KAD IR SENOKAI RASEI, BET PABANDYK BET KAM PARODYT 2,2 VARIKLI IR KUR TOS PAKAITINIMO ZVAKES RANDASI, KAZIN AR KAS UZ 30 NORES IR DANGTI ATSIDARYTSu pakeitimu tai tave apgavo pro visus galus. Man uz 30 lt pakeite visas 4 žvakes.
406 2,2HDI nesikuria
#61
Parašyta 2011 sausio 11 - 00:27
#62
Parašyta 2011 sausio 11 - 00:42
#63
Parašyta 2011 sausio 11 - 08:29
pasitaiko matyt buvo kazkada pamesti dokumentai, arba dar kas panasaus nutike, kad pachalturinta yra.. yra ir man taip buve.. kazkada turejau xantia su s16 varikliu 112kw.. bet dokumentuose buvo 1,8.. 82kw..As isvis unikuma turiu.
Pries 2 savaites teko isigyt 406 2,0 HDI 80kW, 2000.12.19 pirma registracija, nuo gimimo masina lietuvoj, popieriuose viskas kaip ir parasiau 1997cm3 80kW.
Nuvariau i servisa, teko taisyti truputi...ogi jie sako, cia pas tave 2,2 variklis, sakau 2,0 ant popieriu.
Pagal VIN nusiunciau PLIKIUI( uz ka jam labai dekui) jis atsiunte info, kad pagal variklio koda maniskis turetu buti 2,2 hdi. Praverciau manuala, is visu foto nu tikrai mano kaip 2,2 hdi, net variklio dangtis HDi-16 ir tas jau kiek suradau isduoda, kad 2,2HDI.
Zodziu likau...su daugybe klausimu, kaip ant tu popieriu atsirado 1997cm3 80 kW, negi nuo gimimo buvo irasytas briedas.
Geriausiai aisku padetu, tie kas turi 2,0 HDI 80kW, uztektu tik privaziuot ir apziuret ir butu tikrai aisku, arba gal koks neplesikas meistras atsirastu Vilniuj, nes siuo metu Vilniuj randuosi.
O del to nesikurimo tai ir pas mane tas pats, tiesa, visos 4 zvakes pakaitinimo buvo mire, pakeite(rieles netikrino), o prie 0 kurimasis nepasikeite isvis, is 5 karto paima, tai diagnostikoj sake, kaip cia vienas kolega rase, kad HOLO daviklis kaltas, bet dbr neturiu nei duobes nei keltuvo, kad ten ilist apsiziuret, tai jei kas Vilniuj atsilieptu su tokia pagalba buciau labai dekingas.
taciau nieko blogo o, tik gero, draudimo atzvilgiu
Šį pranešimą redagavo Eddy: 2011 sausio 11 - 08:30
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#64
Parašyta 2011 sausio 11 - 09:23
nu jo, as irgi apie draudima pagalvojau, o siaip masinu kainos, su 2,2 varikliu paziejau lyg ir didesnes, jei maniskiam mistines bedos kiltu ir tektu pardavinet, tai galvoju, kad i minusa nenueiciau, bet tikriaus , kad nea, tik nzn ar zmogui iseitu isaiskint, kad cia 2,2 variklis, nes popierius zmogui tikriaus svarbiau.pasitaiko matyt buvo kazkada pamesti dokumentai, arba dar kas panasaus nutike, kad pachalturinta yra.. yra ir man taip buve.. kazkada turejau xantia su s16 varikliu 112kw.. bet dokumentuose buvo 1,8.. 82kw..As isvis unikuma turiu.
Pries 2 savaites teko isigyt 406 2,0 HDI 80kW, 2000.12.19 pirma registracija, nuo gimimo masina lietuvoj, popieriuose viskas kaip ir parasiau 1997cm3 80kW.
Nuvariau i servisa, teko taisyti truputi...ogi jie sako, cia pas tave 2,2 variklis, sakau 2,0 ant popieriu.
Pagal VIN nusiunciau PLIKIUI( uz ka jam labai dekui) jis atsiunte info, kad pagal variklio koda maniskis turetu buti 2,2 hdi. Praverciau manuala, is visu foto nu tikrai mano kaip 2,2 hdi, net variklio dangtis HDi-16 ir tas jau kiek suradau isduoda, kad 2,2HDI.
Zodziu likau...su daugybe klausimu, kaip ant tu popieriu atsirado 1997cm3 80 kW, negi nuo gimimo buvo irasytas briedas.
Geriausiai aisku padetu, tie kas turi 2,0 HDI 80kW, uztektu tik privaziuot ir apziuret ir butu tikrai aisku, arba gal koks neplesikas meistras atsirastu Vilniuj, nes siuo metu Vilniuj randuosi.
