Škyvas: pasikeli mašiną, nuimi priekinį dešini rata, nusiimi posparni, viskas ten ant plastmasiuku, užkuri mašiną ir viskas taps aišku, viska atgal ir į auto parduotuve plastmasiukų, nes tikrai nuluž 
EGR: Užglušini, išprogramuoji, ir pamiršti apie valymus ir t.t
Purkštukai: išsisuki ir pasitikrini ant stendo.
Manau sutaupysi keleta šimteliu ir neliksi apgautas.
Dėkui labai už atsakymus.
Dėl škyvo aišku.
EGR. Kaip jį ušglušint ir pas ką? Gal Ramus tą daro? Ar tai nekenkia mašinai? Kaip suprantu, egr kažkaip kažkur recirkuliuoja išmetimo dujas. Tai logiškai, jei egr iš esmės yra tik sklendė, kuri neleidžia dujoms išeit tiesiai lauk į išmetimo vamzdį, o jas dar persuka per kažkokį kontūrą, tada taip, tikrai nieko tokio. Ar aš teisingai suprantu?
Purkštukai. Na nelabai aš savom rankom noriu prie jų lįst - man rodos nei įrankių tinkamų turiu ir bijau ką nors nulaužt. Gal galit patart pas ką važiuot Vilniuje jų patikrint ir, jei reiks, taisyt/plaut? Vakar užmačiau, kad apie
http://auto.results.lt/uab-autorealybe (atsiprašau jei tai pasirodys reklama, tiesiog nežinau kur kreiptis) geri atsiliepimai...
Pagalvės. Ar pačiam išeina kairės pusės (žiūrint iš sėdinčio už vairo perspektyvos) apžiūrėt? Nes jei ten ta pusė laiko ir pavarų dėžę, kaip aš įtariu, tai matyt reiks kreiptis pas kažką.
PS.
Dar vienas simptomas su džergimu susijęs, kuri vakar atradau. Kaip jau minėjau, Įsibėgėji iki kokiu 50 km/h ir staigiai atleidi akseleratorių. Letėji sava eiga. Ties kokia 40-30 km/h mašina sutrūkčioja - būna du trūkiai (trunka tik kokia sekundę), atrodo lyg su pavarų dėže stabdytų. Tada greičiui nukritus iki kokiu 20-10 km/h ir
neliečiant akseleratoriaus, irgi džergia. Kai vos spusteli akseleratorių - garsas dingsta. Kaip minėjo definedt, matyt džeržgimas susijęs su žemom apsukom...