106 XSi 1400 Fun-drive
#21
Parašyta 2011 gruodžio 09 - 16:18
#22
Parašyta 2011 gruodžio 09 - 17:13
#23
Parašyta 2011 gruodžio 09 - 17:16
o kodel ne?Negi Mantai rimtai galvoji, kad sarnyrai atlaike 150 k km ir dar geri? Sakes gal ir ne restauruotos, bet greiciausiai tesiog pakeistos naujomis.
galiu is tokvilos puses pasakyt, kad ir Lietuvoj eksploatuojamu automobiliu pakabos elementao, tokie kaip silenblokai, traukes ar sarnyrai atlaiko ir 200k km
Peugeot 205 VTS - Juodulys
#24
Parašyta 2011 gruodžio 09 - 17:44
Stopai, gal aš ir naivus, bet rimtai taip manau. Jos tikrai nebuvo keistos, nes tvirtinimo varžtai niekada nebuvo atsukti - man atkėlus kilimą, apsauginė plevelė dar nebuvo pažeista (kairėje), pats ją perplėšiau ir pirmą kart nusukau šakę nuo mašinos (dešinėje).
O gumas ir šarnyrus keisti/restauruoti šakei esant ant mašinos manau neįmanoma (na nebent šarnyrą gali pakeisti, bet irgi.. nepatogumas neišpasakytas).
Na jei šnekam apie Lietuvos kelius, tai galiu dar pasakyti tai, kad pilkis parvarytas iš Italijos prieš 4-5 metus, o ir tai Lietuvoj jis apie metus stovėjo. Tad, dauguma laiko jis praleido Italijoje.
Nors pats manau, kad ar Italija ar Lietuva - didelio skirtumo nėra.
Va ar greitkeliais, ar šunkeliais duobėtais eksploatuotas auto - čia jau skirtumas
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
Mazda Miata - for fun.
#25
Parašyta 2011 gruodžio 09 - 19:11
#26
Parašyta 2011 gruodžio 09 - 19:50
#27
Parašyta 2011 gruodžio 09 - 21:16
Tiesa, snekant apie spyruokliu apviju storuma/skaiciu tai nebutinai itaka turi galutiniam rezultatui - didziausia itaka daro spyruoklinio plieno misinys ir savybes. Primatuot noretusi, nes galinis tiltas pas mane leistas, o priekis dabar aukstyn ziuri... Bais didelio dropo irgi nesinori, tik kad issilygintu bent kiek, nes vaizdelis dabar toks (priekyje sedi ~170kg!!!)
Taip, nebūtinai. Bet šiuo atveju tai vieninteliai parametrai, kuriuos aš galiu pamatuoti
Norėjau pabandyti išmatuoti tas tikrąsias spyruoklių savybes (lbs/ft arba cm/kg), bet neradau nieko pakankamai sunkaus ir nedidelio
O ir šiaip man atrodo, kad visose low-budget spyruoklėse ten neturėtų būti jokių high-tech sprendimų. Manau, kad ten tiesiog paimta plius minus tas pats metalas (pigiausias turbūt) ir su diametrais/ilgiais/pločiais/progresyvumais žaidžia. Jei pirktum kokius normalesnes (brangesnes) spyruokles ar koilus - tada gal ir naudojamoje medžiagoje būtų žymesnių skirtumų.
Na čia tik šiaip mano pamąstymai šita tema
O dėl tų spyruoklių nesipykit,dar iš vis neaišku ar jos 205'iems tinka
Jei turit original 205 spyruoklę kur netoli, tai galit pasimatuoti ar tiks:
Pas šimtas šeštus spyruoklės vijos diametras tiek viršuj tiek apačioj - apie 15,5mm. Viršus ir apačia nėra horizontaliai plokščios (net nžn kaip kitaip pasakyt na pastatai ant žemės ir spyruoklė griūna, nes jos pabaiga išsikišus už įsivaizduojamos lygios plokštumos)
Dėl tavo pežuko "stanco" tai čia manau daugumos pežų problema. Galą nužemint gali lengvai, bet su priekiu jau sunkiau..
Net gamykliškai priekyje visad tarp rato ir arkos gali įkišti dramblį, o galas visai normalus būna.
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
Mazda Miata - for fun.
#28
Parašyta 2011 gruodžio 10 - 16:11
arba buna dar braziliskas variantas:
#29
Parašyta 2011 gruodžio 10 - 18:32
Peugeot 205 VTS - Juodulys
#30
Parašyta 2011 gruodžio 10 - 18:41
#31
Parašyta 2011 gruodžio 12 - 13:16
kazkaip tapo iprasta, kad po tokiu stopo pasisakymu tema nutyla ilgamnenugrybaujam nuo temos
pikc moders
Peugeot 205 VTS - Juodulys
#32
Parašyta 2011 gruodžio 12 - 13:17
pats pukociausiaskazkaip tapo iprasta, kad po tokiu stopo pasisakymu tema nutyla ilgam
pikc moders
#33
Parašyta 2011 gruodžio 28 - 15:15
AMAZING! Aš be žodžių
Mano pežuko mini modeliukas
Iš popieriaus viskas rankomis padaryta. Tekstūroms mano pežuką nufotkino iš visų pusių.. NE RE A LIAI.
Va čia tai dovana!
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
Mazda Miata - for fun.
#34
Parašyta 2011 gruodžio 28 - 15:21
ex 405 GL | ex 205 LOOK | ex 106 XN | ex 106 XR | ex 106 XSi | ex 106 NEW LOOK | ex 106 ENFANT TERRIBLE | 208
Niekada neturėsi antros progos padaryti gerą pirmąjį įspūdį!
#35
Parašyta 2011 gruodžio 28 - 16:35
#36
Parašyta 2011 gruodžio 28 - 18:31
Slideshow
405 Gri---------------------------------------------------Trashed
Audi 90 Quattro antroji legenda ----------------------- Sold
Honda civic ------------------------------------------------- Sold
Peugeot 106 0.9 ---------------------- Apseisim be raketos
Peugeot 405 mi16 ----------------------------------------- Sold
Renault Clio -------------------------------------------------Sold
Bmw e34 535 ----------------------------------------------- Sold
Bmw e34 525 ------------------------ oi zajabys aparatas, sold
Peugeot 106 ale quicksilver --------------------------- daily car
#37
Parašyta 2011 gruodžio 28 - 21:58
#39
Parašyta 2011 gruodžio 30 - 08:03
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#40
Parašyta 2012 sausio 02 - 22:42
Na va, didysis pežukas vėl garaže
Susipirkau visus skysčius reikalingus užkurimui ir pradėjau pajunginėti variklį.
Susitvarkiau ir beveik baigiau sudėti xsi laidyną.
Čia vaizdas kaip atrodo XSi laidyno kištukas(kairėje) ir pilkio kėbulo laidyno kištukas (dešinėje)
Įdomu kas neveiks dėl trūkstamų 3 kontaktų spėju, kad tepalo temperatūros turėtų nerodyti
Na jei netingėsiu tai ir tą kėbulo laidyną pasikeisiu. Jis nuo variklio per vairuotoją sparną eina ir susijungia su panelės laidynu.
Buvo pora skylių duslintuve, tad suvirinom ir tą. Tik užmiršau nusipirkti duslintuvo tarpines, tiek prie kelnių tiek sujungime po mašina jau visiškai sutriušusios.
Na o kitoms dienoms liks pajungti aušinimo šlangas, sudėti radiatorių, įsiurbimą, pakeisti kuro siurblį ir bandyti, gal užsikurs
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
Mazda Miata - for fun.
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0