Del duju irangos
#41 Svečias_chelskea's_*
Parašyta 2004 spalio 05 - 10:21
#42
Parašyta 2004 spalio 05 - 10:28
Graiciausiai taip, eina slanga i oro filtra, ant ieimo i ta slanga uzklijoji izolentos, kazkur puse visos skyles ir ziuri kas gaunasi, bet geriausia uzvaziuoti i koki kontora(vilniuje BRC,Vilokta siaur.miest., Lovato) jie zino kiek ten riboti/uzkimsti reikia. Pas mane padaryta taip, uzkimstas pagrindinis oro paemimas, o tame oro paiemimo slange isgreztos dvi skyles apie 5cm skersmens, tiek oro ir pakanka.O tai gal dar žinai kaip oro kiekį mažinti, nes kai žėjau tai nelabai kas ten reguliuojasi. Išvis atjungti šlangą į oro filtrą?
Vilnius
#43
Parašyta 2004 spalio 05 - 10:46
pas mane irgi 3.0 v6 bet reduktoriu idejo puikiausiai irnieko nereikejo perkelt.o reduktoriu idejo prie pat priekinio stiklo keleivio pusei ir ne maza,puikiausiai tilpo,nors rankos jau neuzkisi:).bet liuks.jokiu problemu.nu kaip sakant reikia nusispjaut:).o sumokejau 1200Toliau tesiant tema apie dujas....
I maniski 605 3.0L (1990, 12V) ruosiuos deti duju iranga, meistrai ides viska BRC, taciau apziureje mano auto sake, kad po kapotu vietos nera, neturi kur reduktoriaus deti (minejo, kad gali idet maziuka, bet sake kad su juom as nepavaziuosiu nes bus per mazas duju padavimas), o dideli normalu reduktoriu su visa kita duju iranga (isskyrus baliona) siulo deti vietoje akumuliatoriaus, o akuma nest i bagazine. Beja, baliona desiu vietoj zapaskes po dugnu.
Gal kas esat susidure su tokiom akumuliatorinem problemom, ka galit patart, kas isidejes akuma i bagazine, kur ju dejot, gal galit man foto ([email protected]) atsiust. O balionas vietoj zapaskes mano 605'tuko nenusodins (balionas 53 ltr)?
Aciu.
#44 Svečias_chelskea's_*
Parašyta 2004 spalio 05 - 10:59
Nu dekui, daug maž aišku. Pažėsim kas gausis.Graiciausiai taip, eina slanga i oro filtra, ant ieimo i ta slanga uzklijoji izolentos, kazkur puse visos skyles ir ziuri kas gaunasi, bet geriausia uzvaziuoti i koki kontora(vilniuje BRC,Vilokta siaur.miest., Lovato) jie zino kiek ten riboti/uzkimsti reikia. Pas mane padaryta taip, uzkimstas pagrindinis oro paemimas, o tame oro paiemimo slange isgreztos dvi skyles apie 5cm skersmens, tiek oro ir pakanka.
#45 Svečias_fox_as_*
Parašyta 2004 spalio 05 - 11:10
nesuprantu kaip nera vietos? pas mane irgi 3 litris ir viska norrmalej sudejo be jokiu akumo iskelimu. Idejo normalu maisytuva ir viskas ok, kazkaip rado ta vieta ir jokiu problemu nera. Tarp kitko pas draugeli 3 litru 24V irgi idejo dujas be jokio akumo iskelimo ir tarp kitko pas ji dejo du maisytuvus kadangi 24V. Tai va, ce tu turbut pas kokius nors chalturscikus buwai.Toliau tesiant tema apie dujas....
I maniski 605 3.0L (1990, 12V) ruosiuos deti duju iranga, meistrai ides viska BRC, taciau apziureje mano auto sake, kad po kapotu vietos nera, neturi kur reduktoriaus deti (minejo, kad gali idet maziuka, bet sake kad su juom as nepavaziuosiu nes bus per mazas duju padavimas), o dideli normalu reduktoriu su visa kita duju iranga (isskyrus baliona) siulo deti vietoje akumuliatoriaus, o akuma nest i bagazine. Beja, baliona desiu vietoj zapaskes po dugnu.
