Varklio galios didinimas-cipavimas
#61
Posted 2007 November 05 - 20:09
#62
Posted 2007 November 06 - 21:36
Nu ir kas kad tu kazka dejai? pas mane pvz automobilis su sitais dalykais nuriedejo nuo konvejerio. Esme ta, kad pries perkant automobili reikia galvoti ko tau reikia ir ko tu nori, kad paskui nebereiketu nieko cipuoti ir isradineti dar karta dviracio. O kas cia sake, kad tikrino mansina po 12k km po cipavimo aisku nieko nepamatys blogo. Visas grazumas atsivers kaip prasuksi 60k ir daugiau.juokingas tu tai tavo manymu lieti apratatura ir yra juokinga?man garso izoliacija kainavo 500lt ratai 2200lt xenon 700lt dvd 1800lt cia viskas nesamone yr?
#63
Posted 2007 November 07 - 00:24
#64 Svečias_genadi_*
Posted 2007 November 11 - 14:06
Edited by genadi, 2007 November 11 - 14:11.
#65 Svečias_ULUMULU_*
Posted 2007 November 11 - 16:28
Zinom mes tuos tavo diesel boxus ;D Dekui nereikia ;Dpas mane 2.2 HDi stovi ir idetas http://www.maxtuning...box/Citroen.htm trauka ziaurei jauciasi.kuro sanaudos nieko nepasikeite.ji galima ir paciam isideti labai lengva vienas laidas prie pliuso,o kitas prie mases
#66
Posted 2007 November 30 - 11:58
#67
Posted 2007 November 30 - 12:27
Edited by Marius406, 2007 November 30 - 12:29.
#68
Posted 2007 December 04 - 01:21
#69
Posted 2007 December 04 - 08:34
318d ir iki restailingo 320 turi ta pati varikli ir ta pati kuro siurbli.ne BMW ekspertas ,bet kiek turiu supratimo 318-tai 1,8l darb. turio ,o 320 tai 2,0l motorai.draudimas ziuri ir i "kubatura" ir i kilovatus.
#70
Posted 2007 December 08 - 03:57
Edited by spakenas, 2007 December 08 - 03:59.
#71
Posted 2007 December 08 - 10:33
tas pats yra ir MBtaip,jus teisus-BMW modelio simbolikoje yra niuansu.paziurejau autodatoj.
dabar atminsim-tipo atsiminsim.
#72
Posted 2007 December 10 - 02:57
- kompiuterinis variklių tobulinimas
- ribotuvų korekcija
- DPF/FAP filtrų pilnas programinis išjungimas
Automobiliams, sunkvežimiams, žemės ūkio technikai.
www.galingas.lt
#73
Posted 2007 December 10 - 11:17
Postas aisku nuskambejo kaip reklama. Kas liecia del variklio chipavimo: Kam tada is viso chipuoti varikli jei paskui keisti savo vaziavimo stiliu? esme yra ta, kad jei reikia galios atitinkamai perki toki autimobili kuris patenkintu tavo poreikius. O ne to, kad nusiperka 66kw paskui verkia, jog netraukia ir galvoja is naujo dvirati.Pagarba. Kazkokie nervingi ziuriu Peugeot savininkai
Nu ka, kils noras isirasyt "virusa", kaip kazkas cia svaigo, kitaip sakant, pasitobulinti variklio valdymo programa - prasom kreiptis. Pakankamai jau cia tu Pezu padaryta, ir va, paskutinis skambino uzvakar ar kada - pasidziaugt kaip pries kokius 2-2.5 men. P307 2.0Hdi 81kW / 250Nm standarte paverciau i smagiai besisukancia masina. Varesi ant stendo (kazkas kalbejo kad pas mane jis yra - nesamone, vilniuje ir taip Dyno 4 jei ne daugiau stovi), rezultatai - 100+ keli kW ir 300+ keli Nm sukimas.
Vazineja zmogus protingai, galia isnaudoja ne prie kiekvienos sankryzos, o kai to prireikia + gal siek tiek dazniau, ir mano manymu variklis jam vaziuos, vaziuos ir vaziuos.. Apie exploatacines islaidas nekalbu - nereikia isivaizduot kad po programinio isikisimo siurblys ir turbina tampa amzinais.
Apie kitus Peugeot savininkus jau primirsau, bet dar nei vieno negirdejau per metus darbo, kad kiltu bedu.
