 
	
Mantas_lt Peugeot 106
			
				
					
						
					
					#81
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Parašyta 2011 balandžio 06 - 15:58
			
				
					
						
					
					#82
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Parašyta 2011 balandžio 06 - 17:57
 
 Sankabos problemos
Pasidomėjau dėl to sankabos perkaitimo ir rimtai.. Panašu, kad šis diskatorius bus pakaitęs.. Kaip suprantu jis gali būti susikraipęs kažkiek dėl to perkaitimo ir gali netaip gerai kabinti?
Net nežinau ką reikės daryti, ar dėti šitą ir žiūrėti kaip sankaba kabina, ar bandyti senąjį diskatorių sutvarkyti.
Naujam diskatoriui pirkti, jeigu ištikro, nebeturiu lėšų
 Teks daryti kompromisą.
  Teks daryti kompromisą.Jeigu kas nesupratote, kodėl tas mano planuojamas dėti diskatorius gali būti perkaitęs, tai štai aprašyti perkaitimo simptomai

Ir kaip matosi iš mano nuotraukos, tas diskatorius turėjo tų mėlynų perkaitimo židinių, tik dabar jau jie nusitrynę apart pačios vidinės nenutrintos dalies

Šnekant apie tą nenusitrynusią dalį.. Įdomu kodėl ji tenai yra, vis tik mano senojo diskatoriaus visas paviršius buvo nutrintas (aukščiau nuotraukoje matosi)
 Įdomu, gal čia susiję su tuo perkaitimu ir diskatoriaus susikraipymu
 Įdomu, gal čia susiję su tuo perkaitimu ir diskatoriaus susikraipymu 
Kitas įdomus dalykas:
Dėl ko galėjo lūžti maniškio pežuko diskatoriaus centravimo plokštelė:

ups..
 aš mėgstu varikliu stabdyti, ir downshiftinti
 aš mėgstu varikliu stabdyti, ir downshiftinti  tai va dėl to gal ir sulūžo
 tai va dėl to gal ir sulūžo 
Šiaip skaitydamas apie tas sankabas radau porą gerų saitų su sankabų problemomis, simptomais ir jų sprendimo būdais. Jei kam įdomu:
summitracing.com - iš jo ir paimtos šios nuotraukos apie sankabas
schaeffler.com - kitas šaltinis, kuriame irgi yra naudingos informacijos
BBS RS vs Lenso bsx
Rimtai, atidžiau pasižiūrėjus, matosi, kad ratų nosiukai netokie

Šiaip pasidomėjau tais lenso ratais. Matosi tie Lenso BSX yra BBS RS replikos, tad ratai išoriškai laaaabai jau ir panašūs, galima sakyti tik nosiukai ir skiriasi.

O šiaip ratai tai tikrai labai gražūs, man irgi patinka

Ačiū už pastabas
 
					
					PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
 
 Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
 
 Mazda Miata - for fun.
			
				
					
						
					
					#83
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Parašyta 2011 balandžio 06 - 20:17
 
					
					
			
				
					
						
					
					#84
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Parašyta 2011 balandžio 06 - 21:35
 Šiaip mano tėtis gyvai jį apžiūrėjo, tai sakė nieko ten nėra - su švitriniu pavalius nebėra to menko mėlynumo.
Neva nieko ten baisaus, tik fotkėje kažkaip mėlyniau atrodo viskas.
Šiaip mano tėtis gyvai jį apžiūrėjo, tai sakė nieko ten nėra - su švitriniu pavalius nebėra to menko mėlynumo.
Neva nieko ten baisaus, tik fotkėje kažkaip mėlyniau atrodo viskas.  uždėsim - pamatysim.
 uždėsim - pamatysim.
					
					PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
 
 Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
 
 Mazda Miata - for fun.
			
