1.6 HDI bendros problemos
#261
Parašyta 2017 rugsėjo 10 - 10:41
Ar tiesiog metaline neilys nes per daug vingiuotas tepalo matuokles kanalas?
#262
Parašyta 2017 rugsėjo 10 - 13:19
Pirkt originala arba kazka pritaikyt. Bet sitam, skirtingai negu seniems varikliams, matuokle turi buti sandari, kitaip ten pus pro jaKa su ta tepalo matuokle daryt 1.6hdi,pirkau jau su nuluzusia,uzsisakiau nauja Febi tai kokius gal 5 kartus tepala patikrinau ir galas nuluzo virsutinis,biesina.Gak kokia metaline yra?ar daryt kaip dviems busams buvau padares pritaikiau metaline matuokle vietoj plasmases ir fsio
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#263
Parašyta 2017 rugsėjo 22 - 19:32
Ai nusipirkau originala tipo,jei jau ir tas nulus tada tikrai burt reikes metaline😁Gal kas koki motora zino nuo kurio galima metaline matuokle paimt sitam hdi?min max lygi pats atsimatuosiu svarbu ilgio uztektu
Ar tiesiog metaline neilys nes per daug vingiuotas tepalo matuokles kanalas?
#264
Parašyta 2017 rugsėjo 22 - 22:03
Matytumėt, kokius baisius tuos purkštukus ištraukėm... Išrūdiję korpuso gabalai tapę kavernom, prirūdiję taip stipriai dėl to, kad plienas pliene... Du nutrūko per ploniausią vietą ties išpurškėjo veržlėm, dviems išrovė kartu ir jų įvores/gilzes, sveikas liko tik vienas, kuriam dar yra šansų veikti. Bandysim tų dviejų likučius kažkaip krapštyt lauk, nuėmę galvos viršų ir gilziakus. Traukė žmogus hidrauliniu būdu, labai maloniai pabendravom. Pats sakė, kad šitiems motorams per kelis metus, kiek turi įrangą, traukė tik vienam varikliui vieną pukštuką, visa kita ir jam pačiam, ir kolegoms išsiima rankomis be problemų ir stebėjosi, kai lūžo, kai su gilzėm išėjo.
Vat ir užsiraut aš linkęs. Čiumpi pirmą 1.6HDi rimtesniam remontukui ir iškart sunkiausias įmanomas atvejis...
Na bet nėra padėties be išeities, padarysim šį motoriuką vistiek. Ko imuos, tą ir padarau. Tik kad laiko trukmė trigubai ilgesnė, nei planuota.
Nuo šitos nelaimės prabėgo beveik du metai ir dešimt temos puslapių. Dabar jau 1,6HDi daug atvažiuoja, kurie gi nejaunėja, o vis sensta, bet po to taip ir nesutikau dar nei vieno, kuriam purkštukai būtų įkepę bent tiek, kad reikėtų kokio nors rimtsnio įrankio už 13mm galvutę ir prailgintoją ant vamzdelio užmautus... Apie kokias tai hidraulikas išvis jokios kalbos... Dabar irgi stovi vienas 307, dar pirmokas, rankomis su kolega iškrapštėm be jokių įrankių ir galvučių. Prisimenu tą vargą ir rankos svyra tiesiog...
Žvakių sezonas irgi jau prasidėjo. Šiandien pakeičiau dar vieną 1,6HDi komplektą, buvo visos nudegę. Sėkmės procentas šiuo metu apie 95%.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#265
Parašyta 2018 vasario 03 - 18:11
Vakar nulaužiau savo antrą 1,6HDi žvakę. Lūžo, aišku, elementas (prieš tai kartą buvo lūžus tik sukimo galvutė, kai lieka visa žvakė viduje, kas labai keista, ir nelabai kas tokią buvo matęs tokiam motorui). Paskubėjau galbūt tiesiog, o gal kad NGK buvo susuktos. Nepatinka jos man kažkuo, NGK gi uždegimo žvakių gamintojai, gal patys kaitinimo nė negamina. Ne senos visai, max pora metų joms, bet visos negyvos jau. Ir dar prastai susuktos, viena per laisva, trys pervežtos, per vieną nagaro pripūsta aplink tiek, kad jungtį teko atsidaužyti, ir visos ant sauso. Ir nulūžo sukant tokia jėga, kokia originalios Beru arba kokios Bosch tikrai dar nelūžtų. Netgi tokia jėga sukant kažkieno į vieną labai nabagą 407 susuktas Iskra, nei viena nenulūžo. Viena buvo labai lengva, o kitos dvi vienos iš pikčiausių, bet šiaip taip įveikta. O ketvirtos, realiai pirmos, neįveikiau.
