Peršokti prie turinio


Varklio galios didinimas-cipavimas


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 778

#61 spakenas

spakenas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 702
  • Vieta:panevezys
  • Automobilis:C5 ,807

Parašyta 2007 lapkričio 05 - 20:09

LBM puslapyje viskas parasyta teisingai.tik reikia atidziau skaityti .
  • 0
spakenas@gmail .com

#62 Laisvis

Laisvis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 229
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Subaru Legacy

Parašyta 2007 lapkričio 06 - 21:36

juokingas tu :ph34r: tai tavo manymu lieti apratatura ir yra juokinga?man garso izoliacija kainavo 500lt ratai 2200lt xenon 700lt dvd 1800lt cia viskas nesamone yr?

Nu ir kas kad tu kazka dejai? pas mane pvz automobilis su sitais dalykais nuriedejo nuo konvejerio. Esme ta, kad pries perkant automobili reikia galvoti ko tau reikia ir ko tu nori, kad paskui nebereiketu nieko cipuoti ir isradineti dar karta dviracio. O kas cia sake, kad tikrino mansina po 12k km po cipavimo aisku nieko nepamatys blogo. Visas grazumas atsivers kaip prasuksi 60k ir daugiau.
  • 0
Subaru Legacy

#63 x|RAY

x|RAY
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 200
  • Automobilis:406 2.2 HDI

Parašyta 2007 lapkričio 07 - 00:24

jei kalbet apie starto dinamika, tai maloniai nustebino Boxer busikas su 3.0HDI berods 160aj, o maniskis 2.2HDI 16V 406 standarte 136aj ir ne is tolo neina jis kaip tas busikas. Prikista visokiu demferiniu smagraciu, suodziu filtru, ipurskimo programa kazkokia suminkstinta, jau taip erzinanciai letai apsukas ima...
  • 0
Simas

#64 Svečias_genadi_*

Svečias_genadi_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 lapkričio 11 - 14:06

pas mane 2.2 HDi stovi ir idetas http://www.maxtuning...box/Citroen.htm trauka ziaurei jauciasi.kuro sanaudos nieko nepasikeite.ji galima ir paciam isideti labai lengva vienas laidas prie pliuso,o kitas prie mases

Šį pranešimą redagavo genadi: 2007 lapkričio 11 - 14:11

  • 0

#65 Svečias_ULUMULU_*

Svečias_ULUMULU_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 lapkričio 11 - 16:28

pas mane 2.2 HDi stovi ir idetas http://www.maxtuning...box/Citroen.htm trauka ziaurei jauciasi.kuro sanaudos nieko nepasikeite.ji galima ir paciam isideti labai lengva vienas laidas prie pliuso,o kitas prie mases

Zinom mes tuos tavo diesel boxus ;D Dekui nereikia ;D
  • 0

#66 kebabas

kebabas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 487
  • Vieta:klaipeda
  • Automobilis:peugeot 406hdi

Parašyta 2007 lapkričio 30 - 11:58

nuo patobulinimo pravaziavau 20.000km kolkas jokiu bedu ....,, teko pakeisti tik du sarnyrus viena vairo trauke ir is galinio tilto kazkokia stabilizatoriaus trauke
  • 0

#67 Marius406

Marius406
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 280
  • Vieta:Kaunas,London
  • Automobilis:Peugeot 407SW HDI executive ;BMW 320d

Parašyta 2007 lapkričio 30 - 12:27

As manau,kad daugelis gamintoju varikliu galia pririsa prie KW,nes draudimo klases skiriasi.Gaminti daug skirtingu agregatu-nuostolinga,tai ir paprogramuoja kompa.Kebabo variklis dirba galingesniu rezimu,kuris buvo dirbtinai sumazintas.Manau variklio resursai bus kaip ir 80 kW ir tiek. PS cia gera ideja.Pvz BMW 318d pigesnis uz BMW 320d,o varikliai tie patys.Perprogramuoji kompa ir turi ant popieriu 318d(moki maziau draudimui),o vazineji su 320d.Ir variklis bus maziau nudroztas :rolleyes:

Šį pranešimą redagavo Marius406: 2007 lapkričio 30 - 12:29

  • 0

#68 spakenas

spakenas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 702
  • Vieta:panevezys
  • Automobilis:C5 ,807

Parašyta 2007 gruodžio 04 - 01:21

ne BMW ekspertas ,bet kiek turiu supratimo 318-tai 1,8l darb. turio ,o 320 tai 2,0l motorai.draudimas ziuri ir i "kubatura" ir i kilovatus.
  • 0
spakenas@gmail .com

#69 Marius406

Marius406
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 280
  • Vieta:Kaunas,London
  • Automobilis:Peugeot 407SW HDI executive ;BMW 320d

Parašyta 2007 gruodžio 04 - 08:34

ne BMW ekspertas ,bet kiek turiu supratimo 318-tai 1,8l darb. turio ,o 320 tai 2,0l motorai.draudimas ziuri ir i "kubatura" ir i kilovatus.

