Variklis gęsta bevažiuojant.
#21
Parašyta 2012 vasario 26 - 14:31
Kuriu internetines svetaines pagal pageidavimus. Viską darau pats, nenaudodamas jokių turinio valdymo sistemų. Kainos nesikandžioja ir dažniausiai būna sutartinės. Susidomėję galite rašyt į PM.
#22
Parašyta 2012 vasario 26 - 15:24
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#23
Parašyta 2012 vasario 26 - 17:08
Taip, jau rytoj bandysiu važiuot, jei eilių nebus pasidarysiu. Dėl siurblio aš neužtikrintas, kadangi trauka ajajai kokia graži pas mane. Jei siurblys pamiręs būtų, tada nebūtų tokios traukos, manau. Aišku, nesu aš specialistas, bet logiškai mąstant, tai lyg ir taip turėtų gautis. Vakar klaidžiojau internete ir užmačiau tokį „Autotaškas“ servisą. Iš visų aprašymų susidariau gerą nuomonę, todėl mėginsiu ten ir važiuot. O gal, Pauliau, tuirte pasiūlymų kokių, matau Kaune gyvenat, gal žinot kokį užtikrintai? Nes noriu diagnostikos visapusiškos. Kad žmogus, kuris ją atlieka, viską man paaiškintų, pakonsultuotų ir panašiai.Nebutinai siurblys gali buti paimres, gali buti kad ir ora gaudo kazkur...tikrai butu protingiausia diagnostika pasidaryt bent zinotum kokia klaida ta lempute uzdega, taip pat suzinotum ir slegius, ir purkstuku darbo parametrus, iskart butu aiskiau kur bedos ieskoti...o siaip auksto slegio siurbli kaltinciau paskutinej vietoj, yra kruva kitu priezasciu nesikurimo, daug paprastesniu ir geriausia pirma pradeti ieskoti nuo paprasciausiu dalyku tokiu kaip: oro gaudymas, uzsikises sietelis bake, keiciant filtra uzlauzta degalu zarnele...
Kuriu internetines svetaines pagal pageidavimus. Viską darau pats, nenaudodamas jokių turinio valdymo sistemų. Kainos nesikandžioja ir dažniausiai būna sutartinės. Susidomėję galite rašyt į PM.
#24
Parašyta 2012 vasario 26 - 17:37
#25
Parašyta 2012 vasario 26 - 20:46
isspresti galima sitaip:
1. issiemi slegio reguliatoriu ir isvalai ji ultragarsinej voneleje.
2. Issiemi kuro filtra, istrauki is dezutes dyzeli isvalai dezute gerai
3. Istatai nauja kuro filtra, teisingai viska surenki
4. istatai atgal slegio reguliatoriu
5. ijungi 2 kartus degima ir 3 kartu kuri masina. Degimo ijungimas pripildo filtro dezute dyzeliu.
O kuro filtre idedu turi butinai buti toks issikisimas(apibraukta raudonai)
As kai keiciau savo buvo truputi mazesnis jisai ir kai uzsukinejau filtro dezute filtras tiesiog pasisukdavo i sona ir praleisdavo nesvaru kura taip ir uzsikiso mano slegio reguliatorius.
2000m. Peugeot 406 2.0hdi
2005m. Skoda octavia combi 2.0tdi
2004m. Mercedes benz e 270 cdi
#26
Parašyta 2012 vasario 26 - 21:59
Stačiau tokį patį. Ir šitas išsikišimas ėjo žemyn, o viršuj ta lygioji dalis. Tai dar gal blogai aš jį įdėjau? Ne ta puse? Tai sakai neapsimoka dar diagnostikos varyt? Kaip ta ultragarsinė vonelė veikia ir kaip man ją gaut?As isitikines kad bus kaltas kuro slegio reguliatorius. Idomu butu pamatyti koki kuro filtra istatei nes as kai keiciau nors ir pagal kodus ten tas filtras tiko bet viena plastmase buvo negerai padaryta ir per ta susikta plasmasike teko brangiai sumoket
isspresti galima sitaip:
1. issiemi slegio reguliatoriu ir isvalai ji ultragarsinej voneleje.
