Peršokti prie turinio


2.2 hdi bendros problemos


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 690

#601 Alchemikaz

Alchemikaz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 16
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:Peugeot 607, 2002, 2.2HDI

Parašyta 2013 rugpjūčio 31 - 12:33

Sveiki,

Bevažiuojant 607 2.2HDI 2005m nebetraukė ir praktiškai iškart užgęso. Pastovėjusi labai trumpam užsiveda ir užgęsta, vėliau net neina užvesti, diagnostika rodo tokias klaidas:
Posted Image
aišku reikės varyti tvarkyti, bet kas čia tiksliau nutikę (pažodžiui išvertus kaip ir aišku, bet normalaus vertimo vistiek reikėtų)?
  • 0

#602 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2013 rugpjūčio 31 - 14:31

pirma tai pas tave po kapotu akivaizdziai elektrinis kosmaras, arba laidai nutraukyti, arba puse solenoidu neveikia, arba trumpina kazkas, arba atjungineta buvo...kitas dalykas, degalu slegio beda, zemesnis nei minimalus: siurbliukas bake, auksto slegio siurblys, slegio reguliatorius, purkstukai, kiaura sistema, kuro filtras...plius neveikia zvakiu/kolektoriaus pakitinimas.
  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#603 lin18

lin18
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 204
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 607

Parašyta 2013 rugpjūčio 31 - 19:53

gal kas galit paaiškinti kaip veikia oro padavimas i varikli pas 2.2hdi, ateina dvi slangos i įsiurbimo kolektorių, is vienos per intercooler is kitos kaip suprantu pasildytas. Klausimas ar turi gazuojant darinėtis sklende kuri valdo pasildyta ora? ar ji atsidaro tik vykdant regeneracija fap?
  • 0

Peugeot 607 2.2Hdi 2001m

Peugeot 407SW 2.0Hdi 2005m

Peugeot 307SW 2.0Hdi 2004m

Peugeot 208 1.4Hdi 2014m


#604 sizus

sizus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 567
  • Vieta:9600 Års
  • Automobilis:406 2.2(sold),307 T6 1.6 hdi;307 T5 2.0 hdi;307 T5 1.6 hdi

Parašyta 2013 rugpjūčio 31 - 20:40

Sveiki,

Bevažiuojant 607 2.2HDI 2005m nebetraukė ir praktiškai iškart užgęso. Pastovėjusi labai trumpam užsiveda ir užgęsta, vėliau net neina užvesti, diagnostika rodo tokias klaidas:
aišku reikės varyti tvarkyti, bet kas čia tiksliau nutikę (pažodžiui išvertus kaip ir aišku, bet normalaus vertimo vistiek reikėtų)?

Svarbiausia problema su kuro tiekimu.Gal kuras pasibaige?Kuro plude bake megsta pabludyti.Kitos klaidos atrodo kaip antrines.
Klaidos tik parodo krypti i kur ziureti,po to reikia stebeti gyvus parametrus ciupti rankas kitus testavimo irankius...
  • 0

#605 Alchemikaz

Alchemikaz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 16
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:Peugeot 607, 2002, 2.2HDI

Parašyta 2013 rugsėjo 01 - 08:41

Keista, kad ten labai didelis košmaras, dar prieš mėnesį diagnostika nerodė nei vienos iš šitų klaidų. Visai neseniai buvo užpilta pusę bako, tai kuras negalėjo būt išvažinėtas.
  • 0

#606 Alchemikaz

Alchemikaz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 16
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:Peugeot 607, 2002, 2.2HDI

Parašyta 2013 rugsėjo 09 - 16:22

Pakeistas variklio saugiklių blokas, problemos išsisprendė.
  • 0

#607 galbut

galbut
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 138
  • Vieta:Norvegija
  • Automobilis:Peugeot 607

Parašyta 2013 spalio 05 - 15:26

sveiki,turejau tokia beda,variau tech.apziura matavo ismetimo parodymus pagazavo"truputi" ir issove temperaturos davikli,nu truko plasmase kur jis tvirtinasi fiksatorium,isbego dalis ausinimo skyscio....nu bet ne cia esme :) pasikeiciau as ta gabala plasmases, o noriu suzinoti kaip isleisti likusi vandeni is sistemos ir kokie "pribumbasai" reikalingi atlikt uzpildant nauju ausinimo skysciu ir nuorinimu. nes numoviau as apatine radiatoriaus slanga isbego ten kaskiek slysciu bet ne visi :(
  • 0
Peugeot 607 2.2HDI 2004m.

