Peršokti prie turinio


Varklio galios didinimas-cipavimas


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 778

#121 remapping

remapping
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 46
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Audi A4 B8 3.0TDI Q, VW Scirocco 2.0TDI, Smart 0.6T

Parašyta 2008 liepos 06 - 18:41

Aciu, visi kas moka skaityti, tave suprato, mane manau irgi - nebutina kartotis, protingiau neskambes. :) Dristu pridurti, kad Vimota su dyzeliu programomis savarankiskai dirba devintus metus, klientai programoms, be Lietuvos - Vokietijos, Britanijos, Cekijos, Bulgarijos, Portugalijos ir t.t. chipuotojai. As nuo 2006 metu atstovauju Vilniuje. Man asmeniskai malonu dirbti su tokias zinias turinciu zmogumi, nors galeciau kur kas pigiau programas darytis is uzsienio eksperimentuotoju, kuriu ziuriu atsiranda ir Lietuvoje :P Kokybe turi savo kaina ir as neverkiu, kad moku per daug - moku uz tai, kad zmones lieka patenkinti ir mane rekomenduoja kitiems. Mazos isimtys situacijos nekeicia - pavydas lieka pavydu, juk gyvenam Lietuvoje kaip ne kaip. O dabar gerbiamasis pats pagalvok, kaip visas pasirepetavus parasytas reikalas skamba is zmogaus, kuris man visai neseniai rase: "o ar galima islituoti am29f400 is originalaus ecu ir ilituot i kita ecu!? ar veiks ? blink.gif" Palikim viska kaip yra, ir sekmes tobulejant ;) Man rodos sitas forumas - ne konfliktams kelti skirtas. Spaudziu desine ir sekmes startuose. O tas, kam bus idomus sitas reikalas ir darbo kokybe, susizinos ir be sito posto - padarytu masinu savininku nuomone cia svariausia. Tu nesiskaitai, nes turejai kitu tikslu, nepyk :) Sekmes!
  • 0
Galingas.lt chip tuning:
- kompiuterinis variklių tobulinimas
- ribotuvų korekcija
- DPF/FAP filtrų pilnas programinis išjungimas

Automobiliams, sunkvežimiams, žemės ūkio technikai.
www.galingas.lt

#122 remapping

remapping
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 46
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Audi A4 B8 3.0TDI Q, VW Scirocco 2.0TDI, Smart 0.6T

Parašyta 2008 liepos 06 - 19:55

Turek sazines apgaudinet kitus :mad: skestantis ir siaudo griebiasi :D

Neturiu ka tau pasakyt vaikine. Ir teisiniais, ir medicinos terminais tokiems zmonems apibudinti yra sukurti apibrezimai. As traukiuosi is sitos diskusijos, kol paciam stogas nenusisuko :D
  • 0
Galingas.lt chip tuning:
- kompiuterinis variklių tobulinimas
- ribotuvų korekcija
- DPF/FAP filtrų pilnas programinis išjungimas

Automobiliams, sunkvežimiams, žemės ūkio technikai.
www.galingas.lt

#123 Laisvis

Laisvis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 229
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Subaru Legacy

Parašyta 2008 liepos 07 - 16:34

matau galingas.lt per daugeli forumu prasisukes. Tos pacios erezijos ir bmw klubo forumuose. Kad, viskas gerai, viskas grazu, bet, kad po to zmonem steptronicai iseina saibom tada is kazkur atsiranda mitas, kad bmw automatai tik 250k km teatlaiko....
  • 0
Subaru Legacy

#124 remapping

remapping
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 46
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Audi A4 B8 3.0TDI Q, VW Scirocco 2.0TDI, Smart 0.6T

Parašyta 2008 liepos 07 - 18:01

matau galingas.lt per daugeli forumu prasisukes. Tos pacios erezijos ir bmw klubo forumuose. Kad, viskas gerai, viskas grazu, bet, kad po to zmonem steptronicai iseina saibom tada is kazkur atsiranda mitas, kad bmw automatai tik 250k km teatlaiko....

