Peršokti prie turinio


Varklio galios didinimas-cipavimas


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 778

#41 Laisvis

Laisvis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 229
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Subaru Legacy

Parašyta 2007 rugpjūčio 07 - 13:12

jo.. gaila bet tik regitroj suzinojau kad ten 66kw (neteko dar su tokiu susidurti maniau nuo 80kw prasideda).
o sake kaip interkuleri idesiu tai galingumas dark antkokiu 10kw padides irprogramuoti nieko nereikes.Gal tai melas o gal nea paziuresim isidesimir pamatysim
Ps.tik is predziu ji gauti reikia:))) :)~

Patikek itercoolerio nupirkimu viskas nesibaigs. Reiks papildomu detaliu ir patikek kiek darbo
  • 0
Subaru Legacy

#42 kebabas

kebabas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 487
  • Vieta:klaipeda
  • Automobilis:peugeot 406hdi

Parašyta 2007 rugpjūčio 07 - 15:05

uz kiek leistum nusikopijuot is tavo kompo pakoreguota programa :)

o kiekduosi ? .... gal koki lisna interkuleri turi ?
  • 0

#43 Svečias_palee_*

Svečias_palee_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 rugpjūčio 07 - 19:43

kebabas nueik i http://www.groundzero.lt/ cia yra interkuliariu kainos ir slangu
  • 0

#44 Bildas

Bildas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 295
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P406 2.2 HDi universalas

Parašyta 2007 rugpjūčio 07 - 20:32

o kiekduosi ? .... gal koki lisna interkuleri turi ?

Tau reikt ir intercoolerio, ir kuro siurblio, irvel garsuji kompa perrasyt...pasaka be galo.. Jauciu, gerb. kebabas, nusipirktum 406 su 2.2 hdi mataru, jei paskaiciuotum kiek cia planuoji i savaji sukist...pamastyk, kiek zinau, dabar sestukus lietuvaiciai noriai perka (tik pardavinedamas niekam nesakyk ka su juo isdarinejai ;) )... nors is tikro benzinininiai varikliai sportui skirti, neskaitant kad traktoriukai le mane gerai pasirodo...tau sprest, cia visi protingi patart B)
  • 0

#45 kebabas

kebabas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 487
  • Vieta:klaipeda
  • Automobilis:peugeot 406hdi

Parašyta 2007 rugpjūčio 29 - 07:29

vis pranesk kaip laikosi tavo liutukas:) nes ir as apie ta chipavima galvoju

taigi pravaziavau jau virs 10.000 ;] o su liutuku viskas ok :)) nors ir kas antra diena duodu struskiu su antra - tikrai nevazineju kaip senis. Gal sara o gal ne reiks dar i pezo serviziuka nuvaziuot kad su kompu patikrintu :beer:
  • 0

#46 Svečias_palee_*

Svečias_palee_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 rugsėjo 01 - 18:07

;) tai ko i ta serviziuka jei viskas gerai:P)? pranesk visada kaip laikosi liuttukas:)) mane ir tas domina;00 mano liutukas 206 2.0 hdi 66kw zweris a kas butu jei 87kw:P))))))))))))))))) tokiai masinytej :P) te kebabas pranes kaip laikos nes as planuoju rugseji dresiuoti zveriuka:)
  • 0

#47 Svečias_Andryzas_*

Svečias_Andryzas_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 rugsėjo 02 - 16:17

Pas mane irgi 66kW be interkulerio. Idomu butu suzinoti ar kas yra deje interkuleri? Nes jei kolega priprogramavo papildomai kilowatu ir dar dadejus interkuleri, tai manau efektas butu geras :) Tiesa pasakius 66kW manau yra mazokai tokiai masinai, kartais taip pritruksta tos galios, ypac mieste, kai reikia daugiau ir greiciau manevruoti.
  • 0

#48 kebabas

kebabas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 487
  • Vieta:klaipeda
  • Automobilis:peugeot 406hdi

Parašyta 2007 rugsėjo 14 - 07:25

Taigi vakar buvau peugot servize :blush:
Nuo programos perdarymo pravaziavau virs 12000km
paprasiau kad man viska patikrintu...... ir ... jokiu bedu nei su pakaba(tik d.pus.vairo trauke) nei su matoru nei su kompu :D :beer:
  • 0

