jap Ramus, tu teisus siuo klausimu, as cia tiesiog tingejau plestis..bet del nuokrypio nuo VMT ir AMT pilnai sutinku.
1.6 HDI bendros problemos
#241
Parašyta 2017 rugpjūčio 10 - 04:29
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#242
Parašyta 2017 rugpjūčio 10 - 05:27
dabar prisiminiau,sako rytas protingesnis uz vakara,taigi, auksciu skirtumas tarp stumokliu visu neturi virsyti nuo 3-5 desimciu,jei virsyja bus nestabilus darbas,dumins nesudegusiu kuru,bus bloga korekcija cilindrose(dauguma galvoja tai neva purkstuku darbas)as pavargau daugumai aiskinti kad korekcija/balansas tai nereiskia kad blogi purkstukai,tai rodo kad su cilindru kazkas blogai ar gerai,taip gali buti ir purkstukai...zodziu nedirbs izotrerminis procesas kurio dyz.uzsiliepsnojimo temperatura 600 laipsniu,visa tai yra tehninese knygose ,destytojai tai desto mokiniams ir t.t
Šį pranešimą redagavo Ramus: 2017 rugpjūčio 10 - 05:38
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#243
Parašyta 2017 rugpjūčio 11 - 05:26
Seni Boschai prie to neblogai prisikoreguoja, net kai plika akimi matosi nuokrypis. Pas Pauliu maciau minivena su nuimta galva, kur skirtumas gal milimetro. Zmogus keisti variklio nenorejo. Isvaziavo ir visai neblogas. Ten buvo senas 2.2hdi bosch edc15. Siemens nelabai megsta koreguotis, ypac saltas ir didesniais kiekiais. Kai bosch uzvaro cilindrui korekcija iki 5ml, ir darbas issilygina
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#244
Parašyta 2017 rugpjūčio 11 - 06:49
Labas uzlinko mano 1.6 turba kas pasiulys is kur isigyti kita uz noramlaii kaina ar restauruota
#245
Parašyta 2017 rugpjūčio 11 - 07:12
Labas uzlinko mano 1.6 turba kas pasiulys is kur isigyti kita uz noramlaii kaina ar restauruota
Sveiki, kokia yra normali kaina uz GERAI(brangiai) restauruota turbina?
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#246
Parašyta 2017 rugpjūčio 11 - 07:17
Sveiki, kokia yra normali kaina uz GERAI(brangiai) restauruota turbina?
kiek domejausi restauruota ~220, naudota srote ~150, restauruotas parduoda kelios vietos, pirkes tik is turbo centro kitu nezinau, naudotos kaina manau zenkliai perdideles ziurint i restauruotos
#247
Parašyta 2017 rugpjūčio 11 - 08:43
Grubiai tariant "linkes svaistiklis"?
Seni Boschai prie to neblogai prisikoreguoja, net kai plika akimi matosi nuokrypis. Pas Pauliu maciau minivena su nuimta galva, kur skirtumas gal milimetro. Zmogus keisti variklio nenorejo. Isvaziavo ir visai neblogas. Ten buvo senas 2.2hdi bosch edc15. Siemens nelabai megsta koreguotis, ypac saltas ir didesniais kiekiais. Kai bosch uzvaro cilindrui korekcija iki 5ml, ir darbas issilygina
gali buti ir ne vien linkes...visokiu ciudu buna,nu bet 1mm kad ir seno hdi,nu nezinau,tokia auto nebent pardavimui
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#248
Parašyta 2017 rugpjūčio 11 - 10:58
na zmogus nenorejo keist variklio kategoriskai..tai ta auto su +-1 mm linkusiu svaistunu jau nuleke virs 10k km po remonto, o kiek dar iki to leke nezinoma(remontuota del persokusio dirzo, bet teko ir galva nusikelti) senas 2.2hdi vaziuoja ir dar su didesniais skirtumais ir kartais zmones net neitaria, kol kazkas galvos nenukelia..zodz buna visko, aisku, as to netoleruoju ir visada grieztai rekomenduoju tvarkyti taip kaip reikia, o ne bele kaip, taciau jei klientas nesutinka, negaliu versti remontuoti normaliai..siaip net nesiimciau tokiu dalyku jei zinociau, bet kartais tai paaiskeja tik remonto eigoj..ir paaiskeja, kad zmogus daugiau neskirs nei cento, negu is pradziu sutarta..tada belieka tik paimti parasa po saskaita, kurios apciojr pastaba:"klientas atsisake remontuoti tinkamai, garantija netaikoma"
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#249
Parašyta 2017 rugpjūčio 11 - 20:48
tai va pasikeiciau turbina i restauruota is turbo centro, bet kyla klausimas ar mano turbina uzmaitina pakankamai tepalu, kaip reiktu pamatuoti slegi ir koks jis turetu buti?
