Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Mantas_lt Peugeot 106


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 141

#121 Mantas_lt

Mantas_lt
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 202
  • Vieta:Utena - Vilnius
  • Automobilis:Mazda miata

Parašyta 2011 birželio 17 - 09:18

Gal kas nors turite pardavime, žinote kas turi, ar kur nors matėte 106 rallye moldingus?
Ieškau 106 rallye moldingų

Posted Image

:ax:
  • 0
PUG 106 1.1 - Ex
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
Posted Image

Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
Posted Image
Mazda Miata - for fun.

#122 audrius_nitro

audrius_nitro
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 17
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Puegeot 106 gti

Parašyta 2011 birželio 17 - 09:31

galiu pasiulyt nuo gti moldingus :good:
  • 0

#123 Mantas_lt

Mantas_lt
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 202
  • Vieta:Utena - Vilnius
  • Automobilis:Mazda miata

Parašyta 2011 birželio 17 - 09:34

Audriau, žinai gi, kad man gti/rallye S2/quicksilverio, xsi moldingai nepatinka.. :ax: Noriu Rallye S1 :rolleyes: Tik kad, spėju, žiauriai retas variantas.. :unsure:
  • 0
PUG 106 1.1 - Ex
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
Posted Image

Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
Posted Image
Mazda Miata - for fun.

#124 Tarakonaz

Tarakonaz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 159
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:2x106 Rallye S1; ex 106 Rallye S2

Parašyta 2011 birželio 17 - 11:14

Blyn, tai ko tu nesakei, turiu garaže komplektą nesulaužytų, sveikų tokių moldingų. :doh: Ir dar žinau, nuo kur galiu nulupt, bet tai kainuos. :wh:
  • 0

#125 Mantas_lt

Mantas_lt
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 202
  • Vieta:Utena - Vilnius
  • Automobilis:Mazda miata

Parašyta 2011 birželio 17 - 11:33

Turi, turi :D Nuo ko nulupt galima aš irgi žinau, bet... :ph34r: :rolleyes:
  • 0
PUG 106 1.1 - Ex
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
Posted Image

Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
Posted Image
Mazda Miata - for fun.

#126 Mantas_lt

Mantas_lt
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 202
  • Vieta:Utena - Vilnius
  • Automobilis:Mazda miata

Parašyta 2011 liepos 05 - 19:23

Informacija apie artėjančias slalomo varžybas! :good:

Posted Image
Pilnos raiškos paveiksliukas - spausti čia.

SLALOMO VARŽYBOS!

Pavadinimas: SAULIUSV.LT slalomo varžybos „AUTOMANO SLALOMAS“!
Organizatorius: Saulius Vilčinskas (SAULIUSV.LT)
Data: 2011 07 17 d. (sekmadienis)
Vieta: Trakai, aikštelė prie Galvės ežero (spausti)
Laikas: nuo 8..10 val. (reg.) iki ~17.00 val. (fin.)
Taisyklės: Spausti čia
Daugiau info ir registracija:
ORGANIZATORIAUS SVETAINĖJE (SPAUSTI ČIA)
Informacija Facebooke


Pats turbūt nedalyvausiu, tik padėsiu organizuoti.
Bet be visa ko, labai laukiam klubiečių!
:pug: :clap:
  • 0
PUG 106 1.1 - Ex
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
Posted Image

Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
Posted Image
Mazda Miata - for fun.

#127 Svečias_kakadu23_*

Svečias_kakadu23_*
  • Svečiai

Parašyta 2011 rugpjūčio 01 - 19:22

Nulupt lengviau nebuna :DDD


--------------------
Mitralinio vožtuvo susiaurėjimas
  • 0

#128 Mantas_lt

Mantas_lt
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 202
  • Vieta:Utena - Vilnius
  • Automobilis:Mazda miata

Parašyta 2011 rugpjūčio 21 - 00:28

Posted Image
Jau ganėtinai seniai krapštausi prie savo pilkojo 106 ir vis tyngiu papildyt temą.

Stabdžiai

Kažkas buvo blogai su stabdžiais – nuorinom, vis tiek kažkas netaip.
Sulenda pedalas į žemę ir vos stabdo.

