Peugeot 309 Diesel
#21
Parašyta 2014 birželio 27 - 22:31
#22
Parašyta 2014 birželio 30 - 20:59
#23
Parašyta 2014 liepos 01 - 08:06
EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
#24
Parašyta 2014 liepos 01 - 11:01
Nebeiškočioja siurblys arba kolonėlės vožtuvas labai drenuoja. Daugiau variantų neįsivaizduočiau...Maiklai,
Ką turi omeny lengvai sukinėjasi? Pas mane ant 306 proto ribose su r14 lengvai sukinėjasi.. bet persėdus prie 406 su r17 vistiek lengviau sukinėjasi... :/ stiprintuvas veikia, skysčio užtenka... any ideas?
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#25
Parašyta 2014 liepos 02 - 08:25
Kadangi pries tai sitas modelis neturejo isvis vairo stiprintuvo, tai dabar kad ir koks jis bebutu, bet nepalyginti lengviau sukinejasi. Gal net uz kasdienes Lancia Zeta lengviau.Maiklai,
Ką turi omeny lengvai sukinėjasi? Pas mane ant 306 proto ribose su r14 lengvai sukinėjasi.. bet persėdus prie 406 su r17 vistiek lengviau sukinėjasi... :/ stiprintuvas veikia, skysčio užtenka... any ideas?
Tribidano projektas galima sakyti pasieke tarpiny finisa ir kol kas nieko jam daugiau nedarysiu, gal tik pakeisiu spidometro trosa, nes po visu darbu jis kazkodel nustojo veikti. Arteja lenktynes Palangoje, tai reikia per paskutine savaite ka nors su TurboX Saabu padaryti
Pas 306 tarp priekiniu amortiku stoku buvo 113 cm, o dabar sudejus y 309 pavyko padaryti tarpa 111,5 cm, apatiniu sakiu nelieciau, tai isvirtimas gavosi kaip pas tikra ziediny automobily, kokia 1,5 laipsnio. Kai nuvaziuosiu pasidaryti suvedima, bus matyti koks isvirtimas ir kiek suklydau tarp abieju pusiu.
Vakar paverciau kuro siurbly link bloko, tai uzkurus iskarto supratau kad persitengiau su ankstinimu ir po truputy dirbanciam varikliui sukau siurbly atgal kol variklio garsas susinormalizavo. Pamazinau dar kuro kieky, kad nedumintu ir prasukau ratuka aplink kvartala. Trauka ne ispudinga, bet gal su 1Bar ir be juodu dumu nera ko tiketis, vis geriau nei buvo
#26
Parašyta 2014 liepos 02 - 09:49
#27
Parašyta 2014 liepos 02 - 10:00
O kiek Bar tu dabar atsukes? Kazkaip su 2.1 td dar antra pavara ant asfalto nusukdavo ratus, o sitas neprasuka. Aisku pas 205 buvau palikes NA dyzelio deze, su trumpesnem pavarom ir slegio daugiau atsukes. Manau dar yra potencialo ir sitame variklyje, tai kai varysim y 205 meeta, atsuksim visus varztus kiek eina ir galesim tiesiogine ta zodzio prasme isrukyti visus GTIcia tau taip pat kaip man kai garreta isidejau (: nevalit nei per kur. arba psichologiskai su KKK buvo geriau arba pripratau prie masinos, arba ji tikrai nebevalina
#28
Parašyta 2014 liepos 02 - 10:45
#29
Parašyta 2014 liepos 02 - 13:48
20 pounds per square inch = 1.37895146 bar Turetu vaziuoti su tiekmano uzguldo slegio dacika iki 20psi, kiek tiksliai jis rodo as negarantuotas bet pagal tai ka jis rodo iseitu kad virs bar'o pucia. bet su kkk rodydavo kiek maziu jog pucia bet traukdavo lyg ir geriau, deze pas mane palikta dyzelio paprasto tai antru jei prasukdavo tai sankaba dazniau nei ratus po remonto nebandziau ka labiau suka, reiks pabandyt nuvaziavus i kaimeli. kas del meet'o tai nezinau ar vaziuot su tokiu motoru kaip dabar ir zudyt ji iki galo ar bandyt ardyt ir ziureti kas ten pasidare dabar
Va koks baisus vaizdas po kapotu. Ir super duper perform sportinis oro filtras, viso projekto pasididziavimas
Gal kas turint minciu nuo kokio modelio ieskoti standartinio filtro dezes, kuri butu kompaktiska ir tilptu pas mane tarp akumo ir variklio
#30
Parašyta 2014 liepos 02 - 14:53
#31
Parašyta 2014 liepos 02 - 15:10
Standartinio 309 vieta dabar uzima radiatorius, o standartinis 306 buvo visas surudijes ir dar didesnis nei 309, tai greituoju budu gime toks sprendimas. Nors kai dabar musu turbos po 50 Lt kainuoja, tai dzin tas filtras, tepalus keisdami galim ir turbas pasikeisto standartin netelpa? as pameginau pakomlektuoti pas save bet man kazkaip nerimtai atrode tai kolkas irgi sportinis tokis kaip pas tave (: sakiau reikes eiti pasiziurineti pas draugus i shrota bet taip ir neprisiruosiu.
