Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Variklis gęsta bevažiuojant.


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 72

#21 Forseti

Forseti
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 317
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P406 Coupe 1999 3.0l v6

Parašyta 2012 vasario 26 - 14:31

Žodžiu, pasikeitus filtrus ir pavažinėjus kažkur porą savaičių, mašina kuriasi tragiškai. Tik po filtrų pakeitimo kuriasi tragiškai. Tiek šalta, tiek šilta. Sukt starterį 4 kart po 10 sekundžių reik, kartais net ilgiau. Tai čia gali būt dėl to slėgio reguliatoriaus? Ar tiesiog jau siurbliui chana bus, nebesukelia slėgimo reikiamo? Ir dar pastebėjimas, kad užkūrus mašiną, ji vieną kartą būtinai užges bevažiuojant. Tada užkūrus dega ta lempa, ir kol ji neužgęsta, mašina negęsta. Tada po lempučkos užgęsimo, mašina vėl vieną kartą užgęsta ir taip kartojasi.
  • 0
Ne viskas GAVNO, kas vadinasi PEUGEOT!

Kuriu internetines svetaines pagal pageidavimus. Viską darau pats, nenaudodamas jokių turinio valdymo sistemų. Kainos nesikandžioja ir dažniausiai būna sutartinės. Susidomėję galite rašyt į PM.

#22 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2012 vasario 26 - 15:24

Nebutinai siurblys gali buti paimres, gali buti kad ir ora gaudo kazkur...tikrai butu protingiausia diagnostika pasidaryt bent zinotum kokia klaida ta lempute uzdega, taip pat suzinotum ir slegius, ir purkstuku darbo parametrus, iskart butu aiskiau kur bedos ieskoti...o siaip auksto slegio siurbli kaltinciau paskutinej vietoj, yra kruva kitu priezasciu nesikurimo, daug paprastesniu ir geriausia pirma pradeti ieskoti nuo paprasciausiu dalyku tokiu kaip: oro gaudymas, uzsikises sietelis bake, keiciant filtra uzlauzta degalu zarnele...
  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#23 Forseti

Forseti
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 317
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P406 Coupe 1999 3.0l v6

Parašyta 2012 vasario 26 - 17:08

Nebutinai siurblys gali buti paimres, gali buti kad ir ora gaudo kazkur...tikrai butu protingiausia diagnostika pasidaryt bent zinotum kokia klaida ta lempute uzdega, taip pat suzinotum ir slegius, ir purkstuku darbo parametrus, iskart butu aiskiau kur bedos ieskoti...o siaip auksto slegio siurbli kaltinciau paskutinej vietoj, yra kruva kitu priezasciu nesikurimo, daug paprastesniu ir geriausia pirma pradeti ieskoti nuo paprasciausiu dalyku tokiu kaip: oro gaudymas, uzsikises sietelis bake, keiciant filtra uzlauzta degalu zarnele...

Taip, jau rytoj bandysiu važiuot, jei eilių nebus pasidarysiu. Dėl siurblio aš neužtikrintas, kadangi trauka ajajai kokia graži pas mane. Jei siurblys pamiręs būtų, tada nebūtų tokios traukos, manau. Aišku, nesu aš specialistas, bet logiškai mąstant, tai lyg ir taip turėtų gautis. Vakar klaidžiojau internete ir užmačiau tokį „Autotaškas“ servisą. Iš visų aprašymų susidariau gerą nuomonę, todėl mėginsiu ten ir važiuot. O gal, Pauliau, tuirte pasiūlymų kokių, matau Kaune gyvenat, gal žinot kokį užtikrintai? :) Nes noriu diagnostikos visapusiškos. Kad žmogus, kuris ją atlieka, viską man paaiškintų, pakonsultuotų ir panašiai. :)
  • 0
Ne viskas GAVNO, kas vadinasi PEUGEOT!

Kuriu internetines svetaines pagal pageidavimus. Viską darau pats, nenaudodamas jokių turinio valdymo sistemų. Kainos nesikandžioja ir dažniausiai būna sutartinės. Susidomėję galite rašyt į PM.

