Del duju irangos
#21 Svečias_SAR_*
Posted 2004 August 09 - 13:40
#22
Posted 2004 August 09 - 13:47
Parodyk ma pirstu kas pas mus naudoja (ojo) 4os kartos seq lpg (be kulinaro). Brangu gi. Gi viskas kas su dujom susieta pigu turi but ;)taigi čia rašo apie I ir II kartos dujas.
Beje, 5dieni vakare autostradoj prie lytagros dege raudonas 405 sedanas...
Volvo 940 turboplyta MY1997
#23 Svečias_ska_*
Posted 2004 August 09 - 15:57
#24 Svečias_Čiuras_*
Posted 2004 August 09 - 16:52
#25 Svečias_arasc_*
Posted 2004 August 16 - 11:13
#26
Posted 2004 August 18 - 11:51
as dejausi ADS, II kartos su EKOCia ADS as klausimuka buvau uzdaves, nes man irgi visai faina pamanaiu butu dujas isideti. Siaip irgi del to saudymo baisoka pasidare, taciau manau jei detis rimtoj firmoj, ir jei siaip tvarkingas varikliukas (laidai, zvakes, etc.) manau turetu buti viskas normaliai.
O is klubieciu pas ka nors yra ant SRi dujos?
nesaudo vyrai ismano savo darba.
tik as dar zvakiu laidu nepasikeiciau - tai padidina saudymo galimybes, ypac kai dregna.
variklis 3L V6
[C2][Citroen C2, 1.4 2004][Family reserve since April 2013]
[106 XT 1.4 1993'][Roland Garros][2005-2012][][Sold to rise and shine]
[605 SV 3 1992'][[2005-2009][Sold in a good condition]
[Mazda 323 1986][2003-2005][VW Golf 1987][2001-2003]
#27 Svečias_bole_*
Posted 2004 August 18 - 19:00
Yra. Neturiu absoliučiai jokių nusiskundimų. Per daugiau kaip 2 metus nereikėjo jokio remonto, tik vieną kartą pasikeičiau žvakes ir dabar turiu naujus laidus, kurių kol kas nededu. Įrangai pinigų nepagailėjau - kainavo kažkur apie 2000Lt. Atsipirko kelis kartus.O is klubieciu pas ka nors yra ant SRi dujos?
#28 Svečias_arasc_*
Posted 2004 August 18 - 19:07
o kur dejais? ir kokia iranga? (Su Eko sistema?)Yra. Neturiu absoliučiai jokių nusiskundimų. Per daugiau kaip 2 metus nereikėjo jokio remonto, tik vieną kartą pasikeičiau žvakes ir dabar turiu naujus laidus, kurių kol kas nededu. Įrangai pinigų nepagailėjau - kainavo kažkur apie 2000Lt. Atsipirko kelis kartus.
#29 Svečias_bole_*
Posted 2004 August 19 - 12:30
Dėjausi tokiame garažiniame servise "Raleda". Kaip vėliau supratau, jie yra oficialūs ar neoficialūs "Viloktos" partneriai, nes kai kartą "Viloktos" servise nurodžiau, kur dėjausi įrangą, tai jie pasakė "a, tai reiškias, dėjaisi pas mus". Įranga itališka, tik tikrai nežinau, kokia tiksliai. Balionas 80 litrų, yra kompas, dirbantis pagal liambda zondą (tai gal čia ta vadinama Eko sistema?). Primenu - įranga dėjausi daugiau kaip prieš du metus, todėl turbūt nei tokios įrangos, nei gal net ir to serviso nebėra.o kur dejais? ir kokia iranga? (Su Eko sistema?)
#30 Svečias_Vysnia_*
Posted 2004 September 12 - 16:12
#31
Posted 2004 September 12 - 18:21
kolega, nesupratau tamstosToliau tesiant tema apie dujas....
I maniski 605 3.0L (1990, 12V) ruosiuos deti duju iranga, meistrai ides viska BRC, taciau apziureje mano auto sake, kad po kapotu vietos nera, neturi kur reduktoriaus deti (minejo, kad gali idet maziuka, bet sake kad su juom as nepavaziuosiu nes bus per mazas duju padavimas), o dideli normalu reduktoriu su visa kita duju iranga (isskyrus baliona) siulo deti vietoje akumuliatoriaus, o akuma nest i bagazine. Beja, baliona desiu vietoj zapaskes po dugnu.
