2.2 hdi bendros problemos
#601
Posted 2013 August 31 - 12:33
Bevažiuojant 607 2.2HDI 2005m nebetraukė ir praktiškai iškart užgęso. Pastovėjusi labai trumpam užsiveda ir užgęsta, vėliau net neina užvesti, diagnostika rodo tokias klaidas:
aišku reikės varyti tvarkyti, bet kas čia tiksliau nutikę (pažodžiui išvertus kaip ir aišku, bet normalaus vertimo vistiek reikėtų)?
#602
Posted 2013 August 31 - 14:31
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#603
Posted 2013 August 31 - 19:53
Peugeot 607 2.2Hdi 2001m
Peugeot 407SW 2.0Hdi 2005m
Peugeot 307SW 2.0Hdi 2004m
Peugeot 208 1.4Hdi 2014m
#604
Posted 2013 August 31 - 20:40
Svarbiausia problema su kuro tiekimu.Gal kuras pasibaige?Kuro plude bake megsta pabludyti.Kitos klaidos atrodo kaip antrines.Sveiki,
Bevažiuojant 607 2.2HDI 2005m nebetraukė ir praktiškai iškart užgęso. Pastovėjusi labai trumpam užsiveda ir užgęsta, vėliau net neina užvesti, diagnostika rodo tokias klaidas:
aišku reikės varyti tvarkyti, bet kas čia tiksliau nutikę (pažodžiui išvertus kaip ir aišku, bet normalaus vertimo vistiek reikėtų)?
Klaidos tik parodo krypti i kur ziureti,po to reikia stebeti gyvus parametrus ciupti rankas kitus testavimo irankius...
#605
Posted 2013 September 01 - 08:41
#606
Posted 2013 September 09 - 16:22
#607
Posted 2013 October 05 - 15:26
#608
Posted 2013 October 06 - 15:59
http://www.autocats....gb/b1gi0hk3.htm
varstas kuri reik atsukti kad isleistut is bloko vandeni(jo ten kokie 2l. isbego) reik ieskoti prie turbinos.ausinimo sitemoja telpa 7,5l skysciu.
sekmes
Edited by galbut, 2013 October 06 - 16:35.
#609
Posted 2013 October 08 - 12:39
Turiu pora problemų. Pirma, šiek tiek plaukioja apsukos ir jaučiasi nežymus trūkčiojimas. Apsukų rodyklė plaukioja gal tik per kokius 2 ar 3 mm. Prasideda kai palaikai vienodą greitį arba letėji. Kai greitėji - jokių problemų. Taip pat viskas ok kai važiuoji greičiau nei 100 km/h. Nesvarbu variklis šiltas ar šaltas - kai tik pradedi važiuot, taip ir turi šitą problemą viso važiavimo metu.
Antra problema, kuri katik išlindo, tai keista, sunku nupasakot, bet pabandysiu. Įsibėgėji iki kokiu 50 km/h ir staigiai atleidi akseleratorių. Letėji sava eiga. Ties kokia 40-30 km/h mašina sutrūkčioja - būna du trūkiai (trunka tik kokia sekundę), atrodo lyg su pavarų dėže stabdytų. Na žinot, kaip su mechanine dėže numetus pavarą, kol dar apsukų daugoka jungti žemesniai pavarai - jaučiasi net kaip tave šiek tiek meta į priekį. Tada greičiui nukritus iki kokiu 20 km/h ir vos vos prilietus akseleratorių, atsiranda toks džergiantis "džirrrrrr" garsas - lyg trosu brūžintum i metalą... Kai nuspaudi akseleratorių daugiau - garsas išnyksta ir tvarkingai begėjasi. Pavaras mėto švariai, trauka yra...
Kas čia per stebuklai vyksta? Nežinau nuo ko pradėt... Ar vaziuot pas diagnostiką, ar į kokį Orosrautą (man jie pasirodė gerai dirbantys), ar dar kur? Prašau padėkit, aš pasimetęs.
