is problemu, pastebetas vel tepalo nuotekis, sunku kolkas suprasti ar per turbinos asele varo tepala ar kazkur rimtesnes bedos.
Tepalas tik varva lauk kazkur ar is turbos y ysiurbima varo? Pradziai patikrink ar karterio alsuoklis neuzsikises. Jei karteryje bus slegis, tai tepalas is turbos negales laisvai nubegti ir varys y ysiurbima.
Nėra ten taip paprasta tokį alsuoklį užkimšt net norint
Ta pati skylė kaip matuoklės ir tepalo užpylimo gi...
Ten gale šiaip mėgsta turbinos grįžtama būt pavargus ir praleist. Jei galva daryt ir riebokšliai su galvos tarpine tvarkingi tikrai, tai gali būti vėl dangtelio tarpinė, nes ten amžina bėda, nuimi tokią neseniai uždėtą ir randi jau trūkusią. Sako, kad geriau laiko Victor Reinz, nes taip neplyšinėja lengvai, berods ir Glaser minkštesnė, jei tik tokias įmanoma dar kažkur dabar rast. Tuomet reikia tokias dangtelio kojeles patrumpint, nuimt su dilde kelias sotkes (šitų variklių daktarai net tiksliai žino, kiek išnešimo palikt), tada lyg ir laiko. Šiaip užknisantis reikalas, esu ten dvi dienas prasėdėjęs, kol tą galvą pavyko užsandarint gerai, ir tai įdomu, kaip dabar ten reikalai (važinėja mergina, tai prasisunkimus pastebi tik tada, kai jie jau balutės pavidalo)
Dėl dusliaus, tai aš noriu palikti originalų išmetimą ir virint tik gabaliuką su teisingu žiedo antgaliu, jau visai prie pertvaros Gal kam tekę taip daryt, ir iš patirties, ar nebus didelio galios kritimo ar pan? Tiesiog labai geros būklės išmetimo sistema visa iki pat galo, tai būt dabar mest lauk ir kergt kažką iš gabalų, daryt eilinį lietuvišką garažinį išmetimą.
Buvę atmosferiko 1,8D 44kw, bus 1,8TD 66kw. Hmmm, jaučiu tik savo kailiu ir sužinosiu
Edited by tadas1991, 2014 February 28 - 11:11.