Ten kur man patinka, ten as ir sneku. Kas tau nustate, kad mano darbas kazkam sugadino pavaru deze? Pavaru deze, isskyrus DSG ir panasios konstrukcijos, ka gauna is variklio, ta ir perduoda i ratus. Nei vienai masinai, isskyrus specialius uzsakymus, nedaroma programa, kurios nelaikytu deze.
Pasitaiko atskiras klientu kontingentas, kurie atvaziuoja su dustanciu varikliu ar pavaru deze, ir bando "chipuodami" gauti garantija varikliui, nuvaziavusiam 200.000 ir daugiau - nu ka as galiu pasakyt :)
Sitoj specifinej srity viskas paremta tarpusavio pasitikejimu, o ne smeiztu, kuri naudojat. Fu fu fu, kaip negrazu. Jau minejau, kad geru atsiliepimu apie savo darba isgirstu 90-95%, taip kad nesuku perdaug galvos del uzdaros burnotoju grupeles. Cia mano nuomone, su kuria nebutina sutikti.
  • 0
Galingas.lt chip tuning:
- kompiuterinis variklių tobulinimas
- ribotuvų korekcija
- DPF/FAP filtrų pilnas programinis išjungimas

Automobiliams, sunkvežimiams, žemės ūkio technikai.
www.galingas.lt

#125 Laisvis

Laisvis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 229
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Subaru Legacy

Parašyta 2008 liepos 07 - 20:35

Ten kur man patinka, ten as ir sneku. Kas tau nustate, kad mano darbas kazkam sugadino pavaru deze? Pavaru deze, isskyrus DSG ir panasios konstrukcijos, ka gauna is variklio, ta ir perduoda i ratus. Nei vienai masinai, isskyrus specialius uzsakymus, nedaroma programa, kurios nelaikytu deze.
Pasitaiko atskiras klientu kontingentas, kurie atvaziuoja su dustanciu varikliu ar pavaru deze, ir bando "chipuodami" gauti garantija varikliui, nuvaziavusiam 200.000 ir daugiau - nu ka as galiu pasakyt :)
Sitoj specifinej srity viskas paremta tarpusavio pasitikejimu, o ne smeiztu, kuri naudojat. Fu fu fu, kaip negrazu. Jau minejau, kad geru atsiliepimu apie savo darba isgirstu 90-95%, taip kad nesuku perdaug galvos del uzdaros burnotoju grupeles. Cia mano nuomone, su kuria nebutina sutikti.

Na zinok pas mane varikliukas nubeges 350k km. Ir tikrai neturiu problemu nei su varikliu nei su automatu. Kas liecia kalbejima, tai internetines platybes dideles ir laisvos, taip, kad kalbek tikrai neuzdrausiu ir net nezadu to daryti. Bet tik esme ta, uzkliuvo dalykas, kad paskaites cia ir paskaites kitur labai jau reklama kvepia smarkiai. Spriandziant is jusu pasisakymu tai visi meistrai blogi tik jus geri ir tt. Pamenu kaip Vitoldas tik pradejes savo bizni rase forumuose tai irgi buvo lygiai tas pats. Kas liecia gedimus turiu pora kolegu kurie sekmingai su auto vazinejo metus ir daugiau ir kaip tik kazkas prikiso nagus prie galios po 8-12k km atsirado dideliu problemu su stepais. Meistrai kurie tvarke dezes pasake, kad galimas daigtas ir nuo to, kad didinta variklio galia. Ir nezinau ar cia sutapimas ar ne, bet pas abudu gedimus buvo GM dezes. Nesiklausiau as ju kur jie tobulino savo variklio valdymo parametrus, tad ir neteigiu, kad tai darete jus. As tik noriu konstatuoti pati fakta, kad tokie tuningai i nauda tikrai neiseina. Tuo labiau, kad ir smeizti jusu nenoriu, tiek, kad as nepripazistu jokiu chip tuningu ar panasiai. Mano nuomone yra tokia, kad jei inzinieriai taip suplanavo, o gamintojas taip pagamino, vadinasi taip ir turi buti, ir visu tuningu problema sprendziu pries pirkdamas automobili, o ne po to. Taip, kad tokia yra mano nuomone ir tiek.

Šį pranešimą redagavo Laisvis: 2008 liepos 07 - 20:44

  • 0
Subaru Legacy

#126 Svečias_Kursis_*

Svečias_Kursis_*
  • Svečiai

Parašyta 2008 liepos 07 - 20:39

Pavaru deze, isskyrus DSG ir panasios konstrukcijos, ka gauna is variklio, ta ir perduoda i ratus.

