Vakar buvo yspudinga diena

Varikliukas kaip dirbo be problemu taip ir tebedirba


Parašyta 2008 sausio 22 - 10:42
Parašyta 2008 vasario 09 - 18:36
Šį pranešimą redagavo remapping: 2008 vasario 09 - 18:40
Parašyta 2008 kovo 30 - 21:44
Parašyta 2008 balandžio 02 - 09:18
Parašyta 2008 balandžio 02 - 20:30
Parašyta 2008 balandžio 03 - 09:08
Šį pranešimą redagavo kebabas: 2008 balandžio 03 - 09:12
Parašyta 2008 balandžio 03 - 15:22
Parašyta 2008 balandžio 06 - 14:47
Parašyta 2008 balandžio 06 - 21:46
tik ne 2L, 2,2L peugeot-citroen.(tie su dideliu rezervu).turiu drauga, kuris tuo sirgo. netgi sunkokai. paskui gavo serija (kelioms masinoms) laaabai brangiu kapitaliniu ir pasveiko.
o man vien i ji beziurint praejo.
Parašyta 2008 balandžio 06 - 21:52
ar tikrai visos,iki siu metu?kazkaip nesitiki. o kaip sprendziate "anti cip" programine apsauga.gal magneti marreli (ECU) 2006 m. "cipavot"?Ghmm, idomiai tema nugrybavot. Pratesiu minti: is dalies teisus tie, kurie mano, jog kiekviena variklio ir transmisijos detale paskaiciuota normaliam resursui tik tam tikram potencialui(kW/Nm) esant. Bet visu gamintoju skirtingi varikliai turi skirtinga rezerva, ties kuriuo galima normaliai eksploatuoti varikli, deze ir t.t. Tas dalykas jau susijes su tobulinimo ateiciai rezervu, rinkodara taip pat, be abejo.. Del HDI "cipavimo", darosi jie visi, ir pakankamai dziugus rezultatai iseina. Siek tiek sunkiau su Siemens kompais-daug terliones. Jei kam noresis daugiau info, laukiu skambuciu ar emailu. Kontaktai svetaineje www.galingas.lt p.s.- kovo pradzioj atsinaujinam iranga- masinos visos iki siu metu gamybos praktiskai. Tegyvuoja sukimo momentas!
Parašyta 2008 balandžio 07 - 08:04
Parašyta 2008 balandžio 14 - 12:28
Parašyta 2008 balandžio 14 - 13:54
Parašyta 2008 balandžio 14 - 16:10
Parašyta 2008 balandžio 16 - 09:40
Parašyta 2008 gegužės 20 - 09:52
Parašyta 2008 gegužės 20 - 10:02
nepatinka - parduok. ko cia galva kvarsinti kaip galios prideti.Gal ir teisingas pasakymas, kad reikia prieš perkant žinoti ko nori ir nebus problemų. O ką daryti kai plia išsidūriau :mad: Taip norėjau 406 2,0 hdi 80 kw, o papuoliau ant 66 kw
Tie sušikti prancūziški dokumentai, ne tą skaičių palaikiau kilowatais, o pasižiūrėt ir paieškot kur ten interkūleris nedaėjo, pats susimoviau. O kilowatų pranc. techniniame pase iš viso nerašo. Naxren iš viso išleido tą gaidišką 66 kw modifikaciją - pagal techninius duomenis kuro sanaudos netgi didesnės už 80 kw motoriuko, o trauka tai itariu ryškiai skiriasi. Tai vat, o be to varianto kur temos autorius Kebabas darėsi, ar yra kokie kiti būdai pasidaryt galingesnį ir taupesnį ? Ar deda interkulerius nuo 80 kw motoro?
Parašyta 2008 gegužės 20 - 10:23
Kokios kuro sanaudos gal gali papasakot ?taigi pravariau jau 40.000 km ir viskas OK
...... manau mitas kad tai variklui kenkia... pilnai
sugriautas
Beja kaip pirkau pezuka man ismynus sankaba jautesi isminamo guolio sukimasis (tabar pralekus 40.000 jis pradejo po truputi cypti taigi ketvirtadieni zadu ji keisti , tuo paciu paziuresiu kaip sankaba atrodo)
Parašyta 2008 gegužės 21 - 08:24
Parašyta 2008 gegužės 21 - 09:02
buvau biski primirses ..... Remontavo Delada (minijos gatvej randasi ) Taigi nuemus dezetaigi pravariau jau 40.000 km ir viskas OK
...... manau mitas kad tai variklui kenkia... pilnai
sugriautas
Beja kaip pirkau pezuka man ismynus sankaba jautesi isminamo guolio sukimasis (tabar pralekus 40.000 jis pradejo po truputi cypti taigi ketvirtadieni zadu ji keisti , tuo paciu paziuresiu kaip sankaba atrodo)
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0