Mantas_lt Peugeot 106
#121
Parašyta 2011 birželio 17 - 09:18
Ieškau 106 rallye moldingų
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
Mazda Miata - for fun.
#122
Parašyta 2011 birželio 17 - 09:31
#123
Parašyta 2011 birželio 17 - 09:34
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
Mazda Miata - for fun.
#124
Parašyta 2011 birželio 17 - 11:14
#125
Parašyta 2011 birželio 17 - 11:33
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
Mazda Miata - for fun.
#126
Parašyta 2011 liepos 05 - 19:23
Pilnos raiškos paveiksliukas - spausti čia.
SLALOMO VARŽYBOS!
• Pavadinimas: SAULIUSV.LT slalomo varžybos „AUTOMANO SLALOMAS“!
• Organizatorius: Saulius Vilčinskas (SAULIUSV.LT)
• Data: 2011 07 17 d. (sekmadienis)
• Vieta: Trakai, aikštelė prie Galvės ežero (spausti)
• Laikas: nuo 8..10 val. (reg.) iki ~17.00 val. (fin.)
• Taisyklės: Spausti čia
• Daugiau info ir registracija:
ORGANIZATORIAUS SVETAINĖJE (SPAUSTI ČIA)
Informacija Facebooke
Pats turbūt nedalyvausiu, tik padėsiu organizuoti.
Bet be visa ko, labai laukiam klubiečių!
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
Mazda Miata - for fun.
#127 Svečias_kakadu23_*
Parašyta 2011 rugpjūčio 01 - 19:22
#128
Parašyta 2011 rugpjūčio 21 - 00:28
Jau ganėtinai seniai krapštausi prie savo pilkojo 106 ir vis tyngiu papildyt temą.
Stabdžiai
Kažkas buvo blogai su stabdžiais – nuorinom, vis tiek kažkas netaip.
Sulenda pedalas į žemę ir vos stabdo.
Prie stabdžių cilindro buvo toks vaizdas
Galvojom, kad vienas vamzdelis užglušintas, nes pratrūkęs. Prijungėm – pro vamzdelį niekur nebėga stabdžių skystis, su juo viskas ok, tačiau stabdžiai vis tiek neveikia. Orinom, važinėjom, stabdėm. Vis tiek kažkas netaip. Sulenda pedalas į žemę ir vos stabdo. Po kiek laiko pastebėjom, kad vienas ratas apsitepalavęs neblogai. Nutarėm pažiūrėt, kas per problema. Galvojom, gal manžetukai stabdžių cilindriuko plyšę (kaip man jau yra buvę), ar kas nors panašaus.
Išardžius va koks vaizdas mus pasitiko
va čia tai bajeris .. Ir kam čia taip daryt, tai nesuprantu
Na reikės susitvarkyt.
Durys ir elektra
Neveikė centrinis ir kartais streikuodavo el langai.
Beieškant problemos šaltinio, atjungiau vairuotojo durelių el. jungtį ir štai ką pamačiau – kištukas kažkoks sulaužytas, laidai nutrukinėję, kažkada bandyta sulituoti, bet ir vėl nutrūkę. Žodžiu – nekas.
Nusprendžiau iš Xsi išsiimti, nes ten tiek centrinis tiek el.langai veikia – tačiau ten irgi yra pora nulūžusių laidų.. ant mano žydriaus toj jungty irgi atplyšę keli laidai. Išvada – prastai pagamintas mazgas.
Norėjau nusipirkti šitą laidą iš s2 (>95m) pežo arba saxo, galvojau gal geriau laikys. Kiek šrotų apskambinau tiek Vilniuj tiek Utenoj, skelbimus praieškojau – niekas neturėjo tokių smulkmenų, o ir apskritai darosi sunku rasti dalimis ardomą 106 s2 ar saxo.
Griebiausi šiaudo – nuvariau pas žmogų kur S1 pardavinėjo dalimis. Atrodo jungtis ties durimis nebloga, nėra dar nutrūkusių laidų, tai nusprendžiau paimti, BET.. kažkodėl pas jį ten ta durų jungtis sujungta su pagrindiniu laidynu – nėra kištuko.. Nei šis nei tas . Teko nupjauti laidus ir pasiimti.
Kairėj nupjautas, dešinėj – normali jungtis su kištuku.
