DYZELINIŲ variklių kuro sanaudos
#161
Parašyta 2014 gegužės 08 - 21:31
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#162
Parašyta 2014 gegužės 08 - 22:27
Geras, reiskia dumo kvapas buvo nes ivyko regeneracija ir PO to nukrito sanaudos Bet tai jei kai filtras isivalo sanaudos nukrenta, reiskia sveika butu ta filtra is viso ismesti lauk, ir butu busena kaip nuolat svaraus - vadinasi visada butu ekonomijaNukrinta jos PO regeneracijos
#163
Parašyta 2014 gegužės 08 - 22:49
#164
Parašyta 2014 gegužės 08 - 23:12
Tai mano atstumai nuolat mazi. Ir tokie bus visada. Ir as ta FAP iskastruosiu kai tik jis nors kiek sustreikuos. Bet dabar tai gal kvaila butu ji ispjaut kai jis puikiai veikia, eolio yra, klaidu nemeto, diagnose rodo kad jis uzsikimses nedaug procentu dar...Apie tai jau diskutuota senai ir nuobodziai fap masinai nera geras dalykas. ;) ypac prie mazu atstumu.
#165
Parašyta 2014 gegužės 09 - 08:17
bent pas mano hyundai i40 regeneracija vyksta apie 20 km, t. y. apie 15 minučių, važiuojant užmiestyje. Bet pas maniškį tokio dalyko kaip EOLYS nėra, tiesiog degina dyzeliną- jei ant 90 km. rodo apie 4 lrt/100 km, tai vykstant regeneracijai jau apie 8 ltr/100 km. Regenarija vyksta maždaug kas 400 km (mano pastebėjimu truputi padažnėjo, naujai buvo kas 500 km., dabar pravaziuota 30.000 km).Aha, o regeneracija trunka speju keliolika sekundziu juk? Ir imanoma kaip nors ja pastebeti, kad ji vyksta, jei lempike jokia neuzsidega?
Nedega, regeneracija sustoja, paskui tesiama tik jei vel susidaro numatytas slegis fap'e. T.y. jei tik prasidejo regeneracija ir iskart uzgesinai, tai pradejus vaziuoti ir valgant spurga, vel regeneruosis. Aisku tai yra tik tada, kai masina tvarkinga ir aisku ne milijona lekusBeja, smalsu labai - isivaizduokit, vaziuoju trasoj ramiai, masina sugalvoja paleisti regeneracija, tik pradeda procesa, o as tuo metu staiga pamatau spurgine salia kelio, kertu per stabdzius, gesinu varikli ir begu pirkt spurgu. Kaip gamintojai, apmaste tokia situacija ir kaip tai patiks varikliui ir visai eco sistemai?
Tiesa, kai pezas paleidzia regeneracija, skydelyje nedega apie tai ispejanti lempike kokia nors?
Taigi paskaičiuokite broliai kurmiai- regeneracija vyksta apie 5 proc. važiavimo laiko, o sanaudas padidina dvigubai, t. y. gaunasi apie 5 proc. degalų praradimas, kas jei pvz. degintu 5 ltr/100 km, papildomai sudarytu 250 ml/100 km. (mano atveju gaunasi apie 300 Lt per metus, pravaziuoju 30.000 km, t . y. papildomai vienas bakas degalu).
Va tokia piniginė išraiška, o dar galios netekimas ir kiti visiems zinomi hemarojai.
Mano pastebejimas- kas vazinėja trumpus atstumus, dyzelis su DPF netinka, nes regeneracijos pilnai neįvyks, dėl ko jos daznai kartosis, dėl to žiauriai augs kuro sanaudos ir gadinsite sistema.
DPF- BLOGIS.
#166
Parašyta 2014 gegužės 09 - 08:35
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2014 gegužės 09 - 08:35
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#167
Parašyta 2014 gegužės 09 - 08:50
Tada siulau eksperimenta Nepagaileti pinigu ir nulekti mnagistrale 150 km i viena puse ir po to grizti Kad pilnai butu atlikta regenaracija.Tai mano atstumai nuolat mazi. Ir tokie bus visada. Ir as ta FAP iskastruosiu kai tik jis nors kiek sustreikuos. Bet dabar tai gal kvaila butu ji ispjaut kai jis puikiai veikia, eolio yra, klaidu nemeto, diagnose rodo kad jis uzsikimses nedaug procentu dar...