Gal kas esat susidure su tokiom akumuliatorinem problemom, ka galit patart, kas isidejes akuma i bagazine, kur ju dejot, gal galit man foto ([email protected]) atsiust. O balionas vietoj zapaskes mano 605'tuko nenusodins (balionas 53 ltr)?
Aciu.
#46
Parašyta 2004 spalio 05 - 11:18
o kiek tu uz yranga sumokejainesuprantu kaip nera vietos? pas mane irgi 3 litris ir viska norrmalej sudejo be jokiu akumo iskelimu. Idejo normalu maisytuva ir viskas ok, kazkaip rado ta vieta ir jokiu problemu nera. Tarp kitko pas draugeli 3 litru 24V irgi idejo dujas be jokio akumo iskelimo ir tarp kitko pas ji dejo du maisytuvus kadangi 24V. Tai va, ce tu turbut pas kokius nors chalturscikus buwai.Toliau tesiant tema apie dujas....
I maniski 605 3.0L (1990, 12V) ruosiuos deti duju iranga, meistrai ides viska BRC, taciau apziureje mano auto sake, kad po kapotu vietos nera, neturi kur reduktoriaus deti (minejo, kad gali idet maziuka, bet sake kad su juom as nepavaziuosiu nes bus per mazas duju padavimas), o dideli normalu reduktoriu su visa kita duju iranga (isskyrus baliona) siulo deti vietoje akumuliatoriaus, o akuma nest i bagazine. Beja, baliona desiu vietoj zapaskes po dugnu.
Gal kas esat susidure su tokiom akumuliatorinem problemom, ka galit patart, kas isidejes akuma i bagazine, kur ju dejot, gal galit man foto ([email protected]) atsiust. O balionas vietoj zapaskes mano 605'tuko nenusodins (balionas 53 ltr)?
Aciu.
#47 Svečias_fox_as_*
Parašyta 2004 spalio 05 - 11:37
#48
Parašyta 2004 spalio 05 - 11:55
nu tu cia isvis pigiai.tau dejo kokiu pribombasu..mokejau 1100Lt su 70l balionu, ce veiksmas vyko siauliuose
#49 Svečias_fox_as_*
Parašyta 2004 spalio 05 - 12:22
#50
Parašyta 2004 spalio 05 - 21:23
As tai skudureli ikisau i ta oro anga,nes be jo tai spust gaza staigiau ir uzgesta varsiklis,tai kaip supratau kad tas dujas uzgesina perdidelis oro kiekis?o su skudureliu ir traukia geriau ir nebegesta staigiu pamynus...na jei cia nusisneku tai pataisykite:),bet noriu zinoti ir kaip cia yra?O tai gal dar žinai kaip oro kiekį mažinti, nes kai žėjau tai nelabai kas ten reguliuojasi. Išvis atjungti šlangą į oro filtrą?
#51
Parašyta 2004 spalio 06 - 10:07
Teisingai, jei buvo sureguliuota be skudurelio, tai misinys tampa riebesnis, todel ir traukia geriau, bet ir valgo daugiau, na ir negesta masina! ;)su skudureliu ir traukia geriau ir nebegesta staigiu pamynus...
Vilnius
#52 Svečias_chelskea's_*
Parašyta 2004 spalio 06 - 11:20
#53
Parašyta 2004 spalio 06 - 11:30
Nu va matai! Tik ziurek kiek valgo, o tai galima uzriebint, kad 20ltr./100km valgys!Paralono i triuba idejo, sureguliavo ir eina kaip bite sake, negesta.