O del to nesikurimo tai ir pas mane tas pats, tiesa, visos 4 zvakes pakaitinimo buvo mire, pakeite(rieles netikrino), o prie 0 kurimasis nepasikeite isvis, is 5 karto paima, tai diagnostikoj sake, kaip cia vienas kolega rase, kad HOLO daviklis kaltas, bet dbr neturiu nei duobes nei keltuvo, kad ten ilist apsiziuret, tai jei kas Vilniuj atsilieptu su tokia pagalba buciau labai dekingas.
taciau nieko blogo o, tik gero, draudimo atzvilgiu
Eisiu ziuret vin numeri ant masinos, gal cia kas nesueis, bet pagal VIN ant popieriu jau 3 patvirtino, kad cia 2,2 matoras
#65
Parašyta 2011 sausio 11 - 10:08
pasiskambink ir pasiklausk tu kas zino, sau galvos netrankesKoks dar HOLO daviklis dyzeliuose?
Ka jis skaiciuoja? Kibirksti pakaitinimo zvakiu
as ne specas, bet tu matosi irgi toks pat
#66
Parašyta 2011 sausio 11 - 12:47
jaigu kalbama apie greicio davikli,vadinama HOLO davikliu tai pas HDI bunapasiskambink ir pasiklausk tu kas zino, sau galvos netrankesKoks dar HOLO daviklis dyzeliuose?
Ka jis skaiciuoja? Kibirksti pakaitinimo zvakiu
as ne specas, bet tu matosi irgi toks pat
#67
Parašyta 2011 sausio 11 - 17:33
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#68
Parašyta 2011 sausio 11 - 20:12
nu bet kad VIN kodas rodo, kad turi buti 2,2 variklis. Patikrinau ir ant masinos ir ant popieriu tas pats VIN nr, galvojau gal nesutaps kas, bet viskas sutampa, o ant spidometro, lygtai 2,2 hdi 250 dar raso, o ant 2,0 hdi lygtai tik 230 paskutiniai skaiciai, pas mane 230Atsakant i kalusima kodel skiraisi popieriai ir natura del 2 ar 2.2 variklio? gal variklis buvo keistas?
Zodziu, cia masina lietuvio uzsakymui, nes buvo nuo pat gimimo is salono lietuvoj pirkta, tai cia lietuvis uzsisake tokia )))))))))))
#69
Parašyta 2011 sausio 11 - 20:22
Šį pranešimą redagavo 406 GLX: 2011 sausio 11 - 20:24
#70
Parašyta 2011 sausio 11 - 20:23
Šį pranešimą redagavo Nerijusv: 2011 sausio 11 - 20:24
#71
Parašyta 2011 sausio 11 - 20:27
popieriai 1997cm3 80kWjei netycia pateksi ivykin kaip kaltininkas, tai tavo draudimas, suzinojes jog pas tave 2.2, o draudei kaip 2.0 ir pagal 2.2 kubatura/kilowatus patektum didesnes rizikos grupen, gali paprasyti apmoketi dali ar visa remonto saskaita...
as paskutinis glusas ir nieko nezinojau
O beja tai manau turetu regitra kompensuot jei per 10 metu raso ir VIN ir masina vistiek 1997cm3, bet taip jauciu tik lietuvoj ir tegali nutikt
#72
Parašyta 2011 sausio 26 - 19:42
Šį pranešimą redagavo 406 GLX: 2011 sausio 26 - 19:45
#73
Parašyta 2011 sausio 26 - 21:34
#74
Parašyta 2011 sausio 26 - 21:59
Šį pranešimą redagavo 406 GLX: 2011 sausio 26 - 22:00
#75
Parašyta 2011 sausio 26 - 22:02
18-24 (priklauso nuo modifikacijos) -tai santykine kompresija-SUSPAUDIMO LAIPSNIS (koki oro slegi(kieki) paeme ir kiek kartu jo TURI suspaude) .O prie to 18 dar kas nors parašyta? Būtų gerai tiksliai raidė raidėn
jei matuojate atmosferomis-tai paziurekikite koks sia diena slegis(barometras parodys).tada paskaiciuokite paklaida(prietaisu padalos-atmosfera skaiciojama juros lygyje,normaliom salygom,20c temperaturai).
1 atmosfera nera lygu 1 barui,tuo labiau 1 psi.
Šį pranešimą redagavo spakenas: 2011 sausio 26 - 22:05
#76
Parašyta 2011 sausio 26 - 22:21
idomu pasidare-kaip ten tas dangtis su uzrasu 16V .jis toks pats 2,0L 16V ir 2,2L 16V motoramas.As isvis unikuma turiu.