318d ir iki restailingo 320 turi ta pati varikli ir ta pati kuro siurbli.
  • 0

#70 spakenas

spakenas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 702
  • Vieta:panevezys
  • Automobilis:C5 ,807

Parašyta 2007 gruodžio 08 - 03:57

taip,jus teisus-BMW modelio simbolikoje yra niuansu.paziurejau autodatoj. :wub: dabar atminsim-tipo atsiminsim.

Šį pranešimą redagavo spakenas: 2007 gruodžio 08 - 03:59

  • 0
spakenas@gmail .com

#71 shakilas

shakilas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.115
  • Vieta:Mažeikiai
  • Automobilis: Peugeot 406 LPG

Parašyta 2007 gruodžio 08 - 10:33

taip,jus teisus-BMW modelio simbolikoje yra niuansu.paziurejau autodatoj. :wub:
dabar atminsim-tipo atsiminsim.

tas pats yra ir MB
  • 0
Peugeot 406 rallye edition LPG

#72 remapping

remapping
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 46
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Audi A4 B8 3.0TDI Q, VW Scirocco 2.0TDI, Smart 0.6T

Parašyta 2007 gruodžio 10 - 02:57

Pagarba. Kazkokie nervingi ziuriu Peugeot savininkai :) Nu ka, kils noras isirasyt "virusa", kaip kazkas cia svaigo, kitaip sakant, pasitobulinti variklio valdymo programa - prasom kreiptis. Pakankamai jau cia tu Pezu padaryta, ir va, paskutinis skambino uzvakar ar kada - pasidziaugt kaip pries kokius 2-2.5 men. P307 2.0Hdi 81kW / 250Nm standarte paverciau i smagiai besisukancia masina. Varesi ant stendo (kazkas kalbejo kad pas mane jis yra - nesamone, vilniuje ir taip Dyno 4 jei ne daugiau stovi), rezultatai - 100+ keli kW ir 300+ keli Nm sukimas. Vazineja zmogus protingai, galia isnaudoja ne prie kiekvienos sankryzos, o kai to prireikia + gal siek tiek dazniau, ir mano manymu variklis jam vaziuos, vaziuos ir vaziuos.. Apie exploatacines islaidas nekalbu - nereikia isivaizduot kad po programinio isikisimo siurblys ir turbina tampa amzinais. Apie kitus Peugeot savininkus jau primirsau, bet dar nei vieno negirdejau per metus darbo, kad kiltu bedu. Del chip tiuningo idejos: nereikia painioti dvieju nesutaikomu priesu: diesel box'o ir normalios programos korekcijos. Box'as is siurblyno viso tyciojasi taip, kad gamintojai verkia ta matydami, nors ir patys siulo neoficialias tokio "tiuningo" paslaugas. O kai kurie ir oficialiai meto box'us po kapotu. Bet tiek parametru (ipurskimo kampai, turbos/kuro slegiai, ribotuvai ir t.t.) niekada nepakeis joks box'as. Neverta to painioti. Taip pat, kaip ir neverta bet kur koreguotis programos. Tokiais atvejais chip tiuningo ideja ir virsta straipsniais apie mirusius siurblius, turbinas ir visa kita. O del patvarumo - jei po chipavimo lakstysi kaip su aukstasukiu benzu, nuolat gaza imynes iki dugno, tai nereikia chip tiuningo i shuns dienas varyti - duokit man originalu varikli Hdi ir kelias valandas. Uzmusiu be jokiu chip tiuningu, nepataisomai :)
  • 0
Galingas.lt chip tuning:
- kompiuterinis variklių tobulinimas
- ribotuvų korekcija
- DPF/FAP filtrų pilnas programinis išjungimas