Vilnius
#54 Svečias_Petrucioo_*
Parašyta 2004 spalio 06 - 19:42
#55
Parašyta 2004 spalio 06 - 21:01
aha galvojau kad gali taip iseiti kad srebti prades daugiau,bet tai kraneli prisuksi...amm kazkaip jauciu ne taip..o reguliuoti tai ten nera labai ka pas mane laisvos pasuko ir co ir pagrindinis kranelis,bet tai nuo to co ar priklauso misinio riebumas ir ar kaip cia isvis isiena?pas mane mono ipurskimas 1.6 variklis,kai dejom tai sake labai parasta ideti i tokias mashinas 1-2 ir vaziuoji su dujomis.Teisingai, jei buvo sureguliuota be skudurelio, tai misinys tampa riebesnis, todel ir traukia geriau, bet ir valgo daugiau, na ir negesta masina! ;)
#56
Parašyta 2004 spalio 07 - 10:07
Mano reduktoriuje yra tik vienas reguliavimo kranelis, nuo jo ir viskas priklauso ir laivos ir riebumas, tai galeciau pasakyti, kad priklauso stipriai. T.Y. kuo riebesnis misinys, tuo laisvos didesnes, iki tam tikro lygio aisq, ir atvirksciai. Be to pas mane kai dujos baigesi, masina pradeda netgi gesti, nes nepakanka duju is slangu, isipili - gerai! Pats reguliuoju taip, atsuku taip kad laisvos butu max(pas mane auksciau 1,2K rpm nepakyla) ir po to uzsuku, kad butu laisvos normaliai apie 700-800rpm, jei blogai traukia, atsuku 1/4 sukimo, jei daug valgo uzsuku, nes vistiek kai moku 20lt. po 2 menesiu vel reikia, o dujos pastoviai keiciasi.pas mane laisvos pasuko ir co ir pagrindinis kranelis,bet tai nuo to co ar priklauso misinio riebumas ir ar kaip cia isvis isiena?pas mane mono ipurskimas 1.6 variklis,kai dejom tai sake labai parasta ideti i tokias mashinas 1-2 ir vaziuoji su dujomis.
Vilnius
#57 Svečias_chelskea's_*
Parašyta 2004 spalio 07 - 15:25
#58
Parašyta 2004 spalio 07 - 17:05
ne,cia ne panevezio dujininkai,as su tokiu pazystamu dejausi dujas savo garaze. tie varztelai kur ir yra tai 1 laisvoms reguliuoti kitas co.co tai nesureguliuotas pas mane iki siol tai jau reik lekt pas dujinikus kad su kompu ten sureguliuotu:)Dujininkai prireguliavo, bet paskui pats dar reguliavausi. Slanga atjungta ir dar priedo paralonu uzkista, taip geriau nes vien tik atjungus vistiek dar per daug oro buvo. Pas dujininkus jau nebevaziavau viska namudiskai:) Daba apie 800 apsuku rodo ir dirba ir viskas normaliai.
Pas mane tai ant reduktoriaus 2 varsteliai ne 1 ir siaip pas skirtingus dujininkus nuvaziavus visi skirtingai aiskina apie tu varsteliu itaka riebumui ir pan. Tai zodziu aiskus Pnvz dujininkai:)
#59
Parašyta 2004 spalio 08 - 14:52
Dujos saudo tada kai yra blogi laidai arba zvakes, pas mane 3,0sv nieks nesaudo (tfu tfu tfu), tevas turi reno espace 3,0 saudo hot v z..u, nuvare pas meistra, sako tie kurie dejo dujas tingejo normalei padaryt. draugeliui vienam buvo laidai biski pasilyde irgi vare kaip is patrankos. Zodziu tie meistrai skiedzia, ieskok kituTai va buvau savo peza nuvares pas dujininkus ir pasake kad idejus man dujas saudytu ir po poros suviu iseitu ragais ten salia filtro kur stovi reguliatorius
Tai va o vazinet norisi papigiai tai va gal kas ka rekomenduosit gal imanoma kazkaip kazak padaryt, kai ne meistras tai nzn.
Anyway, dekui uz komentarus.
P.S
Jei ka pas mane SRI
A S F A L T A S-U Ž K N I S A-J U O D A I
MEMELLAND
#60
Parašyta 2004 spalio 08 - 14:56
pas mane tas pats budavo turedavai laukt iki kol vanduo uzvirs, pasikeiciau reduktoriu visos ligos dingo.Jo, tai pas mane taip praktiskai ir yra. Uzsivedi ir vaziuoji ant benzo. Kai kokius 80-85 laipsnius pasiekia gali perjungti ant duju, nes jei saltesnis variklis tai be sansu kad normaliai dirbtu, tamposi ir vsio.
Bet as dar tikejausi, kad pasikeites laidus ir zvakes galesiu ir su dujom kurti, bet speju, kad cia tik mano svajone:)
A S F A L T A S-U Ž K N I S A-J U O D A I
MEMELLAND
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0