				
					
						
					
					#85
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Parašyta 2011 balandžio 06 - 22:03
 
					
					Slideshow
405 Gri---------------------------------------------------Trashed
Audi 90 Quattro antroji legenda
 ----------------------- Sold
 ----------------------- SoldHonda civic ------------------------------------------------- Sold
Peugeot 106 0.9 ---------------------- Apseisim be raketos

Peugeot 405 mi16 ----------------------------------------- Sold
Renault Clio -------------------------------------------------Sold
Bmw e34 535 ----------------------------------------------- Sold
Bmw e34 525 ------------------------ oi zajabys aparatas, sold
Peugeot 106 ale quicksilver --------------------------- daily car
			
				
					
						
					
					#86
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Parašyta 2011 balandžio 06 - 23:19
 
					
					
			
				
					
						
					
					#87
					 Svečias_kentasxxx_*
					
				
				
				
					
	Svečias_kentasxxx_*
				
			
				
			
			
			Parašyta 2011 balandžio 07 - 10:49
			
				
					
						
					
					#88
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Parašyta 2011 balandžio 11 - 22:07

Daug visko pirkta, keista ir daryta.
Ant dalių netaupyta, tad tikėkimės laikys ilgai.
Visas sąrašiukas – toliau:

Naujų dalių sąrašas
- Naują sankabos disko medžiaga 
- Naujas sankabos trosas (Telco)
 Senojo šarvas pasirodo jau buvo prakiures net keliose vietose.
- Abi šakių galinės įvorės (Moog)
 ale sport stiliaus, tokios eina ant xsi/gti/rallye. Kietesnės/patvaresnės gal kokios 
- Abu traukių antgaliai (Lemforder)
- Abi naujos amortizatorių apsaugos
- Abu greičių dėžės pusašių salnikai
- Išminamasis guolis (Sachs)
 Senasis jau skleidė negerą garsą.
- Keleivio pusės šarnyras (Flennor)
- Variklio tepalo filtras
- Oro filtras (anksčiau pirktas netiko, tad reikėjo keisti į šį) 
- Nauja vairuotojo pusės išorinės granatos guma. 
 Pačiam pusašiui dar tik metai, bet jau kažkaip sugebėjau prakirst ją 
 Na ta pačia proga ir pakeitėm į naują.

Atlikti darbai
[list]
[*]Sudėtos visos naujos dalys
[*]Pakeisti greičių dėžės ir variklio tepalai

[*]Įdėtos neva žeminančios spyruoklės (Musketier 40/50)
Gamintojų deklaruojamas dropas 30mm. Na nežinau..
 , kažkiek gal ir pasileido mašina žemyn, bet labai jau minimaliai. Na užtat nors pakietėjo neblogai, tas jaučiasi
, kažkiek gal ir pasileido mašina žemyn, bet labai jau minimaliai. Na užtat nors pakietėjo neblogai, tas jaučiasi  
 [*]Stabdžių kreipiančiosios pravalytos, suteptos ir pramankštintos.
Prastą tepalą gal panaudoję buvom, kažkaip sugebėjo užkietėt, dar ten gumelės laikiklio vieno nebuvo, tai ištekinom naują, tikėkimės dabar panaudotas tepalas tiks ir nebepabėgs.
[*]Perdėjau vieną bėgių perjungėjo traukę ant kito galimo bumbulo, ta proga dabar į kairę/dešinę bėgių svirtis labai mažai vaikšto.
Neva quickshiftas
 bent jau pusę jo, norint pasidaryti pilną, reikės pjauti ir trumpinti vieną svirties petį.
 bent jau pusę jo, norint pasidaryti pilną, reikės pjauti ir trumpinti vieną svirties petį.[*]Nutekinti stabdžių diskai
 
 
nebemuša per pedalą stabdant.
[*]Duslintuvo tvirtinimą po varikliu suvirinom
Buvo atlūžęs jau.
[*]Pasikeičiau savo posūkių ir lempų menteles į kitas.

Dabar ir pypsis veiks be problemų ir lempas perjunginėsiu kaip per sviestą (su senosiom buvo sudėtinga įjungti jas, o pypsį paspausti išvis problematiška).
[*]Uždėjau vasarinius ratus su naujojom padangom.


[*]Pasikeičiau vieną duslintuvo gumą į naują.

[*]Susitvarkiau galinį rankinį, užtraukus ir atleidus nebeužsikerta dešinys ratas.
http://img855.images...41/img3035q.jpg
Tačiau dar reikės ir kitą pusę krapštyti.. Slalomam persilpnas rankinis, LABAI persilpnas..