Prie stabdžių cilindro buvo toks vaizdas
Posted Image

Galvojom, kad vienas vamzdelis užglušintas, nes pratrūkęs. Prijungėm – pro vamzdelį niekur nebėga stabdžių skystis, su juo viskas ok, tačiau stabdžiai vis tiek neveikia. Orinom, važinėjom, stabdėm. Vis tiek kažkas netaip. Sulenda pedalas į žemę ir vos stabdo. Po kiek laiko pastebėjom, kad vienas ratas apsitepalavęs neblogai. Nutarėm pažiūrėt, kas per problema. Galvojom, gal manžetukai stabdžių cilindriuko plyšę (kaip man jau yra buvę), ar kas nors panašaus.
Išardžius va koks vaizdas mus pasitiko

Posted Image
:D va čia tai bajeris :D.. Ir kam čia taip daryt, tai nesuprantu :D
Na reikės susitvarkyt.

Durys ir elektra

Neveikė centrinis ir kartais streikuodavo el langai.
Beieškant problemos šaltinio, atjungiau vairuotojo durelių el. jungtį ir štai ką pamačiau – kištukas kažkoks sulaužytas, laidai nutrukinėję, kažkada bandyta sulituoti, bet ir vėl nutrūkę. Žodžiu – nekas.
Posted Image
Posted Image

Nusprendžiau iš Xsi išsiimti, nes ten tiek centrinis tiek el.langai veikia – tačiau ten irgi yra pora nulūžusių laidų.. ant mano žydriaus toj jungty irgi atplyšę keli laidai. Išvada – prastai pagamintas mazgas.
Norėjau nusipirkti šitą laidą iš s2 (>95m) pežo arba saxo, galvojau gal geriau laikys. Kiek šrotų apskambinau tiek Vilniuj tiek Utenoj, skelbimus praieškojau – niekas neturėjo tokių smulkmenų, o ir apskritai darosi sunku rasti dalimis ardomą 106 s2 ar saxo.

Griebiausi šiaudo – nuvariau pas žmogų kur S1 pardavinėjo dalimis. Atrodo jungtis ties durimis nebloga, nėra dar nutrūkusių laidų, tai nusprendžiau paimti, BET.. kažkodėl pas jį ten ta durų jungtis sujungta su pagrindiniu laidynu – nėra kištuko.. Nei šis nei tas :wacko: :blink:. Teko nupjauti laidus ir pasiimti.
Posted Image
Kairėj nupjautas, dešinėj – normali jungtis su kištuku.

Iš turimų dalių susiklijavau vieną veikiantį frankenšteiną :D
Posted Image

Kadangi teko nemažai pažaist išsiaiškinant kas kur, tai ateičiai susirašiau koks laidas ką daro.
Gal kam ir iš forumiečių pravers. Ten laidų kodai lentelėje surašyti pagal laidų išsidėstymą kairiniame kištuke.

Posted Image

Sujungiau. Langai viskas puikiai veikia, centrinis vis dar nebumbum.. Nusinešiau sulipdytą laidą į xsi – ten tiek langai, tiek centrinis veikia, taigi problema ne laide.
Aiškinausi toliau, kas čia netaip, tai pasirodo centrinio varikliukas parėjęs kažkodėl.
Įsidėjau iš xsi ir centrinis jau veikia normaliai :good:
Posted Image

Extra

Posted Image
Užsilanksčiau arkų kantus, kad mano platukai tilptų ir netaip drožtųsi į kėbulą :)

http://img571.images...906/redgold.jpg
Nusipirkau ganėtinai retus raudonus diržus. Eis į pilkį :) Nemažai darbavaus beplaudamas juos, bet taip tobulos švaros ir neišėjo pasiekti (yra šiokių tokių tepalų ar kažko kitko dėmių)

http://img835.images...47/img5837u.jpg
Dabartinis salono vaizdas.
Toliau žadu kovoti su signalizacija, dėti panelę iš xsi ir bandyti 106 garso izoliaciją pagerinti.
  • 0
PUG 106 1.1 - Ex
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
Posted Image

Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
Posted Image
Mazda Miata - for fun.