#608 galbut

galbut
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 138
  • Vieta:Norvegija
  • Automobilis:Peugeot 607

Parašyta 2013 spalio 06 - 15:59

nu va pats atkasiau interne kaip ir kur ...del ausinimo skyscio.

http://www.autocats....gb/b1gi0hk3.htm

varstas kuri reik atsukti kad isleistut is bloko vandeni(jo ten kokie 2l. isbego) reik ieskoti prie turbinos.ausinimo sitemoja telpa 7,5l skysciu.
sekmes

Šį pranešimą redagavo galbut: 2013 spalio 06 - 16:35

  • 0
Peugeot 607 2.2HDI 2004m.

#609 spekas

spekas
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 17
  • Automobilis:P607 2004 2.2D automatas

Parašyta 2013 spalio 08 - 12:39

Sveiki,

Turiu pora problemų. Pirma, šiek tiek plaukioja apsukos ir jaučiasi nežymus trūkčiojimas. Apsukų rodyklė plaukioja gal tik per kokius 2 ar 3 mm. Prasideda kai palaikai vienodą greitį arba letėji. Kai greitėji - jokių problemų. Taip pat viskas ok kai važiuoji greičiau nei 100 km/h. Nesvarbu variklis šiltas ar šaltas - kai tik pradedi važiuot, taip ir turi šitą problemą viso važiavimo metu.

Antra problema, kuri katik išlindo, tai keista, sunku nupasakot, bet pabandysiu. Įsibėgėji iki kokiu 50 km/h ir staigiai atleidi akseleratorių. Letėji sava eiga. Ties kokia 40-30 km/h mašina sutrūkčioja - būna du trūkiai (trunka tik kokia sekundę), atrodo lyg su pavarų dėže stabdytų. Na žinot, kaip su mechanine dėže numetus pavarą, kol dar apsukų daugoka jungti žemesniai pavarai - jaučiasi net kaip tave šiek tiek meta į priekį. Tada greičiui nukritus iki kokiu 20 km/h ir vos vos prilietus akseleratorių, atsiranda toks džergiantis "džirrrrrr" garsas - lyg trosu brūžintum i metalą... Kai nuspaudi akseleratorių daugiau - garsas išnyksta ir tvarkingai begėjasi. Pavaras mėto švariai, trauka yra...

Kas čia per stebuklai vyksta? Nežinau nuo ko pradėt... Ar vaziuot pas diagnostiką, ar į kokį Orosrautą (man jie pasirodė gerai dirbantys), ar dar kur? Prašau padėkit, aš pasimetęs.
  • 0

#610 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.129
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2013 spalio 08 - 13:10

Del dzerzgejimo nzn, del sutrukciojimo arba oro srauto matuokle arba EGR stringa. Cia tik pasamprotavimai.
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#611 spekas

spekas
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 17
  • Automobilis:P607 2004 2.2D automatas

Parašyta 2013 spalio 09 - 17:28

Dėkui, Ar diagnostika parodo tokius sutrikimus ar reikia lįst ir žiūrėt? Parašysiu dar i Vilniaus Peugeot servisą, gal duos kokių minčių.
  • 0

#612 definedt

definedt
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 124
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:BMW E91 330d

Parašyta 2013 spalio 09 - 17:45

Sveiki,

Turiu pora problemų. Pirma, šiek tiek plaukioja apsukos ir jaučiasi nežymus trūkčiojimas. Apsukų rodyklė plaukioja gal tik per kokius 2 ar 3 mm. Prasideda kai palaikai vienodą greitį arba letėji. Kai greitėji - jokių problemų. Taip pat viskas ok kai važiuoji greičiau nei 100 km/h. Nesvarbu variklis šiltas ar šaltas - kai tik pradedi važiuot, taip ir turi šitą problemą viso važiavimo metu.

Antra problema, kuri katik išlindo, tai keista, sunku nupasakot, bet pabandysiu. Įsibėgėji iki kokiu 50 km/h ir staigiai atleidi akseleratorių. Letėji sava eiga. Ties kokia 40-30 km/h mašina sutrūkčioja - būna du trūkiai (trunka tik kokia sekundę), atrodo lyg su pavarų dėže stabdytų. Na žinot, kaip su mechanine dėže numetus pavarą, kol dar apsukų daugoka jungti žemesniai pavarai - jaučiasi net kaip tave šiek tiek meta į priekį. Tada greičiui nukritus iki kokiu 20 km/h ir vos vos prilietus akseleratorių, atsiranda toks džergiantis "džirrrrrr" garsas - lyg trosu brūžintum i metalą... Kai nuspaudi akseleratorių daugiau - garsas išnyksta ir tvarkingai begėjasi. Pavaras mėto švariai, trauka yra...