Iš turimų dalių susiklijavau vieną veikiantį frankenšteiną
Kadangi teko nemažai pažaist išsiaiškinant kas kur, tai ateičiai susirašiau koks laidas ką daro.
Gal kam ir iš forumiečių pravers. Ten laidų kodai lentelėje surašyti pagal laidų išsidėstymą kairiniame kištuke.
Sujungiau. Langai viskas puikiai veikia, centrinis vis dar nebumbum.. Nusinešiau sulipdytą laidą į xsi – ten tiek langai, tiek centrinis veikia, taigi problema ne laide.
Aiškinausi toliau, kas čia netaip, tai pasirodo centrinio varikliukas parėjęs kažkodėl.
Įsidėjau iš xsi ir centrinis jau veikia normaliai
Extra
Užsilanksčiau arkų kantus, kad mano platukai tilptų ir netaip drožtųsi į kėbulą
http://img571.images...906/redgold.jpg
Nusipirkau ganėtinai retus raudonus diržus. Eis į pilkį Nemažai darbavaus beplaudamas juos, bet taip tobulos švaros ir neišėjo pasiekti (yra šiokių tokių tepalų ar kažko kitko dėmių)
http://img835.images...47/img5837u.jpg
Dabartinis salono vaizdas.
Toliau žadu kovoti su signalizacija, dėti panelę iš xsi ir bandyti 106 garso izoliaciją pagerinti.
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
Mazda Miata - for fun.
#129
Parašyta 2011 rugpjūčio 23 - 18:09
Niekaip neišsprendžiu savo signalizacijos bėdų, tad galvoju aprašysiu tai kas nesigauna – gal kas suprasit ir padėsit išsiaiškinti ką netaip darau.
Taigi noriu susijungti signalizaciją su centriniu, kad nuo signalizacijos įjungimo man užsirakintų visos durys.
Atskirai centrinis veikia puikiai. Užrakini rakteliu vairuotojo duris ir visos durys taip pat užsirakina. Žodžiu – jokių problemų.
Atskirai signalizacija irgi veikia. Įjungi ją, supypsi, tada kai spiri į ratą ar atidarai duris – pradeda kaukti. Kaip ir normalu viskas, nieko įtartino nepastebėjau. Signalizacija Eaglemaster LT5200.
Visa problema, kad nežinau, nemoku kaip sujungti tuos du komponentus į vientisą veikiančią sistemą.
Primenu, kad nelabai gaudausi elektronikoje, tai čia gali būti pagrindų lygmens klaida
Signalizacijos schema (visas veiksmas vyksta durų valdymo kištuke, kurį apibraukiau raudonai)
Centrinio schema
Aš signalizacijos juodą ir baltą laidus sujungiu ir nuvedu į masės tašką kėbule.
Rožinį ir oranžinį laidus taip pat sujungiu ir, kad paimtų +12V, prijungiu juos prie signalizacijos pagrindinio kištuko raudono laido (į jį per 15A saugiklį ateina srovė iš centrinio valdiklio (centr. schemoje nr 84) BO83 laido)
Ties čia kaip ir viskas aišku, bet kur poto jungti tuos žalią ir violetinį laidus?
sprendžiant iš signos schemos tai tuos laidus reiktų jungti tiesiogiai į centrinio varikliuką
Žiūrint į centrinio schemą, atrodo, kad 3 ir 4 kontaktai kaip tik ir yra tiesiogiai sujungti su kiekvienu centrinio varikliuku. Ar gerai aš čia mąstau?
Šiaip kaip supratau centrinio varikliukas veikia tokiu principu: į jį ateina du laidai. Uždarant į pirmą paduodamas pliusas o į antrą minusas, atidarant viskas atvirkščiai – į pirmą minusas,o į antrą pliusas.
(na čia apie ~12V srovę šneku).
Žodžiu, nutariau kad man reikia jungti žalią ir violetinį laidus į 3 ir 4 centrinio kontaktus. Tik nežinojau žalią ar į 3 ar į 4 kontaktą jungt.
