O gal galėtum patikslinti kokioje komplektacijoje pas tave ta lemputė užsideginėjo? Pas mane 1.1 XR‘e tai net nėra jokių laidų į katalizatorių nuvestų. 1.4 Xsi spėju irgi nieko tokio neturi (bet čia labiau spėjimas, nes maniškiame katalizas išpjautas)
Audriau, na jo.. žaidžiu
Bet va, galų gale žaidimai su tais prietaisų skydeliais baigėsi.
Galutinis rezultatas atrodo taip
Vis dėlto netalpinau aš to tachometro į savo senąjį VDO skydelį, o paėmiau ir susidėjau „naująjį“ 5 jungčių. Kodėl aš iškart taip nesugalvojau : D daug paprasčiau šitaip.
Na, kad tai pasiekčiau vis tik reikėjo pasidaryti tą 5‘ą kištuką, pasisekė, kad suradau puikiai tinkantį 6 kontaktų kištuką. Tip Top užsideda ant tos 5 skydelio jungties.
Iš tų 6 kontaktų skydelyje reikalingi tik 3
2 kontaktą reikėjo prijungti prie mėlyno7(dėl kuro lemputės)
3 kontaktą reikėjo prijungti prie mėlyno6(dėl kuro rodyklės)
6 kontaktą reikėjo prijungti prie balto3(dėl kuro rodyklės su lempute, laikrodžio apšvietimui, pačiam laikrodžiui ir dar ten kažkam)
Taip pat dar įtvirtinau į geltoną kištuką tachometro signalo(geltonas2) ir įžeminimo(geltonas1)(tą įžeminimąp paėmiau iš balto3) laidus.Po visų operacijų viskas atrodė taip
Dabar mano mašiniukui galima jungti ir 5 jungčių ir 4 jungčių skydelius. Universalus laidynas
Dėl aušinimo skysčio temepratūros rodyklės
Tačiau vis tik viena problema – nieko protingo aušinimo skysčio rodyklė nerodo.
Kaip anksčiau minėjau, kad pas mane nėra aušinimo skysčio temperatūros sensorių.. na nuspangau ten bišiuką : ) tas sensorius pas mane yra, bet kaip suprantu, tų sensorių įvairių yra ... :
čia juos ištraukiau iš intercars el.katalogo.
Iki šiol mąsčiau, kad pas mane toks sensorius, kuris tik „duoda žinot“ kai temperatūra užkyla iki tam tikros ribos (originaliam skydelyje vien tik lemputė ir stovi, nėra jokių rodyklių)
Dabar peržiūrėjęs įvairius tuos sensorius suabejojau..
Vis tik pas mane stovi žalios spalvos dvikontaktis, o į tuos „duodančius žinot kai jau blogai“ man panašiausi pirmi du, nes turi tik po vieną kontaktą.(na ir jų el schema tokia On/Off principo)
dar priedo, tie dvikontakčiai keičia savo varžą nuo aušinimo skysčio temperatūros.
Ties šita vieta ir susimąsčiau..
Už aušinimo skysčio rodyklės būseną atsakingas Žalias4 kontaktas, o pas mane į skydelį jis net neateina.
Pabandžiau aš nuo to sensoriaus atsivest laidus iki salono, pamėginau nuo pirmo kontakto prijungt prie Žalias4 – rodo grybą, nuo antro kontakto – tas pats, vis tiek grybą rodo..
Šiaip aš juos dar su voltmetru tikrinau, tai kažkurio iš tų dviejų kontaktų įtampa kaip ir keitėsi variklį užkūrus.(bet čia negaliu garantuoti, pas mane tas voltmetras toks pusiau veikiantis... )
Pasižiūrėjau į degimo sistemos el.schemą
Tai čia rodo, kad į to sensoriaus vieną kontaktą ateina įžeminimas, o iš kito išeina signalas į kompą.
Tai iš viso šito padariau išvadą, kad šiaip sensorius siunčia temperatūrą į kompą, o pats kompas tada žiūri:
jei temperatūra >= Pavojinga Temperatūra, tada uždegam pavojaus lemputęBet kaip man išgauti normalų temperatūros signalą, pagal kurį veiktų mano temp rodyklė taip ir neišmąsčiau..
Galvoju gal kompas ten kažkaip apdoroja tą sensoriaus varžų pokytį ir tada sugeneravęs savo voltinį signalą, pasiunčia jį į Žalias4 kontaktą tai rodyklei?..
Šiaip čia daug visko primaliau, niekas man čia neaišku, tiesiog surašiau pastebėjimus, gal kas žinos kaip čia ištikrųjų turi būti ir pasidalins savo žiniom/pastebėjimais ir panašiai. To labai ir tikiuosi
Na o pokolkas džiaugiuosi gerai veikiančiu tachometru ir nuliniu kilometražu
Maksimalias apsukas rodė kažkur ties 6500-6700, tai manau nemeluoja, nes kiek primenu apie tiek ir turi būti, 90kmh važiuojant 5 bėgiu apie 3000Rpm.
Visumoj - patenkintas