reguliatoriui nedirbant, t.y. neesant maitinimo, slegis rail'e, visvien turi pakilti bent iki 50bar..netgi sukant siurbli isimta ant stalo, naudojant "iranki ranka", pro auksto slegio puse purskia dyzelis, jei nepurskia, reiskia nepurks ir sukant starteriu..kitas dalykas, jei del kazkokiu priezasciu ecu valdo reguliatoriu gesinimo rezimu, tada gali buti taip kad ant stalo dyzelis is siurblio purskia per auksto slegio dali, o ant variklio uzdejus ir pajungus nepurskia niekas..bet tada prisijungus prie ecu matai, kad valdymas vyksta ne sukelti slegi, o gesinti..plius greiciausiai buna kokia nors klaida, tokia kaip, sinchro, ar sukiu daviklio ir t.t.
plius nerekomenduoju reguliatoriaus tikrinti aktyvia kontrolke,nes jis valdomas is ecu pwm tipo srove ir su aktyvia kontrolke galite sudeginti ecu..naudokite multimetra(yra ir po 7e, veikianciu), bus saugiau ir uztikrinciau, plius paske kokia srove ateina i reguliatoriu sukant starteriu suteiksit galimybe forumieciams pakomentuoti tikra parametra, o ne,"lempute dega/nedega", nes nuo 2,5 voltu greiciausiai neuzsidegs jusu kontrolke, taciau reguliatorius bus valdomas.