Su voltmetru užrakinėdamas ir atrakinėdamas centrinį atsekiau, kad užrakinant 3am kontakte minusas, o 4am pliusas. Atrakinant – atvirkščiai, 3am pliusas, o 4am minusas. (~12V srovė)
Junginėdamas signalkę irgi atsekiau, kad įjungiant signą žaliam laide pliusas, o violetiniam laide minusas. Išjungiant signą atvirkščiai – žaliam laide minusas, o violetiniam pliusas. (irgi ~12V srovė)
Taigi man susišvietė, kad žalią laidą reik jungti į 4 kontaktą, o violetinį laidą – į 3 kontaktą.
Kaip tariau taip ir padariau Po mano to sujungimo ir pabandymo įjungt signalizaciją sudegė tas 15A saugiklis, pro kurį ateina srovė į signalizaciją
Poto bandžiau rožinį ir oranžinį laidus pajungti ne nuo pagrindinio kištuko raudono laido, bet tiesiai nuo centrinio valdiklio BO83 laido. To pasekmė – perdegė saugiklių dežėje esantis 20A saugiklis atsakingas už centrinį ir dar kažką
Daug daug testavau su voltmeteriu, bet vis tiek prieidavau išvados, kad viską gerai buvau sujungęs.
Pagalvojau, gal man reikia ne į 3 ir 4 kontaktus jungti, bet į 5 ir 7? Tačiau ten su voltesteriu kiek tikrinau tai mažos srovės vaikšto. Naudojantis centriniu ten daugiausia ~0,5V būna.
Na pamėginau tik žalią laidą į 5 kontaktą pajungt. Atsimenu kad signalizacija atrakinėdavo ar tai užrakinėdavo man duris , bet po kelių pandymų – vėl saugiklis nušovė..
Iš nevilties buvau ir pirmajam jungimo būdui sukeitęs laidus – žalią į 3 kontaktą pajungiau, o violetinį į 4 kontaktą (gal vis tik kažką netaip aš ten tikrindavau). Pasekmė – vėl perdegė saugiklis tik šį kartą dar ir apdegė jo korpusas neblogai
Žodžiu tokia istorija su mano signalizacijos ir centrinio sujungimu Džiaugiuosi, kad nieko dar nesuskrudinau
Taigi, betkokia pastaba, nuoroda į naudingą info šaltinį ar paaiškinimas labai welcome! Pats jau nebenumanau ką bedaryti, o ir saugikliai baigiasi, nes su savo tais junginėjimais jau kokius 5 sudeginau
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
Mazda Miata - for fun.
#130
Parašyta 2011 rugpjūčio 23 - 18:24
#131
Parašyta 2011 rugpjūčio 23 - 21:12
Citroen Xantia 2.0i VSX
Peugeot 306 1.6 Summertime
#132
Parašyta 2011 rugpjūčio 26 - 11:16
Iš istorijos - Gerų ratų beieškant
Primatavom dar vienus ratus, pažiūrėti koks vaizdas gaunasi – visai patiko
Toliau apie signalizaciją
Evil, labai ačiū už paaiškinimą! Vakar vėl buvau prisėdęs prie tos signalizacijos.
Pamėginau pažiūrėti kaip signalizacija be originalaus centrinio valdiklio valdo duris - atjungiau centrinio valdikliuką (Nr.84) ir pajungiau signalizacijos žalią ir violetinį laidus į centrinio valdiklio kištuko 3 bei 4 kontaktus ir signalizacija tiek užrakina, tiek atrakina visas duris. Valio, tačiau..Kaip ir buvo galima tikėtis, nuo raktelio centrinis neveikia.
Taigi pasinaudojau Evil patarimu
Pajungiau rožinį su oranžiniu į minusą,o juodo su baltu niekur nejungiau. Įjungiant signą žalias laidas trumpam paduoda ~-12V, o išjungiant – violetinis trumpam duoda ~-12V (šiaip paprastai būna 0V). Atrodo kaip ir viskas gerai, valdantį signalą paduoda.
Padavus minusą tiesiai į 5ą centrinio kištuką – atsirakina, į 7ą – užsirakina.
Taigi atrodo kad būtų logiška žalią sujungt su 7u, o violetinį su 5u. Taip ir padariau.
Įjungus signalizaciją centrinis spjaudosi aukštyn žemyn,aukštyn žemyn nežinia kiek kartų (girdi kai rėlė caksi viduj, tai ir centrinis iš paskos atsirakina/užsirakina). Poto centrinis trumpam nebereaguoja į vairuotojo durų atrakinimą/užrakinimą. Gal kas suprantat, kodėl čia taip vyksta?