Automobiliams, sunkvežimiams, žemės ūkio technikai.
www.galingas.lt

#73 Laisvis

Laisvis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 229
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Subaru Legacy

Parašyta 2007 gruodžio 10 - 11:17

Pagarba. Kazkokie nervingi ziuriu Peugeot savininkai :)

Nu ka, kils noras isirasyt "virusa", kaip kazkas cia svaigo, kitaip sakant, pasitobulinti variklio valdymo programa - prasom kreiptis. Pakankamai jau cia tu Pezu padaryta, ir va, paskutinis skambino uzvakar ar kada - pasidziaugt kaip pries kokius 2-2.5 men. P307 2.0Hdi 81kW / 250Nm standarte paverciau i smagiai besisukancia masina. Varesi ant stendo (kazkas kalbejo kad pas mane jis yra - nesamone, vilniuje ir taip Dyno 4 jei ne daugiau stovi), rezultatai - 100+ keli kW ir 300+ keli Nm sukimas.

Vazineja zmogus protingai, galia isnaudoja ne prie kiekvienos sankryzos, o kai to prireikia + gal siek tiek dazniau, ir mano manymu variklis jam vaziuos, vaziuos ir vaziuos.. Apie exploatacines islaidas nekalbu - nereikia isivaizduot kad po programinio isikisimo siurblys ir turbina tampa amzinais.

Apie kitus Peugeot savininkus jau primirsau, bet dar nei vieno negirdejau per metus darbo, kad kiltu bedu.

Del chip tiuningo idejos: nereikia painioti dvieju nesutaikomu priesu: diesel box'o ir normalios programos korekcijos. Box'as is siurblyno viso tyciojasi taip, kad gamintojai verkia ta matydami, nors ir patys siulo neoficialias tokio "tiuningo" paslaugas. O kai kurie ir oficialiai meto box'us po kapotu. Bet tiek parametru (ipurskimo kampai, turbos/kuro slegiai, ribotuvai ir t.t.) niekada nepakeis joks box'as. Neverta to painioti.
Taip pat, kaip ir neverta bet kur koreguotis programos. Tokiais atvejais chip tiuningo ideja ir virsta straipsniais apie mirusius siurblius, turbinas ir visa kita.

O del patvarumo - jei po chipavimo lakstysi kaip su aukstasukiu benzu, nuolat gaza imynes iki dugno, tai nereikia chip tiuningo i shuns dienas varyti - duokit man originalu varikli Hdi ir kelias
valandas. Uzmusiu be jokiu chip tiuningu, nepataisomai :)

Postas aisku nuskambejo kaip reklama. Kas liecia del variklio chipavimo: Kam tada is viso chipuoti varikli jei paskui keisti savo vaziavimo stiliu? esme yra ta, kad jei reikia galios atitinkamai perki toki autimobili kuris patenkintu tavo poreikius. O ne to, kad nusiperka 66kw paskui verkia, jog netraukia ir galvoja is naujo dvirati.
  • 0
Subaru Legacy

#74 Marius406

Marius406
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 280
  • Vieta:Kaunas,London
  • Automobilis:Peugeot 407SW HDI executive ;BMW 320d

Parašyta 2007 gruodžio 10 - 11:53

Nu 2.0 l HDI su 66kW- ryskiai per silpnas variklis.Manau sis variantas skirtas labiausiai taupyti megstantiems pirkejams.Tai ir sumazino iki 66kW.Variklis visa laika dirbo pensininko rezimu,nedraskomas,kad nerytu daug kuro.Tas pats variklis pas BMW ar MB butu ispaustas iki 100 kW ir visi sakytu.. nu jo cia BMW ar MB cia normalu.. O realiai tai tik variklio resursas bus sumazintas nuo 0,5M km iki 0,3M km(vis tiek daugiau mazai kas vaziuoja). Tad nuo 66kW iki 90kW atsistatyti galia manau yra normalu ir "proto ribose".Dar tikrai 3-4 metus be vargo vaziuos.O po 3-4 m srote atpigs detales ir nebrangiai bus galima susiremontuoti.
  • 0

#75 Laisvis

Laisvis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 229
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Subaru Legacy

