ar tik ne tamstos bus tas juodas?;)Koks gražus tas juodas
Smagi diena buvo, dėkui už draugiją
Mantas_lt Peugeot 106
#101
Parašyta 2011 balandžio 17 - 16:40
#103
Parašyta 2011 balandžio 17 - 21:17
#104
Parašyta 2011 balandžio 17 - 22:18
tiesa sakant tu ratu ant vysninio tavo pavydziu belekaip o is sono tai visi graziai atrodo.man tai tas vysninis graziausias
#106
Parašyta 2011 balandžio 18 - 09:43
Nors patekau į TOP10.
FWD klasėje likau 7/21, o bendroje įskaitoje 10/41.
Silpnokai, žinant, kad ir kietų dalyvių nedaug buvo, na gal kitą kart geriau seksis
Edgaras išpešė FWD 5/21, o bendroje įskaitoje liko 7/41.
iki prizinės tetrūko 0.7sec
detalesni rezultatai čia.
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
Mazda Miata - for fun.
#107
Parašyta 2011 balandžio 18 - 11:04
dėl 205 Gti rezultatų nei trupučio nenuostabuNa ką, jau yra rezultatai
Justas ne naujokas autosporte
DeToNatorius 613 (p 205 sudužęs baltukas) >>> CHuligankiu Hemorojus 782 (clio 1,8 16v)
Drum'n'Bass 106 (p 106) >>> Nissan Cube
#108
Parašyta 2011 balandžio 18 - 11:11
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
Mazda Miata - for fun.
#109
Parašyta 2011 balandžio 18 - 12:08
#110
Parašyta 2011 balandžio 18 - 12:13
#111
Parašyta 2011 balandžio 22 - 13:39
sveikinimai jo tikrai galetu apsireikstiVisai nieko vaizdai Pagarba dalyvaujientiems ir teisingai sukiojantiems 205GTi vaira;]
Bet visgi matosi kaip 1.9 variklis "dūsta" po 180 apsisukimo...
O savininkas galetu ir klube apsireiksti
#112
Parašyta 2011 balandžio 29 - 00:23
Na kadangi man dabar atostogos, tai nusprendžiau šiuo nuostabiu oru pasikrapštyti prie mašinos.
Tikslas – Susitvarkyti galinį rankinį taip, kad abu ratai efektyviai kirstųsi.
Ultra rankinis
Prieš praeitą slalomą spėjom vieno galinio rato stabdžių mechanizmus ir rankinio trosą pramankštinti bei išjudinti (būdavo bajeris, kad žiemą važiuoji, užtrauki/atleidi rankinį ir čiuožia vienas ratas žodžiu užsikirsdavo). Pramankštinus ir pareguliavus rankinį gavosi labai stebinantis efektas -
Važiuoji 80km/h, užkerti rankinį ir iškarto užsikerta tas pramankštintas ratas Dar nesu vairavęs auto su tokiu efektyviu rankiniu Ant didesnio greičio net ir nebemeginau, kažkaip.. nesinorėjo
Žodžiu – labai nudžiugino gautas rezultatas, tai bandysiu pasidaryt, kad abu ratai taip gerai stabdytų
Tuo pačiu dar pasikeisiu visas galinių stabdžių kaladėles, vieną galini rato guolį ir greičio trosą (senąjį nusuko blogas prietaisų skydelis – kažkodėl priešinosi sukimuisi ir dėl to neatlaikė trosas)
Dalys
Čia paekspermentuosim su pigiom detalėm.
Galines kaladėles paėmėm lenkų 4max firmos – nepatinka man ji kažkodėl. Na viso labo 60lt už abu ratus. Pažiūrėsim kaip laikys.
Trosas kaip trosas. Tipo pug 205 dizeliniui, bet tinka ir 106am
Na ir guoliukas.
Darbai
Pasikabinau pežą ant stovelių ir pirmyn. Šiaip pirmą kartą ant tokių mašiną pastačiau. Žiauriai patogus daiktai, kodėl anksčiau aš jų nenaudodavau:D
Visos tos kaladės dėl atsargos, o ką gali žinot, nors šiaip ant tų stovelių pastačius gali mašina kratyt, purtyt kaip nori – stovi kaip įkalta. Patiko
Voras bugnam nuimt
Vaizdas kaip atrodo 106‘o būgniniai stabdžiai.
Šiaip viskas ten žiauriai užrudiję ir užkirmyje buvo.. Sunkiai vaikšto, automatinis reguliavimasis irgi neveikia dėl užrudijimo. Nieko nuostabaus, kad atleidus rankinį ratas vis tiek stabdo. Viska išsiardžiau, nušveičiau kiek galėjau – žiūrėsim kaip laikys ir po kiek laiko vėl viskas užakės čia.
Kažkaip keistoka, kad abiejų rato guolių išorinės tarpinės tokios apnaikintos pasirodė.