#49 Svečias_palee_*

Svečias_palee_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 rugsėjo 29 - 23:28

saunu :beer:
  • 0

#50 Svečias_Andryzas_*

Svečias_Andryzas_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 spalio 22 - 19:51

Taigi vakar buvau peugot servize :blush:
Nuo programos perdarymo pravaziavau virs 12000km
paprasiau kad man viska patikrintu...... ir ... jokiu bedu nei su pakaba(tik d.pus.vairo trauke) nei su matoru nei su kompu :D :beer:

Kaip sekesi ieskoti interkulerio? Maniskis irgi toks kaip tavo, buvo ir man minciu pridet galios:)
  • 0

#51 spakenas

spakenas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 702
  • Vieta:panevezys
  • Automobilis:C5 ,807

Parašyta 2007 spalio 22 - 22:40

tikra tiesa. geras "cipuotojas" turintis supratimo ir praktikos tikrai nepakenks. prastas-kapiec. siaip ziurint PSA kontoros darbas yra tikrai ne koks.ypac tai liecia citroenus. jau keli pazistami uzdave klausima: kodel C5 su 2,2HDI prasciau(zymiai) traukia nei 607 2,2HDI. kaip tik siandien turejau problema-noriu perkrauti(atnaujinti) "softa" ipurskimo kompui( C5)-PSA serveris per diagnostini prietaisa sako kad naujasnes nera ir taviske veikai ok(tipo neieskok kabliu).taciau tyrinejant parametrus uzkliuna pgrindinio purskimo(forsunkiu)skubinimo kampas(veluoja ~2 laisniais).dyzeliui tai daug. "issitraukus" lentele su parametrais kokie turetu buti-matau kad as teisus ,o jiems kas-maukia vyna ir dzin. reziume:protingai forsuoti verta.ir ne tik del galios.taip pat ir del ekonomijos. prancuzai juk ne vokieciai-mastymas skiriasi(logikai nepasiduoda). :)
  • 0
spakenas@gmail .com

#52 Svečias_palee_*

Svečias_palee_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 spalio 22 - 22:44

Labiausiai varikliams kenkia ne chipavimas, o bloga tarpine tarp vairo ir... ;) varikliui kenkia dazniausiai pats variklis kai netvarkingai dirba turbinos valdymas, kai egr blogas, kai ipurshkimo kampas per velyvas nes zmogus dirza keite garaziukyje kuriam niekas nesupranta apie ipurshkimo kampa nekalbant apie kuro lygi siurblyje ant laisvu ir .t.t :beer:
  • 0

#53

  • Svečiai

Parašyta 2007 spalio 23 - 11:04

istorija kartojasi vel pradedam nuo kampu reguliavimo veliau pereinam prie...........
  • 0

#54 spakenas

spakenas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 702
  • Vieta:panevezys
  • Automobilis:C5 ,807

Parašyta 2007 spalio 24 - 21:55

Labiausiai varikliams kenkia ne chipavimas, o bloga tarpine tarp vairo ir... ;) varikliui kenkia dazniausiai pats variklis kai netvarkingai dirba turbinos valdymas, kai egr blogas, kai ipurshkimo kampas per velyvas nes zmogus dirza keite garaziukyje kuriam niekas nesupranta apie ipurshkimo kampa nekalbant apie kuro lygi siurblyje ant laisvu ir .t.t :beer:

HDI motore ipurskimo kampo blogai nepastatysi.net ir garaziuke.paprasciausiai jis neuzsives ;) :beer:
  • 0
spakenas@gmail .com

#55 Svečias_palee_*

Svečias_palee_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 spalio 24 - 22:14

HDI motore ipurskimo kampo blogai nepastatysi.net ir garaziuke.paprasciausiai jis neuzsives ;) :beer:

cia kalba eina apskritai apie chipavima o nea konkrecia apie hdi :D
  • 0

#56 spakenas

spakenas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 702
  • Vieta:panevezys
  • Automobilis:C5 ,807

