Peršokti prie turinio


2.0 hdi bendros problemos


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 4210

#3401 zilvezilve

zilvezilve
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 145
  • Automobilis:peugeot 406

Parašyta 2014 gegužės 04 - 13:56

sveiki, p406 2,0hdi 66kw ar pas jus taip yra , kad pakilus daugiau nei 3 k rpm masina jau pradeda nebetraukt jau net stabdo? buvau keites oro srauto matuokle ir jos kodai nesutapo ar gali tureti kokios ytakos? ir dar atjungus osm tada jau nekelia virs 2k rpm, o kai buvo originali tai atjungus ja vistiek masina lauzdavo apsukas iki galo
  • 0

#3402 remyga0852

remyga0852
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 382
  • Vieta:Siauliai
  • Automobilis:Peugeot 406 2HDI

Parašyta 2014 gegužės 04 - 15:12

Pas mane panasiai.. iki 3k apsuku masina traukia, vir 3k atrodo kad traukos nera. pries tai buvo oro srauto matuokleje nutrukes siulas.. tada pasikeiciau oro srauto matuokle. po to dare diagnostika, sako visvien rodo kad siulas nutrukes. Nors matuokle jau kita, ir neina istaisyt klaida. Atjungus fyske is srauto matuokles niekas nepasikeicia, nei variklio darbas, nei trauka.. ar turi tam itakos EGR'as ?? gal jis koks uzstriges ar pan? Ar reikia vel keisti oro srauto matuokle??

Šį pranešimą redagavo remyga0852: 2014 gegužės 04 - 15:13

  • 0

#3403 NEWPEZO

NEWPEZO
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 575
  • Vieta:Panevezys
  • Automobilis:Peugeot 307 2.0 hdi 66kw

Parašyta 2014 gegužės 04 - 15:43

Na va idedu siurblio foto, kad būtų man aiškiau, skaičiukais sužymėjau du daviklius, kuris yra kuris?

Posted Image

Tu čia gavai abu naujus už vieno kainą ar dėvėtus? Kiek žiūrėjau atrodo, kad pirmasis daviklis lyg ir neišsukamas, ta prasme nėra jokio rašto panašaus, kad uždėti raktą ar kažką specifinio.

Kas Kaune už simbolinę kainą galėtų pažiūrėti man realius automobilio parametrus ir pasakyti galbūt kažką naudingo? :ax:

Atsisuka jie abudu. Gavau du devetus.
  • 0

#3404 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2014 gegužės 07 - 12:27

Gal kas nors zinote, ar sudetingai keiciami voztuvu rieboksliai DW10BTED4 varikliui? Cia butu RHR modelis, 100kW.
Sudetingai, turiu omenyje, ar rekia nuimti galva, ar uztenka tik atidengti virsu variklio?
Cia klausiu, nes pasiskaiciau internete, kad baltas dumas rytais laisvai gali buti del pasidevejusiu rieboksliu.

P.S. Cia as vis dar nerimstu del balto dumo po turbo keitimo. Nors aisku man ramybes neduoda ir tai, kad dumas atsirado tik po turbo sutvarkymo.
Bet idomumas, kad dumas ir uzvedimas prie +4 baisesnis:


O prie -18 grazesnis:

  • 0

#3405 stasietis

stasietis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 784
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:P308 2.0 hdi 15'; P508 2.0 hdi 11'

Parašyta 2014 gegužės 07 - 12:49

ta pati problema pas mane, gal siek tiek maziau dumo siomis dienomis, bet pasikrato matoras. Mano zvakes nekeistos tai visa kalte verciu jom. O tas kalenimas tai grynai nedirbanti forsunke.
  • 0

#3406 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2014 gegužės 07 - 14:46

Iki turbo remonto kalenimas buvo ir taip. Beje, ne viena esu taip girdejas kalenant, bet dumo jokio nemete. Nesenai net pats nustebau, ryte ejau ir senas pasatas, delfinas dyzelinis uzsivede su tokiais garsais ir baladojimaisis, o is duslintuvo nieko. :D be to, nors purkstukai keisti i kitus (ne naujus aisku), bet dumas kaip buvo taip ir liko. Zvakes beje, ledines. Tad kol kas pasilieku ties rieboksliais. Tik idomi ju keitimo kaina.
  • 0

#3407 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2014 gegužės 07 - 15:23

Vienam servisui pasukau, tai pasake, kad norint keisti riebokslius reikia kelti galva sitam variklui. :blink: Gal kas salia autodata turi ir gali pasakyti kiek laiko rodo valve stem seal keitimas kiek uzima laiko? :D

Šį pranešimą redagavo sandman^kfmf: 2014 gegužės 07 - 15:23

  • 0

#3408 Vaaaldas

Vaaaldas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 987
  • Vieta:Lietuva, Vilkaviskis
  • Automobilis:Peogeut 406 1995

