Vilbcv P106 Rallye S2
#41
Parašyta 2013 balandžio 22 - 23:07
#42
Parašyta 2013 balandžio 23 - 12:38
#43
Parašyta 2013 balandžio 23 - 13:14
#44
Parašyta 2013 balandžio 29 - 22:29
Toliau man vis dar protu nesuvokiama kokie kreivarankiai kadaise turejo ta pežuka, nuo kurio pas mane sudėtas galinis tiltas ir daugelis detaliu. Nusiėmus kaladėles nuo vienos pusės, kaip pavyzdį nusinešau i parduotuve, gavau ko reikejo, tačiau pasimečiau ir nebežinojau ar verkt ar juoktis, kai kitoj pusėj pamačiau sudėtas ne tik kad visiškai kitokias stabdžių kaladėles, bet maža to rankinio mechanizma sudaro tik 50% detalių, ir panašu kad apskritai tos kaladėlės sukištos nuo kitos pusės Keista kad apkritai tas rankinis dar kažkiek veikė. Rytoi reiks Vėl aplankyt ardomus pežukus, kad susirast stabdžių kaladėles tokias, kokias naujas nusipirkau, kad nusiimt rankinio mechanizmą, kuris deja prie kaladėlių nekomplektuojamas. Nedidelis išlaidų sarašiukas:
Devėtas stabdžių būgnas- 20Lt
Priekinio rato guolis Revel - 37Lt (pamaniau velniop, pažiūrėsim kaip laikys pigus guolis)
Stabdžių būgnų ir diskų nutekinimas- bonka Lithuanikos
Priekinės stabžių kaladėlės, brangiausiasis pasiulytas variantas- 72Lt
Galinės stabdžių kaladėlės - 60Lt
Galinių būgnų spyruoklių komplektas - 40Lt
Pakeliui į garažą, nusiploviau ir padariau kelis kadrus
Naujose "patalpose", paga šią nuotrauką pastebejau kad pradėjo žerktis ratai :/
Apsiardžiau
Hmmm....
http://i237.photobuc...zpsd5084bd7.jpg
Kita pusė - prigrybauta kaip reikiant
http://i237.photobuc...zps03c2949a.jpg
Bugnas ir diskas po tekinimo
http://i237.photobuc...zps43ebda9e.jpg
http://i237.photobuc...zps6bbc74e6.jpg
http://i237.photobuc...zpsaef542ef.jpg
Šiam momentui tiek, tikiuosi rytoj gausiu algą ir galėsiu apiprekinti pežuką dar kruvele dalių, bet pirmiau susirinkt ir prasivažiuot noriu, vos savaite jis stovi, o jau pasiilgau šio mažylio
#45
Parašyta 2013 gegužės 19 - 23:44
Dažomas salonas:
Pradedam kapoto gamybą, padengtas gelkautu
http://i237.photobuc...zps0d1d83eb.jpg
Dengiam pluoštu
http://i237.photobuc...zpsf551d551.jpg
http://i237.photobuc...zps8300c71a.jpg
Forma- Done, vaškuojam
http://i237.photobuc...zps9a0b49fe.jpg
http://i237.photobuc...zpsc95dcd64.jpg
#47
Parašyta 2013 gegužės 19 - 23:51
išlieti tvirtinimai, įlietos veržlės, norėjau kad atidaryt kapota būtų galima standartiškai, o rakinsis sport užraktais. Fotkese atrodo nekaip, gal dėl spindėjimo.
