Peršokti prie turinio


2.0 hdi bendros problemos


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 4210

#3421 stasietis

stasietis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 784
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:P308 2.0 hdi 15'; P508 2.0 hdi 11'

Parašyta 2014 gegužės 09 - 09:58

nu tai jeigu patenka tepalas, tai dumas turetu buti ir prie +15, +20 ir pan. Pvz pas mane dumas ziaurus prie minusines temp. Prie +10 po naktinio stovejimo, dumo nera. Tai su tepalo prasisunkimu manau nesusije...? Kada tu tas zvakes tikrinai? kada purkstukai ant stendo stovejo? pries 1.5 metu?
  • 0

#3422 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2014 gegužės 09 - 10:04

nu tai jeigu patenka tepalas, tai dumas turetu buti ir prie +15, +20 ir pan.
Pvz pas mane dumas ziaurus prie minusines temp. Prie +10 po naktinio stovejimo, dumo nera. Tai su tepalo prasisunkimu manau nesusije...?
Kada tu tas zvakes tikrinai? kada purkstukai ant stendo stovejo? pries 1.5 metu?

Taip, tu teisus, kad tepalas turi patekti ir prie -10 ir prie +15 tad jis net gal ir atkrinta, bet... dregme prie neigiamos temperaturos sylant variklui kondensuojasi ant voztuvu ir teka per suragejusius riebokslius, o kai temperatura daugiau nei +10, tai jau dregme kaip ir neturetu kauptis ant metalo pavirsiaus? Cia aisku tik mano teorija.
O del purkstuku, tai tiesiog po turbo remonto (tai buvo pries pusantru metu), sekancia diena pamacius dumus (lauke tuo metu buvo pamenu -5), nieko nelaukes nuvariau masina i servisa. Purkstukai buvo iskarto patikrinti ant stendo ir diagnoze - jie mire (turbo keite ne servisas, o forumietis, o pacia turbo restauravo turboservisas). Tada pradeti ieskoti kiti, purkstukai ir tai uztruko gan ilgai. Nes atradus komplekta jis patikrinamas, o rezultatas toks kaip mano senu, variklyje esanciu purkstuku. Kol galiausiai servisas atrado tokius, kurie ant stendo piese normalius parametrus. Taciau su jais - jokio pasikeitimo. Bet vistiek buvo nuspresta sudeti tuos, kurie piese gerus paramtrus. :) Su jais ir vazineju iki siol. Zvakes tikrintos sia ziemos pradzia. Viskas su jomis OK ir svarbus pastebejimas - masina uzsivede be jokiu problemu prie -18 (video yra keleta postu auksciau), ta prasme prie maziau negu -10 ji vedasi graziau nei diapozone +5 ir -5 - butent dregniausiu metu, esant slapdribai ir pan. Nes prie -18 girdisi kaip pakalena purkstukai, bet variklis dirba gan tolygiai, o diapozone +5 ir -5 ji kartais net uzgesta, stipriai plaukioja apsukos pirmas keleta sekundziu.
Ko servisas nedare, tai nekeite kompo, nes sako vienintelis variantas, kad kompas kazka grybauja po ilgesnio uzvedimo. Bet tam sake reikia atjungti nuo paneles spidometra, kad rida nenusimustu.

Šį pranešimą redagavo sandman^kfmf: 2014 gegužės 09 - 10:15

  • 0

#3423 stasietis

stasietis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 784
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:P308 2.0 hdi 15'; P508 2.0 hdi 11'

Parašyta 2014 gegužės 09 - 10:58

nu kaip bebutu tikrai keista problema. O kaip zvakes patikrinai?
  • 0

#3424 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2014 gegužės 09 - 11:17

Visos buvo issuktos ir jungiamos tikrinti kaip isiziebia. Visos pradeda kaisti vienodai nuo galiuko.
  • 0

