2.0 hdi bendros problemos
#3401
Parašyta 2014 gegužės 04 - 13:56
#3402
Parašyta 2014 gegužės 04 - 15:12
Šį pranešimą redagavo remyga0852: 2014 gegužės 04 - 15:13
#3403
Parašyta 2014 gegužės 04 - 15:43
Atsisuka jie abudu. Gavau du devetus.Na va idedu siurblio foto, kad būtų man aiškiau, skaičiukais sužymėjau du daviklius, kuris yra kuris?
Tu čia gavai abu naujus už vieno kainą ar dėvėtus? Kiek žiūrėjau atrodo, kad pirmasis daviklis lyg ir neišsukamas, ta prasme nėra jokio rašto panašaus, kad uždėti raktą ar kažką specifinio.
Kas Kaune už simbolinę kainą galėtų pažiūrėti man realius automobilio parametrus ir pasakyti galbūt kažką naudingo?
#3404
Parašyta 2014 gegužės 07 - 12:27
Sudetingai, turiu omenyje, ar rekia nuimti galva, ar uztenka tik atidengti virsu variklio?
Cia klausiu, nes pasiskaiciau internete, kad baltas dumas rytais laisvai gali buti del pasidevejusiu rieboksliu.
P.S. Cia as vis dar nerimstu del balto dumo po turbo keitimo. Nors aisku man ramybes neduoda ir tai, kad dumas atsirado tik po turbo sutvarkymo.
Bet idomumas, kad dumas ir uzvedimas prie +4 baisesnis:
O prie -18 grazesnis:
#3405
Parašyta 2014 gegužės 07 - 12:49
#3406
Parašyta 2014 gegužės 07 - 14:46
#3407
Parašyta 2014 gegužės 07 - 15:23
Šį pranešimą redagavo sandman^kfmf: 2014 gegužės 07 - 15:23
#3408
Parašyta 2014 gegužės 07 - 18:25
#3409
Parašyta 2014 gegužės 07 - 21:16
#3410
Parašyta 2014 gegužės 08 - 18:19
#3411
Parašyta 2014 gegužės 08 - 19:43
Šį pranešimą redagavo sandman^kfmf: 2014 gegužės 08 - 19:45
#3412
Parašyta 2014 gegužės 08 - 20:07
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#3413
Parašyta 2014 gegužės 08 - 21:32
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#3414
Parašyta 2014 gegužės 08 - 21:36
#3415
Parašyta 2014 gegužės 09 - 07:50
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#3416
Parašyta 2014 gegužės 09 - 07:58
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2014 gegužės 09 - 07:58
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#3417
Parašyta 2014 gegužės 09 - 08:31
be to ta rieboksli gal nera bedu pasikeisti.
P.S. Patikrinau ir kaip supratau, ten paciam siurblyje riebokslis turbut pareina siurblio. Nes prie variklio ten tik tarpine dedasi, kiek matau is schemos...
vel gi, nesinori gero siurblio pasikeisti del nieko... nes jie pakainuoja.
Cia va jo tvirtinimas:
https://dl.dropboxus...85/siurblys.PNG
Šį pranešimą redagavo sandman^kfmf: 2014 gegužės 09 - 08:40
#3418
Parašyta 2014 gegužės 09 - 08:53
#3419
Parašyta 2014 gegužės 09 - 09:38
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#3420
Parašyta 2014 gegužės 09 - 09:46
Kaip jau rasiau, purkstukai buvo imti kiti, deveti, bet ant stendo jie rode parametrus (beje, jie atrasti buvo tik is kazlelinto komplekto tikrinimo), kurie atitko normos ribas. Pries tai buve variklyje, pagal stenda buvo mire, bet realiai as jokio skirtumo nepajutau po pakeitimo Dumas kaip buvo su senais, taip ir liko su kitais purkstukais. O darbas variklio nepasikeites, tik tas dumelis erzina. Plius sake servise atvarydavo masina, kuri normaliai veikia, isimdavo purkstukus, dedavo i mano masina ir vistiek dumas eidavo. Aisku tai labai gyventi netrukdo, kol situacija neprasteja. Zvakes geros, visos buvo patikrintos. Tad belieka variantas, kad i cilindrus ar kazkuri cilindra, patenka dregmes/tepalelio ir kol jis neissipuksi, tol dumina. Va jei nebutu tokiu bajeriu, kad rieboksliai keiciasi nuimant galva, tai bent nuo ju pradeciau. I dabar kiekvienas patikrinimas, kainuoja minimum 300 lt, tai nesinori metyti kiekvienam tikrinimui po tokia suma.as visitik manau kad beda bus su forsunkem. Kazkatra myza, pasilus varikliui viskas susinormalizuoja. Geriausia butu forsunkes det ant stendo ir tikrinti. O gal tiesiog nekreipk demesio i tuos dumus?
Beje, ko nedariau, tai atrodo kuro slegio reguliatoriaus nekeiciau, bet kompas nerodo nieko kas butu susije su kuro padavimu. Va tik uzvedimo metu neprisiruosiu kuro slegio patikrinti. Plius, vaaaldas jau tai pastebejo, dumas atsirado sekanti ryta uzvedus masina, po turbo remonto. Pries tai, su mirusia turbina ji vesdavosi be jokiu dumu ir be jokiu kaprizu. Tik niekaip nesuprantu, kaip turbina gali sitaip itakoti salta uzsivedima. Galva neisnesa.
Šį pranešimą redagavo sandman^kfmf: 2014 gegužės 09 - 09:53
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0