Koks stiprintuvas klausimas? Elektrinis?
2.0 hdi bendros problemos
#3821
Parašyta 2016 sausio 25 - 10:54
#3822
Parašyta 2016 sausio 25 - 10:57
Koks stiprintuvas klausimas? Elektrinis?
Taip, elektrinis.. bet vo šiandien pliusinė temp. ir nieko, tylu
#3823
Parašyta 2016 sausio 25 - 12:39
Jei elektrinis, reikia pilti šitą:
http://pigu.lt/auto_...uide?id=5647758
beje, ar per kamstuka neisvaro skyscio? beje, kaip suprantu is autodata paemei info, kad dextron2 pilasi?
Šį pranešimą redagavo sandman^kfmf: 2016 sausio 25 - 12:40
#3824
Parašyta 2016 sausio 25 - 13:43
Jei elektrinis, reikia pilti šitą:
http://pigu.lt/auto_...uide?id=5647758
beje, ar per kamstuka neisvaro skyscio? beje, kaip suprantu is autodata paemei info, kad dextron2 pilasi?
buvo išvarę, bet dėl to, kad per daug užpylęs buvau (čiut virš maximumo). Pyliau dexron IID Mannol, sakai netinkamas? gal yra kas gali pažiūrėti koks realiai reikalingas man?
Autodata rašo dex II, bet yra šauktukas - kuris rašo jog pilamas kitas jeigu elektrohidraulika, tai bandysiu pas čeiniką kurią dieną nulėkt pasikeist, kol dar ne vėlu
sandman^kfmf - thnx
Šį pranešimą redagavo S.Vilius: 2016 sausio 25 - 14:06
#3825
Parašyta 2016 sausio 25 - 14:36
Nu keistas tu, Viliau.
Forume ne pirmi ir ne antri metai, temų apie tą elektrinį stiprintuvo variklį tuntai kiekvienoj skilty, o vistiek suvarei tą patį, ką pila grybai pradinukai arba nevykėliai servisistai, ir dar Mannol
Tarp kitko, man vienam kolonėlių servise, labai rimtai vertinamam ir kur duoda net dviejų metų garantiją be ridos apribojimo, irgi pasiūlė į tėvuko Sharaną (gerai, Ford Galaxy ten, bet koks skirtumas) supilti Dexroną ten kažkelintą po kolonėlės remonto (montavau pats tuomet). Nusipirkau tada vistiek žalio Febi tepalo pagal VW sertifikatą, tėvukas laimingas važinėja.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 sausio 25 - 14:36
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#3826
Parašyta 2016 sausio 25 - 14:40
Nu keistas tu, Viliau.
Forume ne pirmi ir ne antri metai, temų apie tą elektrinį stiprintuvo variklį tuntai kiekvienoj skilty, o vistiek suvarei tą patį, ką pila grybai pradinukai arba nevykėliai servisistai, ir dar Mannol
Tarp kitko, man vienam kolonėlių servise, labai rimtai vertinamam ir kur duoda net dviejų metų garantiją be ridos apribojimo, irgi pasiūlė į tėvuko Sharaną (gerai, Ford Galaxy ten, bet koks skirtumas) supilti Dexroną ten kažkelintą po kolonėlės remonto (montavau pats tuomet). Nusipirkau tada vistiek žalio Febi tepalo pagal VW sertifikatą, tėvukas laimingas važinėja.