Užmestas ant mašinos (dar netvirtintas)
Ir padarytos priekinėm durim abšyfkės, kuri laika turės pabūt tik juodai gruntuotos, o ateity norėsiu aptraukt Carbon plėvele
#48
Parašyta 2013 gegužės 20 - 00:52
#49
Parašyta 2013 gegužės 26 - 22:20
Beje, kadangi šis nedidelis remontas jau išsirutuliojo kaip ir į projektą, yra numatyta dar begalė planu ir darbų, neužpyksiu jeigu tema bus perkelta prie projektų ;)
#50
Parašyta 2013 gegužės 27 - 01:28
Šį pranešimą redagavo AndrejusK: 2013 gegužės 27 - 01:29
#51
Parašyta 2013 gegužės 27 - 09:22
#52
Parašyta 2013 gegužės 27 - 10:16
Na jis pas tave kaip suprantu smiertnai pritvirtintas. Daug egzotiškiau būtu padaryti tokį kapotą kur norint atidaryti reikėtu dviese jį nukelti, bet tai TA na ir šiaip nepraktiška, ale egzotiška.nelabai supratau kodel tai laikai bloga ideja... pagamint toki kapota medziagos atsieitu mazdaug 150 - 170 lt, bet mano atveju del tam tikru priezasciu man tai kainavo dvigubai pigiau :-) jeigu uzsakinet kad kazkas pagamintu toki kapota, kaina apie 300- 400 lt.
del duru tai labai noreciau, bet kaip pasisnekejom, pamastem, tai butu labai nesaugu, reikalingi butinai lankai, nes soninio smugio metu gali but labai liudna kojom.
sparnu gamint neapsimoka, jie ir taip nera sunkus, nusimestu nuo sparno manau vos 1kg, tad klausimas ar verta.
o del bagazines dar galvoju, vienaip ar kitaip reik bagazine tvarkyt, butu gerai pasigamint stiklo pluosto su polikarbonato stiklu, nusimestu pakankamai nemazai svorio, bet klausimas kaip tai atsilieps valdomumui, galas ir taip labai lengvas, visa svori sudaro priekis, o svorio balanso nebuvimas nera gerai, tai vis svarstau ir neapsisprendziu gamint ar ne.
Na dėl durų aš taip primečiau galima kažką panašaus padaryti kap roll keidžas, ir tada gaunasi (pagal mane, gal klystu, padėkite pasamprotauti) tas pats kas ir durys. Avarijos gi atveju mažiausiai galvoji ar išsipurvinsi, ar akmenukas koks mažas pataikys, reikalinga bendra apsauga.
Va net savo mad paint skillz parodžiau. Žydra tai langas, pilka tai durys. Iš kairės raudonas stačiakampis tai konstrukcija ant kurios laikosi durys, o iš dėšinės raudinas stačiakampis tai mechanizmas kai durų uždarymui. Tai galima būtu tokį kaip roll keidžo vartelius padaryti, ant jų tu klijuok stiklo audinį kaip nori. Na tikrai svers mažiau nei visos durelės, o ir gerai sutvarkius apie rūdys gali pamiršti durų apačioje. ;)
Čia tas polikarbonato stiklas kur sport carai naudoja ar kaip? Dišovai atrodo, bet svoris tikrai kirstu. ;) O jeigu taip bijai jog galas lengvas tai padarysi dar dropą didesnį na ir nors be aerodinamikos ,bet gali kokį spoileriuką pritvirtinti jog prie žemės spaustu. ;)
O dėl sparnų, na taip, nedaug jie sveria, bet (gal čia man tik vienam taip) kuo lengvesnė tuo smagiau važiuoja.
O dėl lankų tai... 3000litukų homologuoti (atrodo taip rašosi). Tada tik galėtum gauti sportinį pasą ir su juo pereiti techą.Taip techo nepraeisi. Aišku gali tuos neamžinus lankus susivirinti, kur prisisuka, bet ar verta, nes jeigu dėdės policininkai sustabdys tikrai prisikabins. ;)
Šį pranešimą redagavo AndrejusK: 2013 gegužės 27 - 10:24
#53
Parašyta 2013 gegužės 27 - 11:03
#54
Parašyta 2013 gegužės 27 - 11:26
Na kiek ten lankstyti stiklo audinį tai smūgio atveju jis gan minkštas, gražiai lūžta.Idomu pasidare, kiek sveria originalus kapotas ir kiek "samopalas", kaip reaguotu kapotas tiesioginio smugio metu, pvz apsikabinus stulpa.. nenupjautu galvos?