#250
Parašyta 2017 rugpjūčio 12 - 12:38
Sieteli issitraukei? Kam tau tas slegis?tai va pasikeiciau turbina i restauruota is turbo centro, bet kyla klausimas ar mano turbina uzmaitina pakankamai tepalu, kaip reiktu pamatuoti slegi ir koks jis turetu buti?
#251
Parašyta 2017 rugpjūčio 12 - 23:23
Sieteli issitraukei? Kam tau tas slegis?
turbocentas neduoda garantijos jei turbina negauna pakankamai tepalo, jie mano kad mano turbo butent del to sugedo, tad noreciau pasitikrinti ar viskas gerai su tepalo slegiu
#252
Parašyta 2017 rugpjūčio 12 - 23:57
Daviklis lempute gesina ties 0.9bar, bet pats siurblys ant laisvu su atjungta turbe (matuojant turbes skylej) pripucia nuo 1.5 iki kartais net 2.5bar. Ties 4bar (gazuojant) turi nukirsti apsauginis voztuvas.
Pas tavo DV gali kiek skirtis skaiciai, pasieskok.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#253
Parašyta 2017 rugpjūčio 23 - 19:13
Sveiki, pradėsiu nuo to, kad prieš pusę metų užkurtas šaltas variklis trukčiodavo. Gedimui šalinti buvo pakeisti 1 ir 3 cilindrų purkštukų antgaliai. Po remonto buvo viskas tvarkoje. Dabar vėlgi šaltas trukčioja, bet prie viso to melsvas dūmas sklinda. Pašilus trukčiojimai ir dūmai dingsta. Servise peržiūrėjo visus purkštukus - visi geri. Nustatyta kompresija cilindruose paeiliui 26, 19, 25, 20. Dviejų cilindrų kritusi kompresija įvardijama dėl velenėlio arba vožtuvų problemų. Variklis tepalo neryja. Kuro sąnaudos pastebimai nepadidėję. Po purkštukų peržiūrėjimo ir vieno jų tarpinės pakeitimo šaltas dirba lyg ir gerai, nebedūmina. Nors šioks toks netolygumas jaučiamas. Klausimas ar šiam visam reikalui turi įtakos nurodytos kompresijos reikšmės? Kiek suprantu dviejų cilindrų kompresijos reikšmės nelabai gražios. Gal kas galėtų būrimo būdu pasakyti konkretesnes kompresijos kritimo priežastis?
itariu blogai pamatuota kompresija, arba tepala cilindruoses..nes sito variklio kompresijos reiksme 18-24, 24max naujam varikliui buna....taigi kazkas netaip su kompresijos matavimu, itariu..o siaip jei realiai tokie dideli netolygumai, tai reiskia arba variklio remonta, arba purtymasi kol saltas..
Kompresija nepermatuota, tačiau trukčiojimas ir dūminimas pašalintas, įstačius iššokusį oro paėmimo vamzdį į filtro dėžę. Kadangi nulūžęs užkabinimas tai vamzdis išsimauna iš angos.
#254
Parašyta 2017 rugsėjo 09 - 07:49
Na ruosiuosi siandien arba ryt pasikeist dirzo komplekta, antifreeza nauja supilt, tik dabar klausimas, kur tiksliai nuleidimo taskai antifreezo? nenumanau :/
#255
Parašyta 2017 rugsėjo 09 - 11:12
Kažkur yra, bet kiek esu ieškojęs, tai arba neradau, arba kažkur užkišti taip, kad nenusiardęs krūvos komponentų, neprieisi (kaip kad pas 2,7/3,0HDi).
Imk kelias žarnas ir tiek, o dapilk tokio, koks ir buvo supiltas. Pilnai nepakeisi, bet bus irgi gerai, nes bloke nelabai daug ten ir lieka, pompa praktiškai žemiausiam taške.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#256
Parašyta 2017 rugsėjo 09 - 15:14
#257
Parašyta 2017 rugsėjo 09 - 16:42
1.6hdi termostato tu visai nenori nuiminet tik tam, kad patikrintum. Keiti, jei blogai, ir viskas. Pagal tavo pasakojima tai atrodo viskas gerai
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#258
Parašyta 2017 rugsėjo 09 - 17:17
nbu ir tegul sedi tada jis ten
#259
Parašyta 2017 rugsėjo 10 - 09:09
#260
Parašyta 2017 rugsėjo 10 - 10:22
nu nezinau, jau 4metus trinu ta tepalo matuokle, kaip stovi taipstovi nesuluzus kazkokios brokuotas pasitaiko ar gal pats vamzdelis kazkoks neaiskus.
Vartotojų skaito šią temą: 8
narių: 0, svečių: 8, slaptų narių: 0