Peršokti prie turinio


Nuotrauka

1.6 HDI bendros problemos


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 566

#101 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 gruodžio 17 - 13:04

Dar vienas reikalas. Šitam varikliui velenėlio reibokšlis yra teoriškai bjaurus reikalas. Velenėlis turi stataus kampo kantuką, tad paprastu senoviniu metodu sumontuoti riebokšlio ant jo nepavyksta - neužsimauna nesugadinant. Originaliai tam reikalui gaminamas Elring riebokšlis su montavimo vamzdeliu, labai brangus, kainuoja 10-15eur. Tačiau jo matmenys nesiskiria nuo seno gero RHY/RHZ motoro, t.y. 27x47x7/8, kuris kainuoja gal kokius 3-5 kartus pigiau.

 Montavimas jo įtraukia įrankio pasigaminimą, taigi reikia atsikirpti storo tvirto, bet labai plono polietileno juostą. Juostą susukam į tūtelę ir patrumpinam tiek, kad tilptų tip top į riebokšlio vidų, be kantuko, t.y. kad neliptų kraštas ant krašto. Patikrinam, kad nebūtų aštrių briaunų niekur, ir jei reikia - jas sutvarkom. Tuomet tūtelę aptepam tirštu tepalu ir kišam į riebokšlio vidų. Maunam galą ant velenėlio ir stumiam riebokšlį į savo lizdą. Kai riebokšlis pradeda jau truputį presuotis išore, galim polietileną lėtai atsargiai ištraukti.

 

Visiem rimtiem mechanikam būdas žinomas. Pasakojimas pradedantiesiems, na ir tiems, kurie nežino, kad nebūtina pirkti riebokšlį pagal originalo kodą.

Lygiai taip pat kai kuriose kitose vietose naudoju kito kodo, bet tos pačios paskirties tos pačios markės varikliuose naudojamus riebokšlius. Pvz alkūninio veleno būna DW varikliams pagal kodą rodo labai brangų. O ten standartas 42x62x8, taigi surandi pagal XUD variklio kodą. Jis gal mažiau ilgaamšiškas, nes kitos medžiagos, bet jum jo tikrai užteks. Galinis alkūninio veleno standartas 90x110x7. Jis tikrai labai plonas, ir teisingai supresuoti, kad neliptų lauk, nesiskersuotų, yra pakankamai sudėtinga. Dažnai naudojame 90x110x10 riebokšlį, su kuriuo darbas tikrai paprastesnis ir jis liaudyje priimtas kaip remontinis, nes tokį supresavus - jo lūpa dirba į kitą vietą, kur dar nenuvalgyta praeito riebokšlio, taigi gaunam didesnį ilgaamžiškumą.

DW8 varikliams naudoju XUD9 senesnės laidos (iš ZX ir pirmalaidžių Xantijų) termostatus, nes jie idealiai atitinka charakteristikas, tinka į lizdą, bet atrodo šiek tiek kitaip ir yra apie 3eur pigesni, čia kalbant apie to pačio gamintojo pozicijas, t.y. konkrečiu atveju Vernet.


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2015 gruodžio 17 - 13:05

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#102 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2015 gruodžio 20 - 16:20

 

Gali pavydėt, kiek tik norit. Man negaila :)


 

pavydeti :doh: kam ir del ko....? :dntknw:

galima tik uzuojauta pareiksti


Šį pranešimą redagavo Ramus: 2015 gruodžio 20 - 16:21

  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#103 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 gruodžio 20 - 21:58

Padaryta, važiuoja, traukia. Tylu :)

Ačiū Pauliui už pagalbą su purkštukų tikrinimu ir parankiojimu iš krūvelės prastesnių padarant du gerus bei kitokią visapusišką pagalbą, bei Karoliui už kitus du gerus. Tomui, kuris puikia kaina ir puikiu aptarnavimu ištraukė kiek išėjo purkštukų. Kolegai Dominykui už moralinę ir šiek tiek techninės pagalbos. Na ir kantriam savininkui svarbiausia :)

 

Naujos ir senos grandinių ilgių skirtumas :)

https://goo.gl/photo...unazfu7WX2B79j8

 

Išplautas dangtelis

https://goo.gl/photo...8gq9EF9tWKg1XY8

 

Visa sistema

https://goo.gl/photo...KwyCeCH2nifQKH8

 

Nuotrauką su apgramdytu dangteliu darė Dominykas, tai gal po kelių dienų paprašysiu, kad man įmestų, ir irgi įdėsiu. Nes daba nituriu :)

 

Su velenėlių laikikliais, jei kas dirbsite, būkite atsargūs. Jie yra gamykliškai sunumeruoti įmušant numeruotę:

A1, A2...A4, ir  E1, E2,E3,E4.