Vieną guolį pakeičiau į naują, tai tiek to, o kitam sugalvojau tą tarpinėlę pakeisti į gerą. (iš keičiamo blogo guolio vidinės dalies paėmiau) Nežinau ar kas nors čia labai pasikeis, bet nors gerai atrodo dabar:D
Dar kas keista, kad vieno būgno vidinė dalis nusidrožė į tvirtinimo varžtus.
Čia tai nesupratau kaip tai nutiko Šitoj pusėj ir guolis parėjęs, ir šiaip buvo persilpnai jis prisuktas, tai čia gal kaipnors susiję.
Va palyginimui: Kairėje normalus paviršius, o dešinėje nudrožtas taip, kad net blizga.
Gal kas žinot, kas čia gali būti netaip?
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
Mazda Miata - for fun.
#113
Parašyta 2011 balandžio 29 - 00:25
Va kaip viskas atrodo, kai sudėjau naujas kaladėles ir apšveičiau senas dalis.
tik viską ten betvarkydamas per žioplumą sugebėjau stabdžių cilindriuko vieną gumytę suplėšyt.
Teko pirkti visą remkomplektą ;/
O jame kiek visokių gūmų netemon.. Pardavėjas sakė, kad neva čia kažkoks universalus gūmų komplektas pagal diametrą. Na gal..
Rankinio tiunings
Kadangi tie rankinio trosai vis tiek nebėra nauji, o su laiku ir pati bugnų sistema ten užrudys, tai sumontavom tokius vamzdelius, kad spyruoklės stipriau bandytų grąžinti trosą į savo vietą po to, kai jau atleidi rankinį.
Extra
Na ir kaip kiekvieną kartą kai tvarkau ką nors savo mašinoj sugalvojam kokių nors bajerių
Primatavom sportinius slickus mano pežukui. Jei ką – ten ne sudrožta padanga be protektoriaus, bet sportui skirta speciali padanga, žodžiu – kaip formulėj.
Man asmeniškai labai dera tas pežuko dangtelis su tokia padanga. Stilingai.
Ot būt linksma su tokiais nuvažiuot į kačerginę.
Tokios žemos r13 padangos dar nesu matęs
Slalomo treniruotė
Tiesa, kas norite šį šeštadienį paslalomuoti už mažą mokestį ir pabūti linksmoj automobilinėj atmosferoj -
kveičiu pasiskaityti čia
Mes su Tarakonu būsim.
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
Mazda Miata - for fun.
#114
Parašyta 2011 gegužės 02 - 19:42
Slideshow
405 Gri---------------------------------------------------Trashed
Audi 90 Quattro antroji legenda ----------------------- Sold
Honda civic ------------------------------------------------- Sold
Peugeot 106 0.9 ---------------------- Apseisim be raketos
Peugeot 405 mi16 ----------------------------------------- Sold
Renault Clio -------------------------------------------------Sold
Bmw e34 535 ----------------------------------------------- Sold
Bmw e34 525 ------------------------ oi zajabys aparatas, sold
Peugeot 106 ale quicksilver --------------------------- daily car
#116
Parašyta 2011 gegužės 02 - 21:14
Slideshow
405 Gri---------------------------------------------------Trashed
Audi 90 Quattro antroji legenda ----------------------- Sold
Honda civic ------------------------------------------------- Sold
Peugeot 106 0.9 ---------------------- Apseisim be raketos
Peugeot 405 mi16 ----------------------------------------- Sold
Renault Clio -------------------------------------------------Sold
Bmw e34 535 ----------------------------------------------- Sold
Bmw e34 525 ------------------------ oi zajabys aparatas, sold
Peugeot 106 ale quicksilver --------------------------- daily car
#117
Parašyta 2011 gegužės 02 - 21:17
Kaip tik apie slalomo treniruotę.
Rezultatai tokie
Edgaras liko 4/18 (tiek nedaug trūko!), o aš 8/18 (susimoviau antroj trasoj)
Kaip yra pasakęs Edgaras – „viskas buvo tobula“
Pritariu jam, tikrai viskas buvo tobula – oras puikus, žmonių kompanija nuostabi, važiavimų daug, atsipūtimo atmosfera, žodžiu – nuostabi diena
Buvo išviso dvi trasos po 4 važiavimus:
primoji - lėtesnė, kurioje man geriau sekėsi, sugebėjau užimti 4/18 vietą.
antroji – greitesnė. Čia jau Edgaras sužibėjo – 2/18
Šiaip trasos buvo labai šaunios, malonu pasilakstyt buvo, puiki treniruotė!
O ir kaina juokinga – 20lt startinis, iš kurių 15lt pravalgėm dvarkiemy
Tiesa, šį ketvirtadienį bandysim dalyvauti "StreetKing" orientacinėse varžybose.
Daugiau info Facebooke ir organizatorių puslapyje.
Gal kas nors iš peugeot klubo prisijungs?
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
Mazda Miata - for fun.
#118
Parašyta 2011 gegužės 03 - 16:49
#119
Parašyta 2011 birželio 14 - 21:52
) na trecias dar turi kintamos varzos rezistoriu,jis gal paciam skydelyje buna? beje pastebek kad visu iskyrus tavaji davikliu skiriasi sriegiu diametras ir sriegio eiga =)Na taip, pačiame skydelyje kaip ir sakei - tenai trys kontaktai rodyklei (taip pat kaip ir kokioj kuro rodyklėj) ir temperatūros lemputė - atskirai viskas.