#129 Mantas_lt

Mantas_lt
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 202
  • Vieta:Utena - Vilnius
  • Automobilis:Mazda miata

Parašyta 2011 rugpjūčio 23 - 18:09

Sigalizacija + centrinis

Niekaip neišsprendžiu savo signalizacijos bėdų, tad galvoju aprašysiu tai kas nesigauna – gal kas suprasit ir padėsit išsiaiškinti ką netaip darau.
Taigi noriu susijungti signalizaciją su centriniu, kad nuo signalizacijos įjungimo man užsirakintų visos durys.
Atskirai centrinis veikia puikiai. Užrakini rakteliu vairuotojo duris ir visos durys taip pat užsirakina. Žodžiu – jokių problemų.
Atskirai signalizacija irgi veikia. Įjungi ją, supypsi, tada kai spiri į ratą ar atidarai duris – pradeda kaukti. Kaip ir normalu viskas, nieko įtartino nepastebėjau. Signalizacija Eaglemaster LT5200.
Visa problema, kad nežinau, nemoku kaip sujungti tuos du komponentus į vientisą veikiančią sistemą.
Primenu, kad nelabai gaudausi elektronikoje, tai čia gali būti pagrindų lygmens klaida :)

Signalizacijos schema (visas veiksmas vyksta durų valdymo kištuke, kurį apibraukiau raudonai)
Posted Image

Centrinio schema
Posted Image

Aš signalizacijos juodą ir baltą laidus sujungiu ir nuvedu į masės tašką kėbule.
Rožinį ir oranžinį laidus taip pat sujungiu ir, kad paimtų +12V, prijungiu juos prie signalizacijos pagrindinio kištuko raudono laido (į jį per 15A saugiklį ateina srovė iš centrinio valdiklio (centr. schemoje nr 84) BO83 laido)
Ties čia kaip ir viskas aišku, bet kur poto jungti tuos žalią ir violetinį laidus?
sprendžiant iš signos schemos tai tuos laidus reiktų jungti tiesiogiai į centrinio varikliuką :hmm:
Žiūrint į centrinio schemą, atrodo, kad 3 ir 4 kontaktai kaip tik ir yra tiesiogiai sujungti su kiekvienu centrinio varikliuku. Ar gerai aš čia mąstau? :)

Šiaip kaip supratau centrinio varikliukas veikia tokiu principu: į jį ateina du laidai. Uždarant į pirmą paduodamas pliusas o į antrą minusas, atidarant viskas atvirkščiai – į pirmą minusas,o į antrą pliusas.
(na čia apie ~12V srovę šneku).

Žodžiu, nutariau kad man reikia jungti žalią ir violetinį laidus į 3 ir 4 centrinio kontaktus. Tik nežinojau žalią ar į 3 ar į 4 kontaktą jungt.
Su voltmetru užrakinėdamas ir atrakinėdamas centrinį atsekiau, kad užrakinant 3am kontakte minusas, o 4am pliusas. Atrakinant – atvirkščiai, 3am pliusas, o 4am minusas. (~12V srovė)
Junginėdamas signalkę irgi atsekiau, kad įjungiant signą žaliam laide pliusas, o violetiniam laide minusas. Išjungiant signą atvirkščiai – žaliam laide minusas, o violetiniam pliusas. (irgi ~12V srovė)
Taigi man susišvietė, kad žalią laidą reik jungti į 4 kontaktą, o violetinį laidą – į 3 kontaktą.
Kaip tariau taip ir padariau :) Po mano to sujungimo ir pabandymo įjungt signalizaciją sudegė tas 15A saugiklis, pro kurį ateina srovė į signalizaciją :D

Poto bandžiau rožinį ir oranžinį laidus pajungti ne nuo pagrindinio kištuko raudono laido, bet tiesiai nuo centrinio valdiklio BO83 laido. To pasekmė – perdegė saugiklių dežėje esantis 20A saugiklis atsakingas už centrinį ir dar kažką :fool:

Daug daug testavau su voltmeteriu, bet vis tiek prieidavau išvados, kad viską gerai buvau sujungęs.
Pagalvojau, gal man reikia ne į 3 ir 4 kontaktus jungti, bet į 5 ir 7? Tačiau ten su voltesteriu kiek tikrinau tai mažos srovės vaikšto. Naudojantis centriniu ten daugiausia ~0,5V būna.
Na pamėginau tik žalią laidą į 5 kontaktą pajungt. Atsimenu kad signalizacija atrakinėdavo ar tai užrakinėdavo man duris , bet po kelių pandymų – vėl saugiklis nušovė..