papraščiausia nesusikalbėjimas gavosi svarbu, kad atsigautų dabar... kam nepasitaiko ane
Šį pranešimą redagavo S.Vilius: 2016 sausio 25 - 14:41
#3827
Parašyta 2016 sausio 25 - 14:46
Oi kaip pasitaiko. Žmonės į hidraulo bakelius langų skysčio pripila. Pastebi tik papurškę ant langų ir supratę, kad skysčio vistiek nėra. Tai gerai, jei dar mašina nebuvo spėta užkurti, dažniausiai jau ir pracirkuliuoja
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#3828
Parašyta 2016 sausio 25 - 14:48
Oi kaip pasitaiko. Žmonės į hidraulo bakelius langų skysčio pripila. Pastebi tik papurškę ant langų ir supratę, kad skysčio vistiek nėra. Tai gerai, jei dar mašina nebuvo spėta užkurti, dažniausiai jau ir pracirkuliuoja
čia jau ne kokios pasekmės gali būt, aš tai dar laimingai manau nes nešneka pastoviai dabar kažkiek daugiau pats pradėjau kišti nagus prie pežo, tai taip ir gaunasi, ankščiau palikdavau ir nesvarbu man, aišku sudėtingesnius dalykus, tai palieku kas moka daryt, nes mokintis ant vienintelės šeimos transp. priemonės nesinori tiesa, čia ne į temą, bet girdėjau - žengiai žingsnį į 21 amžių? C5 eksplotuoji?
Šį pranešimą redagavo S.Vilius: 2016 sausio 25 - 14:50
#3829
Parašyta 2016 sausio 25 - 15:04
Beje, per viršų negali išvaryti jei virš maksimumo pili. Ta pati autodata siūlo pilti iki kakliuko vos ne viršaus, nes kitaip gali siurbtelėti oro ir pradėti putoti. Šiaip kai mašina dirba užvesta, skystis neturi didėti. Nukristi gal ir gali susukus vairą, bet ne daugėti jo, kad varytu per viršų. Spėju kai buvai ties normos ribomis užpylęs, žiemą pasitraukė skystis, pagavo oro ir prasidėjo šampano burbuliukų džiaugsmai.
#3830
Parašyta 2016 sausio 25 - 17:11
čia jau ne kokios pasekmės gali būt, aš tai dar laimingai manau nes nešneka pastoviai dabar kažkiek daugiau pats pradėjau kišti nagus prie pežo, tai taip ir gaunasi, ankščiau palikdavau ir nesvarbu man, aišku sudėtingesnius dalykus, tai palieku kas moka daryt, nes mokintis ant vienintelės šeimos transp. priemonės nesinori tiesa, čia ne į temą, bet girdėjau - žengiai žingsnį į 21 amžių? C5 eksplotuoji?
Na taip, tiesiog po avarijos saviškio jau nebegalėjau be rimtų remonto darbų eksploatuot (išvis, greičiausiai jį draudimas nurašys), o su iš draugo skolinta mašina amžinai neprivažinėsi, tai buvo nupirktas C5 pirmukas 2003, 2.2HDi. Originaliai 98kw + jau įrašėm Tauriaus smagratį saugančią programą, tai kažkiek truputį daugiau. Kažkiek papų, tokių kaip ESP, 6 bėgių dėžė, parkingo sistema, autopilotas... Nors šiaip gana plikas, be spalvotų ekranų, navigacijų, odų ir kitų žaislų, kurie jau man tikrai nereikalingi
Nupirktas nebrangiai, bet jau nemažai sumirko pinigų in jį, nu kaip - diržų komplektas pilnas, kuro, oro ir salono filtrai (tepalai keisti ir supilti normalūs Total, ir filtras PSA originalas, tai keisiu kai sueis kokie 10kkm nuo mašinos įregistravimo Lietuvoje, tai dar liko kokie 4kkm), generatoriaus diržo, tempėjo ir skriemulio komplektas, tai čia beveik eksploatacinės išlaidos. Dar Taurius, kaip minėjau pasidarbavo, nugesino FAPo ir EGRo funkcijas, truputį pakoregavo variklio darbo algoritmus, tai irgu truputį kainavo. Variklis, nors ir būklė jo dar puiki, bet nučiupinėtas "meistrų", tai ten daug ką reikėjo peržiūrėt, kad ir elementariai, bet kaip sudėtas ir sumaišytas žarneles, laidus ne savo laikikliuose, primaizgytus vakuumus. Dar truputį sumirks, o gal ir ne truputį, nes reikia išskerst FAPo bakiuką ir duot kažką išdaužyt, jei ką rasim; uždėt jau užsakytą naują būtent 2.2HDi (nuo kitų netinka, nes trina ir kiaurai pratrina karterį) variklio dugno apsaugą, sutvarkyt nedidelę saulutę stikle, salone pakeist kelias smulkmenas, sutvarkyt nedidelį važiuoklės bildesiuką gale (tikrai žiemą neužsiimsiu tuo, tai pavasarį), šiltam sezonui supirkt ir sudėt geros būklės originalius kilimėlius ar geras kopijas, apaut geromis "Driving dummy - friendly" padangomis ir t.t..