#610
Posted 2013 October 08 - 13:10
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#611
Posted 2013 October 09 - 17:28
#612
Posted 2013 October 09 - 17:45
"džirrrrrr" garsas tai ir pas manes buna, as nesu visiskai isigilines i tai, bet nujauciu, kad alkuninio skyvas pareina, matai jam staigiai duodi apkrovos ant labai zemu apsuku ir pasigirsta. Kazkaip tik ant salto variklio man tas dalykas + sioks toks kalenimo garsas irgi eina TIK ant salto, ypac davus apkrovos.Sveiki,
Turiu pora problemų. Pirma, šiek tiek plaukioja apsukos ir jaučiasi nežymus trūkčiojimas. Apsukų rodyklė plaukioja gal tik per kokius 2 ar 3 mm. Prasideda kai palaikai vienodą greitį arba letėji. Kai greitėji - jokių problemų. Taip pat viskas ok kai važiuoji greičiau nei 100 km/h. Nesvarbu variklis šiltas ar šaltas - kai tik pradedi važiuot, taip ir turi šitą problemą viso važiavimo metu.
Antra problema, kuri katik išlindo, tai keista, sunku nupasakot, bet pabandysiu. Įsibėgėji iki kokiu 50 km/h ir staigiai atleidi akseleratorių. Letėji sava eiga. Ties kokia 40-30 km/h mašina sutrūkčioja - būna du trūkiai (trunka tik kokia sekundę), atrodo lyg su pavarų dėže stabdytų. Na žinot, kaip su mechanine dėže numetus pavarą, kol dar apsukų daugoka jungti žemesniai pavarai - jaučiasi net kaip tave šiek tiek meta į priekį. Tada greičiui nukritus iki kokiu 20 km/h ir vos vos prilietus akseleratorių, atsiranda toks džergiantis "džirrrrrr" garsas - lyg trosu brūžintum i metalą... Kai nuspaudi akseleratorių daugiau - garsas išnyksta ir tvarkingai begėjasi. Pavaras mėto švariai, trauka yra...
Kas čia per stebuklai vyksta? Nežinau nuo ko pradėt... Ar vaziuot pas diagnostiką, ar į kokį Orosrautą (man jie pasirodė gerai dirbantys), ar dar kur? Prašau padėkit, aš pasimetęs.
Purkstukai ledas. EGR/FAP off. Slegio reguliatorius, siurblys neitakoja, trauka yra. Gali dar tuos garsus skleisti ir automatas (nu pas manes ~200g tepalo truksta), bet pagrindinis taikinys alkuninio skyvas.
Del apsuku plaukiojimo irgi itakoja tas pats skyvas + purkstukai + EGR + slegio reguliatorius + variklio paduskos (labiau del vibracijos salone, ne del plaukiojimo).
Edited by definedt, 2013 October 09 - 17:47.
#613
Posted 2013 October 10 - 11:51
#614
Posted 2013 October 10 - 12:04
#615
Posted 2013 October 10 - 12:20
#616
Posted 2013 October 11 - 12:42
Dėkui labai už atsakymus.Škyvas: pasikeli mašiną, nuimi priekinį dešini rata, nusiimi posparni, viskas ten ant plastmasiuku, užkuri mašiną ir viskas taps aišku, viska atgal ir į auto parduotuve plastmasiukų, nes tikrai nuluž
EGR: Užglušini, išprogramuoji, ir pamiršti apie valymus ir t.t
Purkštukai: išsisuki ir pasitikrini ant stendo.
Manau sutaupysi keleta šimteliu ir neliksi apgautas.
Dėl škyvo aišku.
EGR. Kaip jį ušglušint ir pas ką? Gal Ramus tą daro? Ar tai nekenkia mašinai? Kaip suprantu, egr kažkaip kažkur recirkuliuoja išmetimo dujas. Tai logiškai, jei egr iš esmės yra tik sklendė, kuri neleidžia dujoms išeit tiesiai lauk į išmetimo vamzdį, o jas dar persuka per kažkokį kontūrą, tada taip, tikrai nieko tokio. Ar aš teisingai suprantu?
Purkštukai. Na nelabai aš savom rankom noriu prie jų lįst - man rodos nei įrankių tinkamų turiu ir bijau ką nors nulaužt. Gal galit patart pas ką važiuot Vilniuje jų patikrint ir, jei reiks, taisyt/plaut? Vakar užmačiau, kad apie http://auto.results.lt/uab-autorealybe (atsiprašau jei tai pasirodys reklama, tiesiog nežinau kur kreiptis) geri atsiliepimai...
Pagalvės. Ar pačiam išeina kairės pusės (žiūrint iš sėdinčio už vairo perspektyvos) apžiūrėt? Nes jei ten ta pusė laiko ir pavarų dėžę, kaip aš įtariu, tai matyt reiks kreiptis pas kažką.