Iš nevilties buvau ir pirmajam jungimo būdui sukeitęs laidus – žalią į 3 kontaktą pajungiau, o violetinį į 4 kontaktą (gal vis tik kažką netaip aš ten tikrindavau). Pasekmė – vėl perdegė saugiklis tik šį kartą dar ir apdegė jo korpusas neblogai :D

Žodžiu tokia istorija su mano signalizacijos ir centrinio sujungimu :ax: Džiaugiuosi, kad nieko dar nesuskrudinau :wh:
Taigi, betkokia pastaba, nuoroda į naudingą info šaltinį ar paaiškinimas labai welcome! Pats jau nebenumanau ką bedaryti, o ir saugikliai baigiasi, nes su savo tais junginėjimais jau kokius 5 sudeginau :D
  • 0
PUG 106 1.1 - Ex
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
Posted Image

Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
Posted Image
Mazda Miata - for fun.

#130 mindasas

mindasas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 782
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Audi A8 2006m. 171kW:)

Parašyta 2011 rugpjūčio 23 - 18:24

Liuks peziukas :good:
  • 0
Žemės ūkio technika- www.agrosistemos.lt

#131 evil

evil
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 367
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 206 SW

Parašyta 2011 rugpjūčio 23 - 21:12

Dėl centrinio tai įmanoma pajungti ir taip kaip parodyta signalkės schemoje, bet geriau nedaryti jei yra protingesnis sprendimas. Signalkės schema tinkanti kai nėra kito valdymo mechanizmo. Šiuo atveju jis yra - blokelis Nr 84 į kurį padavus minusą į 5 arba 7 blokelis uzrakina arba atrakina, taigi tau reikia tik minuso iš signalkės. Pabandyčiau Oranžinį ir rožinį pajungti prie minuso o balto ir juodo išvis nenaudoti, tada žalią į 5, o violetinį į 7. Jei veiks atvirkščiai - sukeisti žalią su violetiniu vietomis. Jei tai nepadės - juodą su baltu į minusą, rožinio ir oranžinio nenaudot, žalią į 5, o violetinį į 7. TIK NENAUDOK PLIUSO! Jei ir tai nepadės - rašyk, papasakosiu ne tokį gražų sprendimą su papildoma rele.
  • 0
Peugeot 206 SW 2.0 HDI Quicksilver Nuotrauka
Citroen Xantia 2.0i VSX
Peugeot 306 1.6 Summertime

#132 Mantas_lt

Mantas_lt
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 202
  • Vieta:Utena - Vilnius
  • Automobilis:Mazda miata

Parašyta 2011 rugpjūčio 26 - 11:16

Ačiū Mindasai :good:

Iš istorijos - Gerų ratų beieškant

Posted Image

Primatavom dar vienus ratus, pažiūrėti koks vaizdas gaunasi – visai patiko :)

Toliau apie signalizaciją

Evil, labai ačiū už paaiškinimą! Vakar vėl buvau prisėdęs prie tos signalizacijos.

Pamėginau pažiūrėti kaip signalizacija be originalaus centrinio valdiklio valdo duris - atjungiau centrinio valdikliuką (Nr.84) ir pajungiau signalizacijos žalią ir violetinį laidus į centrinio valdiklio kištuko 3 bei 4 kontaktus ir signalizacija tiek užrakina, tiek atrakina visas duris. Valio, tačiau..Kaip ir buvo galima tikėtis, nuo raktelio centrinis neveikia.

Taigi pasinaudojau Evil patarimu :good:
Pajungiau rožinį su oranžiniu į minusą,o juodo su baltu niekur nejungiau. Įjungiant signą žalias laidas trumpam paduoda ~-12V, o išjungiant – violetinis trumpam duoda ~-12V (šiaip paprastai būna 0V). Atrodo kaip ir viskas gerai, valdantį signalą paduoda.
Padavus minusą tiesiai į 5ą centrinio kištuką – atsirakina, į 7ą – užsirakina.
Taigi atrodo kad būtų logiška žalią sujungt su 7u, o violetinį su 5u. Taip ir padariau.

