Aš dėl to juokelį ir uždėjau, kad nelabai rimtai, nes būnant garaže, šalia stovėjęs draugas pažiūrėjo ir pasakė, kad jis tai jau tikrai lenktų
O šiaip, senoliams su paprastais mecha dyzeliais truputį palenkt nebūdavo nieko blogo, bet visad stengiuos tuo nepiktnaudžiaut, nebent jau jeigu ITIN nepatogus priėjimas, tai taip švelniai. Yra tekę tvarkyt 2.1TD galvą po peršokusio dirželio, kai tik sulaužė karomysllus. Tai kai draugas ardė, o man paskui surinkt reikėjo, tai anas aišku irgi balvonas paėmė ir atlenkė vamzdelius, nes tik štuceriai tetrukdė galvos viršų nukelt. Tai prilenkiau atgal ir be problemų prisukau. Aišku, nesmagu, nes ten priėjimas bent atsilaisvint būtų buvęs pasakiškas.
Esu saviškiam vienam motorui vieno purkštuko lenkęs, kai reikėjo dėl tam tikrų priežasčių važiuot trim cilindrais, tai kad galėčiau saugiai užmaut ant vamzduko žarnelę ir nuvest į abratkę. Kitam teko išlankstyt, kai neturėjau komplekto vamzdelių, o perdarinėjau iš Lucas į Bosch siurblį, ir žmogui kitądien būtinai reikėjo išvažiuot - o ten kitokia tvarka, išdėstymas. Tai buvo visaip įdomiai gyvatiškai išlankstyti visi keturi vamzdeliai, kadangi pas Lucasus ilgesni ir buvo laisvės, ir žmogus jau tris metus po šiai dienai laimingas važinėja su tom gyvatėm.
Su komonreiliniais vamzdeliais dar nebandžiau, nes ir patogu nuimt dažniausiai būdavo, ir nežinau, ar jie ne iš kokio nepasiduodančio lenkimams žvaigždžių metalo.
Bet kuriuo atveju, net užkaitinus variklį iki darbinės temperatūros, purkštukai nesitraukia rankiniais metodais. Iš pabandymo pasmurtaut gavosi tiktai nuglemžtas išorinis sriegis pirmo purkštuko, savadarbis sjomnikas per geras Toliau jau eitų rimtesni būdai, tokie kaip virinimas rimto antgalio 5kg kalukui.
Taip ir tikėjausi, kad taip bus, nes rasta standartinė bėdelė - visas aštuonias veržles būčiau atsukęs paprasčiausiu atsuktuvu. Ryt skambint teks žmogui ir informuot, kad truks ir kainuos. Kiek skaičiau, tai FORD savo servisuose kaip privalomą procedūrą šitiems varikliams nurodę kaskart tikrinti purkštukų vežlių priveržimą, o PSA lyg ir pamiršę, tai va tokie ir rezultatai.
Gal kas nori pasismaukyt su jų išėmimu? Galim priimt į savo tikrai prastą garažą arba atgabent evakuaciniais metodais. Man patinka variklius rinkt, o ne su piktybiniais įstrigusiais štolcais kariaut. Pauliau, turbūt kokiam mėnesiui eilė pas tave?
Beje, originaliam komplekte, FIAT dėžutėje yra Morse grandinė bei INA tempėjas. Manau, kad gamintojai pakankamai puikūs.
Edited by tadas1991, 2015 December 01 - 23:11.