2.0 hdi bendros problemos
#4101
Parašyta 2018 rugsėjo 04 - 04:59
#4102
Parašyta 2018 rugsėjo 04 - 07:15
zodziu tai purkstukai pareis geriau nauju ieskoti.gal kas kainas zino daugmaz nauju?
Siemensai 2.0HDi 100kw, kaikas sugeba nusipirkti VISISKAI naujus po 186eurus, kaikas po 350 eur... Va vienas pilietis is Citroen klubo uz 920 euru pasikeite visus 4 i visiskai naujus... Is intercars uz savikaina sake...
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#4103
Parašyta 2018 rugsėjo 04 - 09:40
ne visada buna ta pozicija intercarse..ir siai 186e, tai ne savikaina, tai normali didmenine kaina, vienos is siemens/vdo poziciju, tinkanciu sitiem varikliam..ir taip, kai ta pozicija buna pardavime, galima uz tiek nupirkti, jei esi intercars didmenos klientas..bet, kaip ir minejau, ta pozicija, tai atsiranda, tai dingsta..reikia gaudyti..plius kartais buna ta pati pozicija, vokiskam ebay, po 150e/vnt, buna vokiski "refurbished" po 120e/vnt...viskas priklauso nuo ieskojimo ir noro surasti..svarbu issiaiskinti, kuo daugiau skirtingu, tos pacios detales kodu..nes vienu kodu buna viena kaina, kitu kodu kita kaina..nu zodz, kas iesko, tas randa..kas neiesko, perka po 350e/vnt..
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#4104
Parašyta 2018 rugsėjo 04 - 11:10
ne visada buna ta pozicija intercarse..ir siai 186e, tai ne savikaina, tai normali didmenine kaina, vienos is siemens/vdo poziciju, tinkanciu sitiem varikliam..ir taip, kai ta pozicija buna pardavime, galima uz tiek nupirkti, jei esi intercars didmenos klientas..bet, kaip ir minejau, ta pozicija, tai atsiranda, tai dingsta..reikia gaudyti..plius kartais buna ta pati pozicija, vokiskam ebay, po 150e/vnt, buna vokiski "refurbished" po 120e/vnt...viskas priklauso nuo ieskojimo ir noro surasti..svarbu issiaiskinti, kuo daugiau skirtingu, tos pacios detales kodu..nes vienu kodu buna viena kaina, kitu kodu kita kaina..nu zodz, kas iesko, tas randa..kas neiesko, perka po 350e/vnt..
Gali buti, nesigincyju, niekada purkstuku pats neperku, kam man tas vargas aiskintis paskui "kodel kitur pigiau ar kodel vel sugedo"
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#4105
Parašyta 2018 rugsėjo 04 - 11:12
As irgi stengiuos neprikti, bet nevisad paviksta issisukti.
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#4106
Parašyta 2018 rugsėjo 04 - 12:07
Ar 2 Hdi100 kW purkštukus padėvėtus gerus gauti lengva ar sunku ir kiek kainuoja? Ar patvarūs jie, lyginat su kitais PSA naudojamais bošiniais ir siemensiniais?
Šį pranešimą redagavo Bivainis: 2018 rugsėjo 04 - 12:12
#4107
Parašyta 2018 rugsėjo 04 - 12:27
patvarus, normaliai priziurint, nurieda iki 500k km. prieziura tai yra ir variklio normali prieziura, ir dpf, ir egr, ir kuro sistemos..jei viskas laiku ir tinkamai daroma, tiek 2.0 100kw variklis, tiek kuro sistema nuvaziuoja sekmingai "puse lemo"..paskui lopant dar kazkiek nurieda..su patikimumu situ varikliu ir kuro sistemu, viskas yra gerai..dazniausiai probelmos buna su prieziura, arba su meistrais...arba "pilu bet ka is kanistriuko du simtu metu neplauto, kuro filtro nekeiciu, o jei keiciu tai tik i pigiausia, o kai uzlinksta, keikiu automobili, prancuzus ir viska aplinkui, tik ne save..".
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#4108
Parašyta 2018 rugsėjo 04 - 13:17
#4109
Parašyta 2018 rugsėjo 04 - 13:54
kaip suprasti kada purkstukai I pabaiga?
O kaip suprasti, kad imoneje buhalterija tvarkinga?
#4110
Parašyta 2018 rugsėjo 04 - 14:51
Buhalterė atsakysO kaip suprasti, kad imoneje buhalterija tvarkinga?
#4111
Parašyta 2018 rugsėjo 04 - 15:05
#4112
Parašyta 2018 rugsėjo 04 - 16:01
Didesnė variklio vibracija, padidėjęs garsas, bet tai bus nebūtinai purkštukai...
#4113
Parašyta 2018 rugsėjo 04 - 18:38
Buhalterė atsakys
Isvedant paralele ir gaunasi atsakymas, kur reiktu kreiptis, kad suzinoti ar gerai dirba purkstukai
#4114
Parašyta 2018 spalio 28 - 04:43
Antrą šiemet RHR (100kw, bet tas pat galioja ir 103kw versijai) aptikau su sulinkusiais švaistikliais. Vasarį keičiau variklį vienam C5 X7. Suodžių filtras buvo užsikimšęs iki regeneracijos vidurkio ~40km, Delphi purkštukai visi gatavi, turba irgi šiaip sau, bet dar išėjo važiuot, jei užsikurdavo (kadangi vasaris) šiaip taip. Variklį tada prasukau tik su vamzdžiu, išimtais purkštukais, t.y. be kompresijos.