Apie sita gal galima placiau? :huh: Ka ten DSG daro su tuo ka gauna is variklio?
  • 0

#127 remapping

remapping
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 46
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Audi A4 B8 3.0TDI Q, VW Scirocco 2.0TDI, Smart 0.6T

Parašyta 2008 liepos 07 - 22:43

att: Laisvis: Aciu, dabar siek tiek aiskesne nuomone, nes pradzioje ja supratau kaip smeizta savo adresu - nei vienos savo darytos dar neteko girdeti turincios probl. su steptronic deze. Pasikartosiu, kad sitoje specifineje srityje gali buti daug "slidziu" atsiliepimu bei nuomoniu, taciau mano galva, faktoriai labai paprasti: 1. Vairavimo stilius (pasistenges daugelis gali uzmusti deze po keliu tukst. km). problemos daznai islenda tada, kai nuolat piktnaudziaujama galingumu. todel 90% atveju programa nedaroma ties gamykloje nustatytais maksimumais (tikraisiais duomenimis, kuri detale koki apkrovima atlaiko). 2. Jei jau kalba eina apie galingumo didinima: programavimo kokybe (kai kurie nori ypatingos traukos dar pries 2000 km, kai idealus darbas maks. sukimo momentui perduoti yra butent nuo tada. daugiau kuro duoti - nesunku, bet nukentes ekonomiskumas, kentes sankaba, smagratis, ir deze, aisku) 3. Sekmes reikalas ;) Tenka matyt masinu, kurias pries darant programa tenka siusti i rimtesne diagnostika, o rezultatai buna tokie, kad neapsiimam daryti masinos kol ji nesutvarkoma. Kaip ne kaip, vakaru Europa geru dyzeliniu masinu uz maza kaina retai atsikrato :) Del blogos nuomones apie kitu darba - jokiu budu nesutinku. Nepersu savo nuomones, juo labiau neigiamos, kol nebunu paklaustas. Netvirtinu kad geriau nieko nera ar panasiai - rinka laisva, taciau smeiztui cia vietos irgi neturi buti. Jei kazkas jauciasi silpnas, pirmoj eilej pradeda keikti kitus ir aukstinti savo sugebejimus. As ta liga nesergu. Bent seimos daktaras dar nesake :) Del "tiuningai i nauda neiseina" - tai dar viena nuomone is daugelio, ir maniske yra siek tiek kitokia: nuo tada, kai Audi pirmieji paleido i masina gamyba garsuji 66kW TDI varikli, be common rail, sukurtos veliau, kuro padavimo sistemose aplamai nebuvo sukurta nieko stebuklingo. Daug skirtumu galingume ir kainose yra paremta rinkodaros "bajeriais", kurie leidzia kas kelis metus ileisti vis "tobulesni" varikli, kuriame is esmes skiriasi nebent detaliu numeriai ir apdailos dangtis :) zinoma, buna isimciu, bet ju per mazai kad keistu situacija. Tarkim, garsiajame BMW 3.0d variklyje nuo 1998 iki 2003 m. buvo tarp 135 ir 142 kW, o nuo 2003 isejes 160 kW variklis skiriasi sekancios kartos Bosch kompu ir alkuninio padeties davikliu kitoje vietoje. visa kita - minimalus pakeitimai, tiesiogiai neitakojantys galingumo. Tas pats variklis buvo dar syki atnaujintas ir gaminamas iki siol, plius prie vienos lipdoma dar antra turbina i -35d modelius. Ten, aisku, jau stipresne transmisija kiek zinau. Tokia pati situacija su mazom isimtim - pas daugeli gamintoju - taip sutaupomi milijonai euru. Kur kas pigiau varikli apriboti programiskai, nei projektuoti skirtingo galingumo variklius, tik suradus kaip pritaikyti nauja technologija, vartotojams atiduoti maksimaliai isbaigta produkta, o po keliu metu - vel investuoti milziniskus pinigus inzineriniams sprendimams, kurie leistu is varikliu isspausti dar, dar ir dar. Toks detaliu vienodinimas yra vadinamas unifikavimu - jis paprasciausiai taupo g-bos kastus ir islaidas. Alfa romeo Jtd: 1.9 ir 2.4 varikliai turi ta pacia sankaba, smagrati ir pan. - tokiu pavyzdziu yra daug ir pasidomeje surasit. Kuo naujesni automobiliai, tuo maziau galimybes lieka didinti galinguma programiskai (vel gi su isimtimis, aisku) - gamintojai isnaudoja tai, ka yra seniai sukure, ir tenka realiai tobulinti variklius, mazinti ismetamu duju emisija ir t.t. Is statistikos: nevedu procentu, bet didzioji dauguma (manau 80-90 %) programavusiu automobilius ir juos pakeite kitais, atvaziuoja didinti galingumo su sekanciu automobiliu. Prie mano nuomones sitas faktas nemazai prisideda :) att: Kursis: DSG - vok. Direkt Schalt Getriebe arba angl. Direct Shift Gearbox - dvieju sankabu greiciu deze, veikianti automatiniu arba pusiau automatiniu rezimu. Kiek man teke matyti, pirmoji automatine greiciu deze, su kuria gamintojo nurodomi kuro sanaudu skaiciai mazesni nei mechanines dezes. Is esmes tai dvi pavaru dezes, sudetos i viena korpusa. Pavaros perjungimas trunka kazkur 8 msek nuo tada kai komanda duoda kompas - dvi sankabos praktiskai panaikina galios praradima, kai tuo tarpu kitos dezes veikia per "sukimo" islygintoja. Vienas is bejeriu toks, kad prireikus, gali "persimesti" iskart per kelis begius, kai reikia - tarkim is 6 i 4 ar 3 ir panasiai. Minusai tokie: 1. Daznai reikia keisti tepalus joje (berods kas 25.000 km), del patvarumo dar anksti daryti isvadas. 2. Didele gamybos savikaina. 3. Sudetinga konstrukcija, automatiskai didesne tikimybe nenumatytiem gedimam. 4. Ribotas sukimo momento perdavimo galimybes po galingumo padidinimo. Panasios konstrukcijos, tik isvis be sankabos, o valdoma hidraulikos, yra BMW SMG (Sequential Manual Gearbox) 2 kartos deze. Pirmoji turi sankaba. Is programavimo puses, tai variklio valdymo programoje is esmes yra dvi programos: viena skirta pacio variklio valdymui, kita - dezei. Plius atskiras modulis dezeje, kurio programuoti nereikia. DSG turi "zinoti" bent apytiksliai, ka gauna is variklio - tik tada teisingai suskaiciuos viso proceso eiga, kada perduoti visa "sukima", kada aukstint ar zemint pavara. Musu darytas VW Touran 2.0 TDI su DSG vazineja nuo kovo men. - viskas puikiai, taciau absoliuciai dumingumo pasalinti nepavyko - srity su sitom dezem dar yra daug kur tobuleti. Kiek teke kalbeti su uzsienio programuotojais, DSG reikalauja dar daug laiko, kad su ja idealiai susidirbti. Arba mazini galinguma, lyginant su paprastesnem dezem :)