Pries 2 savaites teko isigyt 406 2,0 HDI 80kW, 2000.12.19 pirma registracija, nuo gimimo masina lietuvoj, popieriuose viskas kaip ir parasiau 1997cm3 80kW.
Nuvariau i servisa, teko taisyti truputi...ogi jie sako, cia pas tave 2,2 variklis, sakau 2,0 ant popieriu.
Pagal VIN nusiunciau PLIKIUI( uz ka jam labai dekui) jis atsiunte info, kad pagal variklio koda maniskis turetu buti 2,2 hdi. Praverciau manuala, is visu foto nu tikrai mano kaip 2,2 hdi, net variklio dangtis HDi-16 ir tas jau kiek suradau isduoda, kad 2,2HDI.
Zodziu likau...su daugybe klausimu, kaip ant tu popieriu atsirado 1997cm3 80 kW, negi nuo gimimo buvo irasytas briedas.
Geriausiai aisku padetu, tie kas turi 2,0 HDI 80kW, uztektu tik privaziuot ir apziuret ir butu tikrai aisku, arba gal koks neplesikas meistras atsirastu Vilniuj, nes siuo metu Vilniuj randuosi.
O del to nesikurimo tai ir pas mane tas pats, tiesa, visos 4 zvakes pakaitinimo buvo mire, pakeite(rieles netikrino), o prie 0 kurimasis nepasikeite isvis, is 5 karto paima, tai diagnostikoj sake, kaip cia vienas kolega rase, kad HOLO daviklis kaltas, bet dbr neturiu nei duobes nei keltuvo, kad ten ilist apsiziuret, tai jei kas Vilniuj atsilieptu su tokia pagalba buciau labai dekingas.
2,0L 8V(tai niekas neraso-tai klasika,joks navarotas).jam eina visai kitas dangtis-be 16v uzraso.
del 80 KW,tai parasyk bent jau pirmus 8 VIN simbolius. pvz VF38B4HW
kaunas-kazkodel labai nemegsta pezu-daznai prigrybauja
Šį pranešimą redagavo spakenas: 2011 sausio 26 - 22:23
#77
Parašyta 2011 sausio 26 - 22:24
jau su kolegom issiaiskinau, kad 2,2 motoras, bus popieriai suknisti, nors ir spidometras pas 2,2 hdi 250 paskutiniai irasai, o pas mane 230. O VIN toks VF38B4HXFidomu pasidare-kaip ten tas dangtis su uzrasu 16V .jis toks pats 2,0L 16V ir 2,2L 16V motoramas.As isvis unikuma turiu.
Pries 2 savaites teko isigyt 406 2,0 HDI 80kW, 2000.12.19 pirma registracija, nuo gimimo masina lietuvoj, popieriuose viskas kaip ir parasiau 1997cm3 80kW.
Nuvariau i servisa, teko taisyti truputi...ogi jie sako, cia pas tave 2,2 variklis, sakau 2,0 ant popieriu.
Pagal VIN nusiunciau PLIKIUI( uz ka jam labai dekui) jis atsiunte info, kad pagal variklio koda maniskis turetu buti 2,2 hdi. Praverciau manuala, is visu foto nu tikrai mano kaip 2,2 hdi, net variklio dangtis HDi-16 ir tas jau kiek suradau isduoda, kad 2,2HDI.
Zodziu likau...su daugybe klausimu, kaip ant tu popieriu atsirado 1997cm3 80 kW, negi nuo gimimo buvo irasytas briedas.
Geriausiai aisku padetu, tie kas turi 2,0 HDI 80kW, uztektu tik privaziuot ir apziuret ir butu tikrai aisku, arba gal koks neplesikas meistras atsirastu Vilniuj, nes siuo metu Vilniuj randuosi.
O del to nesikurimo tai ir pas mane tas pats, tiesa, visos 4 zvakes pakaitinimo buvo mire, pakeite(rieles netikrino), o prie 0 kurimasis nepasikeite isvis, is 5 karto paima, tai diagnostikoj sake, kaip cia vienas kolega rase, kad HOLO daviklis kaltas, bet dbr neturiu nei duobes nei keltuvo, kad ten ilist apsiziuret, tai jei kas Vilniuj atsilieptu su tokia pagalba buciau labai dekingas.
2,0L 8V(tai niekas neraso-tai klasika,joks navarotas).jam eina visai kitas dangtis-be 16v uzraso.
del 80 KW,tai parasyk bent jau pirmus 8 VIN simbolius. pvz VF38B4HW
VA TOKIA PRADZIA
Kodel nemegsta ? as is Vilniaus ji paemiau, nuo gimimo lietuvoj, salone pirktas. VA dbr ir vargstu, nes Vilnius jo nemego
O prigrybavo tai regitra sauliau, bet keista, kaip 10 metu ta pati raso ir viskas ok , as tai issaiskinau, jau persirases popierius, todel dbr ir nevaziuoju keistis.