Man kas neaiškiausia, ar nusipirkus tą NR3 daviklį, jį įgrūdus į variklį, ar atitiks pačio daviklio kiekvieno kontakto duodama informacija, su tuo, ko tikisi mano biednas kompas.
Va schema iš autodatos:
Tai čia matosi, kad į vieną daviklio kontaktą ateina minusas("battery -" kaip autodatoj rašo), o iš kito kontakto eina signalas į kompą.
Tai va, kas man neaiškiausia, kad pažiūrėjus dar kartą į to NR3 el.schemą
matosi, kad jam paduoti minuso nebereikia, ir jis abiem kontaktais pats išsiunčia medžiagą.
Tai ties šita vieta man atrodo gali būti nesutapimų..
Na bet nežinau, manau, reiktų gal iš xsi kada išsisukti tą daviklį ir pamėginti pajungt.
Bet pokolkas, vis tik manau, kad niekas ten nesuveiks taip tiesiogiai
Tiesa, klausimas:
Pas tave 205'am signalas ateina tiesiai iš daviklio, ar ten kažkur per kompą praeina ir tik tada į dačiką?
#120
Parašyta 2011 birželio 14 - 23:41
Na ką, seniai jau ir berašiau į savo temą.
Šiek tiek naujienų.
Slalomas
Paskutinioje Sauliusv.lt treniruotėje dalyyvavo net 4 pežai!
ir tris pirmas prizines vietas užimė VIEN pežai!
1. Tarakonas su 106 rallye
2. Moonas su 205 cti
3. ir aš su savo žvitruoliu
Nors pliaupė lietus, tačiau labai linksmai prisivažinėjom. Man ant tokio lietaus buvo problema su automobilio galu. Padangos poplikės, tai labai slidinėjo galas, atleidi gazą posūkyje ir čiuožia, arba pergreit įvažiuoji – irgi čiuožt pradeda.
Nieko, užtat linksma buvo ir, manau, kažko naujo išmokau.
The new car
Neseniai įsigijau naują mašiną..
..ogi dar vieną 106‘ą
Šiek tiek apie jį:
Sidabrinis/pilkas, 1.1i naujesnio tipo motoru (su magneti marelli įpurškimu), 150k km, iš Italijos parvarytas prieš keturis metus, kažkokia ITALIAN OPEN versija - dažyti bamperiai, el.langai, gale atsidarantys langiukai, nuotolinis centrinis, signalizacija(aftermarket), prietaisų skydelis toks kokį aš montavau į savo pežuką (apsukos ir variklio temp, kuri veikia! )
Pirkau šitą pilkį tam, jog pamaniau kad pigiau bus, negu persidažyti savo žydrių (jo galinis dangtis parėjęs, šiaip spalva išblukus jau), o tuo pačiu ir liks daug dalių.
Pirkinys turi ir minusų – su stabdžiais problemos, kėbulo dešinė pusė nemažai palankstyta, šiaip kėbulas turi įlenkimų šei bei ten (matosi, kad iš italijos), centrinis pokolkas neveikia ir viena granata traška.
Tačiau rudžių atžvilgiu ir spalvos atžvilgiu pats kėbulas – ledų ledas
O su kaire puse kaip ir viskas tvarkoje. Fotkėse jau buvau uždėjęs savo platukus pasižiūrėti kaip atrodys.
Dar radau iš pažiūros nenaudotą donkratą atsarginiam rate.
Darbai
Ką planuoju daryti – susitvarkyt pilko kėbulą ir tada iš pilkio ir žydrio surinkti vieną gerą auto su pilku kėbulu žiurėsim kaip ten seksis.
Šiek tiek pradėjom darbus – brolis sugebėjo atkalti nemažą dalį kėbulo įlinkimų, tačiau vis tiek planuojam špakliuoti likusius dešinės pusės įlinkimus ir dažyti visą dešinę pusę.
Vizija
Pasimatavau xsi moldingus, kaip su jais atrodytų pežukas.
Ir nužemintas variantas
http://img823.images...moldingdrop.jpg
Tačiau lieku prie savo nuomonės – arba rallye s1 arkos – arba original
Šiaip bandysiu jį pasižeminti kiek galimybės leis.
Būtų faina kažką tokio išpešti
http://img806.images...6/301/drop2.jpg
Ir vienas ultimate dropo pavyzdys
http://img714.images...opultimate2.jpg
Galvoju šioje temoje toliau plėtoti tiek darbus su žydrium, tiek darbus su pilkiu.
http://img844.images...islugarazas.jpg
Na o pokolkas toliau lakstau su savo žydriu
http://img194.images...89/img4136y.jpg
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
Mazda Miata - for fun.
Vartotojų skaito šią temą: 4
narių: 0, svečių: 4, slaptų narių: 0