Šį pranešimą redagavo remapping: 2008 liepos 07 - 23:20

  • 0
Galingas.lt chip tuning:
- kompiuterinis variklių tobulinimas
- ribotuvų korekcija
- DPF/FAP filtrų pilnas programinis išjungimas

Automobiliams, sunkvežimiams, žemės ūkio technikai.
www.galingas.lt

#128 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2008 liepos 08 - 01:48

Mano girdeti atsiliepimai (del HDI) labai priestaringi: vieni vaziuoja ir dziaugiasi padidejusia galia (ypac zemu sukiu diapazone...tiesa, pojuciai priklauso nuo chipo) bei sumazejusiomis sanaudomis, kiti skundziasi po 40-50-60kkm parejusiais siurbliais. Vienareiksmiskai nerekomenduotina "chipinti" automobiliu su automatinemis greiciu dezemis, nes pastarosios yra apskaiciuotos tam tikram sukimo momentui ir kiekvienas papildomas Nm labai neigiamai atsiliepia gr. dezes tarnavimo laikui. Bet velgi, tai tik atsiliepimai skaityti internete.

''Prikeliam tema is numirusiu''Logiskas atsiliepimas(del deziu).Lietuvos''Tuningistai'' padaro ''programas'',zmogus tik veliau pastebi trukumus...Musu darytas VW Touran 2.0 TDI su DSG vazineja nuo kovo men. - viskas puikiai, taciau absoliuciai dumingumo pasalinti nepavyko atpastinau vieno speco sedevrus :D tai tik irodo kokia kvalifikacia. :D''Kraneli''kuro programiskai atsuka ir viskas,tuo ir pasibaigia

Šį pranešimą redagavo Ramus: 2008 liepos 08 - 01:58

  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#129 archia

archia
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 53
  • Vieta:Šiauliai
  • Automobilis:Peugeot 406 Break, 2,0 HDI, 66 Kw, 2001 m.