A - admission - įsiurbimas

E- échappement - išmetimas

Skaičius cilindro numerį rodo, standartiškai prancūziškai, dėl ko pasatų meistrai dažnai prisidirba :)

Bet tas žymėjimas nebūtinai gerai padarytas. Mano rakinėto motoro abiejų velenėlių po porą laikiklių įmušta taip silpnai, kad skaičius nesimato.


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2015 gruodžio 20 - 22:04

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#104 Ofisas

Ofisas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 25
  • Automobilis:Peugeot 206 1.1, `04

Parašyta 2016 sausio 23 - 18:18

Sveiki, ziurejau siandien pirkimui Volvo V50 su 1,6HDI, 80kw varikliu, 2005m, 200t. km. Vienas kuro purkstukas ''pupsi'' (jauciasi net per 20cm atstuma pridejus delna) ir visas apsipyles juodu tepalu (tepalo is ties nemazai). Is kur tas tepalas (tikrai buvo ne kuras)?  Savininkas nelabai ka supranta ir pats pravaziavo apie 20t. km, bet neaisku kada ta tepala pradejo mesti lauk... Ir ar ju turbina turi lengvai svilpti?


  • 0

#105 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 sausio 23 - 21:15

Purkštukas, jei išsitrauks, tai sutvarkoma be problemų, bet kainuos. Minimum reiks naujos tarpinės, o maksimum, jei jau daug ir ilgai važiuota - remontuoti lizdą specialia freza, keisti tarpinę remontine storesne ir persukti naują, arba naudotą nuo blogo purkštuko, apatinę veržlę. Dažniausiai būna kažkuris tarpinis variantas, jei ilgai važinėta, arba tik tarpinė, jei kątik prasidėjo.

 

O dėl tepalų prasisunkimų, tai juk pats supranti, kad ten labai daug vietų, kaip ir kiekvienam motore, kur jis gali bėgti. Bet jei nutaškytas variklio viršus ir tas tepalas labiau kaip smala, tai ten ne tepalas, o nagaras iš po purkštuko išpūstas. Jei purkštukas pupsi ir tas "tepalas" tik aplink jį, tai garantuotai taip ir bus. Na dar gal per purkštuko lizdo/įvorės riebokšlį, bet išėmus purkštuką, jį pakeist nėra labai sunku.

 

Turbinos visų bent šiek tiek pagyvenusių dyzelių gali lengvai švilpti. Svarbu tas švilpimas būtų su protu.


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 sausio 23 - 21:16

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#106 Ofisas

Ofisas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 25
  • Automobilis:Peugeot 206 1.1, `04

Parašyta 2016 sausio 24 - 21:23

Aciu uz atsakyma.

Nutaskytas pats variklio virsus grynai aplink purkstuka kuris pupsi, bet mane paprasciausiai nustebino jo kiekis nes ten viskas aplink labai riebiai apnesta - atrodo kad kas butu koki puslitri naudoto tepalo ant virsaus uzpyles :)


  • 0

#107 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2016 sausio 24 - 22:23

vien zo ofisai, ten tas salnykelis purkstuko lizdo, kur Tadas minejo , nuo to nagaro is po purkstuko bus sukietejes ir dalis to nagaro jau bus tepale, bus uzkistas tepalo paemimas ir gal but jau del tepimo stokos bus ir turbos asele padilus..taigi, norint normaliai sau pasidaryti ta masina, tai reiktu tvarkyti visus purkstuku lizdus, keisti visus lizdu salnykelius, tada jamti karteri ji isplauti ir islauti tepalo visus paemimus..patikrinti turba ir jei laisvumas didelis butinai tvarkyt..parasiau blogiausias galimus variantus, kokius galima sugalvot nemacius masinos...aisku garantuotai reikia tvarkyt viska ka minejau, tik negarantuotai del turbos, ja reiktu tikrinti, tad jau spresti..


  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#108 Ofisas

Ofisas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 25
  • Automobilis:Peugeot 206 1.1, `04

Parašyta 2016 sausio 25 - 15:03

Nuoroda i variklio foto: 

 

https://www.dropbox....G_0729.JPG?dl=0


  • 0

#109 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2016 sausio 25 - 23:58

pagal foto, tikrai variklyje jau bus anglies nuodegu ir tikrai reik plauti karteri - kaip minimum..gali buti ir didesniu problemu..