Įjungus signalizaciją centrinis spjaudosi aukštyn žemyn,aukštyn žemyn nežinia kiek kartų (girdi kai rėlė caksi viduj, tai ir centrinis iš paskos atsirakina/užsirakina). Poto centrinis trumpam nebereaguoja į vairuotojo durų atrakinimą/užrakinimą. Gal kas suprantat, kodėl čia taip vyksta? :blink:
Šiaip šiame peže tik vairuotojo durys yra valdančiosios, kai jas užrakini/atrakini – tai ir visos kitos iš paskos.
Na o tuo sugedimo momentu gali rankom atrakint/užrakint jas, bet kitos durys į tai nereaguoja, tačiau po kiek laiko viskas grįžta į normalias vėžes – vėl reaguoja. Kažkaip keistai..

Išjungiant signalizaciją irgi centrinis aukštyn žemyn pagal rėlės klaksėjimą šaudo ir random vietoj sustoja. Gali tiek atsirakinusios durys, tiek užsirakinusios likt – jokios garantijos.
Kažkokios nesamonės :wacko:

Kai signalizacija užrakina visas duris, tai ranka atrakinti vairuotojo duris labai sunkiai išeina. Kiek žiūrėjau tai perdaug centrinio varikliuką sugrūda žemyn, riekia jį ištraukt(atrakint duris) per jėgą, o po to ištraukimo - vėl normaliai vaikšto, kol su signalizacija neužrakini.

Dar vienas pastebėjimas – neprijungus signalizacijos, tiek 5ą, tiek 7ą kontaktą patestavus su +12V šaltiniu rodo, kad tuose kontaktuose visados būna -12V srovė. Kai paprastai atrakini/užrakini centrinį, tai nuo 12V srovė nusileidžia iki ~11V ir poto vėl pakyla į buvusį ~12V. Čia kaip ir viskas normaliai?

Mėginau ir baltą su juodu į minusą pajungt, o ružavo su oranžiniu niekur nejungiau.
Tai gaunasi atvirkštinis efektas – žaliam ir violetiniam laiduose nuolatos laikosi -12V.
Įjungiant signą – vienam laide trumpam pasidaro 0V, o išjungiant – kitam.
Sujungus signalizaciją su centriniu ir įjungus signa – užsirakina ir atsirakina durys, o išjungus signą niekas nesidaro (nes durys jau atrakintos būna).
centrinis nereaguoja į tai kai pats rankomis atrakini/užrakini vairuotojo duris.

Taip pat bandžiau tiek juodą su baltu ir oranžinį su rožiniu į minusą pajungt.
Taip pat nieko gero nesigavo..

Gal kas dar turit kokių patarimų, ką būtų galima padaryti, kad signalizacija gražiai bendrautų su tuo centrinio valdikliu? Ir apskritai kas čia pas mane netaip yra, nesuprantu. :hmm:
  • 0
PUG 106 1.1 - Ex
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
Posted Image

Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
Posted Image
Mazda Miata - for fun.

#133 kentasxxxx

kentasxxxx
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 151
  • Vieta:Lietuva, Kaunas
  • Automobilis:peugeot 106

Parašyta 2011 rugpjūčio 26 - 11:22

liuks ratukai ;)
  • 0
205 Rallye 1.9 GTi... vienas vargas ir 0 malonumo ----- Sold
Slideshow
405 Gri---------------------------------------------------Trashed
Audi 90 Quattro antroji legenda :D ----------------------- Sold
Honda civic ------------------------------------------------- Sold
Peugeot 106 0.9 ---------------------- Apseisim be raketos :)
Peugeot 405 mi16 ----------------------------------------- Sold
Renault Clio -------------------------------------------------Sold
Bmw e34 535 ----------------------------------------------- Sold
Bmw e34 525 ------------------------ oi zajabys aparatas, sold
Peugeot 106 ale quicksilver --------------------------- daily car

#134 skierka

skierka
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 933
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P205 XSi - P309 GTi - C2 Vtr

