

2.2 hdi bendros problemos
#621
Posted 2013 November 18 - 13:35

#622
Posted 2013 November 18 - 13:50



Edited by sandman^kfmf, 2013 November 18 - 13:54.
#623
Posted 2013 November 18 - 14:00
#624
Posted 2013 November 18 - 14:14
Edited by sandman^kfmf, 2013 November 18 - 14:15.
#625
Posted 2013 November 18 - 14:44
#626
Posted 2014 January 08 - 17:13
#627
Posted 2014 January 08 - 19:11

#628
Posted 2014 January 08 - 20:31
o kaip su FAP sitoje masinoje?Sveiki,
Paspaudus apie 3500 apsūkų, išmeta klaidą - ESP/ABS, bei antipolution (tiksliau Turbo pressure measured too low) ir tada dingsta trauka, atrodo, kad atjungiama turbina. Pakeitus turbiną, kaip rekomendavo servizas, problema nedingo (senojoje turbinoje judinant sparnuotę yra judėjimas pagal ašį, to kiek žinau negali būti). Forume paskaitinėjęs apie oro srauto matuoklę, ją atjungus turėtų dingti trauka, pabandžiau ją atjungti, tuomet taip pat rodo ESP/ABS klaidą bei antipolution, tačiau trauka nedingsta, turbina veikia. Pajungus diagnostiką, važiuojant Turbo pressure measured visuomet išlieka 1012mbar - toks pat kaip atmosferos slėgis. Ar čia gali būti oro srauto matuoklės problema?
#629
Posted 2014 January 08 - 20:52
Jau pirkau tokią, kad diagnostika rodo, kad slėgių skirtumas prieš filtrą ir po filtro - 0mbar, tai turėtų būti pašalintas. Buvau atkabinęs duslintuvą ir žiūrėjau turbinos slėgį, deja stovint, bet vistiek buvo kaip įkaltas 1012mbar.o kaip su FAP sitoje masinoje?Sveiki,
Paspaudus apie 3500 apsūkų, išmeta klaidą - ESP/ABS, bei antipolution (tiksliau Turbo pressure measured too low) ir tada dingsta trauka, atrodo, kad atjungiama turbina. Pakeitus turbiną, kaip rekomendavo servizas, problema nedingo (senojoje turbinoje judinant sparnuotę yra judėjimas pagal ašį, to kiek žinau negali būti). Forume paskaitinėjęs apie oro srauto matuoklę, ją atjungus turėtų dingti trauka, pabandžiau ją atjungti, tuomet taip pat rodo ESP/ABS klaidą bei antipolution, tačiau trauka nedingsta, turbina veikia. Pajungus diagnostiką, važiuojant Turbo pressure measured visuomet išlieka 1012mbar - toks pat kaip atmosferos slėgis. Ar čia gali būti oro srauto matuoklės problema?
#632
Posted 2014 January 09 - 14:07
Turbinos slėgio daviklis pas 2,2 ,jei neklystu,randasi tiesiai už interkulerio į žarną pajungtas plonu vamzdeliu. Trys laidai. Nusiimk tą daviklį,prapūsk vamzdelį,pačio daviklio įėjimo skylės mechaninėmis priemonėmis nepažeisk. Pamerk į vaitspiritą ar nefrasą pusvalandžiui,po to prapūsk ir statyk į vietą. Ten problema tokia,-labai siauras įėjimo kanalas. Ateina tepaliukas+šūdas iš egr,+laikas ir tas kanalas užsikemša. Ne visada tai padeda,bet mano ir dar keletos auto atveju tai padėjo. Geriausia būtų,jei galėtum sulyginti,ką rodo daviklis ir kas yra iš tiesų. Manometro pagalba temperatūros daviklio skylėje.Kad nelabai atitinka simptomai. Kur yra turbinos slėgio daviklis, gal su juo kažkas? Nelabai paieškoj randu kad kas šnekėtų apie jį.
#633
Posted 2014 January 09 - 16:41
#634
Posted 2014 January 09 - 18:47