Šiaip šiame peže tik vairuotojo durys yra valdančiosios, kai jas užrakini/atrakini – tai ir visos kitos iš paskos.
Na o tuo sugedimo momentu gali rankom atrakint/užrakint jas, bet kitos durys į tai nereaguoja, tačiau po kiek laiko viskas grįžta į normalias vėžes – vėl reaguoja. Kažkaip keistai..
Išjungiant signalizaciją irgi centrinis aukštyn žemyn pagal rėlės klaksėjimą šaudo ir random vietoj sustoja. Gali tiek atsirakinusios durys, tiek užsirakinusios likt – jokios garantijos.
Kažkokios nesamonės
Kai signalizacija užrakina visas duris, tai ranka atrakinti vairuotojo duris labai sunkiai išeina. Kiek žiūrėjau tai perdaug centrinio varikliuką sugrūda žemyn, riekia jį ištraukt(atrakint duris) per jėgą, o po to ištraukimo - vėl normaliai vaikšto, kol su signalizacija neužrakini.
Dar vienas pastebėjimas – neprijungus signalizacijos, tiek 5ą, tiek 7ą kontaktą patestavus su +12V šaltiniu rodo, kad tuose kontaktuose visados būna -12V srovė. Kai paprastai atrakini/užrakini centrinį, tai nuo 12V srovė nusileidžia iki ~11V ir poto vėl pakyla į buvusį ~12V. Čia kaip ir viskas normaliai?
Mėginau ir baltą su juodu į minusą pajungt, o ružavo su oranžiniu niekur nejungiau.
Tai gaunasi atvirkštinis efektas – žaliam ir violetiniam laiduose nuolatos laikosi -12V.
Įjungiant signą – vienam laide trumpam pasidaro 0V, o išjungiant – kitam.
Sujungus signalizaciją su centriniu ir įjungus signa – užsirakina ir atsirakina durys, o išjungus signą niekas nesidaro (nes durys jau atrakintos būna).
centrinis nereaguoja į tai kai pats rankomis atrakini/užrakini vairuotojo duris.
Taip pat bandžiau tiek juodą su baltu ir oranžinį su rožiniu į minusą pajungt.
Taip pat nieko gero nesigavo..
Gal kas dar turit kokių patarimų, ką būtų galima padaryti, kad signalizacija gražiai bendrautų su tuo centrinio valdikliu? Ir apskritai kas čia pas mane netaip yra, nesuprantu.
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
Mazda Miata - for fun.
#133
Parašyta 2011 rugpjūčio 26 - 11:22
Slideshow
405 Gri---------------------------------------------------Trashed
Audi 90 Quattro antroji legenda ----------------------- Sold
Honda civic ------------------------------------------------- Sold
Peugeot 106 0.9 ---------------------- Apseisim be raketos
Peugeot 405 mi16 ----------------------------------------- Sold
Renault Clio -------------------------------------------------Sold
Bmw e34 535 ----------------------------------------------- Sold
Bmw e34 525 ------------------------ oi zajabys aparatas, sold
Peugeot 106 ale quicksilver --------------------------- daily car
#134
Parašyta 2011 rugpjūčio 26 - 15:22
#135
Parašyta 2011 rugpjūčio 26 - 21:12
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
Mazda Miata - for fun.
#136
Parašyta 2011 rugpjūčio 27 - 17:32
Citroen Xantia 2.0i VSX
Peugeot 306 1.6 Summertime
#137
Parašyta 2011 rugpjūčio 29 - 23:37
Susijungiau galų gale tą signalizaciją, kiek testavau - viskas puikiai veikia
O sprendimas buvo minuso impulsus paduoti į 6 ir 9 kontaktus iš to originalaus distancinio imtuvo.
Kadangi baigiau žaist su signalizacija, tai galų gale ir baigiau įdėti XSI panelę (jos geresnė būklė ir šiaip visa tamsesnė tokia)
Pati panelė nuo xsi, bet visą laidyną perdėjau iš pilkio.
Įdomus faktas:
Šiaip panelė su laidynu sveria apie 13kg, o be laidyno ~7k.