Bet jau pragręžta kiaurai ir pasididinta iki 4,2mm. Kažkaip su slankmačiu apsišoviau ir pamatavau ne toj vietoj, o kur buvo išsukinėjant matomai patempta, tai ir parodė per mažai. Realus NGK žvakės kaitinimo elemento skersmuo sveikoje vietoj yra ~4,4mm. Reikia gręžti 4,5mm, bet tokį grąžtą ilgame formate galima gauti tik pirmadienį, o trumpi yra per trumpi. Manau, kad viskas bus irgi toliau sėkmingai. Pradžioj gręžiau su 3mm, paskui su 3,5mm, paskui su 4,2. Trejetuką teko gal keturis ar penkis kartus galąsti ir daug žaisti su skylės pūtinėjimais, tepaluoto grąžto kišimais surinkti dulkėms ir plovimais, nes kol keramikos neįšgręži ir visos neišvalai lauk, tol gręžimas neprasideda, nes grąžtas atšimpa per kelias sekundes.
Kad nesugadint lizdo, iš nulaužtos žvakės korpuso, jį išskrodęs lauk, pasidariau įsukamą kreipiantį vamzdelį. Labai geras daiktas.
Gerai, kad išsitraukė purkštukas, tai ir šiukšles bus galima išpūsti oru lauk, ir kai pragręži, matai grąžto galą, tai daug paprasčiau neapgadint cilindro sienelių, galvos ar nenulaužt netikėtai per greit vidun įlindusio grąžto cilindro viduje
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#266
Parašyta 2018 vasario 04 - 13:34
Paprastai sukimo atsukimo/luzimo momenta normalus gamintojas deklaruoja,kaip pvz prie 42Nm luzta ,priverzimas 22Nm
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#267
Parašyta 2018 vasario 04 - 13:51
Paprastai sukimo atsukimo/luzimo momenta normalus gamintojas deklaruoja,kaip pvz prie 42Nm luzta ,priverzimas 22Nm
Šios žvakės priveržimas yra 10Nm, kadangi M8x1 sriegis. Skirtingi gamintojai ant pakelio rašo skirtingą kiekį priveržimo, bet šiaip esu matęs 8-12Nm. 22Nm jau esu matęs tik pas M10 ir pas M12 žvakes.