[*]Na ir išsivaliau visą saloną, reikės dar Vilniuj apsipraust.
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
 
 Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
 
 Mazda Miata - for fun.
			
				
					
						
					
					#89
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Parašyta 2011 balandžio 11 - 22:11
Mano 5 bėgių greičių dėžė (MA5) sveria 30kg


Spyruoklės pagal eiliškumą:
Kairėje originalios 1.1 pirmos kartos, viduryje 1.1 arba 1.0 antros kartos pežuko, paskutinės žeminančios musketier.
Neblogas skirtumas tarp pirmų ir antrų
 tik ta antra kietesnė už pirmą.
 tik ta antra kietesnė už pirmą.Dėl sankabos, na pokolkas kiek mėginau tai kabina žiauriai gerai. Reikės pratestuot dar normaliau per vasarą - slalomai visokie ir panašiai

Čia foto kaip nauja disko medžiaga atrodo palyginus su senaja.

Šiaip keistai ten su išminamuoju guoliu.. Kai maniškis buvo parėjęs, tai stovedamas vietoj su įšjungtu bėgiu ir nuspausta sankaba, beatleidžiant sankabą galėdavai girdėti, kaip pradeda suktis išminamasis guolis, tai taip išeina kad net atleidus sankabos pedalą tas guolis sukdavosi..

Nežinau ar ten taip turi būti ar ne, bet mes kai dėjom naują guolį ant sankabos troso prikabinom tokią atmetimo spyruoklę, kad atleidus sankaba tas guoliukas vis tik nesiliestu su diskatorium ir nesisuktų.
Gal taip jis ilgiau laikys


klausimas dėl greičių dėžės
Po tuo juodu danktuku yra skylė į greičių dėžę kaip ir.. niekaip nesuprantu kam skirta ta ertmė?
Čia ne tepalo užpilimo anga, ir šiaip neatrodo, kad ten galėtum pilti tepalą

Įdomu kam čia skirta, gal kas žinosit.

Vaizdai po visų darbų.


Tiek naujienų iš mano ilgojo savaitgalio

Pratinsiuos prie mašinos ateinančias savaites, kažkaip keista važiuoti, kai sankaba visai kitoj pedalo vietoj pradeda kabinti, bėgių svirtis visai sumažėjusios eigos, spyruoklės kietos sumestos – įdomiai į kelio nelygumus reaguoja. Tačiau kad mažiau sviruoja važiuojant ant tūkstančio ir mėtant mašiną į visas puses – faktas

Rytoj laukia kelionė pro labanoro miško vingiuotus keliukus
 nekantrauju testdrive padaryt
 nekantrauju testdrive padaryt 
 
					
					PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
 
 Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
 
 Mazda Miata - for fun.
			
				
					
						
					
					#90
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Parašyta 2011 balandžio 11 - 22:21
			
				
					
						
					
					#91
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Parašyta 2011 balandžio 11 - 22:22
			
				
					
						
					
					#92
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Parašyta 2011 balandžio 12 - 08:59
Slideshow
405 Gri---------------------------------------------------Trashed
Audi 90 Quattro antroji legenda
 ----------------------- Sold
 ----------------------- SoldHonda civic ------------------------------------------------- Sold
Peugeot 106 0.9 ---------------------- Apseisim be raketos

Peugeot 405 mi16 ----------------------------------------- Sold
Renault Clio -------------------------------------------------Sold
Bmw e34 535 ----------------------------------------------- Sold
Bmw e34 525 ------------------------ oi zajabys aparatas, sold
Peugeot 106 ale quicksilver --------------------------- daily car
			
				
					
						
					
					#93
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Parašyta 2011 balandžio 12 - 09:05
iš šonoJeigu ten alsuoklis, tai kur tepalo uzpilimo anga?
 