#168
Parašyta 2014 gegužės 09 - 09:26
Gamintojui tai yra naudinga- papildoma įranga, kuri kainuoja.mindlt - tik tyliau tai sakyk, nes cia klube turim ir "ŽALIŲJŲ", kurie šaukia jei gamintojas numatė reiškias gamintojas nedurnas
P.S. aš visada sakiau ir sakysiu, gamintojas nenumatė, jog kažkur gūdžioje Lietuvėlėje, grabukai po puse milijono nulėkę įgaus naujus sparnus ir gražius rodmenis ant spidometro taip ir lanksto turbinas, purkštukus žmogeliukai, paskui šaukia reno pežo gavno.
Valstybei irgi naudinga- papildomi mokesčiai dėl padidėjusių kuro sąnaudų
Visuomenei irgi naudinga- sumažėjisi tarša. Beje tarša šiuoatveju dalinai iš miesto perkeliama į užmiestį, kur yra optimalios sąlygos (didesnės vidutinės apsukos, jos daugiau mažiau tolygios) vykti regeneracijai.
Nedaudinga tik konkrečiam individui, ant kurio ir gula kitų apturėta nauda.
Čia tikrai nenoriu pasakyti kad DPF durnas dalykas, ypač kai pavaziuoji paskui kai kuriuos dyzelius
#169
Parašyta 2014 gegužės 09 - 09:36
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#170
Parašyta 2014 gegužės 09 - 12:28
Zek, bet kol neismeta jokio "antipolution fault", reiskia tas FAP veikia gerai ir motoro negadina? Nes kai ismes, iskarto pjausiu lauk ir nieko negalvosiu. Ar siulai net nieko nelaukiant, nors jis ir tvarkingas, pjaut ji lauk, atsizvelgiant i tai kad vis tiek greitai ji pribaigsiu trumpais atstumais? Kaip pats darytum?mindlt - tik tyliau tai sakyk, nes cia klube turim ir "ŽALIŲJŲ", kurie šaukia jei gamintojas numatė reiškias gamintojas nedurnas
P.S. aš visada sakiau ir sakysiu, gamintojas nenumatė, jog kažkur gūdžioje Lietuvėlėje, grabukai po puse milijono nulėkę įgaus naujus sparnus ir gražius rodmenis ant spidometro taip ir lanksto turbinas, purkštukus žmogeliukai, paskui šaukia reno pežo gavno.
Nes kol kas viskas ok, trauka ispudinga.
#171
Parašyta 2014 gegužės 09 - 12:39
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#172
Parašyta 2014 gegužės 09 - 13:02
Dekui uz info Manau vaziuosiu iki pirmos lemputes, nes vis tiek nespaudziu daugiau 150 trasoj, ir tai retai labai. Juolab kad apskritai pas mane 95 % bus vien miestas Vilnius.Na as tai salinaus ir EGR ir FAP, nors fap dar geros bukles buvo. Kadangi gaila turbinu. Isivaizduok, uzmyzhinsi kokius 180-200 km/h, o bus ant regeneracijos slenkscio, tada nuo susidariusio slegio(kas itakos didele temperatura) issikraipys turbinu sparnuotes ir jau bus garsai MIAUUUUUU MIAUUUUUU
Nebent tokiu nesamoniu nedarysi ir vazinesi normaliai. Tada vaziuok iki pirmo lemputes
P.S. masina po FAP kastracijos pasidare jautresne gazui. Aisku ir turbinos pradejo garsiau dirbt, nes nebeliko "garso filtro"
#173
Parašyta 2014 gegužės 10 - 12:56
Šį pranešimą redagavo Peugeot949: 2014 gegužės 10 - 12:57
#174
Parašyta 2014 gegužės 10 - 21:06
#175
Parašyta 2014 gegužės 11 - 01:29
#176
Parašyta 2014 gegužės 11 - 09:39
Šį pranešimą redagavo sandman^kfmf: 2014 gegužės 11 - 09:40
#177
Parašyta 2014 gegužės 11 - 21:08
nebutinai kad zut but turi buti 2000rp. pas mane 1800 ekonomiskiau rieda, nei 2000, cia kalba eina apie 5 pavara. kai turiu apie 2000, vaziuoju apie 90km/h ima 4.5-5L/100km. kai 1800-1900 berods, apie 80vaziuoju, tai raso apie 4L/100km.Kiek zinau ne greitis, o apsisukimai turi buti lygiai 2000. Tai optimaliausiais galios ir sanaudu santykis. Virsyjant apsukas sanaudos jau tik dideja.