#32
Parašyta 2014 liepos 02 - 16:47
#33
Parašyta 2014 liepos 02 - 17:01
#34
Parašyta 2014 liepos 02 - 17:39
#35
Parašyta 2014 liepos 07 - 07:40
Savaitgaly nusprendziau ysideti savo senaja pavaru deze. Bet pasirodo, ant senos dezes nera kur pritvirtinti atvirkstines sankabos troso kronsteino. Tada is Virzin parsiveziau 406 1,9 td deze, siaip ne taip ja pasikeiciau ir isvaziavau:
Cia penkta pavara tokie sukiai Pirma mintis, kad bus papuolusi benzinine pavaru deze. Bet sakau, trecios dezes tai jau nedesiu, uzteks pasikeisti penktos pavaros pora is td dezes. Isardau 306 td deze, istraukiu penkta pavara:
Atsidarau 406 td penktos pavaros dangtely ir randu lygiai tokio pacio dydzio dantracius Tai arba mano tachometras grybauja arba labai jau trumpos tos 1,9 td dezes. Gal kas galit su 306 td paziureti kiek rpm buna prie 100 km/h? Dar teoriskai gali buti kad skirasi diferencialu perdavimai
P.S. gal kam reikia atmosferinio 1,9 dyzelio su gera pavaru deze:
tarkim variklis 190 Lt, pavaru deze 70 Lt ir dar pridesiu td penktos pavaros pora. Dar liko 309 stabilnikas su sakem, stebules su stabdziais.
#36
Parašyta 2014 liepos 07 - 10:46
#37
Parašyta 2014 liepos 07 - 10:49
#38
Parašyta 2014 liepos 07 - 11:46
Dar atgaminau Maiklai atminti.Na nezinau cia kazkas negerai, su benzu 100 vaziuojant apsukos 2500 rpm.
Vienas didziausiu minusu man su 406 budavo, jog negaledavau vaziuoti 120km/h, nes staugdavo labai. 80-90 super, 100 ir daugiau rekia nemaloniai.
#39
Parašyta 2014 liepos 07 - 12:57
#40
Parašyta 2014 liepos 07 - 21:50
kiek teko matyt, 205, 306, 309, 405, 406 ir netgi 806 su 1.9D/TD varikliais penkta pavara prie 120 kmh budavo apie 3000-3100 rpm, priklausomai nuo rodykles kreivumo. zemesniu pavaru, ypac pirmos, ilgiai akivaizdziai skyresi D ir TD.Atsidarau 406 td penktos pavaros dangtely ir randu lygiai tokio pacio dydzio dantracius Tai arba mano tachometras grybauja arba labai jau trumpos tos 1,9 td dezes. Gal kas galit su 306 td paziureti kiek rpm buna prie 100 km/h? Dar teoriskai gali buti kad skirasi diferencialu perdavimai
Vartotojų skaito šią temą: 3
narių: 0, svečių: 3, slaptų narių: 0