Kas čia per stebuklai vyksta? Nežinau nuo ko pradėt... Ar vaziuot pas diagnostiką, ar į kokį Orosrautą (man jie pasirodė gerai dirbantys), ar dar kur? Prašau padėkit, aš pasimetęs.

"džirrrrrr" garsas tai ir pas manes buna, as nesu visiskai isigilines i tai, bet nujauciu, kad alkuninio skyvas pareina, matai jam staigiai duodi apkrovos ant labai zemu apsuku ir pasigirsta. Kazkaip tik ant salto variklio man tas dalykas + sioks toks kalenimo garsas irgi eina TIK ant salto, ypac davus apkrovos.
Purkstukai ledas. EGR/FAP off. Slegio reguliatorius, siurblys neitakoja, trauka yra. Gali dar tuos garsus skleisti ir automatas (nu pas manes ~200g tepalo truksta), bet pagrindinis taikinys alkuninio skyvas.

Del apsuku plaukiojimo irgi itakoja tas pats skyvas + purkstukai + EGR + slegio reguliatorius + variklio paduskos (labiau del vibracijos salone, ne del plaukiojimo).

Šį pranešimą redagavo definedt: 2013 spalio 09 - 17:47

  • 0

#613 spekas

spekas
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 17
  • Automobilis:P607 2004 2.2D automatas

Parašyta 2013 spalio 10 - 11:51

Va, čia labai panašu kas ir pas mane vyksta :). Taip, man irgi tik ant šalto ryškus tas džeržgimas, bet pastaruoju metu ir jau sušilus varikliui kartais būna. Įdomu tai, kad prieš nepilnus 20k km keitė skirstymo diržą, guolį skirstymo diržo įtempimo, guolį skirstymo diržo krypties (tokie terminai iš sąskaitos). Tą džeržgimą pastebėjau iškart kai pakeitė diržus. Tada jis išlįsdavo retai, o paskutiniu metu dažnėja. Jei tai skyvas, gal galima jį tiesiog permontuoti tvarkingai ir dings problema? Na, aš čia per daug į detales gal einu, čia jau reikia vietoj žiūrėt. Taip pat kol šaltas variklis būna įtartinai didoka vibracija kai pavarų svirtį perjungi ant D, nedidelė, bet nemaloni... Taip pat būna vibracija kai įsibegėji iki kokių 40/50 km/h ir, PD tik perjungus bėgį į aukštesnį, apsukos nukrenta. Buvo keistos dvi kairios (žiūrint į auto iš priekio) variklio pagalvės. Jos tai aiškia matosi, bet dešinės pusės pagalvės tai nežinau kaip laikosi. Ar nebus taip, kad dešinios pagalvės kartu laiko ir pavarų dėžę? Gal jos plyšę tai ir dėl to vibracija? Purkštukus aš jau senokai nujaučiau, kad reikia tikrint, nes netikrinti nuo mašinos pirkimo (mes pravažiavom tik tuos 20k km). Jie matyt irgi vibraciją gali įtakot... EGR plovė prieš 20k km - gal jau laikas tikrint? Na, pabandykim susumuot ką čia reiktų daryt, nes simptomai tokie, kad nemažai kas gali įtakot šitas problemas. Matyt tiesiog važiuoju pas dyzelistus ir vardinu problemas. Matyt reik pradėt nuo skyvo, EGR, purkštukų tikrinimo ir tada toliau eit jei nieks nepasitaiso. Manau jie tiksliau žinos nuo ko pradėt, turėtų būt jau susidūrę su tokiomis problemomis. Gal turit patarimų? Dėkui, kad turit kantrybės skaityt mano poemas, bet aš nelabai sugebu trumpiau aprašyt problemas :), stengiuosi kuo tiksliau nupasakot. Nesu geras auto žinovas, bet noro, kad viskas būtų tvarkinga netrūksta :).
  • 0

#614 Creator

Creator
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 708
  • Vieta:Panvėžs
  • Automobilis:607-as '01m, 2.2 HDI.