Siaip laikau kapoto daryma is paprastos dervos ir stiklo audinio - labai briedova ideja. Visu pirma - saugumas nukencia, antra visai ne menishkai atrodo. Kitas reikalas but originalus karboninis.. bet ju kaina virshyja mashinos kaina Del visokiu kitu techniniu perdirbimu - galite pamirsht, arba TA bus tik svajone... nors abejoju, kad ir esami perdarymai patiks apziurinciam personalui
O dėl saugumo tai bent jau man tai tikrai neatrodo jog kapotas kažkokią saugumo funkciją turi. Naivu manyti jog kuo daugiau priekyje metalo tuo saugesnis esi. Tada pagal tokią logiką galima būtu galvoti jog volvos 20 metų kur turi krokodilo snukius yra saugausios. Yra nete testas kur volvo senas ir atrodo renault megane naujas trenkiasi, volvo ten baisiai sumaitotas buvo.
Gi HillClaibingui padarytas Pūgas 208 irgi atrodo turi iš anglies pluošto padarytą kėbulą, ten kaip kevalas užsideda. Saugumas pačiame karkase yra, o ne apdailos detalėse.
O dėl TA gi nepamatytu jeigu išdažytum. Po stiklo pluošto gi špaklius eina tai kas ten supras. Nepradės gi jaučiu atidarius kapotą žiūrėti kur konstrukcijos. ;) Čia jau reikia žiūrėti kokios rankos pas meistrą, nes galima dar gražiau padaryta. O ir kas turėtu personalui nepatikti jeigu gražiai viską padarai jog nesimato. : ]
Na pvž 406 tai kapotas nėra jau ten toks lengvas, vienam pakelti įmanoma, bet svorio turi. ;)
Nuotaika praskaidrinti, kaip matai kapotas neatlieka apsauginės funkcijos.
ČIa dar toks pamąstymas Vill. ŠIame video atkreipk dėmesį į keleivio dureles. Jos tiesiog sunaikinamos. Toks jausmas ,kad net padarius tokius roll keidžo vartelius iš vamzdžių grūdintų plieninių būtu saugiau nei dabar. ;)
Šį pranešimą redagavo AndrejusK: 2013 gegužės 27 - 11:32
#55
Parašyta 2013 gegužės 27 - 11:44
#56
Parašyta 2013 gegužės 27 - 11:51
Na dėl tu diržų tai nežinau. Gal policininkai buvo pavargę, bet jeigu neklystu gi kažkokio sertifikato ar ko. Gal tu kažkoks pacanas nusipoirkai diržus sportinius ir blogai juos sujungei. Manau galėtu prikibti. :/
Dėl lankų reikia paskaityti popierius. ANksčiau tai susimeti lankus, saloną ir gali važinėti. Reikia tikslintis su apibrėžimais. ;)
Yeap, tik už saugos lankus, net ir savadarbius.
http://www.15min.lt/...ankai-25-241914
Šį pranešimą redagavo AndrejusK: 2013 gegužės 27 - 11:55
#57
Parašyta 2013 gegužės 27 - 16:26
#58
Parašyta 2013 gegužės 27 - 16:44
Kai mačiau tai slalome užpakalis žiauriai pas jį aukštas. Elementariausias būdas spyruokles supjaustyti šiek tiek manau būtu. O ir teoriškai per mažai svorio nuimta jog kažką įtakotu. Pežukuose gi galinis ratas mėgsta pasistoti.O išties, nenori pasvert kapotų? Žinoma, kai nudažysi, kai turėsi galutinį variantą. Nu labai įdomu būtų + naudinga informacija! Šiaip, jei iš mano varpinės žiūrint, aš asmeniškai mažiau žaisčiau su tais lengvinimais, kol nėra normalios pakabos. Ar bent planuoji kažką daryt, keist, modifikuot? Nu nes kai davei pravažiuot kažkuriame čia slalome (nepamenu, kuriame), tai neeelabai faina buvo. Kažką tikrai reikia daryt. Ir tai turėtų būt pirmas darbas sąraše, jei nori pasiruošt automobilį megėjiškam sportui
#59
Parašyta 2013 gegužės 27 - 16:46
Šį pranešimą redagavo Vilbcv: 2013 gegužės 27 - 16:49
#60
Parašyta 2013 gegužės 27 - 16:53
Vartotojų skaito šią temą: 2
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0