Šį pranešimą redagavo Alusgeras: 2010 gruodžio 02 - 22:02
Kaip sumažinti kuro sanaudas? faktai/patarimai...
#1
Parašyta 2010 gruodžio 02 - 21:57
#2
Parašyta 2010 gruodžio 02 - 22:27
#3
Parašyta 2010 gruodžio 03 - 02:33
Šį pranešimą redagavo AndrejusK: 2010 gruodžio 03 - 02:34
#4
Parašyta 2010 gruodžio 03 - 08:26
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#5
Parašyta 2010 gruodžio 03 - 08:46
#6
Parašyta 2010 gruodžio 03 - 09:56
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#7
Parašyta 2010 gruodžio 03 - 10:38
------------------------------------
Sportiniai R17 TeamDynamics Monza R + Hankook Ventus S1 evo
#8
Parašyta 2010 gruodžio 03 - 10:55
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#9
Parašyta 2010 gruodžio 03 - 11:22
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#10
Parašyta 2010 gruodžio 03 - 11:42
125km/h 2,6_RPM . , o kiek tas 2.5 td rodo apsuku vaziuojant pav 100 km/h ? sakei keitei skydeli nuo benzo 3.0l, bet ten apsukos didesnes atrodo iki 8000 rp/m o pas dyz. tik 6000 rp/m ant skydeliovakar moviau i klaipeda su savo dyzelioku, atsipalaidaves 3,5 - 4 ltr.. vaziuojant 110kmh pastebejau, kad suvartojimas didesnis.. matyt vaziavau palei veja labai lengvai.. o parvaziuojant prasidejo puga, vejas priespresinis nesveikas autostradoj nuo klaipedos, pavyko spaust 115kmh..., suvalge daugiau 5 - 6ltr
zodziu politika mano tokia.- geriau aplinkeliu ir didesniu greiciu
p.s.. vakar teko skubet, teko ir paspaust., nuvaziuojant kelys buvo plikas kaip vasara
#11
Parašyta 2010 gruodžio 03 - 12:12
#12
Parašyta 2010 gruodžio 03 - 12:35
buvau pakeites i v6.., bet kai pardavime radau nuo dyzelio, tai sita v6 skydeli grazinau atgal ir pasiemiau lygiai toki pati tik dyzelio 125kmh tarp 2,6-2,7rpm, kazkas tokiam intervale rode.125km/h 2,6_RPM . , o kiek tas 2.5 td rodo apsuku vaziuojant pav 100 km/h ? sakei keitei skydeli nuo benzo 3.0l, bet ten apsukos didesnes atrodo iki 8000 rp/m o pas dyz. tik 6000 rp/m ant skydeliovakar moviau i klaipeda su savo dyzelioku, atsipalaidaves 3,5 - 4 ltr.. vaziuojant 110kmh pastebejau, kad suvartojimas didesnis.. matyt vaziavau palei veja labai lengvai.. o parvaziuojant prasidejo puga, vejas priespresinis nesveikas autostradoj nuo klaipedos, pavyko spaust 115kmh..., suvalge daugiau 5 - 6ltr
zodziu politika mano tokia.- geriau aplinkeliu ir didesniu greiciu
p.s.. vakar teko skubet, teko ir paspaust., nuvaziuojant kelys buvo plikas kaip vasara
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#13
Parašyta 2010 gruodžio 03 - 12:36
Šį pranešimą redagavo Eddy: 2010 gruodžio 03 - 12:38
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#14
Parašyta 2010 gruodžio 03 - 13:09
Užmiesty važiuojant taip, kaip liepia KET - gal 7,5-8. Man kartais gaunasi - ~9-10.
Kas čia nusisvaigo, kad "kuo greičiau - tuo mažesnės sąnaudos"? Važiuota Kaunas - Klaipėda vidutiniu 150 km/h greičiu. Sąnaudos - 13-14 ... (daugiau taip nebedarysiu... )...
Tikrai neesu kelių erelis, bet kiekvienas gazo spustelėjimas dugnan (pvz kokio žąsino ( -ies)lenkimas) - tai sukūrys bake (ar balione).
Kažkada rašiau apie tą atvejį, kai palikau namie visus dokumentus ir, kad neišprovokuoti pareigūnų dėmesio, važiavau labai ramiai. Sąnaudos laaabai nustebino (gerąja prasme)...
Galiu pasirašyt po kiekvienu kolegos kokono išvardintu punktu, bet labiausiai akcentuočiau aukščiau įvardintą.
Na, o tiems, kas dar tiki stebuklais - http://www.peugeot-k...ST&f=13&t=22440 , arba super-duper tepalo ir kuro priedai...
#15
Parašyta 2010 gruodžio 03 - 13:51
Šį pranešimą redagavo Alusgeras: 2010 gruodžio 03 - 13:51
#16
Parašyta 2010 gruodžio 03 - 14:03
Nu ir ka tu su ta ishminta sankaba ant ledo veiksi? tai tas pat skaip ir laisva pavara. Ratai priekiniai turi pastoviai tempti automobili,o del vazhiavimo link sankryzhso tai jungi ne zemesne o aukshtesne ir atleidi gaza. Pvz vazhiuoji 50 matai sankryzha imeti 4 pavara ir atleidi gaza. Vazhiuoji iki 1000 RPM tada meti 3 vel iki 1000 rpm. patikek rodys kura ne 0,9 /100km o 0,1/100 km.Kada sumėto mašiną su priekiniais varomais ratais, patartina išminti sankabą - toks yra senas patarimas. Nesutinku dėl laisvo riedėjimo (nekalbant apie žiemos laikotarpį). Likus iki sankryžos 100 m ir įjungus mažesnę pavarą greitai sustosi. Važiuodamas iki pat sankryžos, naudosi kurą, daleiskim 4l/100km, ir stabdysi pavara. O riedėdamas laisva pavara, naudoji 0,9l/100km ir be stabdymo įvažiuoji į žiedą (čia užmiestis) arba, gerai apskaičiavus, užsidega žalias šviesoforas ir pravažiuoji sankryžą, nestovėdamas prie jos. Manau, kad šiuo atveju, daugiau susitaupys.
Vaziuojant laisva pavara visada kuro eda daugiau nei su ijungta pavara ir atleidus gaza.
Jugi kompai stovi siais laikais, matote patys pvz ir nuo kalno vazhiuodami vazhiuokite ant laisvo begio ir kaip ash kad sakiau su ijungtu aukshtesniu begiu. Isitikinsite.
P.S. Pradeje slysti neminkite ant sankabos ;) geriau truputi gaziuko ir isitiesinsite.
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#17
Parašyta 2010 gruodžio 03 - 17:21
#18
Parašyta 2010 gruodžio 03 - 17:22
Kaip sumazint o ne panaikint kuro sanaudasNEVAZIUOT.....
Šį pranešimą redagavo Alusgeras: 2010 gruodžio 03 - 17:22
#19
Parašyta 2010 gruodžio 03 - 17:46
Mažiau važinėtiKaip sumazint o ne panaikint kuro sanaudas
#20
Parašyta 2010 gruodžio 03 - 17:56
Fisai teisngai - planuot keliones, rinktis marshrutus, nevazhiuot 'sisiot' su mashina ir t.t. Kas liechia zhiema - stengtis susitvarkyt kelioneje visus reikalus, kol pilnai neatshala variklis...Mažiau važinėti
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0