Parašyta 2013 spalio 10 - 12:04

Škyvas: pasikeli mašiną, nuimi priekinį dešini rata, nusiimi posparni, viskas ten ant plastmasiuku, užkuri mašiną ir viskas taps aišku, viska atgal ir į auto parduotuve plastmasiukų, nes tikrai nuluž :) EGR: Užglušini, išprogramuoji, ir pamiršti apie valymus ir t.t Purkštukai: išsisuki ir pasitikrini ant stendo. Manau sutaupysi keleta šimteliu ir neliksi apgautas.
  • 0

#615 vakaris

vakaris
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 231
  • Vieta:Kauno raj.
  • Automobilis:5008 2.0HDI 2010 / 208 1.5HDI 2019

Parašyta 2013 spalio 10 - 12:20

super postas! o kad pasitikrint visas variklio pagalves ? nes tos galbut irgi gali but erzinanciu vibraciju priezastis , a? p.s. del didelio ekraniuko kai busi skypeje pakalbink - negaila padesiu
  • 0

#616 spekas

spekas
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 17
  • Automobilis:P607 2004 2.2D automatas

Parašyta 2013 spalio 11 - 12:42

Škyvas: pasikeli mašiną, nuimi priekinį dešini rata, nusiimi posparni, viskas ten ant plastmasiuku, užkuri mašiną ir viskas taps aišku, viska atgal ir į auto parduotuve plastmasiukų, nes tikrai nuluž :)
EGR: Užglušini, išprogramuoji, ir pamiršti apie valymus ir t.t
Purkštukai: išsisuki ir pasitikrini ant stendo.
Manau sutaupysi keleta šimteliu ir neliksi apgautas.

Dėkui labai už atsakymus.

Dėl škyvo aišku.

EGR. Kaip jį ušglušint ir pas ką? Gal Ramus tą daro? Ar tai nekenkia mašinai? Kaip suprantu, egr kažkaip kažkur recirkuliuoja išmetimo dujas. Tai logiškai, jei egr iš esmės yra tik sklendė, kuri neleidžia dujoms išeit tiesiai lauk į išmetimo vamzdį, o jas dar persuka per kažkokį kontūrą, tada taip, tikrai nieko tokio. Ar aš teisingai suprantu?

Purkštukai. Na nelabai aš savom rankom noriu prie jų lįst - man rodos nei įrankių tinkamų turiu ir bijau ką nors nulaužt. Gal galit patart pas ką važiuot Vilniuje jų patikrint ir, jei reiks, taisyt/plaut? Vakar užmačiau, kad apie http://auto.results.lt/uab-autorealybe (atsiprašau jei tai pasirodys reklama, tiesiog nežinau kur kreiptis) geri atsiliepimai...

Pagalvės. Ar pačiam išeina kairės pusės (žiūrint iš sėdinčio už vairo perspektyvos) apžiūrėt? Nes jei ten ta pusė laiko ir pavarų dėžę, kaip aš įtariu, tai matyt reiks kreiptis pas kažką.

PS.
Dar vienas simptomas su džergimu susijęs, kuri vakar atradau. Kaip jau minėjau, Įsibėgėji iki kokiu 50 km/h ir staigiai atleidi akseleratorių. Letėji sava eiga. Ties kokia 40-30 km/h mašina sutrūkčioja - būna du trūkiai (trunka tik kokia sekundę), atrodo lyg su pavarų dėže stabdytų. Tada greičiui nukritus iki kokiu 20-10 km/h ir neliečiant akseleratoriaus, irgi džergia. Kai vos spusteli akseleratorių - garsas dingsta. Kaip minėjo definedt, matyt džeržgimas susijęs su žemom apsukom...
  • 0

#617 definedt

definedt
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 124
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:BMW E91 330d

Parašyta 2013 spalio 13 - 17:29

Škyvas: pasikeli mašiną, nuimi priekinį dešini rata, nusiimi posparni, viskas ten ant plastmasiuku, užkuri mašiną ir viskas taps aišku, viska atgal ir į auto parduotuve plastmasiukų, nes tikrai nuluž :)
EGR: Užglušini, išprogramuoji, ir pamiršti apie valymus ir t.t
Purkštukai: išsisuki ir pasitikrini ant stendo.
Manau sutaupysi keleta šimteliu ir neliksi apgautas.

Dėkui labai už atsakymus.

Dėl škyvo aišku.

EGR. Kaip jį ušglušint ir pas ką? Gal Ramus tą daro? Ar tai nekenkia mašinai? Kaip suprantu, egr kažkaip kažkur recirkuliuoja išmetimo dujas. Tai logiškai, jei egr iš esmės yra tik sklendė, kuri neleidžia dujoms išeit tiesiai lauk į išmetimo vamzdį, o jas dar persuka per kažkokį kontūrą, tada taip, tikrai nieko tokio. Ar aš teisingai suprantu?

