Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Projektas: 205 XRD


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 501

#141 kenis222

kenis222
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.985
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:CLS AMG

Parašyta 2011 vasario 06 - 22:39

orginaliai nissan silvios kaip kad tu nurodei s12 neturejo tokiu bliudu ant kapoto

pas mane buvo ir dar uzrašas 16doch,atsiversk autogida...
buvo su bliudais ir be bliudu,priklause nuo variklio

Šį pranešimą redagavo kenis222: 2011 vasario 06 - 22:54

  • 0
YOU KILLED KENNY! YOU BASTARDS

#142 skierka

skierka
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 933
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P205 XSi - P309 GTi - C2 Vtr

Parašyta 2011 vasario 06 - 23:08

na galbut. nesigincysiu.

as tai manau tokiu atveju kaip kad Maiklo deciau kazka panasaus i sita:

Posted Image
  • 0

#143 Tarakonaz

Tarakonaz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 159
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:2x106 Rallye S1; ex 106 Rallye S2

Parašyta 2011 vasario 07 - 20:23

Kam tos iššaukiančios tiurlinginės greičio skylės? Nebūtų geriau pasidaryt iškilimą be jokių skylių. Pvz su twin engine Lupo:
1. Neužsidaro kapotas
2. Padaroma skylė
3. Tep lep čia visaip kažkaip
4. Dar bišken tep lep
5. 6. 7. 8. 9. 10. Viskas

Šį pranešimą redagavo Tarakonaz: 2011 vasario 07 - 20:25

  • 0

#144 skierka

skierka
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 933
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P205 XSi - P309 GTi - C2 Vtr

Parašyta 2011 vasario 07 - 20:42

nu man tas issaukentis tiurlingas maziau issaukenciai atrodo nei kad sitas gumbas ant kapoto :) bet cia kiekvieno skonio reikalas.
  • 0

#145 boMod

boMod
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 444
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 2.1TD

Parašyta 2011 vasario 07 - 22:49

Blem bet plataus tiurlingo reikes sitam reikalui, kazi ar bus toks, nes siaip kiek mates tu stampofkiu tai visos tie siauri "siurbliai". Jauciu tikrai i WAteam kreiptis tai sukonstruotu ka nors. Cia reiktu kazkaip kaip dyzeliniai opel record budavo galvoju
  • 0

#146 zux

zux
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.373
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:206 GTI '02

Parašyta 2011 vasario 07 - 23:25

a kaip nors panasiai neiseitu? :ax:
  • 0

#147 skierka

skierka
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 933
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P205 XSi - P309 GTi - C2 Vtr

Parašyta 2011 vasario 07 - 23:28

jeigu butu ka iskelti i virsu tai pilnai butu galima panasiai daryti manau :) bet kadangi cia netelpa tepalo matuokle ir isiurbimo kolikas tai nemanau kad taip jau labai ir ziuretusi tas vaizdas.. nors... galbut :) seip manau tikrai vienas geresniu variantu i Wateam pasikreipus tai jie tikrai padarytu pagal tavo masina kas labiau tiktu arba tiesiog gal kazka turi panasaus. ir nemanau kad labai jau daug nuplestu lietuvisku. seip jei yra noro kada galiu tiesiogiai su atsakingais asmenim suvesti nes juos pazystu asmeniskai :) p.s. boMod juos pazysta taip pat :)
  • 0

#148 maiklas

maiklas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.152
  • Vieta:Kaunas - Jurbarkas
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2011 vasario 08 - 08:20

Pradziai galvoju pasidarysiu kazka panasaus kaip Tarakonaz nuotraukose, atpjausiu gabala kapoto, atlenksiu tiek kad nesiremtu variklis ir tarpus uzlopysiu stiklo audiniu. Kai atsiras keli atliekami simtai litu, tada reiks kreiptis kad ir y wateam ir prasyt, kad padarytu visa kapota is stiklo audinio pagal manojo forma :) Vakar nuvilkom peziuka pas dyzelista. Isarde siurbly ir rado nemazai rudziu jame, turbut per ilgai stovejo tas motoras garazo kampe :) jei nepavyks atgaivinti sio siurblio, teks ieskoti kito. Iskart sove mintis ieskoti Fiat Ducato siurblio su performanco perspektyva, bet dabar jau svarbu su min litu, padaryt kad bent vaziuotu :)
  • 0