Parašyta 2008 liepos 08 - 07:08

Remapping, kažkoks apynys atsirado Biržuose, kur neva tai kažką panašaus daro kaip ir tu. Ar čia oficialus tavo atstovas? Antras klausimas to Remapping: Kaip iš tiesų yra su tom kuro sanaudom? Mažiau ten kiek nors ar nifiga?

Šį pranešimą redagavo archia: 2008 liepos 08 - 07:09

  • 0
Peugeot 406 Break, 2001 m., 2,0 HDI, 66 kw

#130 Stebetojas

Stebetojas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 146
  • Automobilis:Peugeot 607, 2005 m., HDI - 2,2, 98 Kw.

Parašyta 2008 liepos 08 - 07:43

Kiek zinau LT yra dvi firmeles atliekancios chip-tuninga tai Galingas (Vilniuje) ir Vimota (Kaune), teko cypuoti man TDI pries metus Vimotoje ir siai dienai masina prariedejus virs 60 tukst.. ir jokiu pasaliniu trukumu nepastebeta, masina pagrinde vazineja ES salyse dideliais greiciais autobanuose ir visomis prasmemis pastebejau tik privalumus, galios padidejimas, kuro sumazejimo sanaudos. Siais metais teko cypuoti savo HDI, su kuriuo pralekiau apie 30 tukst.. ir siai dienai tikrai patenkintas ir jokiu trukumu nepastebejau, tiesa greiciu deze mechanine, tad apie automatines greiciu dezes nieko pasakyti negaliu. Beto kiekvienai masinai cypuotojai sudaro individualias programas, tad jei zmogelis po kurio laiko persigalvos del cypo, tai gali permesti atgal i masina originalia programa. O jau cypuoti ar necypuoti, verta-neverta, cia jau keivieno asmeninis reikalas. Nes kiek zmoniu tiek nuomoniu:)
  • 0

#131 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2008 liepos 08 - 08:27

Kiek man teko susidurti su tokiais darbais, stiptus galios padidejimas jauciasi tik isijungus turbinai, nors labiau noretusi galios didesnes iki turbinai isijungiant. jei dalyvauji draguose tai gal ir verta, bet realiai as abejoju kolkas chipavimo naudingumu

Ar verta moketi tuos 800Lt del tokio rezultato:!?+dumina
  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#132 Stebetojas

Stebetojas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 146
  • Automobilis:Peugeot 607, 2005 m., HDI - 2,2, 98 Kw.

Parašyta 2008 liepos 08 - 09:04

Ziuriu kazkoks cia karas vyksta:) as jau kitoje temoje monejau del cypavimo (kiek zmoniu tiek nuomoniu), cypavau as du automobiulius viena Vimotoje kita Galingas kurie praleke ne viena desimti tukstanciu km ir viskas idealu, tiesa vienas auto jau virs 300 000 pralekes, buvo jam daroma variklio diagnostika, meistrai atsake kad dar tiek pat praleks. Tai kad asmeniskai ateityje pirkdamas kita dizelini auto pirmoje eileje cypuosiu, cypuosiu aisku saikingai neuzkeldamas perdaug parametru (kazkas minejo, kam cypuoti? jau geriau masina su galingesniu varikliu nusipirkti, bet visi pamirsta koks bebutu galingas variklis vistiek maza ir norisi daugiau), juk zmogus nepasotinamas:)
  • 0

#133 Albertas

Albertas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.114
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 206 S16

Parašyta 2008 liepos 08 - 09:08

jei programa padaryta ''su protu''sanaudos siek tiek sumazeja.Jei programa ''pachabna'' tai tik varikliui blogiau,ir pasekmes bus liudnos

kiek sumazheja sanaudos, ir per kiek laiko tas atsiperka, kiek sumazheja variklio resursas? :unsure:
  • 0

#134 Stebetojas

Stebetojas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 146
  • Automobilis:Peugeot 607, 2005 m., HDI - 2,2, 98 Kw.