Su tokia terkšlyte, su kokia suku šitas, nelabai išgausi ranka be prailginimo 44Nm Net ir 20Nm yra skausmas rankai.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2018 vasario 04 - 13:53
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#268
Parašyta 2018 vasario 04 - 14:00
Manau didžiausias blogis tokius jautrius elementus keist kai kažkas servise prieš tai užveržė iš akies ir aišku pervežė. Nesenai keičiau žvakes. Reikėjo 11Nm priveržt. Tai pasiimiau tokį daiktą
Pasimatavau rakto petį ir pakaičiavęs "užtempiau". Manau geriau negu veržt iš rankos tiesiog. Užtenka prieš tai kokį rimtesnį fizinį darbą padirbr. pasportuot ir ranka "išsikalibruoja"
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#269
Parašyta 2018 vasario 04 - 14:16
Manau didžiausias blogis tokius jautrius elementus keist kai kažkas servise prieš tai užveržė iš akies ir aišku pervežė. Nesenai keičiau žvakes. Reikėjo 11Nm priveržt. Tai pasiimiau tokį daiktą
Pasimatavau rakto petį ir pakaičiavęs "užtempiau". Manau geriau negu veržt iš rankos tiesiog. Užtenka prieš tai kokį rimtesnį fizinį darbą padirbr. pasportuot ir ranka "išsikalibruoja"
Aš ranka veržiu su tokia terkšlyte, kokia rodžiau. Labai neblogai jaučiasi momentas su trumpa rankenyte. Gal bišk ir netiksliai, bet keli Nm nieko nelemia. Lemia, kai reikia 10, o priveržia arba 5, arba 20. O man svarbiau, kad gerai jaustųsi atsirėmimo ir pritempimo momentas, nes paskui ir būna, kaip rašiau, kad leidžia kompresiją per sriegį ir kaupiasi nuosėdos degimo proceso. Taip būna, kai žvakė, sukant, kažkur lyg atsirėmė, bet iš tikrųjų strigo sriegyje arba elementas kokiam nedavalytam nagare užsivėlė ir lyg jau sriegis baigėsi, bet iš tikrųjų dar milimetras liko, kas su ranka nelabai jaučiasi, o žiūrint per veidroduką irgi nelabai matosi. Išvis galines žvakes keist yra bjauru pagrinde dėl to, kad labai kartais sunku su veidroduku pažiūrėt į lizdo gilumą, kaip ten viskas atrodo, ar pakankamai švaru ir t.t. Taigi, išskirtiniais atvejais tenka netgi kamerytę pasiskolinti ir panaudoti, jei kas neaišku, ir ten valai valai, o nauja žvakė vistiek nenori normaliai lįsti
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2018 vasario 04 - 14:16
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#270
Parašyta 2018 vasario 04 - 16:12
Šios žvakės priveržimas yra 10Nm, kadangi M8x1 sriegis. Skirtingi gamintojai ant pakelio rašo skirtingą kiekį priveržimo, bet šiaip esu matęs 8-12Nm. 22Nm jau esu matęs tik pas M10 ir pas M12 žvakes.
Su tokia terkšlyte, su kokia suku šitas, nelabai išgausi ranka be prailginimo 44Nm Net ir 20Nm yra skausmas rankai.
terksle tokia gerai,as is liampos parasiau sukimo jega,na o 10Nm yra myzerine jega,net 20,o va atsukimo jega reikia zinot ir nevirsyti,o tepala pilti ir sildyt motora,kol judes zvake,o naujos tepamos keraminiu tepalu,ir problemu nebuna ateityje,ir savaime suprantama verziamos ne is lempos o su dinomometru
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#271
Parašyta 2018 vasario 04 - 18:29
Keramika tai naudojama pas mane visoms zvakems, net ir senoms TD varikliu irgi tepu. Bet ji tik srieginei daliai padeda, o elementa tepk netepes, visvien degimo kameroj nudegs ar nusipus. Butent jis dazniausiai siu zvakiu ir luzta, chebra buna ir visas kazkaip nulauzt sugeba. O tepimai ir kaitinimai dazniausiai padeda, bet esmines priemones vistiek yra kantrybe ir ramybe. 2 zvakes esu nulauzes, o pakeiciau jau ne viena simtaterksle tokia gerai,as is liampos parasiau sukimo jega,na o 10Nm yra myzerine jega,net 20,o va atsukimo jega reikia zinot ir nevirsyti,o tepala pilti ir sildyt motora,kol judes zvake,o naujos tepamos keraminiu tepalu,ir problemu nebuna ateityje,ir savaime suprantama verziamos ne is lempos o su dinomometru
Pas 1.6 butent elementas luzta, nes ne tik jis labai plonas, bet ir lizde jam laisvumo labai mazai. Tai issiputes nuo senatves ir degimo kameros nuosedu. Pradzioj lenda, o virsuje ties kakliuko siauriausia vieta ir stringa.