#149 maiklas

maiklas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.152
  • Vieta:Kaunas - Jurbarkas
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2011 vasario 08 - 22:24

Jeee, traktorius jau gyvas :) Pasirodo tu rudziu siurblyje nebuvo, ne taip supratau meistrely. Atidare siurbly, kazka pakrapste, nes nuo ilgo stovejimo kazkoks reguliatorius buvo prikepes, tai uzteko tik praklibinti ir viskas ok. Jau pravaziavau pirmus metrus savo chodu. Be duslintuvo garsas yspudingas, net ant laisvu sukiu girdisi kaip turbina svilpia (pati turba ok, buvau nuvezes sabistui turbinistui ir nieko blogo joje nerado). Su custom kulisa, sunkiai jungiasi pavaros, reikes perdaryti tepalo nubegimo is turbino vamzdy ir siek tiek perdaryti kulisa. Dar siek tiek veda sankaba, trosa lyg trumpinau, bet gal nepakankamai, o gal naujas sankabos diskas siek tiek per storas, bet apie tai reikes spresti siek tiek pavazinejus. Rytoj jei niekas nesutrugdys, bandysiu viska iki galo surinkti ir uzsirasyti y eile pas duslintuvu meistrus. Is pradziu galvojau, kad desiu tiesu vamzdy nuo turbos iki pat galo, nes turbina nemazai garso slopina, bet dabar kai isgirdau kaip dirba sitas variklis, tai reikes gal bent viena rezonatoriu ydeti :)
  • 0

#150 skierka

skierka
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 933
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P205 XSi - P309 GTi - C2 Vtr

Parašyta 2011 vasario 09 - 01:14

tai dek gale tiktai bakeli :D ir manau bus gerai. tai maiklai gal susimatom rytoj pas tave garaze? apsireiksk temoj apie kaunieciu susitikimus. ten jau yra daugiau norinciu aplankyti tave ir tavo bolida:) laukiame tavo nuomones :DDD
  • 0

#151 maiklas

maiklas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.152
  • Vieta:Kaunas - Jurbarkas
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2011 vasario 10 - 08:25

Na tai meetas garaze neyvyko, bet uztat test drive neblogas buvo :)

Custom kapotas:
Posted Image

Susirinkau viska kas dar buvo nepabaigta ir isvaziavau pavazinet po garazu boksa. Dyzelistas buvo labai prisukes kuro kieky, tai trauka nlb skyresi nuo 1.9D, bet uzsilus varikliui ir nusiorinus ausinimo sistemai, siek tiek padidinau kuro kieky ir traktorius pradejo traukt. Aisku reikes kuro dar daugiau atsukt, kol atsiras juodas dumas gazuojant, dar reikes su degimu pazaist, turba siek tiek paprievartaut :blush: Bet visa tai darysiu kai turesiu duslintuva, temperaturos dacika, tachometra, boost manometra, nes dabar aklai eksperimentuot nematant kas su varikliu darosi, siek tiek per drasu :)
Palikes nuobodu saba garaze, isvariau velai vakare y miesto gatves. Vel supratau kas yra 205 vairavimo dziaugsmas, o atsidarinejancio wastegate garsas perjungiant pavaras isvis kaifas :wub:
  • 0

#152 Tadzius

Tadzius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 690
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P307 universole 2.0hdi 66kw +

Parašyta 2011 vasario 10 - 09:04

o atsidarinejancio wastegate garsas perjungiant pavaras isvis kaifas :wub:

na sunku isivaizduot kaip vaziuoja tas 205 su 2.1 td ir lyginant su GTI beveik dvigubai didesniu sukimo momentu :)~


as pas save tai negirdziu jokio garso kai aukstesniais sukiai gainioji masina is wastegate. Ar tipo pas tuos naujesnius jo ner? Ar reiktu man dusle nusiimt tada isgirsciau? ^_^
  • 0

P407 sw hdi 100 kw

P 307 2.0 hdi 66kw+14 2005 universalas, taranuotas...
parduota citroen xsara picasso 2.0 hdi
parduota 406 2.1 td
parduota Renault 19 dt
dar tureta ford, opel...


