Peršokti prie turinio


2.2 hdi bendros problemos


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 690

#621 tadusia

tadusia
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 19
  • Automobilis:Peugeot 607, 2.2HDi 98kW, FAP out.

Parašyta 2013 lapkričio 18 - 13:35

Dar syki paskaityk posta...:) "kompas rodo gerokai mazesni slegi nei reference value" - beja actuatorius veikia - pajungus tiesiai vakuma kompas supanikuoja, kad nedapucia prie didesniu apsuku, atjungus visai - kad perpucia, taip kad pati turba cia ne prie ko greiciausiai. Kompas vaziuojant turbos solenoida stabiliai ant 45-55% laiko - kas ir jauciasi vaziuojant...
  • 0
I'm an engineer and that is the only reason i drive Peugeot.

#622 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2013 lapkričio 18 - 13:50

Sorry, kazkaip suskaiciau, kad reference oro kieki :ax: Pas mane ant 2.0 HDI tas pats buvo. Pati turba kaip rode, kad veikia, aktuatorius vaiksciojo, bet slegis deja buvo masesnis nei reikia. Jis realiai isvis net nekilo, o gazuojant net siek tiek sumazedavo. :D Nuo 1000 iki kokiu 900. Turbo restauracija padejo. :shy: Tiesa pas mane ir kompas rase klaida, kad slegis per mazas.

Šį pranešimą redagavo sandman^kfmf: 2013 lapkričio 18 - 13:54

  • 0

#623 tadusia

tadusia
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 19
  • Automobilis:Peugeot 607, 2.2HDi 98kW, FAP out.

Parašyta 2013 lapkričio 18 - 14:00

Pradeciau bijoti del turbos jei kompas jei sakytu, kad didink slegi, o jis nedidetu. Siuo atveju ji elgiasi taip kaip jai kompas liepia, tai vat as ieskau kodel butent taip liepia. Itariu egr solenoida arba MAFa.
  • 0
I'm an engineer and that is the only reason i drive Peugeot.

#624 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2013 lapkričio 18 - 14:14

Tai gerai, o apskritai turbinos veikimas girdimas nors koks gazuojant? Turiu omeni ta aukstadazni "sssss" labiau girdima atleidus gaza (kai nera variklio triuksmo)?

Šį pranešimą redagavo sandman^kfmf: 2013 lapkričio 18 - 14:15

  • 0

#625 tadusia

tadusia
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 19
  • Automobilis:Peugeot 607, 2.2HDi 98kW, FAP out.

Parašyta 2013 lapkričio 18 - 14:44

Kaip jau taip pat rasiau pirmam poste savo - atjungus valdyma daro psss (labai) jau nuo 1,3 rpm kazkur ir prie 2600rpm gaunu overboosta. Prijungus tiesiai prie vakumo atsidaro pilnai ir gaunu low boost. As noriu issiaiskinti kodel kompas jos nevaldo o laiko pastoviai "per viduri". Itariu MAF - lygtais per mazai rodo. Del to arba pats MAF uzsilenkes arba EGR per daug atsidares del blogo solenoido arba suodziu paciam voztuve. Vat ir klausiu kiek turi srauto rodyti prie laisvu apsuku su normaliai veikianciu EGR? Nuo EGR atjungus vakuma oro rodo 500-550, prijungus atgal 220-250. Kazkaip pamenu "gerais laikais" budavo apie 280-290.
  • 0
I'm an engineer and that is the only reason i drive Peugeot.