Į sveikatą,kad tik padėjo. O gal tą snapą pabandys su superklijais priklijuoti.Ten plastmasė,turėtų laikyti gerai.Štai ir problema, nulūžęs vamzdelis nuo daviklio. Lieka susirasti kitą, naują arba naudotą. Dėkui už pagalbą.
#635
Posted 2014 January 09 - 18:54
#636
Posted 2014 January 09 - 22:36
#637
Posted 2014 January 09 - 23:47
lupti galva ir keist tarpineo antifrizo nerasta! ok, pripilu ir ziuriu antifryzas mazeja sparciai dumai balti turintys siektiek melynumo. salngos nekietos, antifryzas nelipa per virsu, tepalas svarus grazus jokiu grietiniu ir majonezu. turit kokiu minciu?
#638
Posted 2014 January 10 - 09:17
bet ar tikrai? nesinori mest nemazu pinigu nezinant tikslei... juk jeigu tarpine tai gal degintu visada nesvarbu ar vaziuoji ar stovi. netgi nevisada ir stovint degina. pastebetas toks dalykas kad tik laikant stabdy sankryzoje dega antifryzas, jeigu sustojas ijungiu P (automatine deze) nieks nedumina... dar ka pamirsau pamineti antifryza neblogai pucia i salona kasdien tenka valyt riebaluotus langus ir vaziuot kaip su saldainiu burnoje. su stabdziu ir variklio darbu matau vienintele sasaja tai vakumo sistema kuri pas mane zinau tikrai kad veikia netobulai ir gali but kad zarneles sumaisytos, vienoje netgi varztas isuktas ir niekur nepajungta. gal atsirastu geras dede kuris nepagailetu 10min laiko su tvarkinga vakumo sistema atsistot salia manes ir pasilygint kur kas sujungta?lupti galva ir keist tarpine
#639
Posted 2014 January 10 - 09:19
bet ar tikrai? nesinori mest nemazu pinigu nezinant tikslei... juk jeigu tarpine tai gal degintu visada nesvarbu ar vaziuoji ar stovi. netgi nevisada ir stovint degina. pastebetas toks dalykas kad tik laikant stabdy sankryzoje dega antifryzas, jeigu sustojas ijungiu P (automatine deze) nieks nedumina... dar ka pamirsau pamineti antifryza neblogai pucia i salona kasdien tenka valyt riebaluotus langus ir vaziuot kaip su saldainiu burnoje. su stabdziu ir variklio darbu matau vienintele sasaja tai vakumo sistema kuri pas mane zinau tikrai kad veikia netobulai ir gali but kad zarneles sumaisytos, vienoje netgi varztas isuktas ir niekur nepajungta. gal atsirastu geras dede kuris nepagailetu 10min laiko su tvarkinga vakumo sistema atsistot salia manes ir pasilygint kur kas sujungta?lupti galva ir keist tarpine
#640
Posted 2014 January 10 - 09:20
bet ar tikrai? nesinori mest nemazu pinigu nezinant tikslei... juk jeigu tarpine tai gal degintu visada nesvarbu ar vaziuoji ar stovi. netgi nevisada ir stovint degina. pastebetas toks dalykas kad tik laikant stabdy sankryzoje dega antifryzas, jeigu sustojas ijungiu P (automatine deze) nieks nedumina... dar ka pamirsau pamineti antifryza neblogai pucia i salona kasdien tenka valyt riebaluotus langus ir vaziuot kaip su saldainiu burnoje. su stabdziu ir variklio darbu matau vienintele sasaja tai vakumo sistema kuri pas mane zinau tikrai kad veikia netobulai ir gali but kad zarneles sumaisytos, vienoje netgi varztas isuktas ir niekur nepajungta. gal atsirastu geras dede kuris nepagailetu 10min laiko su tvarkinga vakumo sistema atsistot salia manes ir pasilygint kur kas sujungta?lupti galva ir keist tarpine
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users