Projektas: 205 XRD
#161
Parašyta 2011 vasario 15 - 13:53
#162
Parašyta 2011 vasario 16 - 19:29
Ysidejau china racing termometra, kad matyciau kaip salta uz lango:
Prasivedziau slangute y salona ir pajungiau GOST standarto boost gauge
Tik nespejau graziai jos suinstaliuoti y panele, bet ateity tai butinai padarysiu.
Tuo paciu dar y salona pravedziau laidus busimam tachometrui ir variklio temperaturos dacikui. Is Nerijausv parsiveziau jo 309 dyzelio prietaisu skydely su tachometru, tai bandysiu eksperimentuoti ir kazkaip jy pajungti.
Pastebejau, kad pro voztuvu dangtely sunkiasi tepalas, tai snd nuemiau jy ir pasodinau ant hermetiko, aisku reikejo palikti masina visai nakciai kad gerai suaustu hermetikas, bet as po kokiu triju valandu jau vaziavau namo. Iki pavasario gal laikys, o paskui bus galima ir perdaryti.
Tai kadangi hermetikas dar nebuvo visai suauses, tai labai nelekiau namo, bet trecia pavara uzmynus gaza, manometras palaipsniui uzkyla iki beveik 1.2 Bar
P.S. tiesa, dar pakeiciau siurblio boost membrana.
Šį pranešimą redagavo maiklas: 2011 vasario 16 - 19:38
#163
Parašyta 2011 vasario 16 - 22:41
8-663-63443.
#164
Parašyta 2011 vasario 16 - 23:22
Maiklai, paziurek gretimoj temoj apie P106 yra tachimetro jungimo procesas su foto - galbut tiks ir tau tos zinios as greitu laiku irgi imsiuosi sito reikalas, tiesa, pas mane skydelis nuo GTI bus dedamas....Is Nerijausv parsiveziau jo 309 dyzelio prietaisu skydely su tachometru, tai bandysiu eksperimentuoti ir kazkaip jy pajungti.
o nenori boos gauge'o prie stoikes deti? Tiesa, pirktiniai pod'ai brangoki... mygkt
Šį pranešimą redagavo Gidzia: 2011 vasario 16 - 23:23
#165
Parašyta 2011 vasario 17 - 00:29
Elementaru.Nuo betkur, kur yra boostas.Pvz intercoolerio vamzdzioMaiklai,ar gali papasakot,nuo kur tu vedei ta slangute boostui?nuo kurios vietos emei? uzsimaniau ir as
#166
Parašyta 2011 vasario 17 - 08:17
#167
Parašyta 2011 vasario 17 - 11:52
tiesa sakant, kazkada buvau rades interneto platybes info kaip tiksliai pajungti benzini tachometra dyzeliui - kalba ejo apie impulsu keitiklio pastatyma... tik sorry, taip seniai skaiciau kad nepamenu tiksliai... tiesiog kai paminejai impulsu vienoduma - prisiminiauBenzino ir dyzelio tachometrai kiek skiriasi, todel pagal benzininy 106 tikrai nesigaus pajungti. Pas benzina impulsus ima arba nuo babinos arba nuo komutatoriaus, ko nera pas dyzely. Pas dyzely tachometra galima jungti nuo generatoriaus arba nuo smagracio padeties daviklio. Kadangi tachometras kury parsiveziau yra nuo 309 D pas kury jis jungiasi nuo smagracio daviklio, tai ir as bandysiu jy taip uzjungti. Tik dyzelio smagracio daviklis y smagraty ziuri is sono (y plokstuka), o pas mane smagratis nuo benzo ir daviky desiu nuo benzo, kuris y smagraty ziuri is galo (y kanta), tai laikau spygas, kad ir dyzelio ir benzo smagracio davikliu impulsai butu vienodi.
#168
Parašyta 2011 vasario 18 - 08:26
Reikia tik apsvietima sukonstruoti ir pasijungti laidus.