  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#110 D77

D77
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 220
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:ex peugeot 406 2.1dt 1997, citroen c3 1,4hdi 2006

Parašyta 2016 sausio 26 - 13:46

Ar yra kokių niuansų dėl alkūninio riebokšlio? Keistas prieš 32 tūkst. km (Victor Reinz), o dabar labiausiai panašu, kad būtent per riebokšlį variklis vėl apsiteršęs.  Ar čia normalu?

Tiesa variklis 1.4 hdi 2006 m.

https://goo.gl/photo...g5bqHCnxsNeH588


  • 0

ex Peugeot 406 2,1 td; Citroen C3 2006 1,4 hdi; Citroen C5 2011 2,0 hdi


#111 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 sausio 26 - 13:53

Tikrai ne. Bet reikia lįst ir žiūrėt, gal ten ne alkūninio riebokšlis kaltas, o pvz atbėga nuo velenėlio arba netgi nuo dangtelio tarpinės.

Esu taip pat nekart radęs neteisingai supresuotą riebokšlį, na ir yra buvę, kad ir pats neteisingai supresavau, ir pataisyt arba ištraukt ir iš naujo sudėt nesugadinus jau nebeišeina. Tai tokiu atveju teko skambinti žmogui ir atsiprašyti, kad remontas užtruks iki rytojaus dėl mano klaidos, nes buvo jau vakaras po darbo laiko. Aišku, kurį laiką būtų laikęs ir tasai


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#112 D77

D77
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 220
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:ex peugeot 406 2.1dt 1997, citroen c3 1,4hdi 2006

Parašyta 2016 sausio 26 - 14:35

Kas konkrečiai neteisingai padaryta buvo?


Esu taip pat nekart radęs neteisingai supresuotą riebokšlį, na ir yra buvę, kad ir pats neteisingai supresavau,

Kas konkrečiai neteisingai padaryta buvo?


  • 0

ex Peugeot 406 2,1 td; Citroen C3 2006 1,4 hdi; Citroen C5 2011 2,0 hdi


#113 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 sausio 26 - 16:58

 Kreivai, tai padidėja trintis ir labai greit susizulina naujas, nes ir dirba ne tuo pobūdžiu, kokiu turi dirbti.

Arba per mažai/per giliai įkaltas, ir lūpa dirba ne ten, kur reikia. Kai būna daugiau pravažiavę varikliai, reikia stengtis pataikyti truputį kitoj vietoj lūpą, negu buvo, nes ten būna išzulintas griovys ir keitimas nauju nelabai ilgam padeda.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#114 D77

D77
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 220
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:ex peugeot 406 2.1dt 1997, citroen c3 1,4hdi 2006

Parašyta 2016 gegužės 09 - 07:49

Po ilgo laiko be nusiskundimų išlindo bėdos su 1.4 hdi 2006 m C3. Iš pajūrio 200 km grįžau su stipriu dyzelio kvapu ir balomis po sustojimo. Variklis dirba normaliai, kuriasi gerai, traukia. Nuėmęs oro filtrą radau balas dyzelio aplink purkštukus. Aplink 1 purkštuką jau ir aukščiau visur šlapia (nekalbu, kad autostradoje važiuojant ~120 km/h oro srautas tą varvantį dyzelį paskleidė po visu mašinos dugnu...). Kadangi nenuardžiau tiek, kad aiškiai matyčiau per kur nutekėjimas (gal jau prasiveržimas?) bandau klausti, ar įmanoma prasiveržimas per aukšto slėgio dalį (pats vamzdelio prijungimas prie purkštuko lyg ir sandarus) ar čia grįžtamoji dalis prakiuro?


  • 0

ex Peugeot 406 2,1 td; Citroen C3 2006 1,4 hdi; Citroen C5 2011 2,0 hdi


#115 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2016 gegužės 09 - 08:15

issiardysi ir pamatysi :) Jei varytu is auksto slegio puses ir smarkiai, tada tikrai jau su trauka butu bedu. Nebent nedaug. Bet greiciausiai is gryztamojo.


  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#116 GTI

GTI
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 239
  • Vieta:Jonava
  • Automobilis:Peugeot 406-1,8-16v LPG buvusi - dabar Citroen c8 -2,2-94Kw

Parašyta 2016 gegužės 09 - 09:48

Po ilgo laiko be nusiskundimų išlindo bėdos su 1.4 hdi 2006 m C3. Iš pajūrio 200 km grįžau su stipriu dyzelio kvapu ir balomis po sustojimo. Variklis dirba normaliai, kuriasi gerai, traukia. Nuėmęs oro filtrą radau balas dyzelio aplink purkštukus. Aplink 1 purkštuką jau ir aukščiau visur šlapia (nekalbu, kad autostradoje važiuojant ~120 km/h oro srautas tą varvantį dyzelį paskleidė po visu mašinos dugnu...). Kadangi nenuardžiau tiek, kad aiškiai matyčiau per kur nutekėjimas (gal jau prasiveržimas?) bandau klausti, ar įmanoma prasiveržimas per aukšto slėgio dalį (pats vamzdelio prijungimas prie purkštuko lyg ir sandarus) ar čia grįžtamoji dalis prakiuro?

