kuriasi gerai tiek saltu, tiek kastru varikliu. Kuro ryja daug mieste, nes spaust gerai reikia is vietos pajudant arba pasiekt tarkim 60KM/H, greitkeliu lygtai neryja kuro, bet jei tik vos vos ikalne beveziuojant, reikia gerokai paspaust, kad greitis nekristu ir tai kartais nepadeda, jei ne 120 vaziuoji.. Ty ant apsuku kakur nuo 3.5-4K jega jau jauciasi, bet vistiek truksta kaimenes arkliu..
Atsiprasau, jei ka pamirsau pasakyt ar supainiojau. Man jau nebesigalvoja nuo to pezo per 3 menesius vargo.
Pasikartosiu dar kas daryta/keista:
Dirzai nauji,
crankshaft pulley ,
zalias ausinimo skyscio sensorius,
Ausinimo skystis naujas,
MAP sensorius,
Vandens pompa,
LEV naujas,
Engine breather pipe nauja,
Babina ir zvakes nauji,
Inlet manifold tarpines,
Throttle body tarpine,
Rocker cover tarpines,
EGR voztuvas is sroto nuo 2005 masinos,
Katalizatorius ispjautas,
Nauja baterija,
Tepalai Castrol ir filtras nauji.
Greiciu dezes tepalai nauji.
Papildysiu jei ko nedarasiau.
Man labiausiai isomu kaip galejo tas purskalas sustatyt viska i vietas. Kita diena viskas grizo vel i senas blogas vezias ir nebezinau kur ieskot bedos. Ji naudot raso instrukcijose reikia karta kas 10K km, tai kazkaip nesinori dar karta purkst, o tai dar ir visai uzlinkt variklis gali, neaisku kame beda ir dar labiau nervuoja tai kad kartais masina vaziuoja geriau kelis km ir poto vel blogai..
Aciu visiems is anksto uz komentarus ir pagalba ;)
reikia nuimti rata ir posparni ir ji rasi
#56 Svečias_Egiss_*
Parašyta 2009 liepos 20 - 01:01
Šį pranešimą redagavo Egiss: 2009 liepos 20 - 01:14
#57
Parašyta 2009 liepos 24 - 22:33
#58
Parašyta 2009 liepos 27 - 08:28
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#59 Svečias_Arunas B_*
Parašyta 2009 liepos 31 - 01:43
Šį pranešimą redagavo Arunas B: 2009 liepos 31 - 01:43
#60
Parašyta 2009 liepos 31 - 11:34
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0