Projektas: 205 XRD
#401
Parašyta 2012 gegužės 09 - 16:29
#402
Parašyta 2012 gegužės 09 - 18:42
Palieciau skaudzia tema? Tokia jau 205'tu frikcijos daliaJei Tau nepatinka ka zmones daro su savo pinigais, grabais ir t.t. nelysk ne i savo reikalus, yra ir 406tu projektu.
Ir zie, kad pats y 406 daugiau nesukistum.
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#403
Parašyta 2012 gegužės 09 - 18:52
206
#404
Parašyta 2012 gegužės 09 - 19:04
Šį pranešimą redagavo adamsus: 2012 gegužės 09 - 19:09
#405
Parašyta 2012 gegužės 09 - 20:21
ne visai ten tokie patys tie varikliai. Skiriasi siurblio, vairo stiprintuvo tvirtinimai, siurbliai, pacoso valdymas ir pan. Imdamas su elektroniniu siurbliu turi sansu idet ir vairo stiprintuva, su mechaniniu kaip ir rase temos pradzioj maiklas, netelpa po kapotu. Jis siek tiek kitaip sumontuotas ant ju, bet jei keist kaip yra tai imi nuo XM ar 605 tik.jai 2.1 dyzel visi motorai vienodi eina , bet idomu ar eitu pritaikyt nuo manojo variklio ir kaip su vaziuokle , as amciau kad ten kitaip isdestyta ,bet is principo visas variklis toks pat , tad tokia rizika del vaziuokles ir ar tiks pompos ,siurbliai filtrai visi , hmmmz ,o dėl detalių ir jų brangumo nesuku galvos aš kas nekainuoja tūkstančiais ar dar daugiau tas nėra tikrai brangu , visos mašinos nereik rekonstruot , o čia juk tik varikliuką išardei ,pakeitei kitą ir keliauji toliau !
p.s 205 vienas iš dailiausiu peugeot modelių ,beje ir vieni geriausiu rallye sport !
R
#406
Parašyta 2012 liepos 22 - 10:30
#408
Parašyta 2012 liepos 22 - 18:18
#409
Parašyta 2012 liepos 23 - 12:37
#410
Parašyta 2012 liepos 23 - 13:36
Tikrai tobulas pežasna kaa rieda rieda rieda mažasis lūtas keliuose , buvo pekeisti stumokliai , visos tarpines , pagrindinis diržas , vožtuvų pakelėjai visi ,teplai , filtrai generatoriaus dirželis ir rieda kuo puikiausiai keliuose o visa tai ištuštėjo kišenėje 1100 gražaus leituviško pinigo nors kosmetika jo itin gera , bet norėčiau kai ką pasikeist , saloną pakeist ir apsitvarkyt ir ratukus pakeisti , tobulas liūtukas , dėkoju ,kad tokie buvo sukurti pasaulyje !! džiaugsmoo su ašaroom
#411
Parašyta 2012 rugpjūčio 08 - 10:42
#412
Parašyta 2012 rugpjūčio 08 - 14:31
#413
Parašyta 2012 rugpjūčio 08 - 18:40
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
Mazda Miata - for fun.
#414
Parašyta 2012 rugpjūčio 31 - 09:47
#415
Parašyta 2012 rugpjūčio 31 - 12:45
#416
Parašyta 2012 rugpjūčio 31 - 18:40
galvot laikas butu apie kazka rimciau nei standartine turbair jaučiu ,jog turboo užlužoo ;o teks naują keist , gal patarimų būtų kokie tiktų manajam varikliui 2.1 td citroen. hm ?
#417
Parašyta 2012 rugsėjo 02 - 18:00
#418
Parašyta 2012 rugsėjo 02 - 19:00
Purtosi, meta baltą dūmą ir sunkiai dirba vos užkūrus? Po kažkiek darbo laiko viskas sunormalėja?skierka manua taip ir reiks galvot tik problemėlė yra , pas keistą meistrą tvarkiaut variklį tad daug ironišką šypseną keliančių smulkmenų atradau , bet kas svarbiausia dabar užkiuriu variklį ir jis taip purtoosi ir labaai jau dumina pilkai balta duma visas trukcioja , garsas kaip padirba toks gan padorus ,tad nesuprantu kas yra jam arba turbo parejo arba siurblys arba abu hmmzz ir keistai tepalas bega pastoviai na varva apacioj kairej sone kur dpagr.dirzas yra ,nesinoori vel vest pas meistra ,arba pasikeist kazka paciam arba keist varikli reik tik idomu koks nebrangiausias variantas iseitu cia nes 7 dienu begyje turiu butinai susitvarkyt savo liuta
Taip pat - ar sunkiai kuriasi?
Simptomai panašūs į išankstinio pakaitinimo problemą (gal žvakės nešildo dėl kažkokių priežasčių).
O varvėjimas, tai turbūt per pagrindinio veleno salniką arba karterio tarpinę. Čia šiaip burimas iš tirščių
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
Mazda Miata - for fun.
#419
Parašyta 2012 rugsėjo 02 - 19:31
tas baltas toks pilkšvas būna , jo darbas sunormalėja , o kuriasi kuo puikiausiai ji ,Purtosi, meta baltą dūmą ir sunkiai dirba vos užkūrus? Po kažkiek darbo laiko viskas sunormalėja?
Taip pat - ar sunkiai kuriasi?
Simptomai panašūs į išankstinio pakaitinimo problemą (gal žvakės nešildo dėl kažkokių priežasčių).
O varvėjimas, tai turbūt per pagrindinio veleno salniką arba karterio tarpinę. Čia šiaip burimas iš tirščių
aš galvoju kad kuro filtras kaltaas čia ir plius reiketu jau oro pasikeist filtra ,
hmmm.. jauciu kad per akrterio ir per dangteli leidzia virsutini , bet ten hermetiku uzdeta meistro , o neturetu detis tarpine hmm
#420
Parašyta 2012 rugsėjo 03 - 12:15
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0