Traukia tai tikrai įspūdingai po mano visų mažalitražkių. Kolkas negaliu niekaip įprast prie jo didelių gabaritų, nes šiaip mėgstu vidutinio dydžio hečbekus arba nedidelius universalus, ir prie ESP ir ABS, kad man neleidžia vairuoti taip, kaip noriu. Nors ir nelaikau savęs kokiu tai jau geru vairuotoju, ir nesakau, kad tos sistemos blogis, bet kai 6 žiemas pravažinėjau be jokių pagalbinių sistemų, tai reikia persiorientuoti kitaip vairuoti. Pvz, kartais iš įpratimo tikiesi švelniai slystelt ir išlygint gazu, ateini truputį didesniu greičiu, slyst neduoda, ratų normaliai įsukt išlyginimui irgi neduoda. Tai gaunasi, kad nueini tiesiai, ir dar bandydamas ištiesint ir vėl susukt, pameti galą ir užsisuki Bet nieko, greit įprasim su tom sistemom elgtis. Eksperimentai pilnose gatvėse irgi nedaromi, jei viešam kely - tai tik platesniam ir naktį, kad niekam kitam nepakenkt.
Manau, kad vasarą jau tikrai rimtai aptvarkytą ar netgi visai sutvarkytą pardavinėsiu, nes po BX, ZX, C15... nu blem... žEUrEI nuobodu, ŽEUREI Visiškai niekuo neįdomi mašina, pasirodo, nors pradžioj tikėjausi kitaip, kad komfortas ir patogumai mane sužavės, bet turbūt tam dar per jaunas
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 sausio 25 - 17:17
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#3831
Parašyta 2016 sausio 25 - 17:46
Na taip, normalu, kai nori turėti daiktą, kuris atitinka feng shui standartus, tai ką keisti/tvarkyti dalių/vietų yra n ir nuo to niekur nedingsi, nebent priklausai, tai grupei žmonių, kuriems automobiliai negenda (nes netvarko). Apie nuobodumą - suprantu apie ką tu, turėjau aš jetta mk2, ford fiesta mk2, pažiūriu nuotraukas karts nuo karto, daug patirta, daug nuotykiu - smagu prisiminti, tai ardydamas 307 duris, klijuodamas garso izoliaciją ir pan. kažkiek kompensuoju senus laikus... dėl tavo c5 - priklauso nuo kainos, bet pirkėjas jau yra
Šį pranešimą redagavo S.Vilius: 2016 sausio 25 - 17:46
#3832
Parašyta 2016 sausio 25 - 21:14
linkęs švaistiklis atsisipindi pagal kompresiją?
#3833
Parašyta 2016 sausio 25 - 23:55
dingou, atsispindi..taciau ta pastebet reikia tam tikru ziniu ir tinkamai pamatuot..paaiskint nemoku, pamatuot teisingai moku.
