Ketvirtadieny po krepsinio praveziau Nerijuv su savo dyzeliu ir jis labai apsidziauge kad 205 nivalit ir jo 405 1.9 td kazkada geriau vaziavo. Per gyvenima esu turejes tris peugeot su 1.9td (306, 405, 406) ir nei vienas taip nevaziavo, kaip dabar 205, bet vistiek tas "nivalit" nedave ramybes. Tai 5dieny dar pasukinejau siurblio varztus, kaip sake nerijusv, siek tiek padidinau kuro kieky uzputus turbai ir truputy padidinau reguliatoriaus spyruokles jautruma. Praardes siurbly, pastebejau kad ytrukusi diafragma, kuri nuo boosto turi pastumti tokia asy kuri padidina kuro kieky. Tai laikinai uzlopiau ta diafragma su izoliacija ir super glue.
Degimas irgi dar turbut per ankstyvas, dyzelistas paankstino siurblio skyva per viena danty, tai dabar net maksimaliai uzvelinus degima sukant siurbly bloko atzvilgiu vistiek dyzelis gan kietai dirba. Po visu situ eksperimentu, vistiek spaudziant maximuma is kamino nesimato juodu dumu, tai vadinasi dar yra potencialo, bet jau ir dabar toks vaizdas kad sankaba nlb laiko, bet kol nera tachometro sunku suprasti ar cia tik motoras uzkriokia spustelejus ar prabuksavus sankabai siek tiek sukiai sukyla.
6dieny ryte is kauno variau y jurbarka, per nakty buvo siek tiek pasnige ir kelias buvo slidokas, bet ne tiek kad butu nesaugu 100 km/h vaziuoti. Tai vaziuojant 5a pavara ir spustelejus gaza iskarto prasisukdavo ratai, lenkiant net nereikia pavaros persijungt, o seniau su mi16 jei vaziuodavai 90 km/h ir reikdavo ka nors greit aplenkt, tekdavo persigazuot, jungt trecia ir sukt iki galo, o dyzlis penkta tik suburzgia ir jau tempia
video
Garaze radau manometra iki 2,5 Bar, tai pajungiau jy prie interkulerio slangutes ir ant laisvu pagazavus rodykle pradeda sokineti ties 1 Bar. Kita savaite is pazystamo sabisto gausiu manometra iki 1,6 Bar tai prasivesiu slangute y salona ir kur nors pries akis jy suinstaliuosiu. Dar planuoju pakeisti ysiurbimo kolektoriaus gumas ir sudejes paprastas slangas uzverzti jas chamutais, nes ytariu kad dabar pro jas prapucia boosta, snd lakstant po kauna net nusove interkulerio slanga, kuri buvo privezta gan rimtu chamutu is saab 900
Parsiveziau snd pabirusia turbo dyzelio deze, tai kai nebus ka veikt, ysidesiu penkta turbo dyzelio pavara, nes kiek zinau ji yra ilgesne uz atmosferinio dyzelio, tskant bus labiau eko uzmiesty ir teoriskai didesnis max speed