Peršokti prie turinio


DYZELINIŲ variklių kuro sanaudos


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 249

#161 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2014 gegužės 08 - 21:31

Nukrinta jos PO regeneracijos :)
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#162 Finalfour

Finalfour
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 467
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7 HDI

Parašyta 2014 gegužės 08 - 22:27

Nukrinta jos PO regeneracijos :)

Geras, reiskia dumo kvapas buvo nes ivyko regeneracija ir PO to nukrito sanaudos :) Bet tai jei kai filtras isivalo sanaudos nukrenta, reiskia sveika butu ta filtra is viso ismesti lauk, ir butu busena kaip nuolat svaraus - vadinasi visada butu ekonomija :)
  • 0

#163 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2014 gegužės 08 - 22:49

Apie tai jau diskutuota senai ir nuobodziai :D fap masinai nera geras dalykas. ;) ypac prie mazu atstumu.
  • 0

#164 Finalfour

Finalfour
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 467
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7 HDI

Parašyta 2014 gegužės 08 - 23:12

Apie tai jau diskutuota senai ir nuobodziai :D fap masinai nera geras dalykas. ;) ypac prie mazu atstumu.

Tai mano atstumai nuolat mazi. Ir tokie bus visada. Ir as ta FAP iskastruosiu kai tik jis nors kiek sustreikuos. Bet dabar tai gal kvaila butu ji ispjaut kai jis puikiai veikia, eolio yra, klaidu nemeto, diagnose rodo kad jis uzsikimses nedaug procentu dar...
  • 0

#165 mindlt

mindlt
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 45
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Hyundai i40 2013 m. 1.7 CRDI 85 kW

Parašyta 2014 gegužės 09 - 08:17

Beja, smalsu labai - isivaizduokit, vaziuoju trasoj ramiai, masina sugalvoja paleisti regeneracija, tik pradeda procesa, o as tuo metu staiga pamatau spurgine salia kelio, kertu per stabdzius, gesinu varikli ir begu pirkt spurgu. Kaip gamintojai, apmaste tokia situacija ir kaip tai patiks varikliui ir visai eco sistemai?
Tiesa, kai pezas paleidzia regeneracija, skydelyje nedega apie tai ispejanti lempike kokia nors?

Nedega, regeneracija sustoja, paskui tesiama tik jei vel susidaro numatytas slegis fap'e. T.y. jei tik prasidejo regeneracija ir iskart uzgesinai, tai pradejus vaziuoti ir valgant spurga, vel regeneruosis. Aisku tai yra tik tada, kai masina tvarkinga ir aisku ne milijona lekus :)

Aha, o regeneracija trunka speju keliolika sekundziu juk? Ir imanoma kaip nors ja pastebeti, kad ji vyksta, jei lempike jokia neuzsidega?

bent pas mano hyundai i40 regeneracija vyksta apie 20 km, t. y. apie 15 minučių, važiuojant užmiestyje. Bet pas maniškį tokio dalyko kaip EOLYS nėra, tiesiog degina dyzeliną- jei ant 90 km. rodo apie 4 lrt/100 km, tai vykstant regeneracijai jau apie 8 ltr/100 km. Regenarija vyksta maždaug kas 400 km (mano pastebėjimu truputi padažnėjo, naujai buvo kas 500 km., dabar pravaziuota 30.000 km).
Taigi paskaičiuokite broliai kurmiai- regeneracija vyksta apie 5 proc. važiavimo laiko, o sanaudas padidina dvigubai, t. y. gaunasi apie 5 proc. degalų praradimas, kas jei pvz. degintu 5 ltr/100 km, papildomai sudarytu 250 ml/100 km. (mano atveju gaunasi apie 300 Lt per metus, pravaziuoju 30.000 km, t . y. papildomai vienas bakas degalu).
Va tokia piniginė išraiška, o dar galios netekimas ir kiti visiems zinomi hemarojai.
Mano pastebejimas- kas vazinėja trumpus atstumus, dyzelis su DPF netinka, nes regeneracijos pilnai neįvyks, dėl ko jos daznai kartosis, dėl to žiauriai augs kuro sanaudos ir gadinsite sistema.
DPF- BLOGIS.
  • 0
1990 Citroen CX universalas 2,5 D, buvęs 1992 Citroen XM hečbekas 2,1 TD, buvęs 2000 Peugeot 406 universalas 2,0 HDI, buvęs 2013 Hyundai i40 universalas 1,7 CRDI, naudojamas

#166 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2014 gegužės 09 - 08:35

mindlt - tik tyliau tai sakyk, nes cia klube turim ir "ŽALIŲJŲ", kurie šaukia jei gamintojas numatė reiškias gamintojas nedurnas :doh: P.S. aš visada sakiau ir sakysiu, gamintojas nenumatė, jog kažkur gūdžioje Lietuvėlėje, grabukai po puse milijono nulėkę įgaus naujus sparnus ir gražius rodmenis ant spidometro :clap: taip ir lanksto turbinas, purkštukus žmogeliukai, paskui šaukia reno pežo gavno.

Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2014 gegužės 09 - 08:35

  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#167 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2014 gegužės 09 - 08:50

Tai mano atstumai nuolat mazi. Ir tokie bus visada. Ir as ta FAP iskastruosiu kai tik jis nors kiek sustreikuos. Bet dabar tai gal kvaila butu ji ispjaut kai jis puikiai veikia, eolio yra, klaidu nemeto, diagnose rodo kad jis uzsikimses nedaug procentu dar...

Tada siulau eksperimenta :) Nepagaileti pinigu ir nulekti mnagistrale 150 km i viena puse ir po to grizti :) Kad pilnai butu atlikta regenaracija.
  • 0

#168 mindlt

mindlt
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 45
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Hyundai i40 2013 m. 1.7 CRDI 85 kW

Parašyta 2014 gegužės 09 - 09:26

mindlt - tik tyliau tai sakyk, nes cia klube turim ir "ŽALIŲJŲ", kurie šaukia jei gamintojas numatė reiškias gamintojas nedurnas :doh:

P.S. aš visada sakiau ir sakysiu, gamintojas nenumatė, jog kažkur gūdžioje Lietuvėlėje, grabukai po puse milijono nulėkę įgaus naujus sparnus ir gražius rodmenis ant spidometro :clap: taip ir lanksto turbinas, purkštukus žmogeliukai, paskui šaukia reno pežo gavno.

Gamintojui tai yra naudinga- papildoma įranga, kuri kainuoja.
Valstybei irgi naudinga- papildomi mokesčiai dėl padidėjusių kuro sąnaudų
Visuomenei irgi naudinga- sumažėjisi tarša. Beje tarša šiuoatveju dalinai iš miesto perkeliama į užmiestį, kur yra optimalios sąlygos (didesnės vidutinės apsukos, jos daugiau mažiau tolygios) vykti regeneracijai.
Nedaudinga tik konkrečiam individui, ant kurio ir gula kitų apturėta nauda.
Čia tikrai nenoriu pasakyti kad DPF durnas dalykas, ypač kai pavaziuoji paskui kai kuriuos dyzelius :doh:
  • 0
1990 Citroen CX universalas 2,5 D, buvęs 1992 Citroen XM hečbekas 2,1 TD, buvęs 2000 Peugeot 406 universalas 2,0 HDI, buvęs 2013 Hyundai i40 universalas 1,7 CRDI, naudojamas

#169 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2014 gegužės 09 - 09:36

Taip, netvarkingas dyzelis uzknisa juodai kai reikia is galo vaziuot... Galetu ir pas mus kaip Danijoj stabdyt uz tokius reikalus.
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#170 Finalfour

Finalfour
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 467
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7 HDI

Parašyta 2014 gegužės 09 - 12:28

mindlt - tik tyliau tai sakyk, nes cia klube turim ir "ŽALIŲJŲ", kurie šaukia jei gamintojas numatė reiškias gamintojas nedurnas :doh:

P.S. aš visada sakiau ir sakysiu, gamintojas nenumatė, jog kažkur gūdžioje Lietuvėlėje, grabukai po puse milijono nulėkę įgaus naujus sparnus ir gražius rodmenis ant spidometro :clap: taip ir lanksto turbinas, purkštukus žmogeliukai, paskui šaukia reno pežo gavno.