#24 Bivainis

Bivainis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.879
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Citroen C5 2HDi 2006 m.

Parašyta 2012 vasario 26 - 17:37

kokonas Kaune veiklą vysto. :)
  • 0
BALDŲ PROJEKTAI IR GAMYBA

#25 lapeno

lapeno
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 548
  • Vieta:Rokiskis
  • Automobilis:Mercedes-benz E class

Parašyta 2012 vasario 26 - 20:46

As isitikines kad bus kaltas kuro slegio reguliatorius. Idomu butu pamatyti koki kuro filtra istatei nes as kai keiciau nors ir pagal kodus ten tas filtras tiko bet viena plastmase buvo negerai padaryta ir per ta susikta plasmasike teko brangiai sumoket :)
isspresti galima sitaip:
1. issiemi slegio reguliatoriu ir isvalai ji ultragarsinej voneleje.
2. Issiemi kuro filtra, istrauki is dezutes dyzeli isvalai dezute gerai
3. Istatai nauja kuro filtra, teisingai viska surenki
4. istatai atgal slegio reguliatoriu
5. ijungi 2 kartus degima ir 3 kartu kuri masina. Degimo ijungimas pripildo filtro dezute dyzeliu.

O kuro filtre idedu turi butinai buti toks issikisimas(apibraukta raudonai)
Posted Image

As kai keiciau savo buvo truputi mazesnis jisai ir kai uzsukinejau filtro dezute filtras tiesiog pasisukdavo i sona ir praleisdavo nesvaru kura taip ir uzsikiso mano slegio reguliatorius.
  • 0

2000m. Peugeot 406 2.0hdi  :pug:

2005m. Skoda octavia combi 2.0tdi 

2004m. Mercedes benz e 270 cdi


#26 Forseti

Forseti
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 317
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P406 Coupe 1999 3.0l v6

Parašyta 2012 vasario 26 - 21:59

As isitikines kad bus kaltas kuro slegio reguliatorius. Idomu butu pamatyti koki kuro filtra istatei nes as kai keiciau nors ir pagal kodus ten tas filtras tiko bet viena plastmase buvo negerai padaryta ir per ta susikta plasmasike teko brangiai sumoket :)
isspresti galima sitaip:
1. issiemi slegio reguliatoriu ir isvalai ji ultragarsinej voneleje.
2. Issiemi kuro filtra, istrauki is dezutes dyzeli isvalai dezute gerai
3. Istatai nauja kuro filtra, teisingai viska surenki
4. istatai atgal slegio reguliatoriu
5. ijungi 2 kartus degima ir 3 kartu kuri masina. Degimo ijungimas pripildo filtro dezute dyzeliu.

O kuro filtre idedu turi butinai buti toks issikisimas(apibraukta raudonai)
Posted Image

As kai keiciau savo buvo truputi mazesnis jisai ir kai uzsukinejau filtro dezute filtras tiesiog pasisukdavo i sona ir praleisdavo nesvaru kura taip ir uzsikiso mano slegio reguliatorius.

Stačiau tokį patį. Ir šitas išsikišimas ėjo žemyn, o viršuj ta lygioji dalis. Tai dar gal blogai aš jį įdėjau? Ne ta puse? :( Tai sakai neapsimoka dar diagnostikos varyt? Kaip ta ultragarsinė vonelė veikia ir kaip man ją gaut?
  • 0
Ne viskas GAVNO, kas vadinasi PEUGEOT!

Kuriu internetines svetaines pagal pageidavimus. Viską darau pats, nenaudodamas jokių turinio valdymo sistemų. Kainos nesikandžioja ir dažniausiai būna sutartinės. Susidomėję galite rašyt į PM.

#27 Bivainis

Bivainis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.879
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Citroen C5 2HDi 2006 m.