PS.
Dar vienas simptomas su džergimu susijęs, kuri vakar atradau. Kaip jau minėjau, Įsibėgėji iki kokiu 50 km/h ir staigiai atleidi akseleratorių. Letėji sava eiga. Ties kokia 40-30 km/h mašina sutrūkčioja - būna du trūkiai (trunka tik kokia sekundę), atrodo lyg su pavarų dėže stabdytų. Tada greičiui nukritus iki kokiu 20-10 km/h ir neliečiant akseleratoriaus, irgi džergia. Kai vos spusteli akseleratorių - garsas dingsta. Kaip minėjo definedt, matyt džeržgimas susijęs su žemom apsukom...
#617
Posted 2013 October 13 - 17:29
Del EGR tai dedama aliumine tarpine, kad dumai nepatektu i isiurbimo kolektoriu. Isprogramuoti 2.2HDi nera butina, klaidos nemeta, bet jeigu moki/zinai, kas tai padarytu pigiai - susitvarkyk iki galo.Dėkui labai už atsakymus.Škyvas: pasikeli mašiną, nuimi priekinį dešini rata, nusiimi posparni, viskas ten ant plastmasiuku, užkuri mašiną ir viskas taps aišku, viska atgal ir į auto parduotuve plastmasiukų, nes tikrai nuluž
EGR: Užglušini, išprogramuoji, ir pamiršti apie valymus ir t.t
Purkštukai: išsisuki ir pasitikrini ant stendo.
Manau sutaupysi keleta šimteliu ir neliksi apgautas.
Dėl škyvo aišku.
EGR. Kaip jį ušglušint ir pas ką? Gal Ramus tą daro? Ar tai nekenkia mašinai? Kaip suprantu, egr kažkaip kažkur recirkuliuoja išmetimo dujas. Tai logiškai, jei egr iš esmės yra tik sklendė, kuri neleidžia dujoms išeit tiesiai lauk į išmetimo vamzdį, o jas dar persuka per kažkokį kontūrą, tada taip, tikrai nieko tokio. Ar aš teisingai suprantu?
Purkštukai. Na nelabai aš savom rankom noriu prie jų lįst - man rodos nei įrankių tinkamų turiu ir bijau ką nors nulaužt. Gal galit patart pas ką važiuot Vilniuje jų patikrint ir, jei reiks, taisyt/plaut? Vakar užmačiau, kad apie http://auto.results.lt/uab-autorealybe (atsiprašau jei tai pasirodys reklama, tiesiog nežinau kur kreiptis) geri atsiliepimai...
Pagalvės. Ar pačiam išeina kairės pusės (žiūrint iš sėdinčio už vairo perspektyvos) apžiūrėt? Nes jei ten ta pusė laiko ir pavarų dėžę, kaip aš įtariu, tai matyt reiks kreiptis pas kažką.
PS.
Dar vienas simptomas su džergimu susijęs, kuri vakar atradau. Kaip jau minėjau, Įsibėgėji iki kokiu 50 km/h ir staigiai atleidi akseleratorių. Letėji sava eiga. Ties kokia 40-30 km/h mašina sutrūkčioja - būna du trūkiai (trunka tik kokia sekundę), atrodo lyg su pavarų dėže stabdytų. Tada greičiui nukritus iki kokiu 20-10 km/h ir neliečiant akseleratoriaus, irgi džergia. Kai vos spusteli akseleratorių - garsas dingsta. Kaip minėjo definedt, matyt džeržgimas susijęs su žemom apsukom...
Del purkstuku - diagnostika. Ipurskimo korekcijos neturetu virsyti ~2.00mm3/stroke bet kuriam purkstukui. Nereikes veltui traukioti.
Automatas 4HP20 bent mano 2.2HDi tai isties stabdo begiais, apsukos nukrenta iki laisvu, kai greitis buna labai mazas. Jei tau tas dzergimas pasigirsta ir nelieciant gazo, tai gal ir tavo automatui reiketu pakeist/dapilt tepalo...
Litras ~32Lt mokejau autoaibej uz Febi firmos. Pasiemiau 4litrus, biski truko, jei keisi imk 5.
#618
Posted 2013 October 14 - 12:12
#619
Posted 2013 November 18 - 09:49
#620
Posted 2013 November 18 - 12:13
4 user(s) are reading this topic
0 members, 4 guests, 0 anonymous users