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#3834
Parašyta 2016 sausio 26 - 15:40
Gal kokiu minciu turit, kodel taip variklis dirba? Apsilus lyg ir susitvarko. Viskas prasidejo po to, kai buvo pakeistas kuro filtras, sudarankiai keite, nes po to radau ir slangute viena nusimovusia nuo filtro, nesugebejo net normalei uzdeti ir uzfiksuoti.
http://tinypic.com/r/16ay64x/9
2000m. Peugeot 406 2.0hdi
2005m. Skoda octavia combi 2.0tdi
2004m. Mercedes benz e 270 cdi
#3835
Parašyta 2016 sausio 26 - 17:18
dulkių... čia grynai kaip orą gaudo (kaip žuvis į krantą išmesta...)
p.s. kitą kartą video talpink, youtube/dropbox/box, nes tinypic reklamų pasaulis, paspaudi play - šoka visokios reklamos...
#3836
Parašyta 2016 sausio 26 - 19:22
Gal kokiu minciu turit, kodel taip variklis dirba? Apsilus lyg ir susitvarko. Viskas prasidejo po to, kai buvo pakeistas kuro filtras, sudarankiai keite, nes po to radau ir slangute viena nusimovusia nuo filtro, nesugebejo net normalei uzdeti ir uzfiksuoti.
Istrauk reguliatoriu ir nuvezk issplaut su ultragarsu jei dar setelis yra. Gal ciuda apturesi.
#3837
Parašyta 2016 sausio 26 - 22:01
Sietelis dar yra, jau 2 kartus valiau reiks vezti tada vel.Istrauk reguliatoriu ir nuvezk issplaut su ultragarsu jei dar setelis yra. Gal ciuda apturesi.
2000m. Peugeot 406 2.0hdi
2005m. Skoda octavia combi 2.0tdi
2004m. Mercedes benz e 270 cdi
#3838
Parašyta 2016 sausio 30 - 00:18
Sietelis dar yra, jau 2 kartus valiau reiks vezti tada vel.
A padejo? Ar sistemos plovimas ir purkstuku tikrinimas laukia?
#3839
Parašyta 2016 sausio 30 - 09:41
A padejo? Ar sistemos plovimas ir purkstuku tikrinimas laukia?
3 kartus valiau dabar prisiminiau jau, visada padedavo iki siol ar ketvirtas kartas pades, pamatysim.
2000m. Peugeot 406 2.0hdi
2005m. Skoda octavia combi 2.0tdi
2004m. Mercedes benz e 270 cdi
#3840
Parašyta 2016 vasario 10 - 13:44
Sveiki. Lyg tais pradėjo leisti tepalą šiek tiek. Karteris ir kronšteinas po starteriu yra tepaluotas. Būtent tik ta vieta, niekur daugiau karteris ne šlapias. O tepalas ten, ne tai, kad šviežiai šlapias, bet toks kaip smala pasidaręs(manau supratot). Alsuoklio šlangos galas virš tos vietos yra, bet jis ir aplink jį viskas švaru. Toks jausmas, kad tik nusiėmus starterį pamatyčiau kur bėda. Tepalo matuoklė rodo, kad yra mažiau negu pusė normos tepalo. Bet pravažiavęs aš jau beveik 14 000km. Ir nežinau, papildyti tepalo ir ieškoti galų? Ar keisti tepalus ir važiuoti toliau? Automobilis važiuoja gerai, traukia, tepalo iki šiol net prieš keičiant būdavo beveik norma. Dūmo jokio nemeta. Bandžiau šiandien užkaitinus variklį iki darbinės, duoti jam rimtesnio darbo, negu įprastai, dūmo jokio. Galva prieš porą metų kelta, viskas pilnai sutvarkyta. Majonezo niekur nėra. Klausimas kiek čia rimta. Kažkodėl atrodo, kad iš galinio riebokšlio. Rudenį paskutinį kartą kai tikrinau tai buvo beveik norma. Nuo to laiko labai ne daug pravažiuota, gal koks 1500km. Kai niekada neleisdavo, tai netikrindavau. Blogiausia, kad palysti ir apžiūrėti iš visų pusių neturiu kur. Ir jei kažkokia rimta bėda, tada noriu susitvarkyti, kad be reikalo nereiktų po du kartus keisti tepalo. Variklis 2l HDi 80kW. 99m. Dėkui visiems už pagalbą.
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0