Parašyta 2012 vasario 26 - 22:06

Žemyn ir turi būti. O virš to filtravimo elemento, tiksliau tarp elemento ir dangtelio, toks metalinis žiedas - spyruoklė yra? Man viename servise pamiršo jį įdėti. :doh:

Šį pranešimą redagavo Bivainis: 2012 vasario 26 - 22:07

  • 0
BALDŲ PROJEKTAI IR GAMYBA

#28 Forseti

Forseti
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 317
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P406 Coupe 1999 3.0l v6

Parašyta 2012 vasario 26 - 22:21

Žemyn ir turi būti. O virš to filtravimo elemento, tiksliau tarp elemento ir dangtelio, toks metalinis žiedas - spyruoklė yra? Man viename servise pamiršo jį įdėti.  :doh:

Taip, yra tas gelžgalys. Hm. Gal rimtai reikia tą reguliatorių išsiimti pažiūrėti, kas tan daros. :? Tik blemba, nelabai žinau kur jis randas. :shy: Nes jai viską atlikus, ir pasitaisytų, būtų pats geriausias variantas. :s Bet kaži, ar dėl to nesikurtų mašina? :?

Šį pranešimą redagavo Forseti: 2012 vasario 26 - 22:22

  • 0
Ne viskas GAVNO, kas vadinasi PEUGEOT!

Kuriu internetines svetaines pagal pageidavimus. Viską darau pats, nenaudodamas jokių turinio valdymo sistemų. Kainos nesikandžioja ir dažniausiai būna sutartinės. Susidomėję galite rašyt į PM.

#29 Bivainis

Bivainis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.879
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Citroen C5 2HDi 2006 m.

Parašyta 2012 vasario 26 - 23:38

Ant aukšto slėgio siurblio jis yra, toks apvalus daiktelis (truputi didesnis už alaus bambalio kamštį :) ) prisuktas dviem varžteliais, ant korpuso iš vieno šono jungtis (fiškė vadinama). Atsukęs ir išėmęs jį nieko ten nepamatysi. Valomas jis ultra garso vonelėje, tad be specialisto neapseisi. Važiuok pas kokoną ir aptarsit tą reikalą. :)

Šį pranešimą redagavo Bivainis: 2012 vasario 27 - 00:16

  • 0
BALDŲ PROJEKTAI IR GAMYBA

#30 cipsas

cipsas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 42
  • Automobilis:605 SLtd

Parašyta 2012 vasario 27 - 07:10

Sveiki broliai :) , susiduriau ir as su tokia pat problema.Prmasyk tas reikalas pasireiske po kuro filtro keitimo, nuvaziavus kokius 5 km, tada dar pora syk pasikartojo. Visais atvejais geso apsukoms virsijus 3000(pries filtro keitima tokiu bedu nebuvo-magistraleje 140-170 km/h. :shy: vaziuota, ir nieko) Kaip tycia sutapo, kad kelione buvo i servisa, tai diagnostika padare: parode zema kur slegi :( . Tuom kartu nieko nedariau, o ir pati beda beveik nesikartojo(stengiausi apsuku nekelti auksciau 3k), kol per diziuosius salcius nuvaziavus koki km uzgeso. Uzsiveda ir po sekundes gesta. itarimai krito ant kuro: numoviau vamzdelius nuo filtro ir ijungiau degima-tai visa varikli kuru apvare :blink: . uzmoviau atgal ir ka sau manot? uzsivedziau ir nuvaziaivau nieko nesuparates :wacko: . o vakar sitas paoksta nebepadejo :(, vos iki namu dataraukiau. Ties i kiema ivaziavus bedos dingo :dntknw: , vaziuoja normaliai, netrukcioja....is to smaguno aplekiau ratuka aplink Pilaite. O is Justu valanda vaziauvau :angry: Itarinejau zemo slegio siurbli-bo kas tarkaip keistai burzgtai pradejo, o dabar net nebezinau ka itarineti. Pirmiausia tai kuro filtra keisiu, o po to ziuresiu. Gal kas galit inmesti vaizdine medziaga, kaip tas legio reguliatorius atrodo? :shy:
  • 0

#31 Pago

Pago
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.398
  • Vieta:Kaunas-Matlaukys
  • Automobilis:Peugeot 607 FL 2.2Hdi Ex.Peugeot 6O5 2.1 td "97

Parašyta 2012 vasario 27 - 09:19

pagal tavo masina,tai zemo slegio nera bake 605sltd
  • 0
Montuoju,aptarnauju stacionarius kondicionierius.Galiu pakonsultuoti
8-663-63443.