(čia jei kas norėtų sportinį 106 daryt ir lengvint per visus galus)
Garso izoliacija
Nusipirkau va ką
Mėginsiu gerint pežuko garso izoliaciją
Pagal mano teoriją, pirma medžiaga skirta būtent izoliuoti garsui ir ją klijuosiu ant tų detalių, pro kurias gali patekti triukšmas į saloną.
Antroji medžiaga, kiek domėjausi, gali būti gera klijavimui ant durų ir kitų skardų, kurios vibruoja. Šitos medžiagos svoris turėtų panaikinti vibracijas ir šiaip neva šiek tiek izoliuoti garsą.
Pirmoji sveria laaabai labai mažai (visas rulonas ~500g), o antroji tokia sunkoka, bet manau, kad aš jos daug neklijuosiu tai ir svorio daug neprisidės. pora kilogramų ir tiek, nes pokolkas galvoju tik duris apklijuoti, net nežinau kur kitur dar yra vibruojančių skardų.
Prieš
Po
Apklijavau arką ta garso izoliacija, sudėjau trigubo sluoksnio sumuštinį ant sparnų ( 2x originali garso izoliacija( viena buvo pilkyje, kitą iš xsi išlupiau), o tarp jų porolonas ). Bus matyt, gal kiek ir padės
Dar šiek tiek prie pedalų “patepliojau”
http://img830.images...30/183/tept.jpg
http://img836.images...6/7238/lept.jpg
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
Mazda Miata - for fun.
#138
Parašyta 2011 rugpjūčio 29 - 23:40
Jau pradėjau dėti plastmases ir diržus
Lempa, kurios maniškiam pežuke nebuvo ( išlupau iš xsi )
Dar pasidariau mygtuką, tad kada norėsiu, galėsiu ją išjungti. ( Jei tarkim nori palikti galinį dangtį atidarytą, tai ją išsijungi, kad akumuliatoriaus neiškrovinėtų )
Pastebėjau, kad pas mane raudoni diržai biškiuką kitokie. Vis tik išimti iš keturdurio, o pas mane dviduris.
Reikės kažkaip pritaikyti, kad viskas tiktų ir gerai laikytųsi.
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
Mazda Miata - for fun.
#139
Parašyta 2011 rugsėjo 27 - 23:07
Dirbu dabar tik savaitgaliais, tai labai jau ilgai viskas tempiasi..
Variklis
Pokolkas išlupau iš pilkio variklį.
Dropas priekyje : )
Planuoju paimti žydriaus bloką su galva (kadangi galva neseniai buvo restauruota ir pakeisti visi diržai) ir sujungti su pilkio greičių dėže bei įpurškimu.
Šita planuoji daryti, kadangi pas pilkį stovi geresnis (manau) magneti marelli purškalas (map sensorius, smagračio padėties daviklis, automatinis degimo kampo reguliavimas ir panašiai), o mano senasis boscho įpurškimas ožiuojasi (tai apsukos kyla, tai pradeda žagsėt bevažiuojant ir panašūs dalykai).
Kiek forumuose skaitinėjau, tai čia kažkoks bosch’o bug’as tie ožiavimaisi, o kodėl taip vyksta vienintelio atsakymo niekas neturi (bent jau neradau kiek ieškojau)
Kėbulas
Užsivaręs ant duobės ir išėmęs variklį detaliau apžiūrėjau kėbulą.
Slenksčiai ir dugnas – tobuli. Gale yra šiek tiek paviršutinių rudelių, jas gal paliksiu ramybėje.
Daugiau rudžių yra aplink akumuliatoriaus laikiklį, kažkada gal buvo išbėgęs akumuliatorius ar kas čia nutikę, kad taip rudim apsinešus ta vieta.
Reikės pabandyt sutvarkyt tas rūdis, gal nors kiek geriau bus
Pradžiugino dar tai, kad duslintuvas visas labai geros būklės, gal tik galinį bakelį būtų gerai pakeist, nes jau rudija, bet nieko, žydriuje kaip tik naujas buvo nupirktas.
Žodžiu, tikiuosi, kad taip po truputį iš dviejų auto susikrausiu vieną gerą
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
Mazda Miata - for fun.
#140
Parašyta 2011 rugsėjo 28 - 08:31
Vartotojų skaito šią temą: 2
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0