Šį pranešimą redagavo 406 GLX: 2011 sausio 26 - 22:26
#78
Parašyta 2011 sausio 27 - 07:49
#79
Parašyta 2011 sausio 27 - 08:55
diagnostika tau dare kompiuterine?visai prastai! 2,2HDI
siandien visai neuzkuriau, ir net ant buksyro neuzkuriau. Klaidas mete, sinchronizacijos tarp velenu nera. Pakeitus alkuninio veleno davikli, uzsikure is pirmo karto, klaidos istrintos, sinchronizacija tarp velenu dingo, po uzkurymo daviau padirbt biski, isjungiau degima, vel uzkuriau... ir vel tos pacios klaidos ir vel taip pat kuriasi, kaip ir seniau. Kartais gali sukti kiek nori,net negriebia, kartais is puse pasukimo uzsikuria... MAT TVAJU!!!!!
Kas per unoravas francuzas!?
Gal kas kokiu minciu???????
Seniau ir saltam budavo kad kartais is puses pasukimo, kartais is 5 kartais is 10 karto uzkuri. Kartais ir siltam budavo, tai is 1 tai is 2 tai is 7, bet siltam dazniaus uztekdavo 2 ju.
Jei kas turit kokiu genialiu minciu, mestelkit. Nes dbr lieka tik variklio kompas, ir pagrindinis dirzas persokes GALBUT, bent jau taip sake. Bet atseit, jei butu dirzas persokes tai uzkurus mestu iskart i klaidas kad nera sinchrono, o uzkurus rodo kad klaidu nera, tik po kiek laiko padirbus varikliui ir uzgesinus islenda, kad nera sinchrono.
Klaidu apart iskastruoto FAP'o ir sinchrono nemeta.
galiu tik isvardint kiek per ta nelemta menesi esu girdejes bedu, del ko nesikure kai kam:
1.Akumas-PAS MANE NAUJAS 72ah 640
2.Starteris suka, bet neuzkuri, ivores isdilusios- pas mane suka, del ivoriu nzn.
3.Alkuninio veleno daviklis-pas mane pakeistas is vaziuojancios be problemu masinos ismtas.
4.kuro slegis-?????? 2 zmones dare diagnostika, nepasake, kad blogai. Kiek turi but nzn, tiesa vienas sake, kad per aukstas slegis uzkurtai ir truputi sokineja 305-313, nzn kokie cia matavimo vienetai, bar ar koks velnias.
5. kuras uzsales, vasarinis- vakar sunkiai bet uzkuriau prie -6 lauke, pas mane dvi snaiges verva ORLENO.
6. pakaitinimo zvakes-pas mane pakeistos visos naujos, riele tikrinta, veikia, saugiklis nr 24 berods rielei eina, sveikas. Tiesa jei kas zinot del to saugiklio mestelkit info koki.
7. temperaturiniai davikliai, bet tempiant uzkurdavo iskart- pas mane nei tempiant neuzkurem siand.
8. uzsikise filtrai kuro, bake ir po kapotu- sito nzn, nekeiciau netikrinau, vien tik sinchrono tarp velenu nebuvimas ir tai, kad silta galiu uzkurt mane sulaiko dar draskyt filtrus.
Zodziu mazdaug tiek esu girdejes problemu del ko zmones neuzkuria savuju
Jei kas kokiu ideju visad atviras pasiulymams. NESIULYKIT I METALA, TIKRAI NESUTIKSIU!
O kaip mechanine? Purkshtukus tikrino? slegio reguliatoriu plove?
kazhkur jau rashiau kas man buvo.
turejau 406 2 Hdi. Sunkiia kurtis pradejo, kol viena diena nebeuzsikure. tada diagnostika ant kompo. rode kelias klaidas. Slegiai shokinejo
Ishemem purkshtukus, dejo meistrelis i stenda, ogi purkshtukai dyzelio nebepraleidzhia
tada plovimas ultragarsu, atgal i stenda, duodamas slegis. 3 atsidare prie apie 500 bar slegio, ketvirtas tik prie 750, tada dejimas atgal ir vualia kibiras uzsikure ir vazhiao vazhiavo kol po metu pardaviau
veiskmas vyko klaipedoje,
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#80
Parašyta 2011 sausio 27 - 09:36
Šį pranešimą redagavo 406 GLX: 2011 sausio 27 - 09:37
Vartotojų skaito šią temą: 4
narių: 0, svečių: 4, slaptų narių: 0