#626 Alchemikaz

Alchemikaz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 16
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:Peugeot 607, 2002, 2.2HDI

Parašyta 2014 sausio 08 - 17:13

Sveiki, Paspaudus apie 3500 apsūkų, išmeta klaidą - ESP/ABS, bei antipolution (tiksliau Turbo pressure measured too low) ir tada dingsta trauka, atrodo, kad atjungiama turbina. Pakeitus turbiną, kaip rekomendavo servizas, problema nedingo (senojoje turbinoje judinant sparnuotę yra judėjimas pagal ašį, to kiek žinau negali būti). Forume paskaitinėjęs apie oro srauto matuoklę, ją atjungus turėtų dingti trauka, pabandžiau ją atjungti, tuomet taip pat rodo ESP/ABS klaidą bei antipolution, tačiau trauka nedingsta, turbina veikia. Pajungus diagnostiką, važiuojant Turbo pressure measured visuomet išlieka 1012mbar - toks pat kaip atmosferos slėgis. Ar čia gali būti oro srauto matuoklės problema?
  • 0

#627 zydrunas10

zydrunas10
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 65
  • Vieta:Utena
  • Automobilis:406 cupe 2.2 hdi 2001m

Parašyta 2014 sausio 08 - 19:11

Sveiki zmones taigi tokia beda luzo sito daikto varstahttp://www.autoaibe.lt/index.php?route=product/product2&path=1_12_1210&product_id=24335&typeno=5354 Ar imanoma kaip nors ji namu saligom issukt ar nelabai ?:)
  • 0

#628 vakaris

vakaris
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 231
  • Vieta:Kauno raj.
  • Automobilis:5008 2.0HDI 2010 / 208 1.5HDI 2019

Parašyta 2014 sausio 08 - 20:31

Sveiki,

Paspaudus apie 3500 apsūkų, išmeta klaidą - ESP/ABS, bei antipolution (tiksliau Turbo pressure measured too low) ir tada dingsta trauka, atrodo, kad atjungiama turbina. Pakeitus turbiną, kaip rekomendavo servizas, problema nedingo (senojoje turbinoje judinant sparnuotę yra judėjimas pagal ašį, to kiek žinau negali būti). Forume paskaitinėjęs apie oro srauto matuoklę, ją atjungus turėtų dingti trauka, pabandžiau ją atjungti, tuomet taip pat rodo ESP/ABS klaidą bei antipolution, tačiau trauka nedingsta, turbina veikia. Pajungus diagnostiką, važiuojant Turbo pressure measured visuomet išlieka 1012mbar - toks pat kaip atmosferos slėgis. Ar čia gali būti oro srauto matuoklės problema?

o kaip su FAP sitoje masinoje?
  • 0

#629 Alchemikaz

Alchemikaz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 16
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:Peugeot 607, 2002, 2.2HDI

Parašyta 2014 sausio 08 - 20:52

Sveiki,

Paspaudus apie 3500 apsūkų, išmeta klaidą - ESP/ABS, bei antipolution (tiksliau Turbo pressure measured too low) ir tada dingsta trauka, atrodo, kad atjungiama turbina. Pakeitus turbiną, kaip rekomendavo servizas, problema nedingo (senojoje turbinoje judinant sparnuotę yra judėjimas pagal ašį, to kiek žinau negali būti). Forume paskaitinėjęs apie oro srauto matuoklę, ją atjungus turėtų dingti trauka, pabandžiau ją atjungti, tuomet taip pat rodo ESP/ABS klaidą bei antipolution, tačiau trauka nedingsta, turbina veikia. Pajungus diagnostiką, važiuojant Turbo pressure measured visuomet išlieka 1012mbar - toks pat kaip atmosferos slėgis. Ar čia gali būti oro srauto matuoklės problema?

o kaip su FAP sitoje masinoje?

Jau pirkau tokią, kad diagnostika rodo, kad slėgių skirtumas prieš filtrą ir po filtro - 0mbar, tai turėtų būti pašalintas. Buvau atkabinęs duslintuvą ir žiūrėjau turbinos slėgį, deja stovint, bet vistiek buvo kaip įkaltas 1012mbar.
  • 0

#630 Creator

Creator
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 708
  • Vieta:Panvėžs
  • Automobilis:607-as '01m, 2.2 HDI.

Parašyta 2014 sausio 09 - 11:11

Eini ČIA ir skaitai nuo pradžiu, jei kas klausi. Man labai ta tema padejo.
  • 0

#631 Alchemikaz

Alchemikaz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 16
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:Peugeot 607, 2002, 2.2HDI

Parašyta 2014 sausio 09 - 13:34

Eini ČIA ir skaitai nuo pradžiu, jei kas klausi. Man labai ta tema padejo.