Dabar lengvesnis atvejis su truputį senesniu C4 Picasso ir Siemens. Variklis be purkštukų prasisuka lengvai, bet irgi šaltas kuriasi labai nemaloniai, dirba kokiais 2,5cilindro. Korekcijos vieno cilindro 190proc. kito 70proc, likusių dviejų po 30proc. Purkštukai ant stenduko rodo normalius parametrus. Nuimu karterį - vienas švaistiklis visiška sasyska, bet dar į stumoklį nesiliečia, dar du palinkę, vienas gal tiesus dar, bet gal ir nebe (iš akies viskas).
Įdomu tai, kad apkeitus purkštukus vietom 1234 į 4321, korekcijos keičiasi drąstiškai. Pasidaro 57proc, 106proc, 126proc, 120proc. Abiem atvejais korekcija labiausiai nukrypys to cilindro, kurio švaistiklis tiesiausias. O purkštukus sukeitus vietom, truputį vistiek pasikeičia jų parametrai ir galimybės adaptuotis prie poreikių, tai tiesiog turbūt kompiuterio algoritmas pasirenka kitą cilindrų darbo išlyginimo strategiją.
Automobilis pirktas vasarą. Žmogus, nusipirkęs, pasivėžino porą mėnesių be suodžių filtro, bet jo neišprogramavus, tada aš šitą bėdą diagnozavau, tada dar kokį mėnesį pasivažinėjo, tada išprogramavom pas Taurių ir dabar dar koks mėnesis jau praėjo. Įdomu, kiek taip važinėjo praeiti savininkai, ir kiek dar prieš tai važinėjo su užsikimšusiu...
Pirmadienį kaip tik buvo Volvo V50 su tokiu varikliu. Irgi labai ilgai ir sunkiai kuriasi, šaltas negražiai dirba. Kūrimo metu kuro slėgis būna 350, kartais net šoka iki 400bar. Būčiau ėmęs purkštukus ir tikrinęs, bet pats savininkas prasitarė, kad neramu dėl aušinimo sistemos, nes šlangos kietokos, bakelį prasukus kažkaip daugokai išpučia. Ir taip aptikom nupūstą tarpinę. Pilnai užkaitinus variklį, atsuki kamštį ir nuleidi aušinimo sistemos slėgį. Užsuki atgal, palauki 2min ir prasukęs jau turi stiprų nusišnypštimą. O jei palauki 5min, tai gauni burbuliavimo ir garų šou, palydimus tekančio antifrizo garsu ir kvapu. Už tai net ir nelidom, nes čia arba rimtas variklio remontas, arba vėlgi keitimas laukia. O dėl kūrimosi ir šalto darbo, ar tik nebus tas pats švaistiklinis dalykėlis... Sužinosim Lapkričio antroj pusėj, taip sutarėm.
O jūs nejuokaukit su suodžių filtrais. Jei geras, tegul būna. Jei blogas - reikia kažką daryt, bet daryt tvarkingai iki galo. Purkštukai ar turbina juokas. O kai prie komplekto dar reikia keisti ir variklį, t.y. papildomi kokie 800-1000eur, tai kai kuriais atvejais šrotas už metalą duoda tiek, kad kiek ten bebūtų, vistiek labiau apsimoka.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#4115
Parašyta 2018 spalio 28 - 07:45
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#4116
Parašyta 2018 spalio 28 - 22:57
#4117
Parašyta 2018 spalio 31 - 04:38
#4118
Parašyta 2018 spalio 31 - 21:26
0382gx ar gali butigal zinot kaip vadinas ant 2.0 100kw ta slanga kur is isiurbimo kolektoriaus eina I apacia variklio?ten kazkada keiciau koda zinojau.gal kas gali paziureti pasakyti koks jos yra, arba kaip tiksliai vadinas ji?
#4119
Parašyta 2019 sausio 13 - 10:51
Sveiki,
Kovoju su savo Peugeot. Rytais, esant minusui sunkiai vedasi, užsivedęs variklis kalena, meta sodrų baltą dūmą. Tomas prieš gerą mėnesį apžiūrėjęs nieko blogo nerado, tik purkštukai jam kėlė įtarimą, tad laukiu kol pas Paulių pavyks patekt.
Na bet važiuot reikia, todėl bandau vis dar ieškot sliekų... atkasiau įdomų dalyką. Rytais šildant žvakes suklaksi kažkokia rėlė saugiklinėj. Jei ji suklaksi - vedasi sunkiai. Jei jos nesigirdi - vedasi puikiai, be jokių nesamonių. Kokios rėlės sudirba vedant mašiną ? Sakau gal čia rėlė kokia pasibaigus, gavus šalčio ji nekontaktuoja ir tiesiog sunkiai vedasi ? O gal alkūninio arba paskirstymo velenų davikliai grybauja ? Bendradarbis aiškino, jog jam prieš du metus taip su 406 buvo. Pakeitė siurblį, purkštukus, netgi meistrų pageidavimu ECU kitą gavo (kompą). Sakė užteko alkūninio daviklį pakeist ir baigėsi problemos. Gali taip būt ? Jei jis blogas, kodėl sistema nemeta klaidos tada ?
Peugeot 307 2,0 HDI 100 kw Siemens sistema
Šį pranešimą redagavo morphxp: 2019 sausio 13 - 11:01
#4120
Parašyta 2019 sausio 24 - 22:17
Šį pranešimą redagavo 407: 2019 sausio 24 - 22:20
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0