Kai stringa ne elementas, o korpusas, tuomet daug drasiau galima elgtis, t.y. daugiau jegos naudot, bet dazniausiai daug ilgiau trunka tokia issukt, nes buna ultra pyktis. Prasukt su traskesiais iseina, bet aukstyn nebekyla niekaip, kai sriegis baigiasi, kelk nekeles keliamuoju sukimu. Rudeni gavau tokia viena pas 2.7, kur buvo iaugus korpuso apacia. Atpazint galima taip, kad nespyruokliuojamai sukasi ir pralaisvinta nejuda lizde taip lengvai, kaip su ikepusiu elementu. Puse dienos sukau, kaitinau simta kartu ir purskiau geras priemones, niekas nepadejo. Galiausiai paemiau didesni traskuti ir siaip taip sukdamas valanda ratu be sustojimo - isjudinau tiek, kad elektrinis suktukas jau pasuktu,na o tada jau ten 10min su elektra issukt. Elementas butu nuluzes, o va korpusas eme ir atlaike. Nauja irgi nelindo, kol skrupulingai lizdo su sepeteliu neissveiciau.
Na, bet tokiu retai tenka. Realiai, jei ramybes ir kantrybes meistrai daugiau turetu, tai taip ir yra, kad tu zvakiu 95proc. atsisuka, jei pries tai lxas sriegio nesugadino
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2018 vasario 04 - 18:32
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#272
Parašyta 2018 vasario 12 - 20:52
pas mane 1 zvake mirus kazin visas 4 keistis ar tik ta viena?
#273
Parašyta 2018 vasario 12 - 21:21
Jeigu ankščiau nekeitei 1-2 metų bėgyje, tai reikia visas keist. Nes tuoj kitos pradės mirinėt ir šiaip jeigu jau amžius jom, tai nudegęs antgalis būna labai prastai kaitinina - maža kaitra ir t.t. Ir šiaip nieko jos ten nekainuoja. Tik neebnt priėjimas kaip sudėtingas pakeist.
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#274
Parašyta 2018 vasario 12 - 21:55
#275
Parašyta 2018 vasario 13 - 08:37
#276
Parašyta 2018 vasario 13 - 10:37
Jeigu ankščiau nekeitei 1-2 metų bėgyje, tai reikia visas keist. Nes tuoj kitos pradės mirinėt ir šiaip jeigu jau amžius jom, tai nudegęs antgalis būna labai prastai kaitinina - maža kaitra ir t.t. Ir šiaip nieko jos ten nekainuoja. Tik neebnt priėjimas kaip sudėtingas pakeist.
o gal zinai 407 imant zvakes uztenka oro filtrine isimt ar reikia ir valytuvu palange atisukt o gal net ir isiurbimo kolika,niekur video nerandu
#277
Parašyta 2018 vasario 14 - 22:58
#278
Parašyta 2018 vasario 15 - 22:03
Oro filtradeze ir keli vamzdziau prie jos, egr vamzdis, egr silumokaicio pusle, filtradezes plastikinis laikikliukas. Lyg ir tiek. Jei zvakes su verzlytem, tai kronsteiniuko ir pusles buna ir nereikia imti, bet kur su pypkem, tai jas labai sunku kitaip numauti. Bet as visada nusirenku vistiek, nes lengviau prieit apsipurksti.o gal zinai 407 imant zvakes uztenka oro filtrine isimt ar reikia ir valytuvu palange atisukt o gal net ir isiurbimo kolika,niekur video nerandu
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#279
Parašyta 2018 vasario 15 - 22:12
Dėl 1,6hdi 80 kw grandinės. Gal žinot priežasti kodėl ji peršoko,nes kai išardžiau buvo itempta gerai.Klausiu todėl.kad prieš tai buvo remontuotas buvusio šeimininko.Manau dėl tos pacios priežasties.Aciu už ats
O kodel galvojate,kad ji persoko? Kiek pats pastebejes,karta pastacius grandine ant veleneliu zymiu, daugiau nebesugrizta ant tu paciu mietkiu.
#280
Parašyta 2018 vasario 15 - 22:56
Kas kazkiek ratu sugrizta, bet siaip tikrinama tiesiog nareliu suskaiciavimu tarp zvaigzduciu zymu.O kodel galvojate,kad ji persoko? Kiek pats pastebejes,karta pastacius grandine ant veleneliu zymiu, daugiau nebesugrizta ant tu paciu mietkiu.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Vartotojų skaito šią temą: 2
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0