Parašyta 2011 rugpjūčio 26 - 15:22

ROTA yra gerai :good:
  • 0

#135 Mantas_lt

Mantas_lt
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 202
  • Vieta:Utena - Vilnius
  • Automobilis:Mazda miata

Parašyta 2011 rugpjūčio 26 - 21:12

Ačiū, man irgi šitie patinka, bet juos uždėti ant pežuko būtų darbo. skylės netokios.. :ax: Rota yra gerai, bet čia ne Rota. Čia japoniški "Black Racing". R14 ir vos 5kg sveria :blink: like :good: Na klubiečiai, kas gaudosi elektronikoj - padėkit nesuprantančiam :shy: :wh:
  • 0
PUG 106 1.1 - Ex
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
Posted Image

Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
Posted Image
Mazda Miata - for fun.

#136 evil

evil
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 367
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 206 SW

Parašyta 2011 rugpjūčio 27 - 17:32

Dar gali pabandyti vietoj distancinio "akies" pajungti - kontaktai 6 ir 9. Kazkuriuo padavus impulsa atrakina, kazkuriuo uzrakina. Tik nepamenu ar pliusais ar minusais valdosi - reiktu bandyt paduot i 6 ir 9 minusa trumpam ("aki" pries tai atjungti) ir paziuret kas darosi. Jei nieko - pabandyt pliusa trumpam per kokį 0.5A saugiklį. Jei minusu valdosi - tada oranžinį ir rožinį pajungti prie minuso, žalią į 6, o violetinį į 9. Jei veiks atvirkščiai - sukeisti žalią su violetiniu vietomis. Jei visgi valdosi pliusais tada oranžinį ir rožinį - į pliusą. Ant keliu 306 dariau taip - veikia puikiai. Tiek, kad visada statau Kodinio rakto signalizacijas, bet iš esmės tai turėtų būti tas pats. Tiek, kad reiktų impulso trukmė, kad būtų naudojama 0.5s, o ne kokia 4s.
  • 0
Peugeot 206 SW 2.0 HDI Quicksilver Nuotrauka
Citroen Xantia 2.0i VSX
Peugeot 306 1.6 Summertime

#137 Mantas_lt

Mantas_lt
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 202
  • Vieta:Utena - Vilnius
  • Automobilis:Mazda miata

Parašyta 2011 rugpjūčio 29 - 23:37

Dar kartą labai didelis ačiū Evil! Kai taip paaiškini, viskas taip paprasta pasidaro :)
Susijungiau galų gale tą signalizaciją, kiek testavau - viskas puikiai veikia :good:
O sprendimas buvo minuso impulsus paduoti į 6 ir 9 kontaktus iš to originalaus distancinio imtuvo.

Kadangi baigiau žaist su signalizacija, tai galų gale ir baigiau įdėti XSI panelę (jos geresnė būklė ir šiaip visa tamsesnė tokia)
Posted Image
Posted Image

Pati panelė nuo xsi, bet visą laidyną perdėjau iš pilkio.
Posted Image
Posted Image

Įdomus faktas:
Šiaip panelė su laidynu sveria apie 13kg, o be laidyno ~7k.
(čia jei kas norėtų sportinį 106 daryt ir lengvint per visus galus) :)

Garso izoliacija

Nusipirkau va ką
Posted Image

Mėginsiu gerint pežuko garso izoliaciją :)
Pagal mano teoriją, pirma medžiaga skirta būtent izoliuoti garsui ir ją klijuosiu ant tų detalių, pro kurias gali patekti triukšmas į saloną.
Antroji medžiaga, kiek domėjausi, gali būti gera klijavimui ant durų ir kitų skardų, kurios vibruoja. Šitos medžiagos svoris turėtų panaikinti vibracijas ir šiaip neva šiek tiek izoliuoti garsą.
Pirmoji sveria laaabai labai mažai (visas rulonas ~500g), o antroji tokia sunkoka, bet manau, kad aš jos daug neklijuosiu tai ir svorio daug neprisidės. pora kilogramų ir tiek, nes pokolkas galvoju tik duris apklijuoti, net nežinau kur kitur dar yra vibruojančių skardų. :hmm:
Posted Image

Prieš
Posted Image

Po
Posted Image

Apklijavau arką ta garso izoliacija, sudėjau trigubo sluoksnio sumuštinį ant sparnų ( 2x originali garso izoliacija( viena buvo pilkyje, kitą iš xsi išlupiau), o tarp jų porolonas ). Bus matyt, gal kiek ir padės :D
Posted Image
Posted Image

Dar šiek tiek prie pedalų “patepliojau”
http://img830.images...30/183/tept.jpg
http://img836.images...6/7238/lept.jpg
  • 0
PUG 106 1.1 - Ex
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
Posted Image

Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
Posted Image
Mazda Miata - for fun.