Parašyta 2007 gruodžio 10 - 15:31

Nu 2.0 l HDI su 66kW- ryskiai per silpnas variklis.Manau sis variantas skirtas labiausiai taupyti megstantiems pirkejams.Tai ir sumazino iki 66kW.Variklis visa laika dirbo pensininko rezimu,nedraskomas,kad nerytu daug kuro.Tas pats variklis pas BMW ar MB butu ispaustas iki 100 kW ir visi sakytu.. nu jo cia BMW ar MB cia normalu.. O realiai tai tik variklio resursas bus sumazintas nuo 0,5M km iki 0,3M km(vis tiek daugiau mazai kas vaziuoja).
Tad nuo 66kW iki 90kW atsistatyti galia manau yra normalu ir "proto ribose".Dar tikrai 3-4 metus be vargo vaziuos.O po 3-4 m srote atpigs detales ir nebrangiai bus galima susiremontuoti.

Na tai tame ir reikalas, kad jei jau ieskojai ekonomiskos masinos tai ir vazinek su ekonomiska. Jei reikia galios emi 3.0bendza ir tiek ;)
  • 0
Subaru Legacy

#76 remapping

remapping
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 46
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Audi A4 B8 3.0TDI Q, VW Scirocco 2.0TDI, Smart 0.6T

Parašyta 2007 gruodžio 11 - 12:15

Nu 2.0 l HDI su 66kW- ryskiai per silpnas variklis.Manau sis variantas skirtas labiausiai taupyti megstantiems pirkejams.Tai ir sumazino iki 66kW.Variklis visa laika dirbo pensininko rezimu,nedraskomas,kad nerytu daug kuro.Tas pats variklis pas BMW ar MB butu ispaustas iki 100 kW ir visi sakytu.. nu jo cia BMW ar MB cia normalu.. O realiai tai tik variklio resursas bus sumazintas nuo 0,5M km iki 0,3M km(vis tiek daugiau mazai kas vaziuoja).
Tad nuo 66kW iki 90kW atsistatyti galia manau yra normalu ir "proto ribose".Dar tikrai 3-4 metus be vargo vaziuos.O po 3-4 m srote atpigs detales ir nebrangiai bus galima susiremontuoti.

Na tai tame ir reikalas, kad jei jau ieskojai ekonomiskos masinos tai ir vazinek su ekonomiska. Jei reikia galios emi 3.0bendza ir tiek ;)

Tai kad gerbiamasis matyt nelabai vazinejes su tikrai galingais dyzeliais, kuriems tie 3.0 benzas nelabai konkurentas :) O ekonomija kaip buvo dyzelio pusej, taip ir lieka. Drozk nedrozes,sanaudos 6-9 litrai. Benzas cia visom keturiom pasiduoda ;)

Esme ta, kad modernus dyzelis (elektronikos valdomas kuro siurblys) kuro purskia tiek, kiek liepia kompas, i kuri nuolat teka duomenys, siuo atveju imam "gazo" padeties davikli. Tiek originalus, tiek paliestas "chipavimo" variantas, gazo nespaudziant iki 80-100% eigos kuro duoda tiek, kad isgauti maksimalia ekonomija. Paspaudei 80% ar iki dugno, ir gauni ta, ko negauna kaimynas su tokiu pat varikliu. Tas labai pravartu lenkiant, isvengiant avarines situacijos, ar labai veluojant. Ir jei jau nusipirkai silpnesni varikli, niekas netrukdo pasitvarkyti taip, kad atitiktu rimtesnius tavo poreikius. Nebutina pirkti 2.2 galingiausios versijos, nes jos islaikymas kainuos atitinkamai. O juo labiau 3.0 benzo, nes isskyrus naujausius variklius, is to litrazo ir galios, lyginant su dyzelio technologijom, belikusi tik istorija :)
Cia virsu ima jo didenybe sukimo momentas :D

Šį pranešimą redagavo remapping: 2007 gruodžio 11 - 12:23

  • 0
Galingas.lt chip tuning:
- kompiuterinis variklių tobulinimas
- ribotuvų korekcija
- DPF/FAP filtrų pilnas programinis išjungimas

Automobiliams, sunkvežimiams, žemės ūkio technikai.
www.galingas.lt

#77 tomaskas

tomaskas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 923
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:206 1.6 HDI

Parašyta 2007 gruodžio 11 - 12:36

Drozk nedrozes,sanaudos 6-9 litrai.