2. Issiemi kuro filtra, istrauki is dezutes dyzeli isvalai dezute gerai
3. Istatai nauja kuro filtra, teisingai viska surenki
4. istatai atgal slegio reguliatoriu
5. ijungi 2 kartus degima ir 3 kartu kuri masina. Degimo ijungimas pripildo filtro dezute dyzeliu.
O kuro filtre idedu turi butinai buti toks issikisimas(apibraukta raudonai)
As kai keiciau savo buvo truputi mazesnis jisai ir kai uzsukinejau filtro dezute filtras tiesiog pasisukdavo i sona ir praleisdavo nesvaru kura taip ir uzsikiso mano slegio reguliatorius.
Kuriu internetines svetaines pagal pageidavimus. Viską darau pats, nenaudodamas jokių turinio valdymo sistemų. Kainos nesikandžioja ir dažniausiai būna sutartinės. Susidomėję galite rašyt į PM.
#27
Parašyta 2012 vasario 26 - 22:06
Šį pranešimą redagavo Bivainis: 2012 vasario 26 - 22:07
#28
Parašyta 2012 vasario 26 - 22:21
Taip, yra tas gelžgalys. Hm. Gal rimtai reikia tą reguliatorių išsiimti pažiūrėti, kas tan daros. :? Tik blemba, nelabai žinau kur jis randas. Nes jai viską atlikus, ir pasitaisytų, būtų pats geriausias variantas. :s Bet kaži, ar dėl to nesikurtų mašina? :?Žemyn ir turi būti. O virš to filtravimo elemento, tiksliau tarp elemento ir dangtelio, toks metalinis žiedas - spyruoklė yra? Man viename servise pamiršo jį įdėti.
Šį pranešimą redagavo Forseti: 2012 vasario 26 - 22:22
Kuriu internetines svetaines pagal pageidavimus. Viską darau pats, nenaudodamas jokių turinio valdymo sistemų. Kainos nesikandžioja ir dažniausiai būna sutartinės. Susidomėję galite rašyt į PM.
#29
Parašyta 2012 vasario 26 - 23:38
Šį pranešimą redagavo Bivainis: 2012 vasario 27 - 00:16
#30
Parašyta 2012 vasario 27 - 07:10
#31
Parašyta 2012 vasario 27 - 09:19
8-663-63443.
#32
Parašyta 2012 vasario 27 - 10:10
#33
Parašyta 2012 vasario 27 - 12:39
va kur slegio reguliatorius
Šį pranešimą redagavo lapeno: 2012 vasario 27 - 12:39
2000m. Peugeot 406 2.0hdi
2005m. Skoda octavia combi 2.0tdi
2004m. Mercedes benz e 270 cdi
#34
Parašyta 2012 vasario 28 - 09:03
#35
Parašyta 2012 vasario 28 - 22:03
2000m. Peugeot 406 2.0hdi
2005m. Skoda octavia combi 2.0tdi
2004m. Mercedes benz e 270 cdi
#36
Parašyta 2012 vasario 29 - 06:44
#37
Parašyta 2012 vasario 29 - 09:06
http://www.peugeot-k...ODE=03&MID=2675
Šį pranešimą redagavo lapeno: 2012 vasario 29 - 09:07
2000m. Peugeot 406 2.0hdi
2005m. Skoda octavia combi 2.0tdi
2004m. Mercedes benz e 270 cdi
#38
Parašyta 2012 vasario 29 - 21:17