					
					
			
				
					
						
					
					#94
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Parašyta 2011 balandžio 12 - 09:22
nu waiš šono
 
					
					Slideshow
405 Gri---------------------------------------------------Trashed
Audi 90 Quattro antroji legenda
 ----------------------- Sold
 ----------------------- SoldHonda civic ------------------------------------------------- Sold
Peugeot 106 0.9 ---------------------- Apseisim be raketos

Peugeot 405 mi16 ----------------------------------------- Sold
Renault Clio -------------------------------------------------Sold
Bmw e34 535 ----------------------------------------------- Sold
Bmw e34 525 ------------------------ oi zajabys aparatas, sold
Peugeot 106 ale quicksilver --------------------------- daily car
			
				
					
						
					
					#95
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Parašyta 2011 balandžio 14 - 17:15
 
 Šiaip greičių dežėj yra iš šono tas užpilimas, kaip stopas ir minėjo. Išleidimas iš apačios.
Aš pats asmeniškai tai išsukiau atbulinės pavaros jungiklį (tas baltas) ir per jį pyliau tepalą.
Kažkaip patogiau.

 
					
					PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
 
 Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
 
 Mazda Miata - for fun.
			
				
					
						
					
					#96
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Parašyta 2011 balandžio 14 - 19:45
Šį pranešimą redagavo Alusgeras: 2011 balandžio 14 - 19:45
			
				
					
						
					
					#97
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Parašyta 2011 balandžio 14 - 20:06
tai tam protingi dedes inzinieriaiir sugalvojo skyle sone tepalui uzpilti. pili tiek kol pradedais jos begti lauk. vsio reiskias tepalo lygis yra reikiamas. o per alsuokli pripilsi iki virsaus, kas tikrai nebus gerai dezei, praspaus salninkus visus tau tadao per alsuokli galima dasipilt tepala? aisku pries tai patikrinus ar jo truksta per sona.
cia klausiu del 406
Skuodo auto klubo "Medinis ratlankis"
Prezidentas
www.medinisratlankis.lt
			
				
					
						
					
					#98
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Parašyta 2011 balandžio 17 - 15:22
Šį šeštadienį su Tarakonu sudalyvavom Turbo slalomo 4 etape.
Trasa buvo vidutinio sunkumo, tačiau daugumai koją pakišdavo 180 laipsnių apsisukimai. Ten jau būtinas rankinis, kitaip greitai nepratilpsi.
Rezultatų šiuo metu dar nėra, tikiuosi atsidurti nors kur per vidurį, nes sekėsi nepergeriausiai
 
 Šį kartą ir Tarakono nebeaplenkiau
 
 
Jis pasirodė neblogai!
 įdomu bus pažiūrėti rezultatus.
 įdomu bus pažiūrėti rezultatus.O pirmą vietą FWD klasėje ir apskritai greičiausią laiką įvežė peugeot 205 1.9 GTI
 
 paplojam
 
 Manau, čia tas pats raudonas, kuris Kaune buvo pardavinėjamas.
pora video iš įvykio vietos:
Greičiausias mano važiavimas iš išorės (~42sec)

Pirmas mano važiavimas iš vidaus (~44sec)

205 GTI greičiausias važiavimas (~38sec)

Po slalomo sekė 106ų mini meetas

Audrius_nitro, Tarakonas ir aš.



Tiek šiam kartui

Ups, pataisiau video nuorodas
Šį pranešimą redagavo Mantas_lt: 2011 balandžio 17 - 15:33
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
 
 Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
 
 Mazda Miata - for fun.
			
				
					
						
					
					#99
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Parašyta 2011 balandžio 17 - 15:30
 smagu kad dalyvaujat bet man kazkodel rodo tik pirmaji video. visus kitus bandant paziureti vistiek ta pati atidaro ;)
 smagu kad dalyvaujat bet man kazkodel rodo tik pirmaji video. visus kitus bandant paziureti vistiek ta pati atidaro ;)
					
					
			
				
					
						
					
					#100
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Parašyta 2011 balandžio 17 - 16:26
 Smagi diena buvo, dėkui už draugiją
 
Smagi diena buvo, dėkui už draugiją  
					
					Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0



 
				
				
				 
				
				
				 
				
				
				 
				
				
				 
			


 
				
				
				 
				
				
				 
				
				
				 
				
				
				