Nu cia perlenkei. Man octavia 2.0 TDI vidurkis 7,5ltr/100km buvo normaliai vazinejant 80% Vilniuje ir aplink. Jei buciau smauges, kazin ar i 10 buciau tilpes. Neisivaizduo ju kaip 2.5 ar 3 dyzelinis smaugiamas 6-9 ltr parodytu...
  • 0
Дураков очень мало, но они расставленны так грамотно, что встречаются на каждом шагу...

#78 Shamas

Shamas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 249
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406 2.1TD Bosch

Parašyta 2007 gruodžio 11 - 13:56

smaugiamas 2.5 diesel pradeda valgyt nuo 10 litru manau. Pensininku kokius 8 gali imt minimum. 6 tik raso skelbimuose kaip visada 6l/100km :D

Šį pranešimą redagavo Shamas: 2007 gruodžio 11 - 13:56

  • 0

#79 Laisvis

Laisvis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 229
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Subaru Legacy

Parašyta 2007 gruodžio 11 - 15:30

smaugiamas 2.5 diesel pradeda valgyt nuo 10 litru manau. Pensininku kokius 8 gali imt minimum. 6 tik raso skelbimuose kaip visada 6l/100km :D

Pas mane 3.0 dyzelis. Ramiai vaziuojant nuo 12 smaugiant nuo 15.
  • 0
Subaru Legacy

#80 Laisvis

Laisvis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 229
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Subaru Legacy

Parašyta 2007 gruodžio 11 - 15:34

Nu 2.0 l HDI su 66kW- ryskiai per silpnas variklis.Manau sis variantas skirtas labiausiai taupyti megstantiems pirkejams.Tai ir sumazino iki 66kW.Variklis visa laika dirbo pensininko rezimu,nedraskomas,kad nerytu daug kuro.Tas pats variklis pas BMW ar MB butu ispaustas iki 100 kW ir visi sakytu.. nu jo cia BMW ar MB cia normalu.. O realiai tai tik variklio resursas bus sumazintas nuo 0,5M km iki 0,3M km(vis tiek daugiau mazai kas vaziuoja).
Tad nuo 66kW iki 90kW atsistatyti galia manau yra normalu ir "proto ribose".Dar tikrai 3-4 metus be vargo vaziuos.O po 3-4 m srote atpigs detales ir nebrangiai bus galima susiremontuoti.

Na tai tame ir reikalas, kad jei jau ieskojai ekonomiskos masinos tai ir vazinek su ekonomiska. Jei reikia galios emi 3.0bendza ir tiek ;)

Tai kad gerbiamasis matyt nelabai vazinejes su tikrai galingais dyzeliais, kuriems tie 3.0 benzas nelabai konkurentas :) O ekonomija kaip buvo dyzelio pusej, taip ir lieka. Drozk nedrozes,sanaudos 6-9 litrai. Benzas cia visom keturiom pasiduoda ;)

Esme ta, kad modernus dyzelis (elektronikos valdomas kuro siurblys) kuro purskia tiek, kiek liepia kompas, i kuri nuolat teka duomenys, siuo atveju imam "gazo" padeties davikli. Tiek originalus, tiek paliestas "chipavimo" variantas, gazo nespaudziant iki 80-100% eigos kuro duoda tiek, kad isgauti maksimalia ekonomija. Paspaudei 80% ar iki dugno, ir gauni ta, ko negauna kaimynas su tokiu pat varikliu. Tas labai pravartu lenkiant, isvengiant avarines situacijos, ar labai veluojant. Ir jei jau nusipirkai silpnesni varikli, niekas netrukdo pasitvarkyti taip, kad atitiktu rimtesnius tavo poreikius. Nebutina pirkti 2.2 galingiausios versijos, nes jos islaikymas kainuos atitinkamai. O juo labiau 3.0 benzo, nes isskyrus naujausius variklius, is to litrazo ir galios, lyginant su dyzelio technologijom, belikusi tik istorija :)
Cia virsu ima jo didenybe sukimo momentas :D

Na pats turiu dyzelini auto kuris standarte turi 143kw ir 430nm tai nemanau kad tai yra labai jau ir mazai. Kita ka tu parasei apie kompo valdomus surblius tai netiesa. Kaip tu sakai modernus dyzeliai yra common rail'ai. Ir juose siurblys kuro nepurskia o tik sukelia tinkama slegi. Reikiama kuro kieki i cilindrus ipurskia purkstukai.
  • 0
Subaru Legacy




Vartotojų skaito šią temą: 5

narių: 0, svečių: 5, slaptų narių: 0