Zek, bet kol neismeta jokio "antipolution fault", reiskia tas FAP veikia gerai ir motoro negadina? Nes kai ismes, iskarto pjausiu lauk ir nieko negalvosiu. Ar siulai net nieko nelaukiant, nors jis ir tvarkingas, pjaut ji lauk, atsizvelgiant i tai kad vis tiek greitai ji pribaigsiu trumpais atstumais? Kaip pats darytum?
Nes kol kas viskas ok, trauka ispudinga.
  • 0

#171 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2014 gegužės 09 - 12:39

Na as tai salinaus ir EGR ir FAP, nors fap dar geros bukles buvo. Kadangi gaila turbinu. Isivaizduok, uzmyzhinsi kokius 180-200 km/h, o bus ant regeneracijos slenkscio, tada nuo susidariusio slegio(kas itakos didele temperatura) issikraipys turbinu sparnuotes ir jau bus garsai MIAUUUUUU MIAUUUUUU :shy: Nebent tokiu nesamoniu nedarysi ir vazinesi normaliai. Tada vaziuok iki pirmo lemputes ;] P.S. masina po FAP kastracijos pasidare jautresne gazui. Aisku ir turbinos pradejo garsiau dirbt, nes nebeliko "garso filtro"
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#172 Finalfour

Finalfour
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 467
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7 HDI

Parašyta 2014 gegužės 09 - 13:02

Na as tai salinaus ir EGR ir FAP, nors fap dar geros bukles buvo. Kadangi gaila turbinu. Isivaizduok, uzmyzhinsi kokius 180-200 km/h, o bus ant regeneracijos slenkscio, tada nuo susidariusio slegio(kas itakos didele temperatura) issikraipys turbinu sparnuotes ir jau bus garsai MIAUUUUUU MIAUUUUUU :shy:

Nebent tokiu nesamoniu nedarysi ir vazinesi normaliai. Tada vaziuok iki pirmo lemputes ;]

P.S. masina po FAP kastracijos pasidare jautresne gazui. Aisku ir turbinos pradejo garsiau dirbt, nes nebeliko "garso filtro"

Dekui uz info :) Manau vaziuosiu iki pirmos lemputes, nes vis tiek nespaudziu daugiau 150 trasoj, ir tai retai labai. Juolab kad apskritai pas mane 95 % bus vien miestas Vilnius.
  • 0

#173 Peugeot949

Peugeot949
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 16
  • Automobilis:Peugeot 308

Parašyta 2014 gegužės 10 - 12:56

Kadangi gavau klausimų į PM susijusių su sąnaudom, tai parašysiu čia Peugeot 308 2010m. 1.6 HDI kuro sąnaudos mieste 7 - 7,5 ltr, uzmiesti vaziojant 110 5ltr. Vidutinės 6,3l. Man pačiam įdomu, gal kas turit to pačio modelio 2ltr ,kokios sąnaudos? Turbūt ne ką skiriasi

Šį pranešimą redagavo Peugeot949: 2014 gegužės 10 - 12:57

  • 0

#174 CeskaM

CeskaM
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 139
  • Automobilis:Peugeot 307 HDI 2l 79kw 2004m

Parašyta 2014 gegužės 10 - 21:06

koks greitis yra autostradoje tinkamas kad maziausios butu sanaudos 90km/h ar 110km/h ? ir ar didelis tarp situ greiciu sanaudos?
  • 0

#175 Peugeot949

Peugeot949
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 16
  • Automobilis:Peugeot 308

Parašyta 2014 gegužės 11 - 01:29

Žiūrint kokio litražo variklis?
  • 0

#176 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2014 gegužės 11 - 09:39

Kiek zinau ne greitis, o apsisukimai turi buti lygiai 2000. Tai optimaliausiais galios ir sanaudu santykis. Virsyjant apsukas sanaudos jau tik dideja. Pvz. pas mane su 6 pavaru greiciu deze, ties 110 km/h laiko 2000 rpm. O penktu begiu tai bus jau 90 km/h ties 2000 rpm.

Šį pranešimą redagavo sandman^kfmf: 2014 gegužės 11 - 09:40

  • 0

#177 mindzis

mindzis
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 27
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:peugeot 307 2.0 79kw

Parašyta 2014 gegužės 11 - 21:08

Kiek zinau ne greitis, o apsisukimai turi buti lygiai 2000. Tai optimaliausiais galios ir sanaudu santykis. Virsyjant apsukas sanaudos jau tik dideja.
Pvz. pas mane su 6 pavaru greiciu deze, ties 110 km/h laiko 2000 rpm. O penktu begiu tai bus jau 90 km/h ties 2000 rpm.

nebutinai kad zut but turi buti 2000rp. pas mane 1800 ekonomiskiau rieda, nei 2000, cia kalba eina apie 5 pavara. kai turiu apie 2000, vaziuoju apie 90km/h ima 4.5-5L/100km. kai 1800-1900 berods, apie 80vaziuoju, tai raso apie 4L/100km.
  • 0
Virinu saslykines: paprastas ir kalviskas, su orkaite ar rukykla. Taip pat dedu mechanizmus, saslykai patys iskepa, nereikia vartyti. Ivairus kalviski ar paprasti metalo darbai. 8 602 52 669 visa Lietuva (jei rimtas darbas).