#153 maiklas

maiklas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.152
  • Vieta:Kaunas - Jurbarkas
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2011 vasario 10 - 09:57

Dar reikes siek tiek pazaisti kad visus tuos stock 245 Nm susigrazinti, bet turbininiam varikliui salyginai lengvai keliasi galia, tai viskas turetu buti ok. As arba nesu vairaves gero GTI 8V arba jie biski bukoki (sorry chebra), mi16 jau kitas reikalas, bet jy reikia sukti iki begalybes, o su dyzeliu manau kasdien vazineti bus pats tas su jo max torku prie zemu sukiu :) Dabar peziukas kabo Duslitoj ir laukia naujo ismetimo :ax:
  • 0

#154 Nerijusv

Nerijusv
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.079
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:pardaviau peugeot, išėjau į barą...

Parašyta 2011 vasario 10 - 10:18

nu tai vakare, tikiuosi, atvarysi kasiun su juo pasirodyt?
  • 0

#155 maiklas

maiklas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.152
  • Vieta:Kaunas - Jurbarkas
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2011 vasario 10 - 11:29

nu tai vakare, tikiuosi, atvarysi kasiun su juo pasirodyt?

Pakelus masina ant keltuvo, pamaciau siek tiek tepalo prie turbinos, tai reikes snd ieskoti ko ten nedaverziau :) jei spesiu susitvarkyti, tai gal ir atvarysiu pametyti, bet po paskutiniu varzybu dar kojas skauda :ax:
  • 0

#156 skierka

skierka
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 933
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P205 XSi - P309 GTi - C2 Vtr

Parašyta 2011 vasario 10 - 13:00

grazu. kapotas tikrai gerai ir taip atrodo :) manau as net nieko kito ir nedaryciau :D o del meeto tai as turbut vienintelis vakar is zinanciu ketinau atlekti bet pasikeite biski planai ir turejau islekti pats su problemom truputy. manau vistiek priderinsim kada kur susitikti apziureti zveries :D
  • 0

#157 EsTr3ToR

EsTr3ToR
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 760
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 205 Gti 1992 1.9

Parašyta 2011 vasario 10 - 13:08

Dar reikes siek tiek pazaisti kad visus tuos stock 245 Nm susigrazinti, bet turbininiam varikliui salyginai lengvai keliasi galia, tai viskas turetu buti ok. As arba nesu vairaves gero GTI 8V arba jie biski bukoki (sorry chebra), mi16 jau kitas reikalas, bet jy reikia sukti iki begalybes, o su dyzeliu manau kasdien vazineti bus pats tas su jo max torku prie zemu sukiu :)
Dabar peziukas kabo Duslitoj ir laukia naujo ismetimo :ax:

Ach Tu! 1.9 bukoki, 1.6 sparcio man zymiai gyvesnis pasirode, taciau 1.6 deze ant 1.9 viska istaiso :)
Nezinau kiek ju ten esi vairaves, bet Griffe tai priduses man pasirode, greiciausiai del duju kreivu.
Man asmeniskai su dyzeliais vaziavimas vis vien bukesnis nei su benzininiu varikliu :)
Nieko, ateis laikas, galesim matuotis B)
Kapotas greitai rado visai padoru sprendima beja :beer:
  • 0
Peugeot 205 GTi 1992 Sorrento Green 1.9 Mi16 Sometime... Peugeot 205 GTi 1987 Graphite Grey 1.6->1.9 Finished Restoration

#158 maiklas

maiklas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.152
  • Vieta:Kaunas - Jurbarkas
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2011 vasario 13 - 20:12