#32 cipsas

cipsas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 42
  • Automobilis:605 SLtd

Parašyta 2012 vasario 27 - 10:10

oj, pamirsau pasakyti, kad cia 406 2.0 hdi 66kW 605 tarnauja veroj i pravdoj jau 200kkm :wub:
  • 0

#33 lapeno

lapeno
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 548
  • Vieta:Rokiskis
  • Automobilis:Mercedes-benz E class

Parašyta 2012 vasario 27 - 12:39

Posted Image

va kur slegio reguliatorius

Šį pranešimą redagavo lapeno: 2012 vasario 27 - 12:39

  • 0

2000m. Peugeot 406 2.0hdi  :pug:

2005m. Skoda octavia combi 2.0tdi 

2004m. Mercedes benz e 270 cdi


#34 cipsas

cipsas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 42
  • Automobilis:605 SLtd

Parašyta 2012 vasario 28 - 09:03

Aciu uz nuotrauka. Dar vienas pastebejimas: susiles variklis dirba+- normaliai, o va saltas purtosi, kratosi ir nuo menkiausio prisilietimo prie akseleratoriaus gesta :( . Masina garaze stovi, teigiamoje temperaturoje. Gal kas galit koki meistriuka rekomenduoti liuto remontui? Iki tol rimtesnius gedimus pas CP tvarkiau, bet ji noreciau pasilikti tik tam atvejui, kai nieko nerasiu
  • 0

#35 lapeno

lapeno
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 548
  • Vieta:Rokiskis
  • Automobilis:Mercedes-benz E class

Parašyta 2012 vasario 28 - 22:03

koks miestas?
  • 0

2000m. Peugeot 406 2.0hdi  :pug:

2005m. Skoda octavia combi 2.0tdi 

2004m. Mercedes benz e 270 cdi


#36 cipsas

cipsas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 42
  • Automobilis:605 SLtd

Parašyta 2012 vasario 29 - 06:44

Vilnius
  • 0

#37 lapeno

lapeno
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 548
  • Vieta:Rokiskis
  • Automobilis:Mercedes-benz E class

Parašyta 2012 vasario 29 - 09:06

Parasyk sitam forume zmogui: Ramus jis tikrai sutvarkys ir suras beda kas negerai
http://www.peugeot-k...ODE=03&MID=2675

Šį pranešimą redagavo lapeno: 2012 vasario 29 - 09:07

  • 0

2000m. Peugeot 406 2.0hdi  :pug:

2005m. Skoda octavia combi 2.0tdi 

2004m. Mercedes benz e 270 cdi


#38 Forseti

Forseti
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 317
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P406 Coupe 1999 3.0l v6

Parašyta 2012 vasario 29 - 21:17

Žodžiu, viskas buvo taip. Pasikeičiau rato guolį ir jau išvažiavau iš garažo. Išlėkiau į autostradą, kad išmėgint ir spustelėjau biški. Kažkur ties 2,5-3k apsukom mašina užgęso. (Pirmą kartą šitaip) Na, tada užkūriau, užsikūrė taip, kaip visada, tačiau nebeužgęso viena lemputė (manau, kad tai kuro siurblio lemputė). Nu žodžiu, tada grįžau pastačiau nuėmiau nuo akumo klemas, galvoju, gal šiaip susidurnino. Tačiau, kitą dieną nuvažiavau užsipilt kuro. Pyliau iš kanistrų, pripyliau pilnutėlį baką. Tiesa, prieš tai atvažiuojant viskas buvo gerai, nebedegė ta lemputė, nebeužgesdavo. Bet kaip tik užsipyliau ir bandžiau kurt, mašina nesikuria nors tu ką. Tampėm ją, tai užsikuria ant užstumimo, bet kai įmini sankabą vėl užgesdavo. Nu žodžiu, šiaip ne taip pavyko užkurt. Ta pačią dieną važiavau į vilnių, tai lemputė degė, tačiau važiavimui įtakos nebuvo. Nu tai tuo viskas ir užsibaigė. Kadangi viskas buvo gerai, nusprendžiau nieko neliest ir nieko nedaryt. Bet va, atėjus šalčiams, užkūriau savo peu peu, suvažinėjau iki sesės univero ir grįžtant atgal, autostradoj, ties 85km/h (~1,3k rpm) vėl užgęso. Gęso tris kartus, bet tik tada kai duodi daugiau gazo. Bet užsikuria lyg niekur nieko. Bet ta prakeikta lemputė neužgęsta. Tai va, norėjau paklausti, gal kas esate susidūręs su panašia problema, gal bus kokių patarimų? Kaip man reikėtų elgtis?