#178 mindzis

mindzis
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 27
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:peugeot 307 2.0 79kw

Parašyta 2014 gegužės 12 - 17:30

Kiek zinau ne greitis, o apsisukimai turi buti lygiai 2000. Tai optimaliausiais galios ir sanaudu santykis. Virsyjant apsukas sanaudos jau tik dideja.
Pvz. pas mane su 6 pavaru greiciu deze, ties 110 km/h laiko 2000 rpm. O penktu begiu tai bus jau 90 km/h ties 2000 rpm.

nebutinai kad zut but turi buti 2000rp. pas mane 1800 ekonomiskiau rieda, nei 2000, cia kalba eina apie 5 pavara. kai turiu apie 2000, vaziuoju apie 95-100km/h ima 4.5-5L/100km. kai 1750-1850berods, apie 80vaziuoju, tai raso apie 4L/100km.

vakar rasiau, bet snd pataisysiu. t.y. konkreciau paziurejau :)

edit
  • 0
Virinu saslykines: paprastas ir kalviskas, su orkaite ar rukykla. Taip pat dedu mechanizmus, saslykai patys iskepa, nereikia vartyti. Ivairus kalviski ar paprasti metalo darbai. 8 602 52 669 visa Lietuva (jei rimtas darbas).

#179 Francis

Francis

    Motion And Emotion

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.393
  • Vieta:www.wilno.lt
  • Automobilis:Peugeot 308SW GT Peugeot e2008 GT Pack

Parašyta 2014 gegužės 14 - 14:06

Beja, smalsu labai - isivaizduokit, vaziuoju trasoj ramiai, masina sugalvoja paleisti regeneracija, tik pradeda procesa, o as tuo metu staiga pamatau spurgine salia kelio, kertu per stabdzius, gesinu varikli ir begu pirkt spurgu. Kaip gamintojai, apmaste tokia situacija ir kaip tai patiks varikliui ir visai eco sistemai?
Tiesa, kai pezas paleidzia regeneracija, skydelyje nedega apie tai ispejanti lempike kokia nors?

Nedega, regeneracija sustoja, paskui tesiama tik jei vel susidaro numatytas slegis fap'e. T.y. jei tik prasidejo regeneracija ir iskart uzgesinai, tai pradejus vaziuoti ir valgant spurga, vel regeneruosis. Aisku tai yra tik tada, kai masina tvarkinga ir aisku ne milijona lekus :)

Aha, o regeneracija trunka speju keliolika sekundziu juk? Ir imanoma kaip nors ja pastebeti, kad ji vyksta, jei lempike jokia neuzsidega?

Kartais dumas matos is galo + padideja sanaudos truputi momentines.

gal galima aiskiau,kas ta regeneracija :ph34r:
  • 0

PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.


#180 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2014 gegužės 14 - 15:28

Beja, smalsu labai - isivaizduokit, vaziuoju trasoj ramiai, masina sugalvoja paleisti regeneracija, tik pradeda procesa, o as tuo metu staiga pamatau spurgine salia kelio, kertu per stabdzius, gesinu varikli ir begu pirkt spurgu. Kaip gamintojai, apmaste tokia situacija ir kaip tai patiks varikliui ir visai eco sistemai?
Tiesa, kai pezas paleidzia regeneracija, skydelyje nedega apie tai ispejanti lempike kokia nors?

Nedega, regeneracija sustoja, paskui tesiama tik jei vel susidaro numatytas slegis fap'e. T.y. jei tik prasidejo regeneracija ir iskart uzgesinai, tai pradejus vaziuoti ir valgant spurga, vel regeneruosis. Aisku tai yra tik tada, kai masina tvarkinga ir aisku ne milijona lekus :)

Aha, o regeneracija trunka speju keliolika sekundziu juk? Ir imanoma kaip nors ja pastebeti, kad ji vyksta, jei lempike jokia neuzsidega?

Kartais dumas matos is galo + padideja sanaudos truputi momentines.

gal galima aiskiau,kas ta regeneracija :ph34r:

Manau pasidarys aisku :)

VIDEO
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt





Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0