Kad nelabai atitinka simptomai. Kur yra turbinos slėgio daviklis, gal su juo kažkas? Nelabai paieškoj randu kad kas šnekėtų apie jį.
  • 0

#632 gau173

gau173
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 780
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607 2006.10. 2.0 HDI 16 100KW

Parašyta 2014 sausio 09 - 14:07

Kad nelabai atitinka simptomai. Kur yra turbinos slėgio daviklis, gal su juo kažkas? Nelabai paieškoj randu kad kas šnekėtų apie jį.

Turbinos slėgio daviklis pas 2,2 ,jei neklystu,randasi tiesiai už interkulerio į žarną pajungtas plonu vamzdeliu. Trys laidai. Nusiimk tą daviklį,prapūsk vamzdelį,pačio daviklio įėjimo skylės mechaninėmis priemonėmis nepažeisk. Pamerk į vaitspiritą ar nefrasą pusvalandžiui,po to prapūsk ir statyk į vietą. Ten problema tokia,-labai siauras įėjimo kanalas. Ateina tepaliukas+šūdas iš egr,+laikas ir tas kanalas užsikemša. Ne visada tai padeda,bet mano ir dar keletos auto atveju tai padėjo. Geriausia būtų,jei galėtum sulyginti,ką rodo daviklis ir kas yra iš tiesų. Manometro pagalba temperatūros daviklio skylėje.
  • 0

#633 Alchemikaz

Alchemikaz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 16
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:Peugeot 607, 2002, 2.2HDI

Parašyta 2014 sausio 09 - 16:41

Štai ir problema, nulūžęs vamzdelis nuo daviklio. Lieka susirasti kitą, naują arba naudotą. Dėkui už pagalbą.
  • 0

#634 gau173

gau173
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 780
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607 2006.10. 2.0 HDI 16 100KW

Parašyta 2014 sausio 09 - 18:47

Štai ir problema, nulūžęs vamzdelis nuo daviklio. Lieka susirasti kitą, naują arba naudotą. Dėkui už pagalbą.

Į sveikatą,kad tik padėjo. O gal tą snapą pabandys su superklijais priklijuoti.Ten plastmasė,turėtų laikyti gerai.
  • 0

#635 Alchemikaz

Alchemikaz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 16
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:Peugeot 607, 2002, 2.2HDI

Parašyta 2014 sausio 09 - 18:54

Kad jau ten buvo klijuota, laikinai gal ir tiktų.
  • 0

#636 pikc

pikc
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 10
  • Automobilis:607

Parašyta 2014 sausio 09 - 22:36

Sveiki. turiu mistine problema su p607. jeigu trumpai priesistore tokia, uzlinko turbina, atrestuaravau idejo atgal isoperavo FAP, pravale interkuleri nes tapalo buvo nemazai gaves gendant turbinai. tai va isvaziuoju is serviso ziuriu kad baisiai dumina. sakau kame reikalas? sako ei cia kol tepalas isdegs tas kur buvo sistemoj biski padumis. okey, vazineju savaite, dvi...dumina ir net nenori nustot... atsidarau kapota, o antifrizo nerasta! ok, pripilu ir ziuriu kad nustoja dumint.... graziai dirba varikliukas ir jokio jokio dumelio. kita ryta uzkuriu masina pavaziuoju iki pirmo sviesaforo, paziuriu per veidrodeli, uz manes per dumus nieko nematyt... vel dumina kaip turi but, susinervuoju nulekiu iki darbo, islipu visas piktas paziuret dumu spalvos, kvapo, o dumu neber! zodziu kas cia per velneva, dumina kada nori... kai nenori nedumina... stebejau kada mazdaug pasirodo kada pranyksta ir pastebejau kad vaziuojant nemeta jokio dumo, dumai pasirodo tik sustojus sankryzoje dirbant ant laisvu apsuku. taciau kol prisiparkuoji kazkur islipi is masinos ir atsidarai kapota dumai pradingsta. antifryzas mazeja sparciai dumai balti turintys siektiek melynumo. salngos nekietos, antifryzas nelipa per virsu, tepalas svarus grazus jokiu grietiniu ir majonezu. turit kokiu minciu?
  • 0