#3425 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2014 gegužės 09 - 12:50

ecu beda nebus, bus susije su purkstukais..dejai ne naujus, resursas ju ribotas, nezinia kiek praleke jie...o kad kompa pakeitus rida nusimus tai jau servise nusvaigo biski, nes cia visiska netiesa..kad kompa pakeisti, ji reik suderinti su kitais iranginiais tokiais kaip immo ir bsi, bet su skydeliu odometru tai nesusije..tinkamai suprogramuotas donorinis ecu, niekad nepakeis ridos skydelyje..
  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#3426 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2014 gegužės 09 - 14:05

ecu beda nebus, bus susije su purkstukais..dejai ne naujus, resursas ju ribotas, nezinia kiek praleke jie...o kad kompa pakeitus rida nusimus tai jau servise nusvaigo biski, nes cia visiska netiesa..kad kompa pakeisti, ji reik suderinti su kitais iranginiais tokiais kaip immo ir bsi, bet su skydeliu odometru tai nesusije..tinkamai suprogramuotas donorinis ecu, niekad nepakeis ridos skydelyje..

Bet vistiek idomi situacija, ideta is masinos kuri puikiai vaziuoja, jokio dumo nemeta, o pas mane tie pursktuka dumina. :D
  • 0

#3427 Linas

Linas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.321
  • Vieta:Žagarė - Šiauliai - Merkinė
  • Automobilis:Peugeot 307SW 2ltr HSI 79kw 2003m.

Parašyta 2014 gegužės 09 - 16:39

Jeigu butum dejes purkstukus su siurbliu is tvarkingai dirbancio motoro, tada gal ir butu keista.
  • 0

ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.

ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG 

ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.

ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.

Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros


#3428 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2014 gegužės 09 - 19:37

Aha, o jei masina pakeisciau tai irgi turetu stebinti :D
  • 0

#3429 Linas

Linas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.321
  • Vieta:Žagarė - Šiauliai - Merkinė
  • Automobilis:Peugeot 307SW 2ltr HSI 79kw 2003m.

Parašyta 2014 gegužės 09 - 19:42

Ko cia nervuojiesi. Gi Paulius tau labai detaliai paaiskino apie siurblio defekto priezastis ir pasekmes. Todel tarp savo simtomu ir Pauliaus pateiktos informacijos sasaju tikrai rasi, jei labai atydziai perskaitysi.
  • 0

ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.

ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG 

ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.

ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.

Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros


#3430 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2014 gegužės 09 - 21:11

Ko cia nervuojiesi. Gi Paulius tau labai detaliai paaiskino apie siurblio defekto priezastis ir pasekmes. Todel tarp savo simtomu ir Pauliaus pateiktos informacijos sasaju tikrai rasi, jei labai atydziai perskaitysi.

As nesinervuoju :) Tiesiog kam komentuoti kai nera ka pakomentuoti?
Jei jau toks atidus, tai gal patarsi kaip patikrinti siurbli nekeiciant jo kitu be reikalo?
  • 0

#3431 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.935
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2014 gegužės 09 - 21:29

Dyzelio tepalas juodas. Dyzelis ne juodas. Taip ir tikrinam. Plius, galima nuimt ir pasižiūrėt, kaip ten kas atrodo, tikriausiai. Įtariu, kad ir riebokšliai ten keičiami pagaminti? Tai esant tokiai žinomai šių variklių problemai, net ir profilaktiškai pasikeisti nepakenktų.
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#3432 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2014 gegužės 09 - 21:44

Pamasciau... jei as ryte prijungciau ant "abratkes" vamzduku po buteliuka, turetu tepaliuko privaryti uzvedimo metu?
  • 0

#3433 Tonisas

Tonisas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 171
  • Vieta:Raseiniai/Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 607 2,7HDI

Parašyta 2014 gegužės 13 - 21:28

Vartau 307 Peugeot skelbimus ir nesuprantu yra 5variantai 2,0 HDI variklių. dėl 66kw ir 100kw kaip ir viskas aišku, bet kuo skiriasi 79/80/81kw motorai, ar jie visiškai identiški? o gal iš to galima atskirti kur siemensas kur boschas? Apskritai būtų žiauriai patogu, kad būtų kažkokia susisteminta medžiaga apie variklius tarkim ( uzrakinta tema). :) turbūt žymiai mažiau tokių klausimų kaip mano pasitaikytų... :D :pug:
  • 0