 

 

Sveikas - mano žmonos citroen c3 1.4hdi lygiai taip pat buvo  :) Buvo prasitrynes kuro gryžtamasis vamzdelis. Filtro dėžės apačioje yra aštrių briaunų-kampų. Beje tuo pačiu pasižiūrėk ar vakumo vamzdeliai nepratrinti. Citroen servizas sakė, kad čia citroen c3 liga - ankščiau ar vėliau, bet pratrina šlangas visiems C3


Šį pranešimą redagavo GTI: 2016 gegužės 09 - 09:53

  • 0

#117 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 gegužės 09 - 09:50

Arba iš grįžtamų žarnelių ar jų jungčių (gumytės tarp purkštuko galvos ir grižtamųjų plastmasėlių), arba jei variklis pradėjo pukšėti  ir ūžkūrus - taškosi kuro purslais net iki kapoto, tai tragiškai prakiuro purkštuku sandarinimias į cilindrą ir varo lauk kompresiją. Kai prakiūra tiek tragiškai, kad kuro nebeišeina normaliai sudeginti dėl kompresijos trūkumo lauk, tai kartu su kompresiją į viršų išmuša ir viso, arba kartais ne viso, bet dalies išpurkšto kuro likučius. Bet tokiu atveju keturcilindriam varikliui turėtų jau jaustis pasikeitimas variklio darbe, koks nors netolygumas ir galios stygius. Ir, kaip minėjau, garsai. Tada kai su tokia situacija žmonės tiek km nuvažiuoja, tai dar būna tenka ir labai rimtai remontuoti purkštuko lizdą arba netgi keiti pačio purkštuko apatinę veržlę.

Aišku, reikia žiūrėti, gali purkštukas ir per šona pradėti leisti, nors taip būna labai retai, ir pagrinde Bosch, o per aukšto slėgio dalį - na ten jau labai gerai viskas matosi.

Jei aiškiai nesimatys problema, tai nusipirkit kokio Brake cleanerio, išsipurkškit ir nusiriebalinkit viską aplink ir užkūrus turėtų matytis, iš kur sunkiasi.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#118 D77

D77
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 220
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:ex peugeot 406 2.1dt 1997, citroen c3 1,4hdi 2006

Parašyta 2016 gegužės 09 - 10:01

Garsų (pupsėjimo) nėra. Kaip sakiau, nuėmiau tik oro filtrą, tai pilnai nematau, kas aplink purkštukus dedasi, bet užkūrus nėra jokio aiškaus (slėginio) taškymosi, švirkštimo ar panašiai. Pro skyles plastikiniame uždangale matosi balos dyzelio aplink visus purkštukus, bet aplink 1-ąjį jau gerokai apteršta ir aukščiau. Kai variklis dirba, tai ties pirmu purkštuku dyzelio bala net teliuškuojasi :)

https://drive.google...VEwTVdvZUE/view


Šį pranešimą redagavo D77: 2016 gegužės 09 - 10:06

  • 0

ex Peugeot 406 2,1 td; Citroen C3 2006 1,4 hdi; Citroen C5 2011 2,0 hdi


#119 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 gegužės 09 - 10:13

Neuždėjot leidimo tos nuorodos peržiūrai :)

 

Jei norit tikrai gero priėjimo ir matomumo prie purkštukų, kaip jau rašiau private, gali tekti  nusiimti įsiurbimo kolektorių. Dabar galvoju, ar jo nuėmimui nereiks nuimti vožtuvų dangtelio, bet gal ne... Tik tas kolektorius truputį sunkiai traukiasi, beveik tokios pat jėgos reikia, kaip bėgių bumbului. Ir atgal jį sukišti nėra lengva, ypač jei su naujomis tarpinėmis :)


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#120 D77

D77
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 220
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:ex peugeot 406 2.1dt 1997, citroen c3 1,4hdi 2006

Parašyta 2016 gegužės 09 - 11:11

lyg geras share'as dabar. Nieko vertingo fotkėj nesimato...


  • 0

ex Peugeot 406 2,1 td; Citroen C3 2006 1,4 hdi; Citroen C5 2011 2,0 hdi





Vartotojų skaito šią temą: 9

narių: 0, svečių: 9, slaptų narių: 0