#637 kenis222

kenis222
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.985
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:CLS AMG

Parašyta 2014 sausio 09 - 23:47

o antifrizo nerasta! ok, pripilu ir ziuriu antifryzas mazeja sparciai dumai balti turintys siektiek melynumo. salngos nekietos, antifryzas nelipa per virsu, tepalas svarus grazus jokiu grietiniu ir majonezu. turit kokiu minciu?

lupti galva ir keist tarpine
  • 0
YOU KILLED KENNY! YOU BASTARDS

#638 pikc

pikc
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 10
  • Automobilis:607

Parašyta 2014 sausio 10 - 09:17

lupti galva ir keist tarpine

bet ar tikrai? nesinori mest nemazu pinigu nezinant tikslei... juk jeigu tarpine tai gal degintu visada nesvarbu ar vaziuoji ar stovi. netgi nevisada ir stovint degina. pastebetas toks dalykas kad tik laikant stabdy sankryzoje dega antifryzas, jeigu sustojas ijungiu P (automatine deze) nieks nedumina... dar ka pamirsau pamineti antifryza neblogai pucia i salona kasdien tenka valyt riebaluotus langus ir vaziuot kaip su saldainiu burnoje. su stabdziu ir variklio darbu matau vienintele sasaja tai vakumo sistema kuri pas mane zinau tikrai kad veikia netobulai ir gali but kad zarneles sumaisytos, vienoje netgi varztas isuktas ir niekur nepajungta. gal atsirastu geras dede kuris nepagailetu 10min laiko su tvarkinga vakumo sistema atsistot salia manes ir pasilygint kur kas sujungta?
  • 0

#639 pikc

pikc
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 10
  • Automobilis:607

Parašyta 2014 sausio 10 - 09:19

lupti galva ir keist tarpine

bet ar tikrai? nesinori mest nemazu pinigu nezinant tikslei... juk jeigu tarpine tai gal degintu visada nesvarbu ar vaziuoji ar stovi. netgi nevisada ir stovint degina. pastebetas toks dalykas kad tik laikant stabdy sankryzoje dega antifryzas, jeigu sustojas ijungiu P (automatine deze) nieks nedumina... dar ka pamirsau pamineti antifryza neblogai pucia i salona kasdien tenka valyt riebaluotus langus ir vaziuot kaip su saldainiu burnoje. su stabdziu ir variklio darbu matau vienintele sasaja tai vakumo sistema kuri pas mane zinau tikrai kad veikia netobulai ir gali but kad zarneles sumaisytos, vienoje netgi varztas isuktas ir niekur nepajungta. gal atsirastu geras dede kuris nepagailetu 10min laiko su tvarkinga vakumo sistema atsistot salia manes ir pasilygint kur kas sujungta?
  • 0

#640 pikc

pikc
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 10
  • Automobilis:607

Parašyta 2014 sausio 10 - 09:20

lupti galva ir keist tarpine

bet ar tikrai? nesinori mest nemazu pinigu nezinant tikslei... juk jeigu tarpine tai gal degintu visada nesvarbu ar vaziuoji ar stovi. netgi nevisada ir stovint degina. pastebetas toks dalykas kad tik laikant stabdy sankryzoje dega antifryzas, jeigu sustojas ijungiu P (automatine deze) nieks nedumina... dar ka pamirsau pamineti antifryza neblogai pucia i salona kasdien tenka valyt riebaluotus langus ir vaziuot kaip su saldainiu burnoje. su stabdziu ir variklio darbu matau vienintele sasaja tai vakumo sistema kuri pas mane zinau tikrai kad veikia netobulai ir gali but kad zarneles sumaisytos, vienoje netgi varztas isuktas ir niekur nepajungta. gal atsirastu geras dede kuris nepagailetu 10min laiko su tvarkinga vakumo sistema atsistot salia manes ir pasilygint kur kas sujungta?
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0