Taigi taip. Nuvažiavau pas kokoną, padarėm diagnostiką, pasakė taip: Aukšto slėgio reguliatorius, dėl to gęsta mašina bevažiuojant. Nesikuria dėl to, kad protą knisa alkūninio velenėlio daviklis ir paskutinė bėda, žemo slėgio siurbliukas. Tai vat. Šiaip tai labai rekomenduočiau šį žmogų. Labai malonus ir nuošridus. Matosi, kur žmogus nusimano ir žino ką sako. O ne burtininkas, kuris buria iš kortų.Žodžiu, viskas buvo taip. Pasikeičiau rato guolį ir jau išvažiavau iš garažo. Išlėkiau į autostradą, kad išmėgint ir spustelėjau biški. Kažkur ties 2,5-3k apsukom mašina užgęso. (Pirmą kartą šitaip) Na, tada užkūriau, užsikūrė taip, kaip visada, tačiau nebeužgęso viena lemputė (manau, kad tai kuro siurblio lemputė). Nu žodžiu, tada grįžau pastačiau nuėmiau nuo akumo klemas, galvoju, gal šiaip susidurnino. Tačiau, kitą dieną nuvažiavau užsipilt kuro. Pyliau iš kanistrų, pripyliau pilnutėlį baką. Tiesa, prieš tai atvažiuojant viskas buvo gerai, nebedegė ta lemputė, nebeužgesdavo. Bet kaip tik užsipyliau ir bandžiau kurt, mašina nesikuria nors tu ką. Tampėm ją, tai užsikuria ant užstumimo, bet kai įmini sankabą vėl užgesdavo. Nu žodžiu, šiaip ne taip pavyko užkurt. Ta pačią dieną važiavau į vilnių, tai lemputė degė, tačiau važiavimui įtakos nebuvo. Nu tai tuo viskas ir užsibaigė. Kadangi viskas buvo gerai, nusprendžiau nieko neliest ir nieko nedaryt. Bet va, atėjus šalčiams, užkūriau savo peu peu, suvažinėjau iki sesės univero ir grįžtant atgal, autostradoj, ties 85km/h (~1,3k rpm) vėl užgęso. Gęso tris kartus, bet tik tada kai duodi daugiau gazo. Bet užsikuria lyg niekur nieko. Bet ta prakeikta lemputė neužgęsta. Tai va, norėjau paklausti, gal kas esate susidūręs su panašia problema, gal bus kokių patarimų? Kaip man reikėtų elgtis?
Štai ta lemputė, manau, kad tai siurblio lemputė, bet, kas ten žino...
P.S. Variklis 2,0 HDI, 81kW.
Taigi, dabar nusiimsiu tą reguliatorių, bandysiu ultragarsinėj vonelėj atgaivint aš jį. O dėl daviklio reikės irgi žiūrėt, nes mašiną užkurt tai reikia. Pakomentuosiu vėliau, kaip sekės, ar susitvarkė.
P.S. Alkūninio veleno daviklis tai ir yra HOLO daviklis? :? Ir ar jis randasi kažkur ties smagračiu, ar aš kažką maišau?
Kuriu internetines svetaines pagal pageidavimus. Viską darau pats, nenaudodamas jokių turinio valdymo sistemų. Kainos nesikandžioja ir dažniausiai būna sutartinės. Susidomėję galite rašyt į PM.
#39
Parašyta 2012 kovo 01 - 10:56
Šiandien skaičiau P406 manualą, ten alkūninio veleno padėties daviklis verčiamas taip: camshaft position sensor. Tai jis stovi čia, kur parodyta nuotraukoj?
Na čia pačiam viršuj variklio, ties tuo tepalų kamšteliu ir pagrindinio diržo įtempėju viršutiniu. Matosi aišku nuotrakoj, bet aprašau, kad aiškiau būtų. Manuale, tai būtent šitas daviklis taip pavadintas. Juolab, kad internetinėj parduotuvėj irgi toks pats rodomas, ieškant tokio produkto. Taigi, ar čia jis? )
Šį pranešimą redagavo Forseti: 2012 kovo 01 - 10:58
Kuriu internetines svetaines pagal pageidavimus. Viską darau pats, nenaudodamas jokių turinio valdymo sistemų. Kainos nesikandžioja ir dažniausiai būna sutartinės. Susidomėję galite rašyt į PM.
#40
Parašyta 2012 kovo 01 - 21:58
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0