Pvz. pas mane su 6 pavaru greiciu deze, ties 110 km/h laiko 2000 rpm. O penktu begiu tai bus jau 90 km/h ties 2000 rpm.
#178
Parašyta 2014 gegužės 12 - 17:30
editnebutinai kad zut but turi buti 2000rp. pas mane 1800 ekonomiskiau rieda, nei 2000, cia kalba eina apie 5 pavara. kai turiu apie 2000, vaziuoju apie 95-100km/h ima 4.5-5L/100km. kai 1750-1850berods, apie 80vaziuoju, tai raso apie 4L/100km.Kiek zinau ne greitis, o apsisukimai turi buti lygiai 2000. Tai optimaliausiais galios ir sanaudu santykis. Virsyjant apsukas sanaudos jau tik dideja.
Pvz. pas mane su 6 pavaru greiciu deze, ties 110 km/h laiko 2000 rpm. O penktu begiu tai bus jau 90 km/h ties 2000 rpm.
vakar rasiau, bet snd pataisysiu. t.y. konkreciau paziurejau
#179
Parašyta 2014 gegužės 14 - 14:06
gal galima aiskiau,kas ta regeneracijaKartais dumas matos is galo + padideja sanaudos truputi momentines.
Aha, o regeneracija trunka speju keliolika sekundziu juk? Ir imanoma kaip nors ja pastebeti, kad ji vyksta, jei lempike jokia neuzsidega?
Nedega, regeneracija sustoja, paskui tesiama tik jei vel susidaro numatytas slegis fap'e. T.y. jei tik prasidejo regeneracija ir iskart uzgesinai, tai pradejus vaziuoti ir valgant spurga, vel regeneruosis. Aisku tai yra tik tada, kai masina tvarkinga ir aisku ne milijona lekusBeja, smalsu labai - isivaizduokit, vaziuoju trasoj ramiai, masina sugalvoja paleisti regeneracija, tik pradeda procesa, o as tuo metu staiga pamatau spurgine salia kelio, kertu per stabdzius, gesinu varikli ir begu pirkt spurgu. Kaip gamintojai, apmaste tokia situacija ir kaip tai patiks varikliui ir visai eco sistemai?
Tiesa, kai pezas paleidzia regeneracija, skydelyje nedega apie tai ispejanti lempike kokia nors?
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#180
Parašyta 2014 gegužės 14 - 15:28
Manau pasidarys aiskugal galima aiskiau,kas ta regeneracija
Kartais dumas matos is galo + padideja sanaudos truputi momentines.
Aha, o regeneracija trunka speju keliolika sekundziu juk? Ir imanoma kaip nors ja pastebeti, kad ji vyksta, jei lempike jokia neuzsidega?
Nedega, regeneracija sustoja, paskui tesiama tik jei vel susidaro numatytas slegis fap'e. T.y. jei tik prasidejo regeneracija ir iskart uzgesinai, tai pradejus vaziuoti ir valgant spurga, vel regeneruosis. Aisku tai yra tik tada, kai masina tvarkinga ir aisku ne milijona lekusBeja, smalsu labai - isivaizduokit, vaziuoju trasoj ramiai, masina sugalvoja paleisti regeneracija, tik pradeda procesa, o as tuo metu staiga pamatau spurgine salia kelio, kertu per stabdzius, gesinu varikli ir begu pirkt spurgu. Kaip gamintojai, apmaste tokia situacija ir kaip tai patiks varikliui ir visai eco sistemai?
Tiesa, kai pezas paleidzia regeneracija, skydelyje nedega apie tai ispejanti lempike kokia nors?
VIDEO
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
Vartotojų skaito šią temą: 4
narių: 0, svečių: 4, slaptų narių: 0