Gal kas esat susidure su tokiom akumuliatorinem problemom, ka galit patart, kas isidejes akuma i bagazine, kur ju dejot, gal galit man foto ([email protected]) atsiust. O balionas vietoj zapaskes mano 605'tuko nenusodins (balionas 53 ltr)?
Aciu.
stovi pas mane 3.0 12v 1990 meytu automobilyje BRC dujos. Baliona dejau 80 ltr skersai bagazines, reduktorius puikiausiai tilpo kazkokioj ertmej po kapotu. Netgi i 24v po kapotu italpina geri meistrai
jei ka, pas mane yra a/c
Pilkas šeimyninis lėktuvas, 250 arklių
Vyšninis miesto kibiriukas
Žalias šeimyninis autobusas - ex
Vynas pasenęs, sūris supelijęs, mašina be stogo - ex
Pilkas kūpas pagal amžių - ex
Mėlynas kūpas ne pagal amžių - ex
Mėlynas limuzinas - jaunuoliškai ir klubinei pradžiai - ex
#32 Svečias_chelskea's_*
Posted 2004 October 04 - 11:41
#33 Svečias_vytas_*
Posted 2004 October 04 - 11:48
Kažkas blogai pajungta ,sureguliuota...ar koks reguliatorius užlinko...Mano 306 1.6i irgi nemyli duju kurias istaciau!!!! Pasikeiciau ir zvakes ir laidus, sureguliavo, bet vistiek gesta ismetus begi. nedirba prie sankryzos. Gal kam panasios bedos buvo?
Kaip patvarkyt?
#34
Posted 2004 October 04 - 12:08
Reikia riboti oro paemima, perdidelis oro srautas! Sumazink srauta ir vel regulioti, kas state, kodel nepadare? Negerai!Gal kam panasios bedos buvo?
Kaip patvarkyt?
Vilnius
#35 Svečias_chelskea's_*
Posted 2004 October 04 - 18:07
Ai ten gaidziai state. Bet kad jie gaidziai tai supratau tik po to kai pastate:(Reikia riboti oro paemima, perdidelis oro srautas! Sumazink srauta ir vel regulioti, kas state, kodel nepadare? Negerai!Gal kam panasios bedos buvo?
Kaip patvarkyt?
jo man vienoj vietoj irgi sake kad oro srautas per didelis.
O kaip del uzsivedimo? Kas nors veda nesaltu metu ant duju?
#36
Posted 2004 October 04 - 18:37
Gereu to nedaryti ;)O kaip del uzsivedimo? Kas nors veda nesaltu metu ant duju?
#37 Svečias_chelskea's_*
Posted 2004 October 04 - 19:02
#38
Posted 2004 October 05 - 10:03
Kaip supratau, pas tave ipurskimas, tada reikia vestis su benzinu ir susilus varykliuj pereiti i dujas. Su karbu, iki minusines temperaturos galima vestis su dujom, nors buvo atvejai, kai masinos vesdavosi ir prie -12 laipsniu stovint kieme! ;)O kaip del uzsivedimo? Kas nors veda nesaltu metu ant duju?
Vilnius
#39 Svečias_chelskea's_*
Posted 2004 October 05 - 10:07
#40
Posted 2004 October 05 - 10:12
iki 80 tai tikrai nereikia, kai stlelyte pasikels prie pirmos padalos, to uztenka(siap reikia kad reduktorius butu apie 30 laipsniu), kadangi pas tave perdaug oro, tai todel tik prie 80 dirba, nezinau kaip 306 oro paemimas, bet ji butinai reikia riboti, nors su izoleta ir po to paregulioti. O su ipurskimu vestis su dujom galima, jei nebijai, kad gali sauti ir ismusti, ar filtro deze, ar oro sklende, ar dar kanors! Cia ne nuo laidu priklauso, laidai, zvakes pades ilgai ir sekmingai vazineti!Jo, tai pas mane taip praktiskai ir yra. Uzsivedi ir vaziuoji ant benzo. Kai kokius 80-85 laipsnius pasiekia gali perjungti ant duju, nes jei saltesnis variklis tai be sansu kad normaliai dirbtu, tamposi ir vsio.
Bet as dar tikejausi, kad pasikeites laidus ir zvakes galesiu ir su dujom kurti, bet speju, kad cia tik mano svajone:)
Vilnius
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users