Štai ta lemputė, manau, kad tai siurblio lemputė, bet, kas ten žino...
Posted Image

P.S. Variklis 2,0 HDI, 81kW.

Taigi taip. Nuvažiavau pas kokoną, padarėm diagnostiką, pasakė taip: Aukšto slėgio reguliatorius, dėl to gęsta mašina bevažiuojant. Nesikuria dėl to, kad protą knisa alkūninio velenėlio daviklis ir paskutinė bėda, žemo slėgio siurbliukas. Tai vat. Šiaip tai labai rekomenduočiau šį žmogų. Labai malonus ir nuošridus. Matosi, kur žmogus nusimano ir žino ką sako. O ne burtininkas, kuris buria iš kortų.

Taigi, dabar nusiimsiu tą reguliatorių, bandysiu ultragarsinėj vonelėj atgaivint aš jį. O dėl daviklio reikės irgi žiūrėt, nes mašiną užkurt tai reikia. :D Pakomentuosiu vėliau, kaip sekės, ar susitvarkė. :)

P.S. Alkūninio veleno daviklis tai ir yra HOLO daviklis? :? Ir ar jis randasi kažkur ties smagračiu, ar aš kažką maišau? :)
  • 0
Ne viskas GAVNO, kas vadinasi PEUGEOT!

Kuriu internetines svetaines pagal pageidavimus. Viską darau pats, nenaudodamas jokių turinio valdymo sistemų. Kainos nesikandžioja ir dažniausiai būna sutartinės. Susidomėję galite rašyt į PM.

#39 Forseti

Forseti
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 317
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P406 Coupe 1999 3.0l v6

Parašyta 2012 kovo 01 - 10:56

Kadangi redaguoti pranešimo negalima, tai nepykit už dvigubą žinutę. :?

Šiandien skaičiau P406 manualą, ten alkūninio veleno padėties daviklis verčiamas taip: camshaft position sensor. Tai jis stovi čia, kur parodyta nuotraukoj?

Posted Image

Na čia pačiam viršuj variklio, ties tuo tepalų kamšteliu ir pagrindinio diržo įtempėju viršutiniu. Matosi aišku nuotrakoj, bet aprašau, kad aiškiau būtų. Manuale, tai būtent šitas daviklis taip pavadintas. Juolab, kad internetinėj parduotuvėj irgi toks pats rodomas, ieškant tokio produkto. Taigi, ar čia jis? :))

Šį pranešimą redagavo Forseti: 2012 kovo 01 - 10:58

  • 0
Ne viskas GAVNO, kas vadinasi PEUGEOT!

Kuriu internetines svetaines pagal pageidavimus. Viską darau pats, nenaudodamas jokių turinio valdymo sistemų. Kainos nesikandžioja ir dažniausiai būna sutartinės. Susidomėję galite rašyt į PM.

#40 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2012 kovo 01 - 21:58

camshaft-kumstelinis velianas..tai reiskia paskirstymo..neteisingai paskaitei manuala, visrsui paskirstymo veliano daviklis alkuninio daviklis ziuro smagratin, tik nepamenu is variklio priekio ar is galo...beje alkuninis yra crankshaft.
  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas





Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0