Ka gali senukas P405break 1.8td
#21
Posted 2009 September 30 - 14:48
#22
Posted 2009 September 30 - 15:14
tu ple ir sita uzdrozta dyzeli dar nori kaip nauja parduoti?Ir paskui dar prokuroras iki gruzijos su tuo mersu nusibelde. Ir grizo.
Ir variklis dar vaziuoja....
#23
Posted 2009 September 30 - 15:15
Kazkada ~ 5 metai atgal su R19 94m 1,9TD turinciu intercooleri bandem.Redline 5500aps/min o vaziavom 180km/h laisvai ir nespaudziant iki dugno.Siaip labai nestabili masina tokiu greiciu vaziuojan, daugiau nebandem tokiais greiciais vaziuoti.na escortuca rodikle apsuku ne karta esu paguldes, o r19 dyzeliuka iki 4krmps pries pardavima paspaudziau tai baisu pasidare kas dejospjoviau ne karta iki dugno, t.y. pakol nebegreiteja.
galiu pasakyt, kad benzas labiau zviegia...
o liuta kazkaip virs 4krmps nesu dar lauzes
#24
Posted 2009 September 30 - 15:19
Kodel sakai kad 405 stovi ant kelio kaip prikaltas?Konkreciai sulygink su kitais modeliais.Visi uzmirsta dar viena automobilio dali, tai pavaru deze . O stai pas 1.8 td ji puikiai parinkta, todel drasiai drozk savo seneli. O del apsuku , tai reiketu pasiziuret fyske ruda virs pavaru dezes arba isimt davikli ir prasivalyt, jis siu metu tvirtinasi prie variklio,bet is kitos puses, tai be duobes neisiversi.
Tiesa 405 ant kelio stovi kaip prikaltas, jei vaziuokle sutvarkyta. Net nera ka lygint su kitais pezo modeliais.
#25
Posted 2009 September 30 - 15:51
Na jis lygino su tais modeliais, kurių amortikai "veikė" taip gerai, kad bijojo jūros ligą pasigautKodel sakai kad 405 stovi ant kelio kaip prikaltas?Konkreciai sulygink su kitais modeliais.
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#26
Posted 2009 September 30 - 17:51
Kodel sakai kad 405 stovi ant kelio kaip prikaltas?Konkreciai sulygink su kitais modeliais. [/quote]
Paprasciausiai reik ivaziuot i posuki su 405, ir po to i ta pati posuki su kitais peugeot , tada galima lygint. O siaip reiktu atlikt test drive, paimt kelis modelius ir bandyt iveikinet ta pati posuki iki to momento kai slysta.Tada paziuret prie kokio greicio slysta.
Toliau del dyzeliu traukimo, tai dazniausiai lenkiu 5 pavara, nes patirtis sukaupta per 9 metus vazinejant su dyzeliais sako , kad geriausia trauka yra tarp 2000-3500aps. per m. toliau trauka krenta o virs 4500 visiska duobe ,daug dumu ir 0 efekto.
Budavo keista, kol pripratau, kali 4 kaip pas benza o nera traukos. Cia kai reikdavo lenkt vaziuojancius 90-100.Tiesa tai liecia senus 1.9 ir 2.1. 2.0 Hdi visai kitokie perdavimai.
Ne viskas auksas, kas auksu žiba, bet kas smirda šūdu, tikrai yra šūdas!
#27
Posted 2009 October 01 - 06:27
Gana keista matyti tokius skaičiukus. Kad dyzelino kaloringumas ne 1,029, o traukia netgi 1,1 (11000kcal/kg), pagooglinus galima nesunkiai rasti. Bet kokiai konkrečiai dyzelino markei tai skirta, nepažymėta (kaip ir pateiktoje lentelėje).Būkim biedni bet teisingi - benzinas kaloringesnis nei dyz.kuras ;)
Kadaise egzistavusiame "Mažeikių Naftos" puslapyje tas abiejų kuro rūšių kaloringumas buvo išreikštas litrais (nes bakan pilame tai litrus, ne kilogramus), ir dyzelinas, anot jų, atiduoda iš litro maždaug penktadaliu daugiau šilumos, nei benzas. Deja, vienas iš pirmųjų darbų, ką nuveikė atėjęs Orlenas, tai uždarė MN puslapį. O ten buvo nemažai informacijos apie įvairiausių rūšių MN gaminamus degalus.
Na, telieka tie teoriniai klausimai už borto; eiliniam vairuotojui jie bereikšmiai.
Nesupratau tik, ar jau prieita bendros nuomonės, kad nereikia/nesveika/bet-ir-ne-iškart-mirtina vaikyti dyzelį palei redlainą, ar ne
#29
Posted 2009 October 02 - 12:24
Edited by Ramunas, 2009 October 02 - 12:25.
#30
Posted 2009 October 02 - 23:15
Nesunku pastebėti, į kokį klausimą aš atsakinėjau pirmame savo šios temos poste, nes jis pacituotas. Nematau, ko kabintis .Proffanas, neisigilinai i tema. Cia analizuojami 140-150(konkreciai pirmoj kelionej nurodyti 140 maksimalus greitis, antroj 137) km/h 1.8Td varikliui nera joks redlainas
O konkrečiai duotam varikliui, jei tas 140km/h greitis fiksuotas su GPSu, o ne pagal spidometrą, apsukos buvo ~3400rpm. Nesunku mano postuose išskaityti, kad nė vieno blogo žodžio nesakiau apie apsukas <3500rpm, ar ne? . O jei tie 140- pagal spidometrą, tai apsukos turėjo nė nesiekti 3200, kas yra išvis lafa dyzeliui.