#3434 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2014 gegužės 14 - 08:29

Tonisai, i 307 2.0HDi motorai ejo tokie.:"RHY" SOHC 66kW BOSCH,"RHY" SOHC 66Kw SIEMENS,"RHS" SOHC 79Kw BOSCH,"RHZ" SOHC 80Kw BOSCH, "RHR" DOHC 100kW SIEMENS,"RHF" DOHC 103kW DELPHI(sitas labai retas 307-uose ir katalogai daznai apie tai nutyli). Siaip rekomenduoju rinktis su 79 arba 80kW, del salyginai nebrangios eksploatacijos ir gana gero patikimumo..jei truks galios pasicipuosi.nerekomenduoju nei SIEMENS nei DELPHI sistemu, jos kol vaziuoja tai yra labai smagios ir ekonomiskos, bet kai uzlinksta tai labai smagiai kainuoja remontai ir tiketina, kad links viskas grandine -> FAP, turba, purkstukai, siurblys ir t.t. aisku is 79 ir 80 kW motoru irgi gali tekti salinti FAP jei jis nebus dar pasalintas, bet sitie motorai daug atsparesni uzsikisusio FAP pasekmem ir ju beveik nepatiria arba patiria minimaliai, o stai 100 ir 103kW motorai yra jau naujos kartos, t.y. popieriniai, su tusciaviduriais veleneliais ultra siaurais tepimo kanalais ir t.t., aisku del lengvo svorio turi savu privalumu, bet ju prieziura nuo pagaminimo turi buti nepriekaistinga ir FAP turi buti pasalintas max ties 120k km ridos, tada jis beveik nepalieka liekamuju reiskiniu..
  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#3435 Makerinis

Makerinis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 39
  • Automobilis:407 SW

Parašyta 2014 gegužės 14 - 08:33

o gali būt, kad dėl FAP'o jausmas važiuojant, kad ant guminės jungties tempiu priekabą. Nežinau kaip kitaip paaiškint tą jausmą, tai gerai - tai stabdosi, tai gerai - tai stabdosi. Ir mašina pasidarė buka kaip cepelinas :D
  • 0

#3436 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2014 gegužės 14 - 09:24

makerini, del fap mineti simptomai gali atsirasti, bet kad patvirtinti ar paneigti si teigini reikalinga diagnostika.
  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#3437 Makerinis

Makerinis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 39
  • Automobilis:407 SW

Parašyta 2014 gegužės 14 - 09:25

nu laukiu kol jį išpjaus ir išprogramuos tai tada pasakysiu ar pagerėjo, nes toks važinėjimas tai pjauna nerealiai...
  • 0

#3438 Makerinis

Makerinis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 39
  • Automobilis:407 SW

Parašyta 2014 gegužės 15 - 22:04

Šiandien išpjovė FAP'ą tai mašina kaip gulbė pradėjo plaukt asfaltu :clap: dbr liko išprogramuot :)
  • 0

#3439 CeskaM

CeskaM
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 139
  • Automobilis:Peugeot 307 HDI 2l 79kw 2004m

Parašyta 2014 gegužės 21 - 16:53

sveiki ir vel pasigavau problema vienas dingsta kitas atsiranda :/ vaziuojant kartais meta duma,per galini veidrodeli atrodo kaip ir sviesus stovint nedumina tik vaziuojant ir tik tarpais vos keleta sekundziu kame beda gali but? ( masina pirkta is turgaus pries pusantro men nejau bus kazka ten pridirbe?)

Šį pranešimą redagavo CeskaM: 2014 gegužės 21 - 16:54

  • 0

#3440 CeskaM

CeskaM
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 139
  • Automobilis:Peugeot 307 HDI 2l 79kw 2004m

Parašyta 2014 gegužės 21 - 20:59

beto netrukcioja ,gazas nedingsta
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 4

narių: 0, svečių: 4, slaptų narių: 0