Parašyta 2007 spalio 24 - 22:42

Labiausiai varikliams kenkia ne chipavimas, o bloga tarpine tarp vairo ir... ;) varikliui kenkia dazniausiai pats variklis kai netvarkingai dirba turbinos valdymas, kai egr blogas, kai ipurshkimo kampas per velyvas nes zmogus dirza keite garaziukyje kuriam niekas nesupranta apie ipurshkimo kampa nekalbant apie kuro lygi siurblyje ant laisvu ir .t.t :beer:

ir as sakau prie ko tas kuro lygis siublyje. :D
  • 0
spakenas@gmail .com

#57 spakenas

spakenas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 702
  • Vieta:panevezys
  • Automobilis:C5 ,807

Parašyta 2007 lapkričio 03 - 01:07

Spakenas aplamai nors zinai kokiu principu dirba Hdi variklio ipurskimas!? Common raill sistemoj auksto spaudimo siurbys neturi metkiu ir ji gali kaip nori pastatyt, elektronika valdo tikslu ipurskimo intervala per ''can'' tinkla :lol: cia tau ne seni zyzeliai

na ir bukas gi jus.visai nezinote apie aplamai comon raila,kuri "isrado" bochas.
apie siurli nieko ir nesakau-jis kampui neturi jokios itakos.
belieka paciam pasidometi kodel "stovi" DU (2) davikliai kompui.vienas-alkuninio,kitas bent vieno paskyrstimo velenelio?
ar "prasovus" nors vienu dirzelio dantuku uzkursi motora?
kompas reguliuoja "kampus".o ar zinai kodel jis kartais uzsiskubina ar "pasistato" i velivesni?
kam pukstukas pirma maza doze ipurskia uzskubines ~15 laipsniu,o kita -dardine ~3.
kodel nauji pjezo purkstukai jau turi 3-5 ciklus?
:beer: nesupyk,bet tu skaitai mane neismananciu.kai laikydavau atestacijos egzaminus (PSA koncerne)-is pirmo karto. o kas liecia CAN-a,multipleksa tai lygiu nebuvo-100%.
ir pabaigai- CAN-as ipusk. kampui jokios itakos neturi.pats kompas sprendzia.
visi vaziavimui reikalingi davikliai (ipurskimo ECU) -NE CAN tinkle.iskaitant ir "gazo" pedalo.
dar karta :beer:
  • 0
spakenas@gmail .com

#58 spakenas

spakenas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 702
  • Vieta:panevezys
  • Automobilis:C5 ,807

Parašyta 2007 lapkričio 03 - 01:18

http://www.lbm.lt/common_rail1.htm cia viskas apie comonn rail zaliems

o as prieinu pie prancuzu serverio(peugeot,citroen).ir ka ta nuoroda norejai pasakyti?
skaitai kad koncerno destytojai mums ko nors neisaiskino(kursai-4 kartus i metus po 1 darbo savaite,po 8 val. i diena). + kursai VEHO vilniaus centre,zibinte ;)
  • 0
spakenas@gmail .com

#59 spakenas

spakenas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 702
  • Vieta:panevezys
  • Automobilis:C5 ,807

Parašyta 2007 lapkričio 03 - 01:22

http://www.lbm.lt/common_rail1.htm  cia viskas apie comonn rail zaliems

atsiusk paskutinius 8 kebulo numerio skaicius- pasakusiu kokie tavo masinos sedyniu apmusalai,ir ne tik ;)
(kartais ir tankai gatvemis vazineja) ;)

Šį pranešimą redagavo spakenas: 2007 lapkričio 03 - 01:23

  • 0
spakenas@gmail .com

#60 spakenas

spakenas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 702
  • Vieta:panevezys
  • Automobilis:C5 ,807

Parašyta 2007 lapkričio 05 - 20:03

kas yra ''can''/''lan''pezas turi tinkla tie parys purkstukai valdomi can tinklu ,kadangi susukti i pyne ;pasiskaityk http://www.lbm.lt/can.htmo ta nuoroda kad zinotum kas yra vp siurblys kas cr siurblys

na cia geras- jei laidai susukti-tai jau CAN syna?? kai ziuri purkstuku oscilograma - ten impulsai 100voltu siekia. :unsure:
geriau baigiam tas nesamones ;)
pabaigai-garsiakalgiu laidai taip pat susukti. :rolleyes:
  • 0
spakenas@gmail .com




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0