Del chip tiuningo idejos: nereikia painioti dvieju nesutaikomu priesu: diesel box'o ir normalios programos korekcijos. Box'as is siurblyno viso tyciojasi taip, kad gamintojai verkia ta matydami, nors ir patys siulo neoficialias tokio "tiuningo" paslaugas. O kai kurie ir oficialiai meto box'us po kapotu. Bet tiek parametru (ipurskimo kampai, turbos/kuro slegiai, ribotuvai ir t.t.) niekada nepakeis joks box'as. Neverta to painioti.
Taip pat, kaip ir neverta bet kur koreguotis programos. Tokiais atvejais chip tiuningo ideja ir virsta straipsniais apie mirusius siurblius, turbinas ir visa kita.
O del patvarumo - jei po chipavimo lakstysi kaip su aukstasukiu benzu, nuolat gaza imynes iki dugno, tai nereikia chip tiuningo i shuns dienas varyti - duokit man originalu varikli Hdi ir kelias
valandas. Uzmusiu be jokiu chip tiuningu, nepataisomai
#74
Posted 2007 December 10 - 11:53
#75
Posted 2007 December 10 - 15:31
Na tai tame ir reikalas, kad jei jau ieskojai ekonomiskos masinos tai ir vazinek su ekonomiska. Jei reikia galios emi 3.0bendza ir tiek ;)Nu 2.0 l HDI su 66kW- ryskiai per silpnas variklis.Manau sis variantas skirtas labiausiai taupyti megstantiems pirkejams.Tai ir sumazino iki 66kW.Variklis visa laika dirbo pensininko rezimu,nedraskomas,kad nerytu daug kuro.Tas pats variklis pas BMW ar MB butu ispaustas iki 100 kW ir visi sakytu.. nu jo cia BMW ar MB cia normalu.. O realiai tai tik variklio resursas bus sumazintas nuo 0,5M km iki 0,3M km(vis tiek daugiau mazai kas vaziuoja).
Tad nuo 66kW iki 90kW atsistatyti galia manau yra normalu ir "proto ribose".Dar tikrai 3-4 metus be vargo vaziuos.O po 3-4 m srote atpigs detales ir nebrangiai bus galima susiremontuoti.
#76
Posted 2007 December 11 - 12:15
Tai kad gerbiamasis matyt nelabai vazinejes su tikrai galingais dyzeliais, kuriems tie 3.0 benzas nelabai konkurentas O ekonomija kaip buvo dyzelio pusej, taip ir lieka. Drozk nedrozes,sanaudos 6-9 litrai. Benzas cia visom keturiom pasiduoda ;)Na tai tame ir reikalas, kad jei jau ieskojai ekonomiskos masinos tai ir vazinek su ekonomiska. Jei reikia galios emi 3.0bendza ir tiek ;)Nu 2.0 l HDI su 66kW- ryskiai per silpnas variklis.Manau sis variantas skirtas labiausiai taupyti megstantiems pirkejams.Tai ir sumazino iki 66kW.Variklis visa laika dirbo pensininko rezimu,nedraskomas,kad nerytu daug kuro.Tas pats variklis pas BMW ar MB butu ispaustas iki 100 kW ir visi sakytu.. nu jo cia BMW ar MB cia normalu.. O realiai tai tik variklio resursas bus sumazintas nuo 0,5M km iki 0,3M km(vis tiek daugiau mazai kas vaziuoja).
Tad nuo 66kW iki 90kW atsistatyti galia manau yra normalu ir "proto ribose".Dar tikrai 3-4 metus be vargo vaziuos.O po 3-4 m srote atpigs detales ir nebrangiai bus galima susiremontuoti.
Esme ta, kad modernus dyzelis (elektronikos valdomas kuro siurblys) kuro purskia tiek, kiek liepia kompas, i kuri nuolat teka duomenys, siuo atveju imam "gazo" padeties davikli. Tiek originalus, tiek paliestas "chipavimo" variantas, gazo nespaudziant iki 80-100% eigos kuro duoda tiek, kad isgauti maksimalia ekonomija. Paspaudei 80% ar iki dugno, ir gauni ta, ko negauna kaimynas su tokiu pat varikliu. Tas labai pravartu lenkiant, isvengiant avarines situacijos, ar labai veluojant. Ir jei jau nusipirkai silpnesni varikli, niekas netrukdo pasitvarkyti taip, kad atitiktu rimtesnius tavo poreikius. Nebutina pirkti 2.2 galingiausios versijos, nes jos islaikymas kainuos atitinkamai. O juo labiau 3.0 benzo, nes isskyrus naujausius variklius, is to litrazo ir galios, lyginant su dyzelio technologijom, belikusi tik istorija
Cia virsu ima jo didenybe sukimo momentas
Edited by remapping, 2007 December 11 - 12:23.