Purkštukai. Na nelabai aš savom rankom noriu prie jų lįst - man rodos nei įrankių tinkamų turiu ir bijau ką nors nulaužt. Gal galit patart pas ką važiuot Vilniuje jų patikrint ir, jei reiks, taisyt/plaut? Vakar užmačiau, kad apie http://auto.results.lt/uab-autorealybe (atsiprašau jei tai pasirodys reklama, tiesiog nežinau kur kreiptis) geri atsiliepimai...

Pagalvės. Ar pačiam išeina kairės pusės (žiūrint iš sėdinčio už vairo perspektyvos) apžiūrėt? Nes jei ten ta pusė laiko ir pavarų dėžę, kaip aš įtariu, tai matyt reiks kreiptis pas kažką.

PS.
Dar vienas simptomas su džergimu susijęs, kuri vakar atradau. Kaip jau minėjau, Įsibėgėji iki kokiu 50 km/h ir staigiai atleidi akseleratorių. Letėji sava eiga. Ties kokia 40-30 km/h mašina sutrūkčioja - būna du trūkiai (trunka tik kokia sekundę), atrodo lyg su pavarų dėže stabdytų. Tada greičiui nukritus iki kokiu 20-10 km/h ir neliečiant akseleratoriaus, irgi džergia. Kai vos spusteli akseleratorių - garsas dingsta. Kaip minėjo definedt, matyt džeržgimas susijęs su žemom apsukom...

Del EGR tai dedama aliumine tarpine, kad dumai nepatektu i isiurbimo kolektoriu. Isprogramuoti 2.2HDi nera butina, klaidos nemeta, bet jeigu moki/zinai, kas tai padarytu pigiai - susitvarkyk iki galo.
Del purkstuku - diagnostika. Ipurskimo korekcijos neturetu virsyti ~2.00mm3/stroke bet kuriam purkstukui. Nereikes veltui traukioti.
Automatas 4HP20 bent mano 2.2HDi tai isties stabdo begiais, apsukos nukrenta iki laisvu, kai greitis buna labai mazas. Jei tau tas dzergimas pasigirsta ir nelieciant gazo, tai gal ir tavo automatui reiketu pakeist/dapilt tepalo...
Litras ~32Lt mokejau autoaibej uz Febi firmos. Pasiemiau 4litrus, biski truko, jei keisi imk 5.
  • 0

#618 spekas

spekas
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 17
  • Automobilis:P607 2004 2.2D automatas

Parašyta 2013 spalio 14 - 12:12

EGR - supratau. Vakar radau forume, kad Ramus tą tvarko. Purkštukai - supratau. Bet kokiu atveju vešiu tikrint, nes netikrinti nuo pirkimo. Reik gerai išsiaiškinti kaip ten kas. Automatas - buvo tikrinta prieš metus maždaug ir sakė, kad geras stovis. Tepalas neturi jokio svilėsių kvapo, tepalo lygis geras, pavaras sakė gražiai mėto - imk ir važinėk į sveikatą. Tad džeržgimas labai retai pasitaikydavo dar prieš tikrinant automatą, tai gal sakau čia ne jo kaltė (labai to tokiuosi). Ar galėtų sutrūkčiojimą sukelt tarkim netvarkingas purkštukų darbas, kokia nors sklendė netvarkingai dirbanti ar kas nors panašaus?
  • 0

#619 tadusia

tadusia
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 19
  • Automobilis:Peugeot 607, 2.2HDi 98kW, FAP out.

Parašyta 2013 lapkričio 18 - 09:49

Sveiki. Daug forume visokiu pamastymu ir patarimu apie oro srauto matuokles, bet turiu konkretu klausima - kiek turi rodyti oro ant laisvu apsuku (803 rpm) kai egr atidarytas 85-90%. Beda ta, kad masina traukia vienodai nuo pat 1000 iki 3500 rpm - jokios turbos nesijaucia, kompas rodo gerokai mazesni slegi nei reference value. Tai vat ir klausimas - ar egr per daug mechaniskai atsidaro nei jam kompas liepia ar MAF grybauja. Jokiu pasaliniu klaidu kompas nerodo. 607 2.2 hdi 98kw fap isimtas ir isprogramintas.
  • 0
I'm an engineer and that is the only reason i drive Peugeot.

#620 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2013 lapkričio 18 - 12:13

O koki slegi turbina kelia? Toki kokio reikia pagal reference value?
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0