Parašyta 2014 gegužės 07 - 18:25

Nu as galvoju kad jeigu butu voztuvu rieboksliai dumas turetu buti melynas.Benzininiams motorams tai tiksliai ,jeigu leidzia voztuvu rieboksliai tai eina melynas (melsvas) dumas.Dega gi tepalas.Baltas dumas buna ir tada kai cilindruose dega ausinimo skystis.Dyzeliams balta duma meta ir tada kai nedirba pakaitinimo zvakes.
  • 0

#3409 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2014 gegužės 07 - 21:16

Pakaitinimo zvakes nedirba iki -5. O dumelis eina jau nuo +4 kaip minejau. Siaip ar taip, kol kas neturiu kitu variantu. Nauju purkstuk tikrai nepirksiu, jau i devetus sukisau pusantro gabalo, kurie vos, vos pagerino situacija. Nors tikrinta buvo su purkstukais is vziuojanciu, normaliai veikianciu masinu ir nieko. Dar variantas - vinas cilindras gaves mazyti hidrosmugi del ko nelabai korektiskai veikia. Bet problema ta, kad kompresija irgi gera. Gal dar kompas kvailioja... zodziu n klausimu ir 0 sprendimu.
  • 0

#3410 Vaaaldas

Vaaaldas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 987
  • Vieta:Lietuva, Vilkaviskis
  • Automobilis:Peogeut 406 1995

Parašyta 2014 gegužės 08 - 18:19

Perskaiciau atidziau , ir supratau kad baltas dumas atsirado po turbos remonto, ar ne?Jeigu taip tai ziureki ka ne taip pridare remontuojant turba.
  • 0

#3411 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2014 gegužės 08 - 19:43

yra itarimas to, bet nesinori i nuemima-uzdejima atiduoti 400 lt, nes daug darbo ten, o jei nieko nebus, tai tolko jokio. jau geriau uz salnykelius sumoketi :D vis kokia nauda,. tai kol kas atmetineju pigesnius variantus :D as vis save raminu, kad tai sutapimas. be to, kaip turbo gali taip veikti tik kol labai salta? o be to, jei jau atsalusi ji taip elgiasi, tai atvesti prie -15 ji turetu kad ir per valanda tokioje temperaturoje, bet dumas tik 6-8 valandu stovejimo tokiam saltyje vel pasirodo. tarsi kazkas maziausiai vetantis tai itakoja.

Šį pranešimą redagavo sandman^kfmf: 2014 gegužės 08 - 19:45

  • 0

#3412 Linas

Linas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.321
  • Vieta:Žagarė - Šiauliai - Merkinė
  • Automobilis:Peugeot 307SW 2ltr HSI 79kw 2003m.

Parašyta 2014 gegužės 08 - 20:07

Pagal tavo pasakojimus, kazkur pribega skysciu. Ir kaip suprantu jie sunkiasi is leto. Arba per laika kuro sistema prisigaudo oro. Bet jei degintu skyscius tada mazetu ju lygis.
  • 0

ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.

ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG 

ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.

ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.

Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros


#3413 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2014 gegužės 08 - 21:32

Sandman, 2,0 hdi?100kw? siemens? senus purkstukus turi? jei taip tai siulau isardyt senus purkstukus ir patikrint ar juose nera tepalo, t.y. ar juose like kuro likuciai ne juodi?
  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#3414 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2014 gegužės 08 - 21:36

Tikrai taip. 100kw siemensas. Deja, senu purkstuku neturiu :( jie keisti pries pusantru jau metu. o skysciu lygis nemazeja. ausinimo nemazeja, per tuos pusantru metu ne karto nereikejo dapilti nes jis visada norma. tepalo lygi kiek pamenu, per 10 000 km lyg ir teko puslitriuka supilti. bet daugiau nei pries 2000 km jau pasikeiciau tepalus ir vel is naujo bandysiu stebeti ju lygi.
  • 0

#3415 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2014 gegužės 09 - 07:50

Siemensam labai daznai siurbliai pradeda ryti tepala is variklio ir paduoda i purkstukus, del ko ir atsiranda melyni dumai, del ko gadinasi purkstukai ir pats siurblys..tepalo dingimas buna gana nedidelis, bet to uztenka kad dumintu kartais..suodziu filtras, beje, tvarkoi?
  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#3416 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.938
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2014 gegužės 09 - 07:58

Kame ten reikalas? Siurblys tiesiai nuo velenėlio ar dar kokio kito pagalbinio veleno sukamas ir tiesiog prakiūra riebokšlis? Nesu matęs, tai tiesiog smalsumo vedamas ir kad kitiems galėčiau patarti :)

Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2014 gegužės 09 - 07:58

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#3417 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2014 gegužės 09 - 08:31

paulius, fap viskas OK (ta prasme jo nera :D), bet problema kaip sakiau, tik 20 sekundziu po uzvedimo ir tik kai T maziau negu +10. vaziuojant ir duodant gazo nemeta jokio melyno-balto dumo. Be to, akivaizdziai matosi, kad dumas nera melinas. nesijaucia net tepalo kvapo. tik dyzelino smarve.
be to ta rieboksli gal nera bedu pasikeisti. :unsure:

P.S. Patikrinau ir kaip supratau, ten paciam siurblyje riebokslis turbut pareina siurblio. Nes prie variklio ten tik tarpine dedasi, kiek matau is schemos...
vel gi, nesinori gero siurblio pasikeisti del nieko... nes jie pakainuoja.
Cia va jo tvirtinimas:
https://dl.dropboxus...85/siurblys.PNG

Šį pranešimą redagavo sandman^kfmf: 2014 gegužės 09 - 08:40

  • 0

#3418 stasietis

stasietis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 784
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:P308 2.0 hdi 15'; P508 2.0 hdi 11'

Parašyta 2014 gegužės 09 - 08:53

as visitik manau kad beda bus su forsunkem. Kazkatra myza, pasilus varikliui viskas susinormalizuoja. Geriausia butu forsunkes det ant stendo ir tikrinti. O gal tiesiog nekreipk demesio i tuos dumus?
  • 0

#3419 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2014 gegužės 09 - 09:38

keliasdesimt sekundziu po uzvedimo, ir jei siltam nesikartoja tai tik tokie dalykai gali buti: purkstukai, pakaitinimas, kompresija, oras sistemoj..kartais siemensai orinasi per siurbli tai burbuliuku nesimato.. Taigi dabar apie siemens siurbli esanti 2.0Hdi 100kw variklyje: Stovi anas ant paskirstymo veleno. Sukamas per kardanine jungtele ir galas su salnykais nuolat mirksta tepale ir netgi prie pat tepalo sleginio kanalo.. Del FAP uzsitersus tepalui suodziais padideja trintis varklyje ir taippat ties siurblio isoriniu rieboksliu. Jei FAP uzsikisa padideja bendras kraterinis slegis variklyje, del ko atsiranda dar didesnis spaudimas rieboksliui. Galiausiai veikiamas isores veiskniu riebkslis tampa nesandarus ir tepalai patenka i tarpeli tarp isorinio ir vidinio riebokslio. Pateke tepalai atsinesa ir abrazyves daleles ir taip sugadina ir vidini rieboksli, tada tepalas patenka i siurbli ir purkstukus.. To galima isvengti laiku isoperavus FAP mazdaug ties 100k riba jau laikas ji mesti lauk..ir aisku tuo paciu keisti tepalus kas 15000km, ispjovus fap kas 20000 galima keisti.:) tepalai tiek sitiem, tiek 1.6hdi labai stipriai uzsitersia del suodziu filtro poveikio ir kartais tai netgi paspartina itin greita variklio susidevejima..todel netausokit jus tu FAP jei norit sekmingai su savo traktoriukais vazineti.. P.S. sudilus siemens siurblio salnykeliams buna, kad dyzelis patenka tepalan, ir kad orinas per siurbli, ir kad tepalai patenka i siurbli ji sugadindami ir sugadindami purkstukus..
  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#3420 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2014 gegužės 09 - 09:46

as visitik manau kad beda bus su forsunkem. Kazkatra myza, pasilus varikliui viskas susinormalizuoja. Geriausia butu forsunkes det ant stendo ir tikrinti. O gal tiesiog nekreipk demesio i tuos dumus?

Kaip jau rasiau, purkstukai buvo imti kiti, deveti, bet ant stendo jie rode parametrus (beje, jie atrasti buvo tik is kazlelinto komplekto tikrinimo), kurie atitko normos ribas. Pries tai buve variklyje, pagal stenda buvo mire, bet realiai as jokio skirtumo nepajutau po pakeitimo :) Dumas kaip buvo su senais, taip ir liko su kitais purkstukais. O darbas variklio nepasikeites, tik tas dumelis erzina. Plius sake servise atvarydavo masina, kuri normaliai veikia, isimdavo purkstukus, dedavo i mano masina ir vistiek dumas eidavo. Aisku tai labai gyventi netrukdo, kol situacija neprasteja. :) Zvakes geros, visos buvo patikrintos. Tad belieka variantas, kad i cilindrus ar kazkuri cilindra, patenka dregmes/tepalelio ir kol jis neissipuksi, tol dumina. Va jei nebutu tokiu bajeriu, kad rieboksliai keiciasi nuimant galva, tai bent nuo ju pradeciau. I dabar kiekvienas patikrinimas, kainuoja minimum 300 lt, tai nesinori metyti kiekvienam tikrinimui po tokia suma.
Beje, ko nedariau, tai atrodo kuro slegio reguliatoriaus nekeiciau, bet kompas nerodo nieko kas butu susije su kuro padavimu. Va tik uzvedimo metu neprisiruosiu kuro slegio patikrinti. Plius, vaaaldas jau tai pastebejo, dumas atsirado sekanti ryta uzvedus masina, po turbo remonto. Pries tai, su mirusia turbina ji vesdavosi be jokiu dumu ir be jokiu kaprizu. Tik niekaip nesuprantu, kaip turbina gali sitaip itakoti salta uzsivedima. Galva neisnesa. :D

Šį pranešimą redagavo sandman^kfmf: 2014 gegužės 09 - 09:53

  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0