Žodžiu, nesupratau problemos. Kažkas kažko nedaskaitė, apie ką šnekama, o man tenka rašyti pasiaiškinimus .
#31
Posted 2009 October 03 - 15:31
#32
Posted 2009 October 05 - 17:21
#33
Posted 2009 October 06 - 14:50
Anoks čia vaikymas... Pagal GPS konkrečiam egzemplioriui tai prilygsta maždaug 123-125 km/h, tad nematau jookios bėdos, išskyrus neadekvačias kuro sąnaudas.As 82 metu mersa kiek kartu esu pavaikes autostradoj ~150 kmh.
Edited by Prokuror, 2009 October 06 - 14:50.
Pilkas šeimyninis lėktuvas, 250 arklių
Vyšninis miesto kibiriukas
Žalias šeimyninis autobusas - ex
Vynas pasenęs, sūris supelijęs, mašina be stogo - ex
Pilkas kūpas pagal amžių - ex
Mėlynas kūpas ne pagal amžių - ex
Mėlynas limuzinas - jaunuoliškai ir klubinei pradžiai - ex
#34
Posted 2009 October 06 - 14:52
Na konkreciam egzemplioriui tai buvo beveik dugnasAnoks čia vaikymas... Pagal GPS konkrečiam egzemplioriui tai prilygsta maždaug 123-125 km/h, tad nematau jookios bėdos, išskyrus neadekvačias kuro sąnaudas.
#35
Posted 2009 October 06 - 21:36
Konkrečiam egzemplioriui, dugnas yra ~155km/h pagal GPSą, arba ~172 pagal spidometrą. Tie 88 arkliai daugiau neišvynioja.Na konkreciam egzemplioriui tai buvo beveik dugnas
Jei buvo 155 pagal spidiką, realių buvo maždaug 140km/h. Apsukos siekė palei 4000.
Nu nieko iš to gero, bet, panašu, kad nieko dar ir mirtino, jei neilgai durnavota, ir jei su normalia saliara. Bet dėl vis pikto parašyk tos mašinos numerius, kad kas neužsirautų bepirkdamas .
#36
Posted 2009 October 06 - 22:30
#37
Posted 2009 October 06 - 22:41
Francūzai (tiek PSA, tiek panašiai ir Renault) duoda palyginus nedideles paklaidas, bet jos visada būna tik į didesnę pusę. Kaip grybą pjauna kiti gamintojai, galima rasti http://www.ladyauto....?mod=13&id=4099as nezinau is kur jus gaunate tokias dideles paklaidas spidometro bei navigacines sistemos.
O bendriniu atveju, veikia ES normos. Spidometras turi teisę meluoti į didesnę pusę 10%+6 km/h. T.y., jei eini realiais 170, spidometras turi teisę rodyti 193km/h. Ir bent jau pas bulkswagenus ši norma išnaudojama maksimaliai. Pats su keturių bėgių Golf2 1.6D esu "ėjęs" beveik 180-imt .
Edited by proffanas, 2009 October 06 - 22:45.
#38
Posted 2009 October 06 - 22:45
Konkretus egzempliorius is gamyklos isriedejes pagal gamintojo pazada turejo vaziuoti 157 kmh.Konkrečiam egzemplioriui, dugnas yra ~155km/h pagal GPSą, arba ~172 pagal spidometrą. Tie 88 arkliai daugiau neišvynioja.
Jei buvo 155 pagal spidiką, realių buvo maždaug 140km/h. Apsukos siekė palei 4000.
Nu nieko iš to gero, bet, panašu, kad nieko dar ir mirtino, jei neilgai durnavota, ir jei su normalia saliara. Bet dėl vis pikto parašyk tos mašinos numerius, kad kas neužsirautų bepirkdamas .
Ir prie ko cia saliaros kokybe? Maciusi ta masina ir aliejaus, ir krosninio kuro dar pries mane. Per mano eksplotavima taip pat visokio velnio ragavo. Bet galeciau ta masina rekomenduoti, kad ir kaimynui. Su salyga, kad kelione per puse europos jai tik i nauda...
#39
Posted 2009 October 07 - 08:51
tai realiai mieste galima vaziuoti 65 km/h val ir nieko nebus? bo mentai ir taip iki 10 km nesiknisa + dar 10 proc. nuo 59 km/h... Mda... NezinojauO bendriniu atveju, veikia ES normos. Spidometras turi teisę meluoti į didesnę pusę 10%+6 km/h.
#40
Posted 2009 October 07 - 09:12
Keista, ar nepajautei kokiu greiciu vaziuoja visas srautas, ir tik vienas kitas idijotas 50 pagal spidometra.tai realiai mieste galima vaziuoti 65 km/h val ir nieko nebus? bo mentai ir taip iki 10 km nesiknisa + dar 10 proc. nuo 59 km/h... Mda... Nezinojau
O bendriniu atveju, veikia ES normos. Spidometras turi teisę meluoti į didesnę pusę 10%+6 km/h.
Ne viskas auksas, kas auksu žiba, bet kas smirda šūdu, tikrai yra šūdas!
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users