Varklio galios didinimas-cipavimas
#121
Parašyta 2008 liepos 06 - 18:41
- kompiuterinis variklių tobulinimas
- ribotuvų korekcija
- DPF/FAP filtrų pilnas programinis išjungimas
Automobiliams, sunkvežimiams, žemės ūkio technikai.
www.galingas.lt
#122
Parašyta 2008 liepos 06 - 19:55
Neturiu ka tau pasakyt vaikine. Ir teisiniais, ir medicinos terminais tokiems zmonems apibudinti yra sukurti apibrezimai. As traukiuosi is sitos diskusijos, kol paciam stogas nenusisukoTurek sazines apgaudinet kitus :mad: skestantis ir siaudo griebiasi
- kompiuterinis variklių tobulinimas
- ribotuvų korekcija
- DPF/FAP filtrų pilnas programinis išjungimas
Automobiliams, sunkvežimiams, žemės ūkio technikai.
www.galingas.lt
#123
Parašyta 2008 liepos 07 - 16:34
#124
Parašyta 2008 liepos 07 - 18:01
Ten kur man patinka, ten as ir sneku. Kas tau nustate, kad mano darbas kazkam sugadino pavaru deze? Pavaru deze, isskyrus DSG ir panasios konstrukcijos, ka gauna is variklio, ta ir perduoda i ratus. Nei vienai masinai, isskyrus specialius uzsakymus, nedaroma programa, kurios nelaikytu deze.matau galingas.lt per daugeli forumu prasisukes. Tos pacios erezijos ir bmw klubo forumuose. Kad, viskas gerai, viskas grazu, bet, kad po to zmonem steptronicai iseina saibom tada is kazkur atsiranda mitas, kad bmw automatai tik 250k km teatlaiko....
Pasitaiko atskiras klientu kontingentas, kurie atvaziuoja su dustanciu varikliu ar pavaru deze, ir bando "chipuodami" gauti garantija varikliui, nuvaziavusiam 200.000 ir daugiau - nu ka as galiu pasakyt
Sitoj specifinej srity viskas paremta tarpusavio pasitikejimu, o ne smeiztu, kuri naudojat. Fu fu fu, kaip negrazu. Jau minejau, kad geru atsiliepimu apie savo darba isgirstu 90-95%, taip kad nesuku perdaug galvos del uzdaros burnotoju grupeles. Cia mano nuomone, su kuria nebutina sutikti.
- kompiuterinis variklių tobulinimas
- ribotuvų korekcija
- DPF/FAP filtrų pilnas programinis išjungimas
Automobiliams, sunkvežimiams, žemės ūkio technikai.
www.galingas.lt
#125
Parašyta 2008 liepos 07 - 20:35
Na zinok pas mane varikliukas nubeges 350k km. Ir tikrai neturiu problemu nei su varikliu nei su automatu. Kas liecia kalbejima, tai internetines platybes dideles ir laisvos, taip, kad kalbek tikrai neuzdrausiu ir net nezadu to daryti. Bet tik esme ta, uzkliuvo dalykas, kad paskaites cia ir paskaites kitur labai jau reklama kvepia smarkiai. Spriandziant is jusu pasisakymu tai visi meistrai blogi tik jus geri ir tt. Pamenu kaip Vitoldas tik pradejes savo bizni rase forumuose tai irgi buvo lygiai tas pats. Kas liecia gedimus turiu pora kolegu kurie sekmingai su auto vazinejo metus ir daugiau ir kaip tik kazkas prikiso nagus prie galios po 8-12k km atsirado dideliu problemu su stepais. Meistrai kurie tvarke dezes pasake, kad galimas daigtas ir nuo to, kad didinta variklio galia. Ir nezinau ar cia sutapimas ar ne, bet pas abudu gedimus buvo GM dezes. Nesiklausiau as ju kur jie tobulino savo variklio valdymo parametrus, tad ir neteigiu, kad tai darete jus. As tik noriu konstatuoti pati fakta, kad tokie tuningai i nauda tikrai neiseina. Tuo labiau, kad ir smeizti jusu nenoriu, tiek, kad as nepripazistu jokiu chip tuningu ar panasiai. Mano nuomone yra tokia, kad jei inzinieriai taip suplanavo, o gamintojas taip pagamino, vadinasi taip ir turi buti, ir visu tuningu problema sprendziu pries pirkdamas automobili, o ne po to. Taip, kad tokia yra mano nuomone ir tiek.Ten kur man patinka, ten as ir sneku. Kas tau nustate, kad mano darbas kazkam sugadino pavaru deze? Pavaru deze, isskyrus DSG ir panasios konstrukcijos, ka gauna is variklio, ta ir perduoda i ratus. Nei vienai masinai, isskyrus specialius uzsakymus, nedaroma programa, kurios nelaikytu deze.
Pasitaiko atskiras klientu kontingentas, kurie atvaziuoja su dustanciu varikliu ar pavaru deze, ir bando "chipuodami" gauti garantija varikliui, nuvaziavusiam 200.000 ir daugiau - nu ka as galiu pasakyt
Sitoj specifinej srity viskas paremta tarpusavio pasitikejimu, o ne smeiztu, kuri naudojat. Fu fu fu, kaip negrazu. Jau minejau, kad geru atsiliepimu apie savo darba isgirstu 90-95%, taip kad nesuku perdaug galvos del uzdaros burnotoju grupeles. Cia mano nuomone, su kuria nebutina sutikti.