#138 Mantas_lt

Mantas_lt
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 202
  • Vieta:Utena - Vilnius
  • Automobilis:Mazda miata

Parašyta 2011 rugpjūčio 29 - 23:40

Salono krovimas

Jau pradėjau dėti plastmases ir diržus :)
Posted Image
Posted Image
Lempa, kurios maniškiam pežuke nebuvo ( išlupau iš xsi :) )

Dar pasidariau mygtuką, tad kada norėsiu, galėsiu ją išjungti. ( Jei tarkim nori palikti galinį dangtį atidarytą, tai ją išsijungi, kad akumuliatoriaus neiškrovinėtų )
Posted Image

Pastebėjau, kad pas mane raudoni diržai biškiuką kitokie. Vis tik išimti iš keturdurio, o pas mane dviduris.
Reikės kažkaip pritaikyti, kad viskas tiktų ir gerai laikytųsi.
Posted Image
  • 0
PUG 106 1.1 - Ex
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
Posted Image

Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
Posted Image
Mazda Miata - for fun.

#139 Mantas_lt

Mantas_lt
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 202
  • Vieta:Utena - Vilnius
  • Automobilis:Mazda miata

Parašyta 2011 rugsėjo 27 - 23:07

Šiek tiek atnaujinsiu temą, nors ir gėda rodyti savo lėtą progresą.
Dirbu dabar tik savaitgaliais, tai labai jau ilgai viskas tempiasi..

Variklis

Pokolkas išlupau iš pilkio variklį.

Posted Image
Posted Image
Dropas priekyje : )
Planuoju paimti žydriaus bloką su galva (kadangi galva neseniai buvo restauruota ir pakeisti visi diržai) ir sujungti su pilkio greičių dėže bei įpurškimu.
Šita planuoji daryti, kadangi pas pilkį stovi geresnis (manau) magneti marelli purškalas (map sensorius, smagračio padėties daviklis, automatinis degimo kampo reguliavimas ir panašiai), o mano senasis boscho įpurškimas ožiuojasi (tai apsukos kyla, tai pradeda žagsėt bevažiuojant ir panašūs dalykai).
Kiek forumuose skaitinėjau, tai čia kažkoks bosch’o bug’as tie ožiavimaisi, o kodėl taip vyksta vienintelio atsakymo niekas neturi (bent jau neradau kiek ieškojau)

Kėbulas

Posted Image

Užsivaręs ant duobės ir išėmęs variklį detaliau apžiūrėjau kėbulą.
Slenksčiai ir dugnas – tobuli. Gale yra šiek tiek paviršutinių rudelių, jas gal paliksiu ramybėje.
Daugiau rudžių yra aplink akumuliatoriaus laikiklį, kažkada gal buvo išbėgęs akumuliatorius ar kas čia nutikę, kad taip rudim apsinešus ta vieta.
Reikės pabandyt sutvarkyt tas rūdis, gal nors kiek geriau bus :)

Posted Image


Pradžiugino dar tai, kad duslintuvas visas labai geros būklės, gal tik galinį bakelį būtų gerai pakeist, nes jau rudija, bet nieko, žydriuje kaip tik naujas buvo nupirktas.

Žodžiu, tikiuosi, kad taip po truputį iš dviejų auto susikrausiu vieną gerą :)
  • 0
PUG 106 1.1 - Ex
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
Posted Image

Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
Posted Image
Mazda Miata - for fun.

#140 audrius_nitro

audrius_nitro
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 17
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Puegeot 106 gti

Parašyta 2011 rugsėjo 28 - 08:31

puzzle :D vistiek gerai varai,keep on!
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 2

narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0