Gal kas is kaunieciu turit termometra bent iki 100 oC, reiktu bent apytiksliai susikalibruoti man ta daikta, nes pas jy rodykle labai lengvai sukinejasi asies atzvilgiu, tai tiketina kad dabar ne visai tiksliai rodo
#169
Parašyta 2011 kovo 02 - 09:32
#170
Parašyta 2011 kovo 02 - 10:12
Šį pranešimą redagavo skierka: 2011 kovo 02 - 10:13
#171
Parašyta 2011 kovo 02 - 13:03
Nu jei tiesiog nori kad masina tik pradetu slysti tai ir ant laisvos vaziuodamas uzgesintu varikliu gali ysiubuoti masina, bet jei nori kad masina vaziuotu ten kur tau reikia, o ne ten kur jai gaunasi, tai vien mokslo neuztenka, reikia ir siek tiek galios, kad stabdziais neuzblokuotum priekiniu ratu, neuzgesintum variklio ir ciuozianciais ratais nenulektum nuo kelioir su 1.6 uztenka galios taip vaziuoti be rankinio tik moketi reikia (:
o del lango tai gal kebulas netvirtas?kraiposi?
Del stiklo, tai neysivaizduoju kiek reikia persukti kebula, kad sutruktu bagazines dangcio stiklas as ten buvau sulitaves lango sildymo siulus, gavosi kaip ir du konturai, tai matyt atitruko laidas nuo vieno konturo ir visi 12V uzkaitino puse lango, kadangi lauke buvo -15 tai ramiai vaziuojant per pusnis antra pavara ir sutruko tas langas. Nieko tokio, dabar turiu langa su visom veikianciom apsildymo gijom ir buvo proga susitvarkyti galiny valytuva
#172
Parašyta 2011 kovo 04 - 17:36
kvailas klausimas - o kodel reikia keisti visa dangti?? negi stiklas nepersiklijuoja?Kazkokiu budu savaime suskilo galinis langas, tai teko vel keisti visa bagazines dangty
#173
Parašyta 2011 kovo 04 - 17:49
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#174
Parašyta 2011 kovo 07 - 13:11
hmmm... kaip tik artimiausiu metu bandysiu tai darytistiklas naujas brangus, o islupti sveika is kito dangcio praktiskai be sansu
O kas yra "brangu"?? (cia del visa ko klausiu, jei tikrai skiltu beisimant... )
Šį pranešimą redagavo Gidzia: 2011 kovo 07 - 13:13
#175
Parašyta 2011 kovo 07 - 13:15
Jei nori eksperimentuoti, tai galiu uz alaus pakuote atiduoti savisky dangty su suduzusiu stiklu ;)hmmm... kaip tik artimiausiu metu bandysiu tai daryti
#176
Parašyta 2011 kovo 07 - 13:25
kazkas + ' - ~700lthmmm... kaip tik artimiausiu metu bandysiu tai daryti
O kas yra "brangu"?? (cia del visa ko klausiu, jei tikrai skiltu beisimant... )
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#177
Parašyta 2011 kovo 07 - 13:44
Tai kad pas mani dabar du dangciai jau yra - mol, treniruotis yra ant ko . Vienas supuves, bet su geru stiklu, kitas be rudeles... ir be sveiko pasildymoJei nori eksperimentuoti, tai galiu uz alaus pakuote atiduoti savisky dangty su suduzusiu stiklu ;)
Tai va ir galvoju - suskeisciau vietom stiklus.... butu, tsakant ir "vilkas sotus, ir avys sveikos"
#178
Parašyta 2011 kovo 07 - 14:19
405 pezui esu bandes, tai jis ant tiek priklijuotas smarkiai laikes, labiau nei priekinis stiklas tai ir nepavyko sveiko islupt o dar be tinkamu irankiu tokiem darbam tai liudnaiTai kad pas mani dabar du dangciai jau yra - mol, treniruotis yra ant ko . Vienas supuves, bet su geru stiklu, kitas be rudeles... ir be sveiko pasildymo
Tai va ir galvoju - suskeisciau vietom stiklus.... butu, tsakant ir "vilkas sotus, ir avys sveikos"
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#179 Svečias_arvydas238_*
Parašyta 2011 kovo 07 - 19:00
#180
Parašyta 2011 kovo 07 - 20:57
Ne nu bet tu cia ir ziauriai. Kazi ar masina dar tiek bevertakazkas + ' - ~700lthmmm... kaip tik artimiausiu metu bandysiu tai daryti
O kas yra "brangu"?? (cia del visa ko klausiu, jei tikrai skiltu beisimant... )
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0