- kompiuterinis variklių tobulinimas
- ribotuvų korekcija
- DPF/FAP filtrų pilnas programinis išjungimas
Automobiliams, sunkvežimiams, žemės ūkio technikai.
www.galingas.lt
#77
Posted 2007 December 11 - 12:36
Nu cia perlenkei. Man octavia 2.0 TDI vidurkis 7,5ltr/100km buvo normaliai vazinejant 80% Vilniuje ir aplink. Jei buciau smauges, kazin ar i 10 buciau tilpes. Neisivaizduo ju kaip 2.5 ar 3 dyzelinis smaugiamas 6-9 ltr parodytu...Drozk nedrozes,sanaudos 6-9 litrai.
#78
Posted 2007 December 11 - 13:56
Edited by Shamas, 2007 December 11 - 13:56.
#79
Posted 2007 December 11 - 15:30
Pas mane 3.0 dyzelis. Ramiai vaziuojant nuo 12 smaugiant nuo 15.smaugiamas 2.5 diesel pradeda valgyt nuo 10 litru manau. Pensininku kokius 8 gali imt minimum. 6 tik raso skelbimuose kaip visada 6l/100km
#80
Posted 2007 December 11 - 15:34
Na pats turiu dyzelini auto kuris standarte turi 143kw ir 430nm tai nemanau kad tai yra labai jau ir mazai. Kita ka tu parasei apie kompo valdomus surblius tai netiesa. Kaip tu sakai modernus dyzeliai yra common rail'ai. Ir juose siurblys kuro nepurskia o tik sukelia tinkama slegi. Reikiama kuro kieki i cilindrus ipurskia purkstukai.Tai kad gerbiamasis matyt nelabai vazinejes su tikrai galingais dyzeliais, kuriems tie 3.0 benzas nelabai konkurentas O ekonomija kaip buvo dyzelio pusej, taip ir lieka. Drozk nedrozes,sanaudos 6-9 litrai. Benzas cia visom keturiom pasiduoda ;)
Na tai tame ir reikalas, kad jei jau ieskojai ekonomiskos masinos tai ir vazinek su ekonomiska. Jei reikia galios emi 3.0bendza ir tiek ;)Nu 2.0 l HDI su 66kW- ryskiai per silpnas variklis.Manau sis variantas skirtas labiausiai taupyti megstantiems pirkejams.Tai ir sumazino iki 66kW.Variklis visa laika dirbo pensininko rezimu,nedraskomas,kad nerytu daug kuro.Tas pats variklis pas BMW ar MB butu ispaustas iki 100 kW ir visi sakytu.. nu jo cia BMW ar MB cia normalu.. O realiai tai tik variklio resursas bus sumazintas nuo 0,5M km iki 0,3M km(vis tiek daugiau mazai kas vaziuoja).
Tad nuo 66kW iki 90kW atsistatyti galia manau yra normalu ir "proto ribose".Dar tikrai 3-4 metus be vargo vaziuos.O po 3-4 m srote atpigs detales ir nebrangiai bus galima susiremontuoti.
Esme ta, kad modernus dyzelis (elektronikos valdomas kuro siurblys) kuro purskia tiek, kiek liepia kompas, i kuri nuolat teka duomenys, siuo atveju imam "gazo" padeties davikli. Tiek originalus, tiek paliestas "chipavimo" variantas, gazo nespaudziant iki 80-100% eigos kuro duoda tiek, kad isgauti maksimalia ekonomija. Paspaudei 80% ar iki dugno, ir gauni ta, ko negauna kaimynas su tokiu pat varikliu. Tas labai pravartu lenkiant, isvengiant avarines situacijos, ar labai veluojant. Ir jei jau nusipirkai silpnesni varikli, niekas netrukdo pasitvarkyti taip, kad atitiktu rimtesnius tavo poreikius. Nebutina pirkti 2.2 galingiausios versijos, nes jos islaikymas kainuos atitinkamai. O juo labiau 3.0 benzo, nes isskyrus naujausius variklius, is to litrazo ir galios, lyginant su dyzelio technologijom, belikusi tik istorija
Cia virsu ima jo didenybe sukimo momentas
8 user(s) are reading this topic
0 members, 8 guests, 0 anonymous users