Parašyta 2008 liepos 08 - 09:11

Ramus, issakysiu grynai asmenine nuomone, man daznai vazineti tenka i ivairias ES salis, ir atstumai tikrai tolimi, cypavimas man yra nekart galbut isgelbejes gyvybe Lenkijos keliuose manevruojant tarp furu ir panasiai, nes paspaudus akseleratoriu tikrai pajauciu trauka ir savotiskai sauguma, kai zinau kad manevruojant visada yra galios rezervo, nesakau kad vazineju dugnais. Kas liecia duminguma tai as jo nepastebejau nes FAP stovi, kai ji kazkada isoperuos tada zinosiu:) Beto vazinejat man per metus susivinioja mazdaug 100 000 km, taip kad tie 800 labai greit atsiperka.
  • 0

#135 Stebetojas

Stebetojas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 146
  • Automobilis:Peugeot 607, 2005 m., HDI - 2,2, 98 Kw.

Parašyta 2008 liepos 08 - 09:15

Sanaudos sumazeja, nezymiai, bet sumazeja, priklauso nuo vairavimo stiliaus, kas liecia varikli tai jei nuo jo bendro resurso nuvaziuosi 50 000 maziau tai cia esmes nepakeis:)
  • 0

#136 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2008 liepos 08 - 09:17

Ziuriu kazkoks cia karas vyksta:) as jau kitoje temoje monejau del cypavimo (kiek zmoniu tiek nuomoniu), cypavau as du automobiulius viena Vimotoje kita Galingas kurie praleke ne viena desimti tukstanciu km ir viskas idealu, tiesa vienas auto jau virs 300 000 pralekes, buvo jam daroma variklio diagnostika, meistrai atsake kad dar tiek pat praleks. Tai kad asmeniskai ateityje pirkdamas kita dizelini auto pirmoje eileje cypuosiu, cypuosiu aisku saikingai neuzkeldamas perdaug parametru (kazkas minejo, kam cypuoti? jau geriau masina su galingesniu varikliu nusipirkti, bet visi pamirsta koks bebutu galingas variklis vistiek maza ir norisi daugiau), juk zmogus nepasotinamas:)

Is esmes,gamykline programa ira tikrai normali,ir galios ten sociai,patobulint kaika galima.Mano pastebejime,originalas tolygiai renka greiti,nedumina.
  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#137 Stebetojas

Stebetojas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 146
  • Automobilis:Peugeot 607, 2005 m., HDI - 2,2, 98 Kw.

Parašyta 2008 liepos 08 - 09:20

Ramus sutinku su tavim, teko cypuoti man TDI varikliuka, tai dumingumas jautesi po cypavimo, bet ko noreti ir galios zymiai padidejo, tad sakykim dumingumas butu vienas is minusu, na nebent FAP filtras stovi:)
  • 0

#138 Albertas

Albertas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.114
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 206 S16

Parašyta 2008 liepos 08 - 09:25

Sanaudos sumazeja, nezymiai, bet sumazeja, priklauso nuo vairavimo stiliaus, kas liecia varikli tai jei nuo jo bendro resurso nuvaziuosi 50 000 maziau tai cia esmes nepakeis:)

ishvada, chipas niekada neatsipirks? variklio resursas sumazhes....
nu dar ir pinigine suplones, bet bus mashina su chipu :D
del vazhiavimo stiliaus, tai ir be kazhkokiu perdirbinejimu gali plyta po pedalu numest, kad daugiau nemintum, sutaupysi :D
  • 0

#139 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2008 liepos 08 - 09:27

Ramus sutinku su tavim, teko cypuoti man TDI varikliuka, tai dumingumas jautesi po cypavimo, bet ko noreti ir galios zymiai padidejo, tad sakykim dumingumas butu vienas is minusu, na nebent FAP filtras stovi:)

Minusas ne pliusas ;)Pasekmes to dumingumo!? :lol:o kaina 800lt :wacko:

Šį pranešimą redagavo Ramus: 2008 liepos 08 - 09:29

  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#140 Stebetojas

Stebetojas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 146
  • Automobilis:Peugeot 607, 2005 m., HDI - 2,2, 98 Kw.

Parašyta 2008 liepos 08 - 09:27

Jeigu mokeisi matematikos tai paskaiciuok del atsipirkimo, aisku niekada tau neatsipirks jei per metus 100 km nuvaziuoji:) Tie kas su cypuotais varikliais pralekia ne viena desimti tukstanciu manau tau pasakytu del atsipirkimo:)
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 2

narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0