Tas C5, apie kurį buvau kalbėjęs... Neseniai važiavau su juo. Pavažinėjo mergina mėnesį - prasidirbo ir pradėjo važiuoti normaliai. Kažkas buvo labai užsistovėję tiesiog, įtariu
O šiandien užsuko žmonės savaitei palikti bolidą, kad turėdamas laiko prieičiau pažiūrėti. Xantia su 2.0Hdi 80kw. Skambino jau prieš kokią savaitę ar net dvi, kad važiuojant kažkas sprogo, staigiai užtempė ir dingo trauka. Nevažiuoja, meta dūmą ir t.t. Dega klaidos lemputė. Autoviči ar kažkoks panašus servisas diagnozavo, kad parėję purkštukai ir slėgio reguliatorius...
Pasijungiu savo kuklią kinietišką Lexią ir matau, kad neseniai trintos klaidos, o dabar visos esamos susiję su turbo slėgiu ir oro srautu. Gazuojant, turbo slėgis nekyla nei kiek, net nebando... Telefonu, kai skambino, iškart liepiau žiūrėti turbo žarnas, ar niekur nenusimovė ir ar niekur nesuplyšo. Patikino, kad tikrai ne. Gerai, galvoju, teks krapštyti EGR arba turbo valdymo selenoidus, pačius vožtuvus ir t.t. Dar pravėriau kapotą pasižiūrėt VIN kodą, kad turėčiau detalių užsakymams.
Kyšt akį - prie interkūlerio bala ant dugninės apsaugos. Draugas šalia stovėjo, tai užsimanėm pažiūrėt, kur čia pučia. Nuėjau prie šturvalo pagazuot, o grįžęs jau randu išsišiepusį iki ausų ir sukišusį pusę delno į interkūlerio žarną per visai nedidelį - maždaug 20-30cm ilgio įtrūkimą...
Išvada - Jei nustojo traukti staigiai gazuojant ar važiuojant, pasigirdo BUM arba POKŠT ir užtempė mašiną lyg išjungtumėt degimą ar paspaustumėt per stabdį, jei pradėjo dūminti juodai tiesiog važiuojant - pirmiausia ŽARNOS ŽARNOS ŽARNOS.
Nes kurą jam pila pagal užduotą turbo slėgį, taigi ir deguonies kiekį, o degima pagal turimą realybėj, tai vat ir dūmai.
Beje, būtent pas Xantia ir pas 406 labai dažnai šios žarnos jau būna gerokai senstelėjusios ir gan prastai atrodančios, paskilinėjusios, ypač viršutinė virš variklio einančioji.
O slėgio reguliatorius dirba dar atrodo visai normoj (slėgį magistralėj išlaiko su labai nedideliu nuokrypiu, bent jau aš taip suprantu jo tinkamą veikimą) ir nevėluoja. Du purkštukai korektina ~2, o vienas ~3, tai aišku, tie anie diagnostikai buvo iš dalies teisūs, ir apie tai žmogų teks informuoti, bet tai iš praktikos mašina puikiausiai traukia ir turint korekcijas palei 4,5, kai purkštukai buvo pašerti benzinu ir gerai pavažiuota, tik gerai numynuis gazą mašina užgęsta ir nesiveda
Edited by tadas1991, 2015 June 27 - 22:54.