Ketvirtadieny po krepsinio praveziau Nerijuv su savo dyzeliu ir jis labai apsidziauge kad 205 nivalit ir jo 405 1.9 td kazkada geriau vaziavo. Per gyvenima esu turejes tris peugeot su 1.9td (306, 405, 406) ir nei vienas taip nevaziavo, kaip dabar 205, bet vistiek tas "nivalit" nedave ramybes. Tai 5dieny dar pasukinejau siurblio varztus, kaip sake nerijusv, siek tiek padidinau kuro kieky uzputus turbai ir truputy padidinau reguliatoriaus spyruokles jautruma. Praardes siurbly, pastebejau kad ytrukusi diafragma, kuri nuo boosto turi pastumti tokia asy kuri padidina kuro kieky. Tai laikinai uzlopiau ta diafragma su izoliacija ir super glue.
Degimas irgi dar turbut per ankstyvas, dyzelistas paankstino siurblio skyva per viena danty, tai dabar net maksimaliai uzvelinus degima sukant siurbly bloko atzvilgiu vistiek dyzelis gan kietai dirba. Po visu situ eksperimentu, vistiek spaudziant maximuma is kamino nesimato juodu dumu, tai vadinasi dar yra potencialo, bet jau ir dabar toks vaizdas kad sankaba nlb laiko, bet kol nera tachometro sunku suprasti ar cia tik motoras uzkriokia spustelejus ar prabuksavus sankabai siek tiek sukiai sukyla.
6dieny ryte is kauno variau y jurbarka, per nakty buvo siek tiek pasnige ir kelias buvo slidokas, bet ne tiek kad butu nesaugu 100 km/h vaziuoti. Tai vaziuojant 5a pavara ir spustelejus gaza iskarto prasisukdavo ratai, lenkiant net nereikia pavaros persijungt, o seniau su mi16 jei vaziuodavai 90 km/h ir reikdavo ka nors greit aplenkt, tekdavo persigazuot, jungt trecia ir sukt iki galo, o dyzlis penkta tik suburzgia ir jau tempia :)
video

Garaze radau manometra iki 2,5 Bar, tai pajungiau jy prie interkulerio slangutes ir ant laisvu pagazavus rodykle pradeda sokineti ties 1 Bar. Kita savaite is pazystamo sabisto gausiu manometra iki 1,6 Bar tai prasivesiu slangute y salona ir kur nors pries akis jy suinstaliuosiu. Dar planuoju pakeisti ysiurbimo kolektoriaus gumas ir sudejes paprastas slangas uzverzti jas chamutais, nes ytariu kad dabar pro jas prapucia boosta, snd lakstant po kauna net nusove interkulerio slanga, kuri buvo privezta gan rimtu chamutu is saab 900 :)
Parsiveziau snd pabirusia turbo dyzelio deze, tai kai nebus ka veikt, ysidesiu penkta turbo dyzelio pavara, nes kiek zinau ji yra ilgesne uz atmosferinio dyzelio, tskant bus labiau eko uzmiesty ir teoriskai didesnis max speed :)
  • 0

#159 Nerijusv

Nerijusv
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.079
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:pardaviau peugeot, išėjau į barą...

Parašyta 2011 vasario 13 - 20:41

saltu oru juodo dumo neieskok, nebus... manyciau jog visa nivalinimo priezastis ir buvo toj trukusioj diafragmoj. jei nusaudo slangas, tai kazin ar superglue ilgai laikys ;)
  • 0

#160 maiklas

maiklas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.152
  • Vieta:Kaunas - Jurbarkas
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2011 vasario 13 - 21:43

saltu oru juodo dumo neieskok, nebus...
manyciau jog visa nivalinimo priezastis ir buvo toj trukusioj diafragmoj. jei nusaudo slangas, tai kazin ar superglue ilgai laikys ;)

Vienas zmogus per4m forume susikonstravo quattro dyzely, tai pas jy ir saltu oru meta juoda dyzelio duma.
Gal kas zinot ar yra koks prietaisas senam mechaniniam dyzeliui nustatyti degimo kampa? benzui stroboskopu tai padaro, o dyzeliui kaip?
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0