Šį pranešimą redagavo Laisvis: 2008 liepos 07 - 20:44
#126 Svečias_Kursis_*
Parašyta 2008 liepos 07 - 20:39
Apie sita gal galima placiau? Ka ten DSG daro su tuo ka gauna is variklio?Pavaru deze, isskyrus DSG ir panasios konstrukcijos, ka gauna is variklio, ta ir perduoda i ratus.
#127
Parašyta 2008 liepos 07 - 22:43
Šį pranešimą redagavo remapping: 2008 liepos 07 - 23:20
- kompiuterinis variklių tobulinimas
- ribotuvų korekcija
- DPF/FAP filtrų pilnas programinis išjungimas
Automobiliams, sunkvežimiams, žemės ūkio technikai.
www.galingas.lt
#128
Parašyta 2008 liepos 08 - 01:48
''Prikeliam tema is numirusiu''Logiskas atsiliepimas(del deziu).Lietuvos''Tuningistai'' padaro ''programas'',zmogus tik veliau pastebi trukumus...Musu darytas VW Touran 2.0 TDI su DSG vazineja nuo kovo men. - viskas puikiai, taciau absoliuciai dumingumo pasalinti nepavyko atpastinau vieno speco sedevrus tai tik irodo kokia kvalifikacia. ''Kraneli''kuro programiskai atsuka ir viskas,tuo ir pasibaigiaMano girdeti atsiliepimai (del HDI) labai priestaringi: vieni vaziuoja ir dziaugiasi padidejusia galia (ypac zemu sukiu diapazone...tiesa, pojuciai priklauso nuo chipo) bei sumazejusiomis sanaudomis, kiti skundziasi po 40-50-60kkm parejusiais siurbliais. Vienareiksmiskai nerekomenduotina "chipinti" automobiliu su automatinemis greiciu dezemis, nes pastarosios yra apskaiciuotos tam tikram sukimo momentui ir kiekvienas papildomas Nm labai neigiamai atsiliepia gr. dezes tarnavimo laikui. Bet velgi, tai tik atsiliepimai skaityti internete.
Šį pranešimą redagavo Ramus: 2008 liepos 08 - 01:58
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#129
Parašyta 2008 liepos 08 - 07:08
Šį pranešimą redagavo archia: 2008 liepos 08 - 07:09
#130
Parašyta 2008 liepos 08 - 07:43
#131
Parašyta 2008 liepos 08 - 08:27
Ar verta moketi tuos 800Lt del tokio rezultato:!?+duminaKiek man teko susidurti su tokiais darbais, stiptus galios padidejimas jauciasi tik isijungus turbinai, nors labiau noretusi galios didesnes iki turbinai isijungiant. jei dalyvauji draguose tai gal ir verta, bet realiai as abejoju kolkas chipavimo naudingumu
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#132
Parašyta 2008 liepos 08 - 09:04
#133
Parašyta 2008 liepos 08 - 09:08
kiek sumazheja sanaudos, ir per kiek laiko tas atsiperka, kiek sumazheja variklio resursas?jei programa padaryta ''su protu''sanaudos siek tiek sumazeja.Jei programa ''pachabna'' tai tik varikliui blogiau,ir pasekmes bus liudnos
#134
Parašyta 2008 liepos 08 - 09:11
#135
Parašyta 2008 liepos 08 - 09:15
#136
Parašyta 2008 liepos 08 - 09:17
Is esmes,gamykline programa ira tikrai normali,ir galios ten sociai,patobulint kaika galima.Mano pastebejime,originalas tolygiai renka greiti,nedumina.Ziuriu kazkoks cia karas vyksta:) as jau kitoje temoje monejau del cypavimo (kiek zmoniu tiek nuomoniu), cypavau as du automobiulius viena Vimotoje kita Galingas kurie praleke ne viena desimti tukstanciu km ir viskas idealu, tiesa vienas auto jau virs 300 000 pralekes, buvo jam daroma variklio diagnostika, meistrai atsake kad dar tiek pat praleks. Tai kad asmeniskai ateityje pirkdamas kita dizelini auto pirmoje eileje cypuosiu, cypuosiu aisku saikingai neuzkeldamas perdaug parametru (kazkas minejo, kam cypuoti? jau geriau masina su galingesniu varikliu nusipirkti, bet visi pamirsta koks bebutu galingas variklis vistiek maza ir norisi daugiau), juk zmogus nepasotinamas:)
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#137
Parašyta 2008 liepos 08 - 09:20
#138
Parašyta 2008 liepos 08 - 09:25
ishvada, chipas niekada neatsipirks? variklio resursas sumazhes....Sanaudos sumazeja, nezymiai, bet sumazeja, priklauso nuo vairavimo stiliaus, kas liecia varikli tai jei nuo jo bendro resurso nuvaziuosi 50 000 maziau tai cia esmes nepakeis:)
nu dar ir pinigine suplones, bet bus mashina su chipu
del vazhiavimo stiliaus, tai ir be kazhkokiu perdirbinejimu gali plyta po pedalu numest, kad daugiau nemintum, sutaupysi
#139
Parašyta 2008 liepos 08 - 09:27
Minusas ne pliusas ;)Pasekmes to dumingumo!? :lol:o kaina 800ltRamus sutinku su tavim, teko cypuoti man TDI varikliuka, tai dumingumas jautesi po cypavimo, bet ko noreti ir galios zymiai padidejo, tad sakykim dumingumas butu vienas is minusu, na nebent FAP filtras stovi:)
Šį pranešimą redagavo Ramus: 2008 liepos 08 - 09:29
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#140
Parašyta 2008 liepos 08 - 09:27
Vartotojų skaito šią temą: 4
narių: 0, svečių: 4, slaptų narių: 0